Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт харчоблоку Полтавського спортивного ліцею Полтавської обласної ради за адресою: м. Полтава, вул. Монастирська, 9а. Коригування (код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) від ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕНЕРГЕТИКИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (ОБЛВІЙСЬКАДМІНІСТРАЦІЇ).

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-10-008044-a
Id Tender 6ed498771f7f45ceaeae1900acdab5e6
План UA-P-2025-10-10-005397-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 10.10.2025 13:46
Остання зміна 20.11.2025 17:34
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
34 805 671 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.10.2025 13:45 до 07.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 10.10.2025 13:45
до 04.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.10.2025 13:45
до 04.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 07.11.2025 00:00
до 14.11.2025 09:56
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.11.2025 09:56
до 20.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.11.2025 09:56
до 20.11.2025 17:34
Період уточнень
з 10.10.2025 13:45 до 04.11.2025 00:00
Період оскарження
з 10.10.2025 13:45 до 04.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 07.11.2025 00:00 до 14.11.2025 09:56
Період кваліфікації
з 07.11.2025 00:00 до 14.11.2025 09:56
Основні параметри
Капітальний ремонт харчоблоку Полтавського спортивного ліцею Полтавської обласної ради за адресою: м. Полтава, вул. Монастирська, 9а. Коригування (код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
34 805 671 грн.
Капітальний ремонт харчоблоку Полтавського спортивного ліцею Полтавської обласної ради за адресою: м. Полтава, вул. Монастирська, 9а. Коригування (код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт харчоблоку Полтавського спортивного ліцею Полтавської обласної ради за адресою: м. Полтава, вул. Монастирська, 9а. Коригування (код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
34 805 671 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
174028,36
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
170 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт харчоблоку Полтавського спортивного ліцею Полтавської обласної ради за адресою: м. Полтава, вул. Монастирська, 9а. Коригування (код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Код ДК 021:2015
45000000-7 - Будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Монастирська, 9а.
Дата постачання по
30.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата виконаних робіт проводиться після виконання робіт за Договором протягом 180-календарних днів з моменту підписання форми КБ-3 та форми КБ-2в, що обраховуються виходячи із фактичних обсягів виконаних робіт, норм витрат трудових та матеріальних ресурсів і обґрунтованих цін та тарифів.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ГАРАНТБУДПРОМ"
Пропозиція:
33 469 453.91 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.10.2025 16:13
Оголошення про проведення закупівлі
-
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
10.10.2025 13:45
Тендерна документація
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine Facility
Повна назва
Ukraine Facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Балала
Електронна пошта
Телефон
+380532560631
Замовник
ЄДРПОУ
04013991
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕНЕРГЕТИКИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (ОБЛВІЙСЬКАДМІНІСТРАЦІЇ)
Поштовий індекс
36014
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
м. Полтава
Адреса
вул. Кісельова Володимира Капітана, буд. 1
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт харчоблоку Полтавського спортивного ліцею Полтавської обласної ради за адресою: м. Полтава, вул. Монастирська, 9а. Коригування (код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Період вимог/скарг з 14.11.2025 09:56 по 20.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.11.2025 00:00 по 15.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.11.2025 09:56
Довідка НАЗК
14.11.2025 09:56
Повідомлення про рішення
14.11.2025 09:53
-
12.11.2025 15:05
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
07.11.2025 00:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.10.2025 13:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.10.2025 13:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Підпунктом 1.10 Частини 1 Розділу III (Інструкція з підготовки тендерних пропозицій) тендерної документації замовником вимагалось, що усі документи тендерної пропозиції повинні бути чинними не менше, ніж строк виконання робіт, що зазначений в цій тендерній документації (за виключенням документів, перебіг дії та порядок пролонгації перебігу дії яких регламентований окремими правовими нормами чинного законодавства, з відповідною гарантією Учасника з посиланням на відповідні норми законодавства, щодо забезпечення заходів з поновлення перебігу строку дії таких документів). Замовник встановлює вимогу до документів тендерної пропозиції, а саме вони повинні мати якісне, чітке, повне зображення, яке дає можливість здійснити їх розгляд. Учасником ТОВ «ГАРАНТБУДПРОМ» надано тендерну пропозицію у складі якої наявні документи із нечітким зображенням, а саме надана Довідка про наявність в учасника обладнання, машин та механізмів №78 від 03.11.2025 та Додаток № 5 Інформація про країну походження товару до Проєкту договору, який є Додатком № 5 до Тендерної документації містять сторінки, які мають не повне зображення (обрізані аркуші документу), що не дає можливість здійснити їх розгляд. Учаснику необхідно надати документи у відповідності до вимог тендерної документації.
Створено
12.11.2025 15:04
Надати до
13.11.2025 15:04
Договір
UA-2025-10-10-008044-a-b1
Підписаний і діє
Номер
03-25/80
33 469 453.91 грн.
27 891 211.59 грн.
З ПДВ
Підписано
20.11.2025
Строк дії договору з
20.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт харчоблоку Полтавського спортивного ліцею Полтавської обласної ради за адресою: м. Полтава, вул. Монастирська, 9а. Коригування (код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Номенклатура
Капітальний ремонт харчоблоку Полтавського спортивного ліцею Полтавської обласної ради за адресою: м. Полтава, вул. Монастирська, 9а. Коригування (код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕНЕРГЕТИКИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (ОБЛВІЙСЬКАДМІНІСТРАЦІЇ)
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕНЕРГЕТИКИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (ОБЛВІЙСЬКАДМІНІСТРАЦІЇ)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04013991

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ГАРАНТБУДПРОМ"
Повна назва
ТОВ "ГАРАНТБУДПРОМ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40466567

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-11-24-000093
Дата створення проекту
24.11.2025 16:03
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
24.11.2025 16:27
Дата публікації висновку про результати
10.12.2025 17:45
Дата завершення усунення порушень
25.12.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
16.12.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 24.11.2025 Київ № 310 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 51 UA-2025-10-10-008044-a 10.10.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
24.11.2025 00:00
Документи рішення
24.11.2025 16:27
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 09 грудня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), відповідності умов тендерної документації умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до нього. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департамент будівництва, містобудування і архітектури, житлово-комунального господарства та енергетики Полтавської обласної державної адміністрації (Облвійськадміністрації) (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол від 30.10.2025 № 168, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ГАРАНТБУДПРОМ» (далі – ТОВ «ГАРАНТБУДПРОМ»), вимога про усунення невідповідностей до 13.11.2025, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.10.2025 № 168/Б, від 14.11.2025 № 174/Б, повідомлення про намір укласти договір, договір підряду від 20.11.2025 № 03-25/80 на суму 33 469 453,91 гривень з ПДВ, додаткові угоди від 24.11.2025 № 1 та № 2 до Договору, пояснення (інформація та документи) Замовника надані 27.11.2025 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби. Відповідно до річного плану закупівель UA-P-2025-10-10-005397-a закупівля UA-2025-10-10-008044-a здійснюється Замовником у рамках виконання заходів (кроків), передбачених Планом України, схваленим розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 р. № 244. Враховуючи зазначене, на закупівлю UA-2025-10-10-008044-a поширюються умови Рамкової угоди. Статтею 17 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо зберігання документів: - Україна повинна зберігати протягом п’яти років із дати завершення заходу всі документи, які стосуються процедур закупівель і присудження грантів, договорів, порядки денні, відповідну кореспонденцію та всі відповідні документи стосовно виплат і повернень коштів (пункт 1 статті 17 Рамкової Угоди). Разом з тим, Замовником в тендерній документації та проєкті договору про закупівлю (додаток 5 до тендерної документації) не враховані визначені вимоги, встановлені статтею 17 Рамкової угоди у частині збереження документів протягом п’яти років із дати завершення заходу. Надане Замовником 27.11.2025 на запит Держаудитслужби пояснення, не спростовує наявність порушення: «Згідно вимог пункту 1 статті 17 Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX документи будуть зберігатися протягом п'яти років із дати завершення заходу.» Відповідно до вимог пункту 17 Особливостей договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10, 13, 80, 86, 88, 89, 91 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного кодексу України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Крім того, вимогами абзацу другого та четвертого частини першої статті 41 Закону визначено, що невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси; у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію. Під час моніторингу встановлено, що додаток № 4 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» та Додаток № 5 «Інформація про країну походження товару» до Договору не містять відомостей щодо вартості транспортування та заготівельно-складські витрати. На запит Держаудитслужби від 27.11.2025, Замовник надав пояснення та зазначив: «Абзацами № 2, № 4 частини 1 статті 41 Закону не встановлено вимогу щодо наявності одного документа (Додатку), що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси. У зв'язку з чим Замовником, на виконання вимог абзацу 2 Частини 1 ст. 41 Закону передбачено невід'ємні Додатки до Договору про закупівлю, які містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, в яких відповідно до абзацу 4 Частини 1 ст. 41 Закону, в свою чергу, міститься інформація про найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.» Однак надані Замовником пояснення не спростовують порушення абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону, згідно з яким підрядник зобов’язаний у складі інформації про ціни на матеріальні ресурси зазначати транспортні та складські витрати. Отже, Замовником укладено Договір з порушенням норм, встановлених пунктом 17 Особливостей та частиною першою статті 41 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди виявлено не встановлення Замовником вимог щодо строків зберігання документів, передбачених статтею 17 Рамкової угоди. За результатами аналізу питання відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства встановлено порушення пункту 17 Особливостей та частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до нього – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо приведення умов договору про закупівлю у відповідність до вимог статті 17 Рамкової угоди, пункту 17 Особливостей та частини першої статті 41 Закону, недопущення установлених порушень в подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень та вжиття заходів.
Дата висновку
09.12.2025 00:00
Дата публікації
10.12.2025 17:45
Документи висновку
10.12.2025 17:45
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з капітального ремонту харчоблоку Полтавського спортивного ліцею Полтавської обласної ради за адресою: м. Полтава, вул. Монастирська, 9а. Коригування (код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-10-10-008044-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань: 1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 3. Яким чином Замовником дотримано вимог пункту 1 статті 17 Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова Угода) в частині зберігання документів протягом п’яти років із дати завершення заходу. 4. Надати пояснення, чому додаток № 4 до договору підряду від 20.11.2025 №03-25/80 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» не містить відомостей щодо вартості транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країни походження товару щодо кожної номенклатурної позиції, як передбачено вимогами абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
27.11.2025 09:53
Орган перевірки
03.12.2025 00:00
Документи повідомлення
27.11.2025 09:53
-
Відповідь
Щодо надання відповіді
1. Приватне підприємство «УКРСЕРВІСПРОЕКТ» було розроблено проектну документацію на будівництво робіт по об'єкту: «Капітальний ремонт харчоблоку Полтавського спортивного ліцею Полтавської обласної ради за адресою: м. Полтава, вул. Монастирська, 9а. Коригування» (код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація). На основі виготовленого проєкту, який пройшов експертизу і було визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувану вартість, окрім витрат передбачених Главою 10 та Главою 12 вказаної проєктної документації і наявного у відповідних главах ПДВ. Розмір бюджетного призначення на закупівлю робіт по об'єкту: «Капітальний ремонт харчоблоку Полтавського спортивного ліцею Полтавської обласної ради за адресою: м. Полтава, вул. Монастирська, 9а. Коригування» (код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) визначено Розпорядженням Полтавської облвійськадміністрації від 23.05.2025 № 511 «Про внесення змін до показників обласного бюджету Полтавської області на 2025 рік», Розпорядженням Полтавської облвійськадміністрації від 05.09.2025 № 759 «Про внесення змін до показників обласного бюджету Полтавської області на 2025 рік», Розпорядженням Полтавської облвійськадміністрації від 30.09.2025 № 788 «Про внесення змін до показників обласного бюджету Полтавської області на 2025 рік». Розпорядженням «Кабінету Міністрів України від 02.07.2025 №644-р Деякі питання розподілу обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів освіти, зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеїв, ліцеїв із посиленою військово-фізичною підготовкою, у 2025 році». 2. Надаємо посилання на сторінку вебсайту: https://poda.gov.ua/documents/239158, на якому відповідно до абзацу третього пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів», Замовником розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення закупівлі. 3. Згідно вимог пункту 1 статті 17 Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX документи будуть зберігатися протягом п'яти років із дати завершення заходу. 4. Невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. У документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію. Вартість транспортних та заготівельно-складських витрат вказана у додатках до Договору підряду № 03-25/80 від 20.11.2025 відповідно до ч. 1 ст. 41 Закону України „Про публічні закупівлі? та вираховується шляхом віднімання від вартості матеріальних ресурсів вказаних в Додатку № 1 до Договору підряду № 03-25/80 від 20.11.2025 „Договірна ціна? - 12 898 344,51 грн. від загальної вартості відпускних цін на матеріальні ресурси вказаних у Додатку № 4 до Договору підряду № 03-25/80 від 20.11.2025 „Інформація про ціни на матеріальні ресурси? - 12 487 671,52 грн. та становить 410 672,99 грн. Країна походження товару вказана в Додатку № 5 до Договору підряду № 03-25/80 від 20.11.2025. Абзацами № 2, № 4 частини 1 статті 41 Закону не встановлено вимогу щодо наявності одного документа (Додатку), що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси. У зв'язку з чим Замовником, на виконання вимог абзацу 2 Частини 1 ст. 41 Закону передбачено невід'ємні Додатки до Договору про закупівлю, які містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, в яких відповідно до абзацу 4 Частини 1 ст. 41 Закону, в свою чергу, міститься інформація про найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Додаток: 1. Скан-копія Експертного звіту № 250718-02/А від 24.07.2025р.; 2. Скан-копія Завдання на проектування; 3. Розрахунок очікуваної вартості; 4. Відомість обсягів робіт; 5. Відомість ресурсів; 6. Специфікація обладнання; 7. Розпорядженя Полтавської облвійськадміністрації від 23.05.2025 № 511 «Про внесення змін до показників обласного бюджету Полтавської області на 2025 рік», Розпорядження Полтавської облвійськадміністрації від 05.09.2025 № 759 «Про внесення змін до показників обласного бюджету Полтавської області на 2025 рік», Розпорядженням Полтавської облвійськадміністрації від 30.09.2025 № 788 «Про внесення змін до показників обласного бюджету Полтавської області на 2025 рік». Розпорядженням «Кабінету Міністрів України від 02.07.2025 №644-р Деякі питання розподілу обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів освіти, зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеїв, ліцеїв із посиленою військово-фізичною підготовкою, у 2025 роціту).
Рішеня
27.11.2025 17:11
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
34 805 671 грн.
Період подання пропозицій
до 07.11.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕНЕРГЕТИКИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (ОБЛВІЙСЬКАДМІНІСТРАЦІЇ)
Контактний телефон:
+380532560631
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
34 805 671 грн.
Період подання пропозицій
до 07.11.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕНЕРГЕТИКИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (ОБЛВІЙСЬКАДМІНІСТРАЦІЇ)
Контактний телефон:
+380532560631
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності