Показати схожі тендери

Закупівля Плакати і знаки безпеки від АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО" .

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-10-005314-a
Id Tender 0ea9c125e1234f18ada8a6c3ad048c61
План UA-P-2025-10-10-004653-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 10.10.2025 11:51
Остання зміна 16.12.2025 13:58
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
456 200 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.10.2025 11:49 до 21.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 10.10.2025 11:49
до 18.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.10.2025 11:49
до 18.10.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 21.10.2025 11:45
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.11.2025 10:07
до 11.12.2025 00:00
Період уточнень
з 10.10.2025 11:49 до 18.10.2025 00:00
Період оскарження
з 10.10.2025 11:49 до 18.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.10.2025 11:45
Основні параметри
Плакати і знаки безпеки
Асортимент, кількість товару та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Тендерна документація додається (ТД). Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу «ТД», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
456 200 грн.
Плакати і знаки безпеки
Назва предмета закупівлі
Плакати і знаки безпеки
Очікувана вартість
456 200 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2281,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
13 000
Аукціон
Cтарт аукціону
21.10.2025 11:16
Закінчення аукціону
21.10.2025 11:45
Позиції закупівлі 10
Позиція : №1 2 500 (штуки)
Знак безпеки постійний "Обережно! Електрична напруга" (стріла) (сторона трикутника 160 мм)
Опис предмета закупівлі
Знак безпеки постійний "Обережно! Електрична напруга" (стріла) (сторона трикутника 160 мм)
Код ДК 021:2015
22120000-7 - Видання
Кількість
2 500
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
18005, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вулиця ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, Центральний склад Покупця
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 500 (штуки)
Знак безпеки постійний "Обережно! Електрична напруга" (череп) (сторона трикутника 160 мм)
Опис предмета закупівлі
Знак безпеки постійний "Обережно! Електрична напруга" (череп) (сторона трикутника 160 мм)
Код ДК 021:2015
22120000-7 - Видання
Кількість
500
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
18005, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вулиця ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, Центральний склад Покупця
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 600 (штуки)
Плакат безпеки переносний "Вилазити тут" (250*250 мм)
Опис предмета закупівлі
Плакат безпеки переносний "Вилазити тут" (250*250 мм)
Код ДК 021:2015
22120000-7 - Видання
Кількість
600
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
18005, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вулиця ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, Центральний склад Покупця
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 600 (штуки)
Плакат безпеки переносний "Випробування. Небезпечно для життя" (280*210 мм)
Опис предмета закупівлі
Плакат безпеки переносний "Випробування. Небезпечно для життя" (280*210 мм)
Код ДК 021:2015
22120000-7 - Видання
Кількість
600
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
18005, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вулиця ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, Центральний склад Покупця
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 600 (штуки)
Плакат безпеки переносний "Заземлено" (240*130 мм)
Опис предмета закупівлі
Плакат безпеки переносний "Заземлено" (240*130 мм)
Код ДК 021:2015
22120000-7 - Видання
Кількість
600
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
18005, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вулиця ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, Центральний склад Покупця
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №6 600 (штуки)
Плакат безпеки переносний "Не вилазь. Уб’є" (280*210 мм)
Опис предмета закупівлі
Плакат безпеки переносний "Не вилазь. Уб’є" (280*210 мм)
Код ДК 021:2015
22120000-7 - Видання
Кількість
600
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
18005, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вулиця ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, Центральний склад Покупця
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №7 600 (штуки)
Плакат безпеки переносний "Не вмикати! Працюють люди" (240*130 мм)
Опис предмета закупівлі
Плакат безпеки переносний "Не вмикати! Працюють люди" (240*130 мм)
Код ДК 021:2015
22120000-7 - Видання
Кількість
600
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
18005, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вулиця ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, Центральний склад Покупця
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №8 600 (штуки)
Плакат безпеки переносний "Не вмикати! Робота на лінії" (240*130 мм)
Опис предмета закупівлі
Плакат безпеки переносний "Не вмикати! Робота на лінії" (240*130 мм)
Код ДК 021:2015
22120000-7 - Видання
Кількість
600
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
18005, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вулиця ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, Центральний склад Покупця
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №9 600 (штуки)
Плакат безпеки переносний "Працювати тут" (250*250 мм)
Опис предмета закупівлі
Плакат безпеки переносний "Працювати тут" (250*250 мм)
Код ДК 021:2015
22120000-7 - Видання
Кількість
600
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
18005, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вулиця ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, Центральний склад Покупця
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №10 600 (штуки)
Плакат безпеки переносний "Стій! Напруга" (280*210 мм)
Опис предмета закупівлі
Плакат безпеки переносний "Стій! Напруга" (280*210 мм)
Код ДК 021:2015
22120000-7 - Видання
Кількість
600
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
18005, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вулиця ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, Центральний склад Покупця
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 80,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться наступним чином: по факту поставки товару, у розмірі 80% (вісімдесяти відсотків) від вартості фактично поставленого товару протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня підписання видаткової накладної, на підставі належним чином оформленого оригіналу рахунку Постачальника.(Для платників ПДВ). Розрахунки проводяться наступним чином: по факту поставки товару, протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної, та на підставі отриманого Покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від Постачальника. (Для не платників ПДВ). Вид закупівлі: процедура закупівлі (відкрити торги).
Порядковий номер: 1
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 20,0 %
Опис:
Залишок 20% (двадцять відсотків) підлягає оплаті після отримання від Постачальника належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дня її отримання. (Для платників ПДВ)
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЛЕЯДА ДРУК""
Пропозиція:
301 530 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Трейдкомплект"
Пропозиція:
418 290 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП ПРИХОДЬКО ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА
Пропозиція:
395 700 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.10.2025 11:16
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дар'я ЯРОВА
Електронна пошта
Телефон
+380472395598
Сайт:
https://cherkasyoblenergo.com/
Замовник
ЄДРПОУ
22800735
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО"
Поштовий індекс
18002
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
місто Черкаси
Адреса
ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Кваліфікація
Лот № 1 Плакати і знаки безпеки
Період вимог/скарг з 05.11.2025 10:07 по 11.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.10.2025 11:45 по 19.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію учасника відкритих торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПЛЕЯДА ДРУК», що подана на участь у процедурі відкритих торгів згідно предмету закупівлі: Плакати і знаки безпеки (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 22120000-7 Технічні видання), з наступних підстав: 1) Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: - Відповідно до підпункту 10.3. пункту 10. «Документи які відносяться до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: 10.3. Декларації про відповідність від виробника на запропонований товар згідно технічної специфікації Додатку 2 до тендерної документації.» - Відповідно до підпункту 10.4. пункту 10. «Документи які відносяться до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: 10.4. Копії паспортів якості на запропонований товар згідно технічної специфікації Додатку 2 до тендерної документації. Учасником, у складі тендерної пропозиції надано документ «Декларація про відповідність.pdf», в складі якого є декларації про відповідність на запропонований товар згідно технічної специфікації Додатку 2 до тендерної документації, датовані 2025-10-15, де Учасник зазначає в п.4, що Документи, що підтверджують відповідність: паспорт якості (додається). Учасником також у складі тендерної пропозиції надано документ «Паспорт якості 1-10.pdf», в складі якого є копії паспортів якості на запропонований товар згідно технічної специфікації Додатку 2 до тендерної документації, які датовані 16.10.25р. Враховуючи вище зазначене, Учасник надає в складі тендерної пропозиції паспорта якості, в яких зазначає, що вироби випробувані та відповідають всім вимогам, встановленим нормативними документами, і визнані придатними до експлуатації, не можуть бути видані пізніше ніж декларація про відповідність. А також, на підтвердження відповідності декларації Учасник має посилатись на документ, що підтверджує відповідність вимогам технічних регламентів, а не на документ, що підтверджує відповідність продукції технічним умовам, зазначеним в специфікації. Отже, тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації тому підлягає відхиленню згідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Документи кваліфікації
05.11.2025 10:07
Повідомлення про рішення
27.10.2025 09:04
Електроний протокол про продовження строку
21.10.2025 11:45
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.10.2025 11:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.10.2025 11:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції згідно процедури відкритих торгів за щодо закупівлі: «Плакати і знаки безпеки (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 22120000-7 Технічні видання)», що визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, на строк не більше ніж 20 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, у зв’язку з навантаженням по одночасним розкриттям тендерних пропозицій по декільком процедурам закупівель, та значною кількістю документів у даній закупівлі необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника торгів – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЛЕЯДА ДРУК".
Дата продовження строку розгляду
27.10.2025 09:03
Дата кінця розгляду
19.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.11.2025 10:07 по 13.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.11.2025 10:07
Витяг з ЄДР
05.11.2025 10:07
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 01.12.2025 11:59 по 07.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.11.2025 10:13 по 06.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Відповідно до пункту 3.1. Розділу І. «Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: «3.1. Забезпечення тендерної пропозиції - банківська гарантія подається у вигляді електронного документу, який підготовлений у відповідності з вимогами п.2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.». Відповідно до підпункту 3.2.5. Розділу І. «Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: «5. У випадку, якщо зміст наданої учасником гарантії містить посилання на укладений між учасником та Банком-гарантом договір, згідно якого учаснику надається відповідна гарантія, копія такого договору має бути надана у складі тендерної пропозиції.». Учасником у складі тендерної пропозиції надано документи «Підписаний G1025-3978-GL_tender_PROZORRO_2628.pdf» та «Підписаний G1025-3978-G_Zayava_Cover_fax_PROZORRO (3).pdf» (договір), якими підтверджується забезпечення тендерної пропозиції, які не відповідають умовам тендерної документації. Замовником, під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, виявлені невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією. Замовник розмістив у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та документах, що були подані Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та подання документів яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та документів, подання яких передбачається тендерною документацією. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, а саме: не були внесені зміни до банківської гарантії та договір (заяви), згідно якого Учаснику надається відповідна гарантія, щодо інформації щодо тендерної документації (НОВА РЕДАКЦІЯ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ відкриті торги Плакати і знаки безпеки «ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 22120000-7 Технічне видання), «ЗАТВЕРДЖЕНО» Рішенням Уповноваженої особи АТ «ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО» Протокол № 02/13-10-2025 від 13 жовтня 2025 р. Уповноваженої особи Інженера І категорії тендерного відділу Дар’я ЯРОВА), тобто зазначено Протокол Рішення Уповноваженої особи не на останню редакцію тендерної документації, адже Замовником було внесено зміни до тендерної документації «ЗАТВЕРДЖЕНО» Рішенням Уповноваженої особи АТ «ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО» Протокол № 02/16-10-2025 від 16 жовтня 2025 р. Уповноваженої особи Інженера І категорії тендерного відділу Дар’я ЯРОВА. Отже, тендерна пропозиція підлягає відхиленню згідно абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Документи кваліфікації
01.12.2025 11:59
Повідомлення про рішення
28.11.2025 10:25
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
28.11.2025 10:15
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.10.2025 11:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.10.2025 11:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості). За результатами розгляду тендерної пропозиції у відкритих торгах згідно предмету закупівлі: «Плакати і знаки безпеки (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 22120000-7 Технічні видання)», учасника торгів – ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЛЕЯДА ДРУК"" (далі - Учасник), Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції, а саме: 1. Відповідно до підпункту 2.1. пункту 2. Розділу І «Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: «2.1. Цінова пропозиція по формі, що наведена в Додатку 1 (в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту).» та відповідно до Додатку 1_цінова пропозиція до тендерної документації передбачено: «Форма цінової пропозиції: подається учасником/переможцем процедури закупівлі у вигляді, наведеному нижче на фірмовому бланку (в разі його наявності); Учасник/переможець процедури закупівлі не повинен відступати від даної форми; заповнення усіх пунктів даного додатку є обов’язковим». Учасником у складі тендерної пропозиції надано документ «Форма цінова пропозиція.pdf» та «Форма цінова пропозиція.docx», які не відповідають вимогам тендерної документації. Отже, у зв’язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: цінову пропозицію по формі, що наведена в Додатку 1 (в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту). 2. Відповідно до пункту 3.1. Розділу І. «Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: «3.1. Забезпечення тендерної пропозиції - банківська гарантія подається у вигляді електронного документу, який підготовлений у відповідності з вимогами п.2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.». Відповідно до підпункту 3.2.5. Розділу І. «Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: «5. У випадку, якщо зміст наданої учасником гарантії містить посилання на укладений між учасником та Банком-гарантом договір, згідно якого учаснику надається відповідна гарантія, копія такого договору має бути надана у складі тендерної пропозиції.». Учасником у складі тендерної пропозиції надано документи «Підписаний G1025-3978-GL_tender_PROZORRO_2628.pdf» та «Підписаний G1025-3978-G_Zayava_Cover_fax_PROZORRO (3).pdf», якими підтверджується забезпечення тендерної пропозиції, які не відповідають умовам тендерної документації. Отже, у зв’язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: банківську гарантія та договір, згідно якого Учаснику надається відповідна гарантія. 3. Відповідно до підпункту 7.3 пункту 7 Розділу І. «Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: «7.3. Заповнений та підписаний проект договору про закупівлю з додатками зі сторони учасника згідно Додатку № 3 до тендерної документації (окрім інформації яку учасник не може знати на момент подання тендерної пропозиції) (в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту)*. * Ціна Договору учасником зазначається у відповідності до тендерної пропозиції учасника..». Учасником у складі тендерної пропозиції надано документи «Додаток 3_проект договору.docx» та «Проєкт договору.pdf», які не відповідають умовам тендерної документації. Отже, у зв’язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: заповнений та підписаний проект договору про закупівлю з додатками зі сторони учасника згідно Додатку №3 до тендерної документації (окрім інформації яку учасник не може знати на момент подання тендерної пропозиції) (в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту)*.
Створено
28.11.2025 10:24
Надати до
29.11.2025 10:24
Період вимог/скарг з 05.12.2025 14:36 по 11.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.12.2025 11:59 по 09.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію учасника відкритих торгів ФОП ПРИХОДЬКО ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА, що подана на участь у процедурі відкритих торгів згідно предмету закупівлі: Плакати і знаки безпеки (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 22120000-7 Технічні видання), з наступних підстав: 1) Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Відповідно до підпункту 7.3 пункту 7 Розділу І. «Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: «7.3. Заповнений та підписаний проект договору про закупівлю з додатками зі сторони учасника згідно Додатку № 3 до тендерної документації (окрім інформації яку учасник не може знати на момент подання тендерної пропозиції) (в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту)*. * Ціна Договору учасником зазначається у відповідності до тендерної пропозиції учасника.». Учасником у складі тендерної пропозиції надано документи «10. Додаток 3_проект договору.docx» та «10. Додаток 3_проект договору.pdf», в яких Учасник відступив від заповнення даного проекту договору, а саме: 1) в п.3.1. не коректно зазначена інформація стосовно ПДВ; 2) в Додатку №1 до договору СПЕЦИФІКАЦІЯ не коректно зазначена інформація стосовно Ціни за одиницю з ПДВ; ПДВ,грн.; Загальна вартість з ПДВ. Тобто Учасник, як платник Єдиного податку, що підтверджено наданим в складі тендерної пропозиції документом «9. Витяг єдиний податок.pdf», повинен був зазначити ПДВ як 0,00 грн. та суму з ПДВ з урахуванням відповідного ПДВ в п.3.1. та в Додатку №1 до договору СПЕЦИФІКАЦІЯ в проекті договору про закупівлю з додатками зі сторони учасника згідно Додатку № 3 до тендерної документації, адже Учасник не може відступити від заповнення даної форми. Замовником, під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, виявлені невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією. Замовник розмістив у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та документах, що були подані Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та подання документів яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та документів, подання яких передбачається тендерною документацією. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, а саме: в проекті договору у форматі «pdf» та «doc» в п.3.1. та в Додатку №1 до договору СПЕЦИФІКАЦІЯ в проекті договору про закупівлю з додатками зі сторони учасника згідно Додатку № 3 до тендерної документації зазначив ПДВ, що суперечить відповідній системі оподаткування, яку Учасник підтверджує. Отже, тендерна пропозиція підлягає відхиленню згідно абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Документи кваліфікації
05.12.2025 14:36
Повідомлення про рішення
04.12.2025 09:08
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
01.12.2025 11:59
Витяг з ЄДР
01.12.2025 11:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.10.2025 11:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.10.2025 11:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості). За результатами розгляду тендерної пропозиції у відкритих торгах згідно предмету закупівлі: «Плакати і знаки безпеки (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 22120000-7 Технічні видання)», учасника торгів – ФОП ПРИХОДЬКО ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА (далі - Учасник), Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції, а саме: 1. Відповідно до пункту 3.1. Розділу І. «Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: «3.1. Забезпечення тендерної пропозиції - банківська гарантія подається у вигляді електронного документу, який підготовлений у відповідності з вимогами п.2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.». Відповідно до підпункту 3.2.2 Розділу І. «Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: «Копія документів, що підтверджують повноваження відповідної посадової (службової) особи банку на право підпису банківської гарантії на ім’я якої видано відповідний кваліфікований електронний підпис, який накладено на файл гарантії. Повноваження особи, яка підписує кваліфікованим електронним підписом банківську гарантію повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління).». Відповідно до підпункту 3.2.3. Розділу І. «Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: «3. У випадку, якщо зміст наданої учасником гарантії містить посилання на укладений між учасником та Банком-гарантом договір, згідно якого учаснику надається відповідна гарантія, копія такого договору має бути надана у складі тендерної пропозиції.». Учасником у складі тендерної пропозиції надано документ «Гарантія № 6255-25.pdf», в якому зазначено найменування Бенефіціара ПАТ «ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО», адже були зміни найменування замовника та внесені зміни до Державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань внесені 08.05.2025., а також в змісті гарантії міститься посилання на відомості про договір, відповідно до якого видається гарантія, а саме: договір про надання гарантії № 6255-25 від «20» жовтня 2025 року. Відповідний документ відсутній в тендерній пропозиції Учасника. Учасником у складі тендерної пропозиції надано документ «Довіреність заступник Буркиця (07.04.25).pdf» в особі в.о. Голови правління АТ «БАНК АЛЬЯНС» Чумака Олександра Олександровича на ім’я Першого заступника Голови правління АТ «БАНК АЛЬЯНС» Буркицю Віктора Григоровича із накладанням КЕП Буркиці Віктора Григоровича, що суперечить вимогам тендерної документації. Отже, у зв’язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: довіреність на Буркицю Віктора Григоровича з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ, банківську гарантія (або зміни до гарантії), приведену у відповідність, та договір, згідно якого Учаснику надається відповідна гарантія. 2. Відповідно до пункту 4.1. Розділу І. «Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: «4.1. Довідка в довільній формі, що підтверджує наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для виконання договору про закупівлю, а саме транспортного засобу (засобів), складу (виробничого приміщення) тощо. Довідка має містити наступні відомості: № з/п; Найменування обладнання, МТБ; Власне/орендоване тощо; Кількість одиниць; Технічний стан. - документи, що підтверджують наявність в учасника транспортного засобу (засобів), інформація щодо якого надавалася у Довідці, яким буде здійснюватися постачання товару (копії документів, що підтверджують право власності на транспортний засіб/засоби (копія реєстраційного свідоцтва) або копії документів, що підтверджують право користування транспортним засобом (договір найму (оренди), договір про надання послуг з перевезення вантажів, тощо); - документи, що підтверджують наявність в учасника складу (виробничого приміщення), інформація щодо якого надавалася у Довідці, а саме копії документів, що підтверджують право власності на об’єкт де знаходиться склад (виробниче приміщення) або копії документів, що підтверджують право користування складом (виробничим приміщенням).» Учасником у складі тендерної пропозиції надано документ «5. про матеріально-техн. базу.pdf», відповідно до якої не надано підтверджуючих документів щодо наявності транспортного засобу та складу (виробничого приміщення). Отже, у зв’язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: надати підтверджуючі документи щодо наявності транспортного засобу та складу (виробничого приміщення) зазначених в довідці. 3. Відповідно до підпункту 4.2. пункту 4 Розділу І. «Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: « 4.2. Довідка в довільній формі, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. Довідка має містити наступні відомості: № з/п, Назва контрагента, з яким укладено договір, Предмет договору, Стан виконання договору (виконано/частково виконано), Номер та дата договору, Телефон, e-mail відповідальної особи контрагента. • аналогічний договір, (але не менше одного аналогічного договору), зазначеного в довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). • первинні документи, що підтверджують факт поставки товару згідно аналогічного договору, наданого у складі пропозиції та інформація щодо яких міститься у довідці (накладна, тощо). • позитивні відгуки від замовника згідно виконання/часткового виконання аналогічного договору копія якого надана у складі пропозиції учасника та згідно довідки. Відгук повинен містити інформацію про реквізити договору, щодо виконання якого надається відгук (номер за наявності та дата укладення), найменування предмета закупівлі, інформацію про належне виконання учасником обов’язків згідно договору. (За умови надання копії аналогічного договору з АТ «Черкасиобленерго» - відгук та копії первинних документів подавати не потрібно).». Учасником у складі тендерної пропозиції надано документ «6. про аналогічний договір», в змісті якого не міститься підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору та не надані підтверджуючі документи. Отже, у зв’язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: довідку в довільній формі, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. Довідка має містити наступні відомості: № з/п, Назва контрагента, з яким укладено договір, Предмет договору, Стан виконання договору (виконано/частково виконано), Номер та дата договору, Телефон, e-mail відповідальної особи контрагента. • аналогічний договір, (але не менше одного аналогічного договору), зазначеного в довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). • первинні документи, що підтверджують факт поставки товару згідно аналогічного договору, наданого у складі пропозиції та інформація щодо яких міститься у довідці (накладна, тощо). • позитивні відгуки від замовника згідно виконання/часткового виконання аналогічного договору копія якого надана у складі пропозиції учасника та згідно довідки. Відгук повинен містити інформацію про реквізити договору, щодо виконання якого надається відгук (номер за наявності та дата укладення), найменування предмета закупівлі, інформацію про належне виконання учасником обов’язків згідно договору. (За умови надання копії аналогічного договору з АТ «Черкасиобленерго» - відгук та копії первинних документів подавати не потрібно). 4. Відповідно до підпункту 4.3 пункту 7 Розділу І. «Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: «Фінансова звітність (річна фінансова звітність) учасника за попередній річний звітний період, яка складається та подається таким учасником згідно положень Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Обсяг річного доходу (виручки) повинен бути не менше ніж 95% очікуваної вартості предмету закупівлі. У разі якщо тендерні пропозиції подаються стосовно частини предмета закупівлі (лота), Обсяг річного доходу (виручки) повинен бути не менше ніж 95% очікуваної вартості предмета закупівлі щодо кожної його частини (лота).». Учасником в складі тендерної пропозиції не надано відповідного документу. Отже, у зв’язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: фінансову звітність (річна фінансова звітність) учасника за попередній річний звітний період, яка складається та подається таким учасником згідно положень Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Обсяг річного доходу (виручки) повинен бути не менше ніж 95% очікуваної вартості предмету закупівлі. У разі якщо тендерні пропозиції подаються стосовно частини предмета закупівлі (лота), Обсяг річного доходу (виручки) повинен бути не менше ніж 95% очікуваної вартості предмета закупівлі щодо кожної його частини (лота). 5. Відповідно до підпункту 7.3 пункту 7 Розділу І. «Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: «7.3. Заповнений та підписаний проект договору про закупівлю з додатками зі сторони учасника згідно Додатку № 3 до тендерної документації (окрім інформації яку учасник не може знати на момент подання тендерної пропозиції) (в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту)*. * Ціна Договору учасником зазначається у відповідності до тендерної пропозиції учасника..». Учасником у складі тендерної пропозиції надано документи «10. Додаток 3_проект договору.docx» та «10. Додаток 3_проект договору.pdf», в яких Учасник відступив від заповнення даного проекту договору, а саме: 1) в п.3.1. не коректно зазначена інформація стосовно ПДВ; 2) в Додатку №1 до договору СПЕЦИФІКАЦІЯ не коректно зазначена інформація стосовно Ціни за одиницю з ПДВ; ПДВ,грн.; Загальна вартість з ПДВ. Отже, у зв’язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: заповнений та підписаний проект договору про закупівлю з додатками зі сторони учасника згідно Додатку №3 до тендерної документації (окрім інформації яку учасник не може знати на момент подання тендерної пропозиції) (в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту)*. 6. Відповідно до підпункту 10.1 пункту 10 Розділу І. «Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: «10.1. Відповідність, запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації, повинна бути відображена таблицею відповідності, яка повинна містити: 1. найменування товару та вимоги Замовника відповідно до ТД; 2. найменування та параметри запропонованого Учасниками товару; 3. інформація про країну походження товару, рік виготовлення товару, підприємство-виробника*; 4. висновок щодо відповідності вимогам замовника чи відхилення від них. *зазначається найменування, місце знаходження підприємства-виробника, ЄДРПОУ. Код ЄДРПОУ зазначається у разі якщо виробник є резидентом.» Учасником у складі тендерної пропозиції надано документ «11. таблиця відповідності.pdf», в якому Учасник не повністю зазначив інформацію щодо підприємство-виробника, а саме: не повністю зазначив місце знаходження підприємства-виробника. Отже, у зв’язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: відповідність, запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації, повинна бути відображена таблицею відповідності, яка повинна містити: 1. найменування товару та вимоги Замовника відповідно до ТД; 2. найменування та параметри запропонованого Учасниками товару; 3. інформація про країну походження товару, рік виготовлення товару, підприємство-виробника*; 4. висновок щодо відповідності вимогам замовника чи відхилення від них. *зазначається найменування, місце знаходження підприємства-виробника, ЄДРПОУ. Код ЄДРПОУ зазначається у разі якщо виробник є резидентом. 7. Відповідно до підпункту 10.2 пункту 10 Розділу І. «Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: «10.2. Лист-погодження із Додатком 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» (із зазначенням інформації передбаченої в Додатку 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ»).» Учасником у складі тендерної пропозиції надано документ «12. лист погодження із технічною специфікацією.pdf», вміст якого свідчить про ознайомлення та погодження із Додатком 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ», проте не вся інформація, передбачена Додатком 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ», міститься в даному документі. Отже, у зв’язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: лист-погодження із Додатком 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» (із зазначенням інформації передбаченої в Додатку 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ»).
Створено
04.12.2025 09:08
Надати до
05.12.2025 09:08
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.12.2025 14:36 по 13.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.12.2025 14:36
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
456 200 грн.
Період подання пропозицій
до 21.10.2025 00:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО"
Контактний телефон:
+380472395598
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
456 200 грн.
Період подання пропозицій
до 21.10.2025 00:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО"
Контактний телефон:
+380472395598
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності