Показати схожі тендери

Закупівля Спеціалізований транспорт (Самоскид та машина вакуумна очисна) від РОВКП ВКГ "Рівнеоблводоканал".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-10-008770-a
Id Tender f027cb6603ff45b0ac39bf7606170eb1
План UA-P-2025-10-10-010028-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 10.10.2025 14:13
Остання зміна 03.11.2025 10:17
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
7 664 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
6 120 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.10.2025 14:12 до 18.10.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 10.10.2025 14:12
до 15.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.10.2025 14:12
до 15.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.10.2025 08:00
до 20.10.2025 14:04
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.10.2025 13:54
до 26.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 20.10.2025 14:04
до 03.11.2025 10:17
Період уточнень
з 10.10.2025 14:12 до 15.10.2025 00:00
Період оскарження
з 10.10.2025 14:12 до 15.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.10.2025 08:00 до 20.10.2025 14:04
Період кваліфікації
з 18.10.2025 08:00 до 20.10.2025 14:04
Основні параметри
Спеціалізований транспорт (Самоскид та машина вакуумна очисна)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
5 056 000 грн.
Самоскид
Назва предмета закупівлі
Самоскид
Очікувана вартість
5 056 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
50000,0
0,99 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Самоскид
Код ДК 021:2015
34142300-7 - Вантажні автомобілі-самоскиди
Кількість
2
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
Україна, Рівненська область, м. Рівне, склад Замовника
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
1. Створення передумов для сталого розвитку та модернізації вітчизняної промисловості
Має надати підтвердження по критерію Учасник
Чого стосується критерій Номенклатура
Група вимог
За наявності складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, підтверджується, що
Вимога
Ступінь локалізації виробництва товару, що є предметом закупівлі, перевищує або дорівнює ступеню локалізації виробництва, встановленому на відповідний рік
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
10.10.2025 14:12
Значення, яке очікується
мін. 25,0
Група вимог
За відсутності складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, підтверджується, що
Вимога
Товар походить з однієї з країн, що підписала Угоду про державні закупівлі Світової Організації торгівлі (GPA) або іншої країни з якою Україна має міжнародні договори про державні закупівлі
Тип даних
Текст
Cтатус
Активна
Дата створення
10.10.2025 14:12
Значення, яке очікується

Республіка Вірменія

Австралія

Канада

Австрійська Республіка

Королівство Бельгія

Республіка Болгарія

Республіка Хорватія

Республіка Кіпр

Республіка Естонія

Чеська Республіка

Королівство Данія

Республіка Фінляндія

Французька Республіка

Грецька Республіка

Королівство Іспанія

Королівство Нідерландів

Ірландія

Литовська Республіка

Велике Герцогство Люксембург

Латвійська Республіка

Республіка Мальта

Федеративна Республіка Німеччина

Республіка Польща

Португальська Республіка

Румунія

Словацька Республіка

Республіка Словенія

Королівство Швеція

Угорщина

Італійська Республіка

Держава Ізраїль

Республіка Молдова

Чорногорія

Особливий адміністративний район Китаю Гонконг

Республіка Ісландія

Японія

Республіка Корея

Князівство Ліхтенштейн

Аруба

Нова Зеландія

Республіка Македонія (колишня Югославська республіка)

Королівство Норвегія

Республіка Сингапур

Швейцарська Конфедерація

Тайвань, провінція Китайської Республіки

Сполучене Королівство Великої Британії та Північної Ірландії

Сполучені Штати Америки

Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРТЕК УКРАЇНА"
Пропозиція:
5 056 000 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
2 608 000 грн.
Машина вакуумна очисна
Назва предмета закупівлі
Машина вакуумна очисна
Очікувана вартість
2 608 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
26000,0
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Машина вакуумна очисна
Код ДК 021:2015
34144520-9 - Асенізаційні автоцистерни
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
Україна, Рівненська область, м. Рівне, склад Замовника
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
1. Створення передумов для сталого розвитку та модернізації вітчизняної промисловості
Має надати підтвердження по критерію Учасник
Чого стосується критерій Номенклатура
Група вимог
За наявності складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, підтверджується, що
Вимога
Ступінь локалізації виробництва товару, що є предметом закупівлі, перевищує або дорівнює ступеню локалізації виробництва, встановленому на відповідний рік
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
10.10.2025 14:12
Значення, яке очікується
мін. 25,0
Група вимог
За відсутності складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, підтверджується, що
Вимога
Товар походить з однієї з країн, що підписала Угоду про державні закупівлі Світової Організації торгівлі (GPA) або іншої країни з якою Україна має міжнародні договори про державні закупівлі
Тип даних
Текст
Cтатус
Активна
Дата створення
10.10.2025 14:12
Значення, яке очікується

Республіка Вірменія

Австралія

Канада

Австрійська Республіка

Королівство Бельгія

Республіка Болгарія

Республіка Хорватія

Республіка Кіпр

Республіка Естонія

Чеська Республіка

Королівство Данія

Республіка Фінляндія

Французька Республіка

Грецька Республіка

Королівство Іспанія

Королівство Нідерландів

Ірландія

Литовська Республіка

Велике Герцогство Люксембург

Латвійська Республіка

Республіка Мальта

Федеративна Республіка Німеччина

Республіка Польща

Португальська Республіка

Румунія

Словацька Республіка

Республіка Словенія

Королівство Швеція

Угорщина

Італійська Республіка

Держава Ізраїль

Республіка Молдова

Чорногорія

Особливий адміністративний район Китаю Гонконг

Республіка Ісландія

Японія

Республіка Корея

Князівство Ліхтенштейн

Аруба

Нова Зеландія

Республіка Македонія (колишня Югославська республіка)

Королівство Норвегія

Республіка Сингапур

Швейцарська Конфедерація

Тайвань, провінція Китайської Республіки

Сполучене Королівство Великої Британії та Північної Ірландії

Сполучені Штати Америки

Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРТЕК УКРАЇНА"
Пропозиція:
2 608 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.10.2025 14:13
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
10.10.2025 14:12
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юлія Дідух
Електронна пошта
Телефон
+380504300327
Замовник
ЄДРПОУ
03361678
Повна назва
РОВКП ВКГ "Рівнеоблводоканал"
Поштовий індекс
33028
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
Рівненський р-н
Адреса
м. Рівне
Кваліфікація
Лот № 1 Самоскид
Період вимог/скарг з 20.10.2025 13:54 по 26.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.10.2025 08:00 по 25.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
20.10.2025 13:54
Довідка НАЗК
20.10.2025 13:54
Повідомлення про рішення
18.10.2025 08:00
Витяг з ЄДР
Лот № 2 Машина вакуумна очисна
Період вимог/скарг з 20.10.2025 14:04 по 26.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.10.2025 08:00 по 25.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
20.10.2025 14:04
Довідка НАЗК
20.10.2025 14:04
Повідомлення про рішення
18.10.2025 08:00
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2025-10-10-008770-a-a1
Підписаний і діє
Номер
534
5 055 996 грн.
4 213 330 грн.
З ПДВ
Підписано
03.11.2025
Строк дії договору з
03.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
2 (Одиниця)
Автомобіль самоскид КС 13/1 на шасі JAC N120
Номенклатура
Автомобіль самоскид КС 13/1 на шасі JAC N120
Кількість
2
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
РОВКП ВКГ "Рівнеоблводоканал"
Повна назва
РОВКП ВКГ "Рівнеоблводоканал"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03361678

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРТЕК УКРАЇНА"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРТЕК УКРАЇНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37921881

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
03.11.2025 10:14
-
03.11.2025 10:13
Підписаний договір
UA-2025-10-10-008770-a-a2
Підписаний і діє
Номер
535
2 607 996 грн.
2 173 330 грн.
З ПДВ
Підписано
03.11.2025
Строк дії договору з
03.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (Одиниця)
Автомобіль вакуумний КО-503В-26 на шасі JAC N120
Номенклатура
Автомобіль вакуумний КО-503В-26 на шасі JAC N120
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
РОВКП ВКГ "Рівнеоблводоканал"
Повна назва
РОВКП ВКГ "Рівнеоблводоканал"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03361678

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРТЕК УКРАЇНА"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРТЕК УКРАЇНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37921881

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
03.11.2025 10:17
-
03.11.2025 10:16
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-11-07-000001
Дата створення проекту
07.11.2025 10:02
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
07.11.2025 11:27
Дата публікації висновку про результати
20.11.2025 16:33
Дата завершення усунення порушень
05.12.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
29.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 426-52-57
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913650
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернівці
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 07.11.2025 № 87-З Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 30.10.2025 № 003100-18/13460-2025, почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 07 листопада 2025 року № 87-З № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі: 1. UA-2025-10-10-008770-a від 10.10.2025 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
07.11.2025 00:00
Документи рішення
07.11.2025 11:27
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 20 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю; дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації та проєкту договору про закупівлю вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі; дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця; своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Рівненського обласного виробничого комунального підприємства водопровідно-каналізаційного господарства «Рівнеоблводоканал» (далі – Замовник) на 2025 рік (ID: UA-P-2025-10-10-010028-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 10.10.2025 року, протокол № 136 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій по лотах 1 та 2 від 18.10.2025; тендерну пропозицію по лотах 1 та 2 учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Партек Україна» (далі – ТОВ «Партек Україна»); протокол розкриття тендерних пропозицій від 20.10.2025; протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 20.10.2025 № 137 та № 138; повідомлення про намір укласти договір по лотах 1 та 2 від 20.10.2025; договір про закупівлю товарів від 03.11.2025 № 534 на суму 5 055 996,00 грн з ПДВ по лоту 1; договір про закупівлю товарів від 03.11.2025 № 535 на суму 2 607 996,00 грн з ПДВ по лоту 2; пояснення (інформація, документи) Замовника, надані 14.11.2025 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Партек Україна» по лотах 1 та 2 встановлено наступне. Відповідно до пункту 2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» Таблиці 2 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей» Додатку 1 тендерної документації Замовником встановлена наступна вимога: «На підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник має надати довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Для підтвердження інформації учасник повинен надати: 1. Копію договору з усіма додатками, зазначеного у довідці. 2. Копії документів (накладна, акт прийому-передачі або інші документи) на підтвердження виконання зазначеного договору у повному обсязі.» Проте, учасник по лотах 1 та 2 ТОВ «Партек Україна» у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору не надав, чим не дотримав вимог пункту 2 Таблиці 2 Додатку 1 тендерної документації. На підставі частини 5 статті 8 Закону Замовнику оприлюднено запит про надання пояснень з приводу зазначеної вище невідповідності пропозиції учасника ТОВ «Партек Україна» умовам тендерної документації. У відповідь Замовник надав пояснення: «Варто звернути увагу, що Закон України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, не містить визначення чи форми такого документа, як довідка в довільній формі, а отже, формулювання “у довільній формі” означає, що Учасник має право самостійно на власний розсуд визначити форму та вид документа, яким підтверджує відповідну інформацію. У складі своїх пропозицій поданих у Лоті 1 та 2, Учасник ТОВ «ПАРТЕК УКРАЇНА» надав: копію аналогічного договору № 256 від 19.12.2024; видаткову накладну на його виконання; довіреність, у якій зазначено інформацію про договір № 256 від 19.12.2024, предмет закупівлі та його кількість. Зазначені документи в сукупності містять усі необхідні відомості, які вимагаються умовами закупівлі, а саме: інформацію про контрагента, предмет договору, обсяг і факт постачання. Таким чином, Учасник виконав вимогу тендерної документації щодо надання довідки в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, шляхом подання документа «довіреність». Вимога щодо надання саме окремого документа з назвою «довідка» не встановлена, оскільки замовник не визначав зразок чи обов’язкову структуру такої довідки.» Надане Замовником пояснення, не спростовує факту встановленого моніторингом порушення в частині недотримання учасником ТОВ «Партек Україна» всіх вимог, встановлених Замовником у тендерній документації задля підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності в учасника досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до абзацу першого пункту 43 Особливостей № 1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Абзацом другим пункту 43 Особливостей № 1178 визначено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Однак, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Партек Україна» по лотах 1 та 2 не було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані зазначеним учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, та не було розміщено у визначений законодавством строк повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, чим не дотримано вимог пункту 43 Особливостей № 1178.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами розгляду питання дотримання Замовником вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Партек Україна» по лотах 1 та 2 встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей №1178. За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю; дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації та проєкту договору про закупівлю вимогам Закону та Особливостей № 1178; своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця; своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
20.11.2025 00:00
Дата публікації
20.11.2025 16:33
Документи висновку
20.11.2025 16:33
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
З метою виконання зобов'язань щодо усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель та недопущення їх у подальшому під час проведення відкритих торгів, начальник юридичного відділу провів відповідну роз'яснювальну роботу з уповноваженою особою РОВКП ВКГ "Рівнеоблводоканал".
Дата публікації
24.11.2025 16:25
Документи інформації про усунення порушення
24.11.2025 16:26
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Спеціалізований транспорт (Самоскид та машина вакуумна очисна)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-10-008770-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань: 1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Чи враховувалося Вами під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Партек Україна» те, що зазначений учасник по лотах 1 та 2 не надав довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, вимога про надання якої встановлена Вами у пункті 2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» Таблиці 2 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” з урахуванням Особливостей» Додатку 1 тендерної документації? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
11.11.2025 11:26
Орган перевірки
15.11.2025 00:00
Документи повідомлення
11.11.2025 11:26
-
Відповідь
Пояснення замовника
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, спрощених закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України “Про публічні закупівлі”. Відповідно до частини 5 статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Щодо Закупівлі за ідентифікатором: № UA-2025-10-10-008770-a органом державного фінансового контролю було оприлюднено рішення про початок моніторингу за ідентифікатором: № UA-M-2025-11-07-000001. 21.07.2025 через електронну систему закупівель надіслано запит замовнику на пояснення (далі — Запит) щодо Закупівлі такого змісту: 1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Чи враховувалося Вами під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Партек Україна» те, що зазначений учасник по лотах 1 та 2 не надав довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, вимога про надання якої встановлена Вами у пункті 2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» Таблиці 2 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” з урахуванням Особливостей» Додатку 1 тендерної документації?. Виходячи зі змісту Запиту, необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит такого змісту: 1. Визначення технічних та якісні характеристики предмета закупівлі «Спеціалізований транспорт (Самоскид та машина вакуумна очисна)», а також його очікувана вартість, здійснювалась замовником відповідно до наявної потреби та на основі Витягу з протоколу засідання технічної ради РОВКП ВКГ «Рівнеоблводоканал» № 57 від 09.10.2025, аналізу комерційних пропозицій від ТОВ «ТОРГОВЕЛЬНО-СЕРВІСНА КОМПАНІЯ», комерційних пропозицій від ТОВ «ПАРТЕК Україна», комерційних пропозицій від ТОВ «УкрСпецТехІнвест», комерційної пропозиції від ПП «ВКП «АЛЬФАТЕКС», а також вивчення ринку цін аналогічних товарів в системі Prozorro. 2. У вимогах до Учасників закупівлі, зокрема в таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації було зазначено, що на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник має надати довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Для підтвердження інформації Учасник повинен надати: 1. Копію договору з усіма додатками, зазначеного у довідці. 2. Копії документів (накладна, акт прийому-передачі або інші документи) на підтвердження виконання зазначеного договору у повному обсязі. Аналогічним договором вважається договір купівлі-продажу/поставки мототранспортних вантажних засобів або великовантажних мототранспортних засобів Варто звернути увагу, що Закон України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, не містить визначення чи форми такого документа, як довідка в довільній формі, а отже, формулювання “у довільній формі” означає, що Учасник має право самостійно на власний розсуд визначити форму та вид документа, яким підтверджує відповідну інформацію. У складі своїх пропозицій поданих у Лоті 1 та 2, Учасник ТОВ «ПАРТЕК УКРАЇНА» надав: – копію аналогічного договору № 256 від 19.12.2024; – видаткову накладну на його виконання; – довіреність, у якій зазначено інформацію про договір № 256 від 19.12.2024, предмет закупівлі та його кількість. Зазначені документи в сукупності містять усі необхідні відомості, які вимагаються умовами закупівлі, а саме: інформацію про контрагента, предмет договору, обсяг і факт постачання. Таким чином, Учасник виконав вимогу тендерної документації щодо надання довідки в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, шляхом подання документа «довіреність». Вимога щодо надання саме окремого документа з назвою «довідка» не встановлена, оскільки замовник не визначав зразок чи обов’язкову структуру такої довідки. Позиція замовника узгоджується з практикою Антимонопольного комітету України, яка полягає в тому, що: якщо вимога встановлена «в довільній формі», то замовник не має підстав відхиляти пропозицію через те, що Учасник подав інформацію не у вигляді окремої довідки, а у вигляді іншого документа, за умови, що поданий документ містить фактично ту саму інформацію, яку вимагав замовник. АМКУ неодноразово зазначав, що відсутність окремої «довідки» не є порушенням, коли в пропозиції є документи, які в повній мірі підтверджують зміст встановленої вимоги. Замовник при перевірці тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ПАРТЕК УКРАЇНА» дотримався вимог встановлених в тендерній документації та Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, а подана довіреність обґрунтовано була визнана документом, що відповідає вимозі щодо надання довідки в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного договору. Відповідно до частини 5 статті 8 Закону замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Рішеня
14.11.2025 16:16
Замовник
Документи повідомлення
14.11.2025 16:17
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 664 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.10.2025 08:00
Замовник:
РОВКП ВКГ "Рівнеоблводоканал"
Контактний телефон:
+380504300327
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 664 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.10.2025 08:00
Замовник:
РОВКП ВКГ "Рівнеоблводоканал"
Контактний телефон:
+380504300327
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності