Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт приміщень, наукових лабораторій та аудиторій навчального корпусу №1 Державного університету "Житомирська політехніка" за адресою м. Житомир, вул. Чуднівська, 103 за ДК 021:2015:45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт від Державний університет "Житомирська політехніка ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-10-007222-a
Id Tender 1f7886ffbda34234be5cb589004eb820
План UA-P-2025-10-10-002011-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 10.10.2025 13:32
Остання зміна 31.10.2025 17:06
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
8 911 069 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.10.2025 13:31 до 25.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 10.10.2025 13:31
до 22.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.10.2025 13:31
до 22.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.10.2025 00:00
до 30.10.2025 16:05
Залишилось 1 днів 9 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.10.2025 16:05
до 05.11.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 30.10.2025 16:05
-
Період уточнень
з 10.10.2025 13:31 до 22.10.2025 00:00
Період оскарження
з 10.10.2025 13:31 до 22.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.10.2025 00:00 до 30.10.2025 16:05
Період кваліфікації
з 25.10.2025 00:00 до 30.10.2025 16:05
Основні параметри
Капітальний ремонт приміщень, наукових лабораторій та аудиторій навчального корпусу №1 Державного університету "Житомирська політехніка" за адресою м. Житомир, вул. Чуднівська, 103 за ДК 021:2015:45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
Капітальний ремонт приміщень, наукових лабораторій та аудиторій навчального корпусу №1, відповідно до технічного завдання (Додаток 3). Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Чуднівська, 103 корпус № 1, строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: з дати підписання договру по 25.12.2025року
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
8 911 069 грн.
Капітальний ремонт приміщень, наукових лабораторій та аудиторій навчального корпусу №1 Державного університету "Житомирська політехніка" за адресою м. Житомир, вул. Чуднівська, 103 за ДК 021:2015:45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт приміщень, наукових лабораторій та аудиторій навчального корпусу №1 Державного університету "Житомирська політехніка" за адресою м. Житомир, вул. Чуднівська, 103 за ДК 021:2015:45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
Примітки
Капітальний ремонт приміщень, наукових лабораторій та аудиторій навчального корпусу №1 , відповідно до технічного завдання (Додаток 3). Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Чуднівська, 103 корпус № 1, строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: з дати підписання договру по 25.12.2025року
Очікувана вартість
8 911 069 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
89110,69
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт приміщень, наукових лабораторій та аудиторій навчального корпусу №1 Державного університету "Житомирська політехніка" за адресою м. Житомир, вул. Чуднівська, 103 за ДК 021:2015:45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
Код ДК 021:2015
45000000-7 - Будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
25.12.2025 06:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Після виконання Генпідрядником робіт з будівництва Замовник приймає виконану роботу та підписує Акти приймання виконаних будівельних робіт (форма Кб-2в) та “Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат” за формою КБ-3, якщо вони повністю відповідають об’ємам виконаним робіт на ділянці будівництва, в іншому випадку акти повертаються Генпідряднику для усунення зауважень та коригування. Після підписання актів виконаних робіт Замовник зобов’язаний оплатити їх вартість, протягом 180 календарних днів.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК"
Пропозиція:
7 473 134 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.10.2025 13:32
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
10.10.2025 13:29
-
Проект договору
10.10.2025 13:29
Критерії прийнятності
10.10.2025 13:29
Критерії оцінки
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Власюк Олена Василівна
Електронна пошта
Телефон
380412241948
Замовник
ЄДРПОУ
05407870
Назва (англійською мовою)
ZHYTOMYR POLITECHNIC STATE UNIVERSITY
Повна назва
Державний університет "Житомирська політехніка "
Повна назва (англійською мовою)
ZHYTOMYR POLITECHNIC STATE UNIVERSITY
Поштовий індекс
10005
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Житомир
Адреса
ВУЛИЦЯ ЧУДНІВСЬКА, будинок 103
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт приміщень, наукових лабораторій та аудиторій навчального корпусу №1 Державного університету "Житомирська політехніка" за адресою м. Житомир, вул. Чуднівська, 103 за ДК 021:2015:45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
Період вимог/скарг з 30.10.2025 16:05 по 05.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.10.2025 00:00 по 01.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.10.2025 16:05
Довідка НАЗК
30.10.2025 16:04
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
25.10.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.10.2025 13:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.10.2025 13:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ «ЖИТОМИРСЬКА ПОЛІТЕХНІКА» Код ЄДРПОУ 05407870 м. Житомир «28» жовтня 2025 р. Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом Державного університету «Житомирська політехніка» від 26 червня 2020 р. №284/од, Наказ «Про організацію діяльності уповноваженої особи (осіб) Державного університету «Житомирська політехніка» відповідальної за організацію та проведення процедури закупівлі/ спрощеної закупівлі від 4 травня 2020 р. №184/од та Наказ «Про ліквідацію постійно діючого тендерного комітету» від 31 грудня 2021 р. № 938/од. За результатами розгляду пропозиції учасника ПРИВАТНА РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "КОМУНАЛЬНИК" ( далі – Учасник) Код ЄДРПОУ: 20425612, Закупівля: UA-2025-10-10-007222-a. ВИРІШИВ: Після детального розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: - Відповідно до п.1 Додатку №1 тендерної документації учасник повинен надати Документи, для підтвердження того, що він має досвід виконання аналогічного договору, а саме: - копія договору про виконання робіт з капітального ремонту за 2023- 2024рр., -акт приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в,) разом з довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми КБ-3,) або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт/ надана послуг, передбачений аналогічним договором. - лист-відгук від Замовника про співпрацю та якість виконання наданих послуг. Відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), кількість, рік виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі. На підтвердження вище вказаного учасник надає договір підряду №238 від 23.03.2023р разом з додатками, з наданих документів вбачається відсутність додатку № 1 до договору, а додаток № 2 не відповідає назві на якій йдеться посилання в договорі. Відповідно до вище викладеного учасник не виконав вимогу п.1. Додатку № 1 Тендерної документації та надав документи не в повному обсязі. Дана вимога щодо якої виявлені невідповідності зазначена в тендерній документації п.1. Додатку № 1 Тендерної документації. - Відповідно до п.2. Додатку №1 тендерної документації учасник повинен надати документи для підтвердження того, що він має необхідне обладнання та матеріально-технічну базу, а саме: Для підтвердження інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зазначеної у довідці учасник повинен надати скан-копії оригіналів документів, що згідно з чинним законодавством підтверджують наявність на обліку в учасника одиниць обладнання та матеріально-технічної бази та/або скан-копії оригіналів інвентарних карток на кожен вид обладнання, скан-копії оригіналів технічних паспортів на автомобілі, що відповідно до вказаної вище довідки визначені учасником як фактично наявні в останнього станом на дату подання тендерної пропозиції згідно з вказаною вище довідкою, або скан-копії правовстановлюючих документів договірного характеру*, що підтверджують законні підстави використання учасником на договірних засадах одиниць обладнання та матеріально-технічної бази, що відповідно до вказаної вище довідки визначені учасником як фактично наявні в останнього, та які за своєю формою відповідають вимогам чинного законодавства України, в тому числі вимогам Цивільного кодексу України. До довідки учасник повинен включити машини та механізми, які є необхідними для надання послуг згідно технічого завдання та які будуть зазначені Учасником в підсумковій відомості ресурсів та будуть безпосередньо використовуватися при виконанні договору про закупівлю. Додатково, листом у довільній формі зазначається інформація про наявність власної або, орендованої бази (офіси, склади, гаражі, та інші.). та надати підтверджуючі документи на дані типи власності. *Зміст документів договірного характеру, копії яких надаються учасником у складі тендерної пропозиції згідно з вимогами цього пункту, повинен надавати можливість ідентифікувати найменування кожної одиниці обладнання та матеріально-технічної бази, що відповідно до вказаної вище довідки визначені учасником як фактично наявні в останнього станом на дату подання тендерної пропозиції. На виконання вище вказаного учасник надає довідку від 24.10.2025р № 347 та додатками до довідки додає скан-копії оригіналів документів, що згідно з чинним законодавством підтверджують наявність на обліку в учасника одиниць обладнання та матеріально-технічної бази та/або скан-копії оригіналів інвентарних карток на кожен вид обладнання, скан-копії оригіналів технічних паспортів на автомобілі, що відповідно до вказаної вище довідки визначені учасником як фактично наявні в останнього станом на дату подання тендерної пропозиції. Проаналізувавши надані документи було встановлені наступні невідповідності: 1. В довідці від 24.10.2025р № 347, в позиції 1 зазначена назва автомобіля яка не відповідає інформації зазначеній в технічному паспорті серія СТМ №896839 та інформації зазначеній в інвентарній картці основних засобів. Позиція 19 зазначена назва обладнання яка не відповідає інформації відображеній в інвентарній картці основних засобів. 2. В довідці від 24.10.2025р № 347 на позиції № 10, 11, 12, 13, 18,20, 24 не надані скан-копії оригіналів документів, що згідно з чинним законодавством підтверджують наявність на обліку в учасника одиниць обладнання та матеріально-технічної бази та/або скан-копії оригіналів інвентарних карток на кожен вид обладнання, скан-копії оригіналів технічних паспортів на автомобілі, що відповідно до вказаної вище довідки визначені учасником як фактично наявні в останнього станом на дату подання тендерної пропозиції. 3. В довідці від 24.10.2025р № 347 відсутні такі механізми: Трамбівка пневматична при роботі від компресора, шуруповерт акумуляторний ЗША-18 Li Зеніт профі ЗША-18 Li профі, які зазначені в підсумковій відомості ресурсів. На підставі вище викладеного учасник не виконав вимогу п.2. Додатку № 1 Тендерної документації та надав документи не в повному обсязі. Дана вимога щодо якої виявлені невідповідності зазначена в тендерній документації п.2. Додатку № 1 Тендерної документації. Відповідно до п.3. Додатку №1 тендерної документації учасник повинен надати документи для підтвердження того, що в нього наявні працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: Заповнена довідка у нижченаведеній формі, що містить інформацію про наявність необхідних працівників відповідної кваліфікації інженерно-технічних та основних будівельних професій, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов’язань за предметом даних торгів, що підтверджується звітом з праці та/або формою 1-ДФ за останній звітний період. 1. На виконання вище вказаного учасник надає довідку від 24.10.2025р № 347/18 що містить інформацію про наявність необхідних працівників відповідної кваліфікації інженерно-технічних та основних будівельних професій, які мають необхідні , знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов’язань за предметом даних торгів, але не надано звіт з праці та/або формою 1-ДФ за останній звітний період. 2. Для підтвердження кваліфікації інженерно-технічних працівників (виконавець робіт) учасником додатково надаються скан копії дипломів про вищу (базову вищу) освіту з кваліфікацією «будівельник», «інженер - будівельник», «будівництво та цивільна інженерія» Додатком до довідки від 24.10.2025р № 347/18 Учасником не надано скан копії дипломів про вищу (базову вищу) освіту з кваліфікацією «будівельник», «інженер - будівельник», «будівництво та цивільна інженерія» на таких працівників: - Головний інженер Древа Сергій Михайлович. - Інженер з охорони праці Шеремет Олександр Володимирович. - Інженер-проектувальник в частині кошторисної документації Маркушина Тамара Олексіївна - Інженер кошторисник Гончарук Валентина Петрівна. На підставі вище викладеного учасник не виконав вимогу п.3. Додатку № 1 Тендерної документації та надав документи не в повному обсязі. Дана вимога щодо якої виявлені невідповідності зазначена в тендерній документації п.3. Додатку № 1 Тендерної документації. Відповідно до вимог Тендерної документації, а саме, п .1., Розділу . Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, файлів з інформацією у форматі “PDF,що вимагаються замовником у тендерній документації. А саме, форму«Цінова пропозиція» (відповідно до Додатка 5 тендерної документації); На виконання даної вимоги учасник надає «Цінову пропозицію» яка не заповнена по вимогам Додатка 5 тендерної документації. На підставі вище викладеного учасник не виконав вимогу п .1., Розділу . Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та Додатка 5 до Тендерної документації та надав документи не в повному обсязі. Дана вимога щодо якої виявлені невідповідності зазначена в тендерній документації п .1., Розділу . Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та Додатка 5 доТендерної документації. Відповідно до вимог Тендерної документації, а саме, п .1., Розділу . Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, файлів з інформацією у форматі “PDF,що вимагаються замовником у тендерній документації. А саме, завізований проект договору, згідно з Додатком 2 тендерної документації (із П.І.Б. та підписом уповноваженої особи учасника); На виконання даної вимоги учасник надає завізований проєкт догоовру з П.І.Б. та підписом уповноваженої особи учасника, але до даного договору не додані додатки в повному обсязі. На підставі вище викладеного учасник не виконав вимогу п .1., Розділу . Інструкція з підготовки тендерної пропозиції до Тендерної документації та надав документи не в повному обсязі. Дана вимога щодо якої виявлені невідповідності зазначена в тендерній документації п .1., Розділу . Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації. 2. Перелік інформації та документів, які повинен подати Учасник ПРИВАТНА РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "КОМУНАЛЬНИК" ( далі – Учасник) Код ЄДРПОУ: 20425612 для усунення виявлених невідповідностей зазначені в тендерній документації п. 1. Розділ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Додаток 5 тендерної документаціїта п.1.2.3. Додатку № 1 Тендерної документації. 3.Враховуючи вищевикладене, відповідно до вимог п.40 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». УХВАЛИВ: 1.Надати Учаснику ПРИВАТНА РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "КОМУНАЛЬНИК" ( далі – Учасник) Код ЄДРПОУ: 20425612, 24 години для усунення виявлених невідповідносей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, для проведених торгів з предмету закупівлі Капітальний ремонт приміщень, наукових лабораторій та аудиторій навчального корпусу №1 Державного університету "Житомирська політехніка" за адресою м. Житомир, вул. Чуднівська, 103 за ДК 021:2015:45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт, Закупівля: UA-2025-10-10-007222-a. 2. Оприлюднити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах учасника процедури закупівлі, в процедурі відкритих торгів закупівля Капітальний ремонт приміщень, наукових лабораторій та аудиторій навчального корпусу №1 Державного університету "Житомирська політехніка" за адресою м. Житомир, вул. Чуднівська, 103 за ДК 021:2015:45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт, Закупівля: UA-2025-10-10-007222-a, в електронній системі закупівель. Уповноважена особа Максим ОСТАПЧУК
Створено
28.10.2025 16:46
Надати до
29.10.2025 16:46
Договір
UA-2025-10-10-007222-a-c1
Очікує підписання
7 473 134 грн.
7 473 134 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт приміщень, наукових лабораторій та аудиторій навчального корпусу №1 Державного університету "Житомирська політехніка" за адресою м. Житомир, вул. Чуднівська, 103 за ДК 021:2015:45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
Номенклатура
Капітальний ремонт приміщень, наукових лабораторій та аудиторій навчального корпусу №1 Державного університету "Житомирська політехніка" за адресою м. Житомир, вул. Чуднівська, 103 за ДК 021:2015:45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Державний університет "Житомирська політехніка "
Повна назва
Державний університет "Житомирська політехніка "
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05407870

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК"
Повна назва
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
20425612

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
8 911 069 грн.
Період подання пропозицій
до 25.10.2025 00:00
Замовник:
Державний університет "Житомирська політехніка "
Контактний телефон:
380412241948
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
8 911 069 грн.
Період подання пропозицій
до 25.10.2025 00:00
Замовник:
Державний університет "Житомирська політехніка "
Контактний телефон:
380412241948
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності