Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з обрізки дерев від ГАТНЕНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ФАСТІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-10-007213-a
Id Tender 1995539d9ed746b1acaace32d25f13c0
План UA-P-2025-10-10-008886-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 10.10.2025 13:10
Остання зміна 31.10.2025 10:47
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
500 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.10.2025 13:09 до 18.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 10.10.2025 13:09
до 15.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.10.2025 13:09
до 15.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.10.2025 15:59
до 30.10.2025 12:53
Залишилось 3 днів 20 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.10.2025 20:29
до 05.11.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 30.10.2025 12:53
-
Період уточнень
з 10.10.2025 13:09 до 15.10.2025 00:00
Період оскарження
з 10.10.2025 13:09 до 15.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 20.10.2025 15:59 до 30.10.2025 12:53
Період кваліфікації
з 20.10.2025 15:59 до 30.10.2025 12:53
Основні параметри
Послуги з обрізки дерев
Детальна інформація стосовно предмету закупівлі та інших вимог зазначено в тендерній документації, яка додається до закупівлі
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
500 000 грн.
Послуги з обрізки дерев
Назва предмета закупівлі
Послуги з обрізки дерев
Очікувана вартість
500 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
20.10.2025 15:30
Закінчення аукціону
20.10.2025 15:59
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з обрізки дерев
Код ДК 021:2015
77340000-5 - Підрізання дерев і живих огорож
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Перерахування коштів Виконавцю буде здійснюватися Замовником Згідно з кошторису, на підставі Актів КБ-2 та КБ-3 в повному обсязі через органи Державного казначейства України на поточний рахунок Виконавця протягом 30 календарних днів після надходження фінансування з місцевого бюджету.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Гуріна Лариса Миколаївна
Пропозиція:
499 740 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
Пропозиція:
485 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Чистякова Галина Миколаївна
Пропозиція:
489 999.43 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 20.10.2025 15:30
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.10.2025 13:10
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Биховченко Іван
Електронна пошта
Телефон
0666887436
Замовник
ЄДРПОУ
04358508
Повна назва
ГАТНЕНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ФАСТІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
08160
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Фастівський р-н, село Гатне
Адреса
вул.Київська, будинок 138
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з обрізки дерев
Період вимог/скарг з 27.10.2025 20:29 по 02.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.10.2025 15:59 по 18.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно з підпунктом 2 пунктом 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями), а саме: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей».
Документи кваліфікації
27.10.2025 20:29
Повідомлення про рішення
24.10.2025 18:33
Електроний протокол про продовження строку
20.10.2025 15:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.10.2025 13:09
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.10.2025 13:09
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ФОП ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ на закупівлю за ДК 021:2015 - 77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож (Послуги з обрізки дерев) до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
24.10.2025 18:32
Дата кінця розгляду
18.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до пп.1.1 п.1 Додатку № 5 до тендерної документації: Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати:- копії аналогічного договору, який має бути наданий від підприємства, установи, організації, щодо якої надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічного договору (можливе надання договору без додатків). Разом із копією аналогічного договору на підтвердження його виконання учасники зобов’язані надати документи що підтверджують фактичне повне надання послуг за договорами (акти наданих послуг або звіт про виконання договору про закупівлю, з Веб-порталу Уповноваженого органу з питань публічних закупівель, що підтверджує повне виконання аналогічного договору). Учасником у складі пропозиції не надано вищезазначених документів у повному обсязі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пп.1.1 п.1 Додатку № 5 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору № з/п Назва, адреса та код ЄДРПОУ замовника, якому здійснювалось надання послуг Дата, номер та предмет укладеного договору Вартість договору, грн. ПІБ, посада, номер телефону контактної особи замовника1 2 _________________________________________________ _______________ посада, прізвище, ініціали уповноваженої особи учасника (підпис) Аналогічним вважається повністю виконаний договір надання послуг з з обрізки дерев та/або влаштування(ремонту) елементів благоустрою в межах населеного пункту, який укладений в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» протягом останніх двох років (2024-2025). Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: - копії аналогічного договору, який має бути наданий від підприємства, установи, організації, щодо якої надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічного договору (можливе надання договору без додатків). Разом із копією аналогічного договору на підтвердження його виконання учасники зобов’язані надати документи що підтверджують фактичне повне надання послуг за договорами (акти наданих послуг або звіт про виконання договору про закупівлю, з Веб-порталу Уповноваженого органу з питань публічних закупівель, що підтверджує повне виконання аналогічного договору). Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до пп.2.1 п.1 Додатку № 5 до тендерної документації: Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій № з/п Найменування транспортного засобу, обладнання, устаткування Стан, Кількість одиниць Марка Власне або орендоване, лізинг, надання послуг техніки, тощо 1. машини і механізми 1.1 1.2 Мінімально необхдіний перелік техніки, обладнання та устаткування (зазначаються в довідці): - Автовишка зі стрілою 22-28 м - не менше 1 одиниці; -Самоскид до 10 тонн – не менше 1 одиниці; - Бензопили – не менше 2 одиниці; Учасником у складі пропозиції не надано вищезазначених документів у повному обсязі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пп.2.1 п.1 Додатку № 5 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій № з/п Найменування транспортного засобу, обладнання, устаткування Стан, Кількість одиниць Марка Власне або орендоване, лізинг, надання послуг техніки, тощо 1. машини і механізми 1.1 1.2 Мінімально необхдіний перелік техніки, обладнання та устаткування (зазначаються в довідці): - Автовишка зі стрілою 22-28 м - не менше 1 одиниці; -Самоскид до 10 тонн – не менше 1 одиниці; - Бензопили – не менше 2 одиниці; Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до пп.1.12 п.1 Додатку № 6 до тендерної документації: Обов’язкова наявність у Учасника працівника особи, уповноваженої здійснювати інструктаж з охорони праці. На інженера з охорони праці (як на фізичну особу працівника Учасника або фізичну особу-підприємця) надається чинний витяг засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці який(-і) підтверджує проходження навчання щодо: НПАОП 0.00-1.80-18; НПАОП 63.21-1.01-09; НПАОП 45.2-7.03-17; НПАОП 0.00-7.17-18, ДНАОП 0.00-4.15-98, НПАОП 0.00-7.14-17, НПАОП 0.00-7.15-18, НПАОП 0.00-7.11-12, НПАОП 45.2-7.02-12 (ДБН А.3.2.-2-2009), НПАОП 0.00-1.75-15, НПАОП 0.00-1.62-12, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.83-18. Учасником у складі пропозиції не надано вищезазначених документів у повному обсязі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пп.1.12 п.1 Додатку № 6 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Обов’язкова наявність у Учасника працівника особи, уповноваженої здійснювати інструктаж з охорони праці. На інженера з охорони праці (як на фізичну особу працівника Учасника або фізичну особу-підприємця) надається чинний витяг засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці який(-і) підтверджує проходження навчання щодо: НПАОП 0.00-1.80-18; НПАОП 63.21-1.01-09; НПАОП 45.2-7.03-17; НПАОП 0.00-7.17-18, ДНАОП 0.00-4.15-98, НПАОП 0.00-7.14-17, НПАОП 0.00-7.15-18, НПАОП 0.00-7.11-12, НПАОП 45.2-7.02-12 (ДБН А.3.2.-2-2009), НПАОП 0.00-1.75-15, НПАОП 0.00-1.62-12, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.83-18.
Створено
25.10.2025 21:48
Надати до
26.10.2025 21:48
Період вимог/скарг з 30.10.2025 12:45 по 05.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.10.2025 20:29 по 04.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно з підпунктом 2 пунктом 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями), а саме: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей».
Документи кваліфікації
30.10.2025 12:45
Повідомлення про рішення
27.10.2025 20:29
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.10.2025 13:09
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.10.2025 13:09
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до пп.1.1 п.1 Додатку № 5 до тендерної документації: Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати:- копії аналогічного договору, який має бути наданий від підприємства, установи, організації, щодо якої надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічного договору (можливе надання договору без додатків). Разом із копією аналогічного договору на підтвердження його виконання учасники зобов’язані надати документи що підтверджують фактичне повне надання послуг за договорами (акти наданих послуг або звіт про виконання договору про закупівлю, з Веб-порталу Уповноваженого органу з питань публічних закупівель, що підтверджує повне виконання аналогічного договору). Учасником у складі пропозиції не надано вищезазначених документів у повному обсязі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пп.1.1 п.1 Додатку № 5 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору № з/п Назва, адреса та код ЄДРПОУ замовника, якому здійснювалось надання послуг Дата, номер та предмет укладеного договору Вартість договору, грн. ПІБ, посада, номер телефону контактної особи замовника1 2 _________________________________________________ _______________ посада, прізвище, ініціали уповноваженої особи учасника (підпис) Аналогічним вважається повністю виконаний договір надання послуг з з обрізки дерев та/або влаштування(ремонту) елементів благоустрою в межах населеного пункту, який укладений в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» протягом останніх двох років (2024-2025). Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: - копії аналогічного договору, який має бути наданий від підприємства, установи, організації, щодо якої надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічного договору (можливе надання договору без додатків). Разом із копією аналогічного договору на підтвердження його виконання учасники зобов’язані надати документи що підтверджують фактичне повне надання послуг за договорами (акти наданих послуг або звіт про виконання договору про закупівлю, з Веб-порталу Уповноваженого органу з питань публічних закупівель, що підтверджує повне виконання аналогічного договору). Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до пп.2.1 п.1 Додатку № 5 до тендерної документації: Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій № з/п Найменування транспортного засобу, обладнання, устаткування Стан, Кількість одиниць Марка Власне або орендоване, лізинг, надання послуг техніки, тощо 1. машини і механізми 1.1 1.2 Мінімально необхдіний перелік техніки, обладнання та устаткування (зазначаються в довідці): - Автовишка зі стрілою 22-28 м - не менше 1 одиниці; -Самоскид до 10 тонн – не менше 1 одиниці; - Бензопили – не менше 2 одиниці; Учасником у складі пропозиції не надано вищезазначених документів у повному обсязі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пп.2.1 п.1 Додатку № 5 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій № з/п Найменування транспортного засобу, обладнання, устаткування Стан, Кількість одиниць Марка Власне або орендоване, лізинг, надання послуг техніки, тощо 1. машини і механізми 1.1 1.2 Мінімально необхдіний перелік техніки, обладнання та устаткування (зазначаються в довідці): - Автовишка зі стрілою 22-28 м - не менше 1 одиниці; -Самоскид до 10 тонн – не менше 1 одиниці; - Бензопили – не менше 2 одиниці; Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до пп.1.12 п.1 Додатку № 6 до тендерної документації: Обов’язкова наявність у Учасника працівника особи, уповноваженої здійснювати інструктаж з охорони праці. На інженера з охорони праці (як на фізичну особу працівника Учасника або фізичну особу-підприємця) надається чинний витяг засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці який(-і) підтверджує проходження навчання щодо: НПАОП 0.00-1.80-18; НПАОП 63.21-1.01-09; НПАОП 45.2-7.03-17; НПАОП 0.00-7.17-18, ДНАОП 0.00-4.15-98, НПАОП 0.00-7.14-17, НПАОП 0.00-7.15-18, НПАОП 0.00-7.11-12, НПАОП 45.2-7.02-12 (ДБН А.3.2.-2-2009), НПАОП 0.00-1.75-15, НПАОП 0.00-1.62-12, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.83-18. Учасником у складі пропозиції не надано вищезазначених документів у повному обсязі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пп.1.12 п.1 Додатку № 6 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Обов’язкова наявність у Учасника працівника особи, уповноваженої здійснювати інструктаж з охорони праці. На інженера з охорони праці (як на фізичну особу працівника Учасника або фізичну особу-підприємця) надається чинний витяг засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці який(-і) підтверджує проходження навчання щодо: НПАОП 0.00-1.80-18; НПАОП 63.21-1.01-09; НПАОП 45.2-7.03-17; НПАОП 0.00-7.17-18, ДНАОП 0.00-4.15-98, НПАОП 0.00-7.14-17, НПАОП 0.00-7.15-18, НПАОП 0.00-7.11-12, НПАОП 45.2-7.02-12 (ДБН А.3.2.-2-2009), НПАОП 0.00-1.75-15, НПАОП 0.00-1.62-12, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.83-18.
Створено
27.10.2025 20:30
Надати до
28.10.2025 20:30
Період вимог/скарг з 30.10.2025 12:53 по 05.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.10.2025 12:45 по 07.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.10.2025 12:53
Довідка НАЗК
30.10.2025 12:53
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
30.10.2025 12:46
Витяг з ЄДР
30.10.2025 12:46
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-10-10-007213-a-b1
Очікує підписання
499 740 грн.
499 740 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з обрізки дерев
Номенклатура
Послуги з обрізки дерев
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ГАТНЕНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ФАСТІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
ГАТНЕНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ФАСТІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04358508

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Гуріна Лариса Миколаївна
Повна назва
ФОП Гуріна Лариса Миколаївна
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3027914622

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.10.2025 00:00
Замовник:
ГАТНЕНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ФАСТІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
0666887436
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.10.2025 00:00
Замовник:
ГАТНЕНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ФАСТІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
0666887436
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності