Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт приміщення харчоблоку (під базову кухню) Вознесенської гімназії №5 Вознесенської міської ради Миколаївської області по вул. 80-ї штурмової, 205 м. Вознесенськ Миколаївської області (коригування) від Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-10-008340-a
Id Tender 300b1b657bd8410487a782d7f89d99e1
План UA-P-2025-10-10-010041-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 10.10.2025 14:00
Остання зміна 31.10.2025 13:05
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
10 657 924 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.10.2025 14:00 до 25.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 10.10.2025 14:00
до 22.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.10.2025 14:00
до 22.10.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 25.10.2025 00:00
-
Період уточнень
з 10.10.2025 14:00 до 22.10.2025 00:00
Період оскарження
з 10.10.2025 14:00 до 22.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.10.2025 00:00
Основні параметри
Капітальний ремонт приміщення харчоблоку (під базову кухню) Вознесенської гімназії №5 Вознесенської міської ради Миколаївської області по вул. 80-ї штурмової, 205 м. Вознесенськ Миколаївської області (коригування)
Закупівля здійснюється відповідно до Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX, що співфінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility. Усі документи, що мають відношення до тендерної документації та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
10 657 924 грн.
Капітальний ремонт приміщення харчоблоку (під базову кухню) Вознесенської гімназії №5 Вознесенської міської ради Миколаївської області по вул. 80-ї штурмової, 205 м. Вознесенськ Миколаївської області (коригування)
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт приміщення харчоблоку (під базову кухню) Вознесенської гімназії №5 Вознесенської міської ради Миколаївської області по вул. 80-ї штурмової, 205 м. Вознесенськ Миколаївської області (коригування)
Очікувана вартість
10 657 924 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
53289,62
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт приміщення харчоблоку (під базову кухню) Вознесенської гімназії №5 Вознесенської міської ради Миколаївської області по вул. 80-ї штурмової, 205 м. Вознесенськ Миколаївської області (коригування)
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
56500, Україна, Миколаївська область, м. Вознесенськ, вул. 80-ї штурмової, 205
Дата постачання по
31.12.2025 14:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Капітальний ремонт приміщення харчоблоку (під базову кухню) Вознесенської гімназії №5 Вознесенської міської ради Миколаївської області по вул. 80-ї штурмової, 205 м. Вознесенськ Миколаївської області (коригування)
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Капітальний ремонт приміщення харчоблоку (під базову кухню) Вознесенської гімназії №5 Вознесенської міської ради Миколаївської області по вул. 80-ї штурмової, 205 м. Вознесенськ Миколаївської області (коригування)
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Будівельна виробнича компанія "БМУ-13"
Пропозиція:
10 444 765.54 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.10.2025 14:00
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine Facility
Повна назва
Ukraine Facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Мазурець Сергій Валерійович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Mazurets Sergey Valerievich
Електронна пошта
Телефон
+380664178760
Сайт:
http://voz.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
20908003
Назва (англійською мовою)
Department of Housing and Communal Services and Capital Construction of Voznesensk City Council
Повна назва
Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Department of Housing and Communal Services and Capital Construction of Voznesensk City Council
Поштовий індекс
56500
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
місто Вознесенськ
Адреса
площа Центральна,1
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт приміщення харчоблоку (під базову кухню) Вознесенської гімназії №5 Вознесенської міської ради Миколаївської області по вул. 80-ї штурмової, 205 м. Вознесенськ Миколаївської області (коригування)
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.10.2025 00:00 по 22.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
31.10.2025 13:05
Електроний протокол про продовження строку
25.10.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.10.2025 13:56
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.10.2025 13:56
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За рішенням уповноваженої особи від 10.10.2025р. №150 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі “Капітальний ремонт приміщення харчоблоку (під базову кухню) Вознесенської гімназії №5 Вознесенської міської ради Миколаївської області по вул. 80-ї штурмової, 205 м. Вознесенськ Миколаївської області (коригування)” – «45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-10-10-008340-a (далі — Закупівля). У Закупівлі подано тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі/учасника процедури закупівлі: 1) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Будівельна виробнича компанія "БМУ-13". Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Будівельна виробнича компанія "БМУ-13" виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Виявлені невідповідності: 1) Вимогою Замовника згідно тендерної документації було надати довідку про наявність основних будівельних машин, які Учасник планує використовувати для виконання робіт за предметом закупівлі (надалі - Довідка про наявність основних будівельних машин) у довільній формі. *До довідки про наявність будівельних машин і механізмів необхідно обов’язково включити наступні будівельні машини і механізми, а саме: • Автомобіль бортовий, вантажопідйомність не менше 5 т.; • Кран, вантажопідйомність не менше 10т.; • Кран, вантажопідйомність не менше 20т.; • Автогідропідіймач, висота підйому не менше 12 м; • Машина поливально-мийна, місткість не менше 6000 л; • Коток, маса не менше 8т. У разі необхідності, Учасник має право включити до Довідки про наявність будівельних машин й інші будівельні машини і механізми. В підтвердження наявності власних будівельних машин та механізмів, учасник в складі пропозиції надає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машин та механізмів). Для підтвердження правових підстав щодо наявності орендованих будівельних машин і механізмів, та/або щодо надання послуг з використанням будівельних машин та механізмів, учасник надає у складі пропозиції відповідні документи: - діючий договір оренди та/або надання послуг з додатками; - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. Якщо за договорами оренди орендодавцем не є власник техніки, Замовник не вимагає підтвердження зв’язку між власником техніки та орендодавцем, а також не вимагає наявності повноважень у такого орендодавця щодо надання техніки в подальшу оренду/суборенду/укладання договорів надання послуг. Дану вимогу Тендерної документації Учасник виконав частково, не надавши в складі тендерної пропозиції підтверджуючі документи на Автогідропідіймач, висота підйому не менше 12 м. 2) Вимога Замовника згідно тендерної документації: Обов’язкова наявність в Учасника інженера з охорони праці з підтвердженням перевірки знань з питань охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки, проходження навчання з охорони праці за НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском», НПАОП 0.00-5.11-85 «Типова інструкція з організації безпечного ведення газонебезпечних робіт», та згідно ДБН А.3.2-2-2009, та/або за НПАОП 45.2-7.03-17, надати Сертифікат компетентності інженера з охорони праці. Дану вимогу Тендерної документації Учасник виконав частково, не надавши підтвердження перевірки знань з питань пожежної безпеки, електробезпеки, проходження навчання з охорони праці за НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском», НПАОП 0.00-5.11-85 «Типова інструкція з організації безпечного ведення газонебезпечних робіт». Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Підпункт 1.1. Пункту 1 Додатка 1 до Тендерної документації; - Підпункт 1.2. Пункту 1 Додатка 1 до Тендерної документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Підтверджуючі документи на Автогідропідіймач, висота підйому не менше 12 м. У разі необхідності, Учасник має право включити до Довідки про наявність будівельних машин й інші будівельні машини і механізми. В підтвердження наявності власних будівельних машин та механізмів, учасник в складі пропозиції надає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машин та механізмів). Для підтвердження правових підстав щодо наявності орендованих будівельних машин і механізмів, та/або щодо надання послуг з використанням будівельних машин та механізмів, учасник надає у складі пропозиції відповідні документи: - діючий договір оренди та/або надання послуг з додатками; - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. Якщо за договорами оренди орендодавцем не є власник техніки, Замовник не вимагає підтвердження зв’язку між власником техніки та орендодавцем, а також не вимагає наявності повноважень у такого орендодавця щодо надання техніки в подальшу оренду/суборенду/укладання договорів надання послуг. 2) Підтвердження перевірки знань з питань пожежної безпеки, електробезпеки, проходження навчання з охорони праці за НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском», НПАОП 0.00-5.11-85 «Типова інструкція з організації безпечного ведення газонебезпечних робіт». Замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, за 3 робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель 28 жовтня 2025 року.
Створено
28.10.2025 11:17
Надати до
29.10.2025 11:17
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
За рішенням уповноваженої особи від 10.10.2025р. №150 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі “Капітальний ремонт приміщення харчоблоку (під базову кухню) Вознесенської гімназії №5 Вознесенської міської ради Миколаївської області по вул. 80-ї штурмової, 205 м. Вознесенськ Миколаївської області (коригування)” - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-10-10-008340-a (далі — Закупівля). Пункт 41 Особливостей передбачає, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Положення частин 2, 12, 16, абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються. Відповідно до пункту 37 Особливостей оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною, відповідно до пункту 37 Особливостей щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Згідно із частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. За результатами оцінки тендерних пропозицій електронна система закупівель визнала найбільш економічно вигідною тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Будівельна виробнича компанія "БМУ-13". У замовника є потреба продовжити строк розгляду цієї тендерної пропозиції до 20 робочих днів, а саме до 21 листопада 2025 року, у зв’язку із ґрунтовним, детальним аналізом тендерної пропозиції учасника, зокрема технічної специфікації запропонованого обладнання.
Дата продовження строку розгляду
31.10.2025 13:04
Дата кінця розгляду
22.11.2025 00:00
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
10 657 924 грн.
Період подання пропозицій
до 25.10.2025 00:00
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради
Контактний телефон:
+380664178760
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
10 657 924 грн.
Період подання пропозицій
до 25.10.2025 00:00
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради
Контактний телефон:
+380664178760
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності