Показати схожі тендери

Закупівля «Послуги з розроблення технічних документацій із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок під об’єктами енергетики на території Белзької міської ради Львівської області (Белзької територіальної громади)» від Виконавчий комітет Белзької міської ради Львівської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-10-004236-a
Id Tender a9202a8efb57480ba9c2ff4175ee57ac
План UA-P-2025-10-10-004161-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 10.10.2025 11:28
Остання зміна 04.11.2025 12:17
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
250 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.10.2025 11:27 до 18.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 10.10.2025 11:27
до 15.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.10.2025 11:27
до 15.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.10.2025 00:00
до 28.10.2025 15:18
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.10.2025 15:18
до 03.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 28.10.2025 15:18
до 04.11.2025 12:17
Період уточнень
з 10.10.2025 11:27 до 15.10.2025 00:00
Період оскарження
з 10.10.2025 11:27 до 15.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.10.2025 00:00 до 28.10.2025 15:18
Період кваліфікації
з 18.10.2025 00:00 до 28.10.2025 15:18
Основні параметри
«Послуги з розроблення технічних документацій із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок під об’єктами енергетики на території Белзької міської ради Львівської області (Белзької територіальної громади)»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
250 000 грн.
«Послуги з розроблення технічних документацій із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок під об’єктами енергетики на території Белзької міської ради Львівської області (Белзької територіальної громади)»
Назва предмета закупівлі
«Послуги з розроблення технічних документацій із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок під об’єктами енергетики на території Белзької міської ради Львівської області (Белзької територіальної громади)»
Очікувана вартість
250 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2500,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Послуги з розроблення технічних документацій із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок під об’єктами енергетики на території Белзької міської ради Львівської області (Белзької територіальної громади)»
Код ДК 021:2015
71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
80062, Україна, Львівська область, Шептицький р-н., м.Белз, вул.Домініканська, 1
Дата постачання по
15.12.2025 11:22
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОКОС"
Пропозиція:
183 500 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.10.2025 16:32
Оголошення про проведення закупівлі
10.10.2025 11:17
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Когут Віра Богданівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380961363969
Замовник
ЄДРПОУ
36739391
Повна назва
Виконавчий комітет Белзької міської ради Львівської області
Поштовий індекс
80062
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Белз
Адреса
вул.Домініканська,1
Кваліфікація
Лот № 1 «Послуги з розроблення технічних документацій із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок під об’єктами енергетики на території Белзької міської ради Львівської області (Белзької територіальної громади)»
Період вимог/скарг з 28.10.2025 15:18 по 03.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.10.2025 00:00 по 15.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.10.2025 15:18
Довідка НАЗК
28.10.2025 15:17
Повідомлення про рішення
28.10.2025 15:10
-
24.10.2025 11:42
Електроний протокол про продовження строку
18.10.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.10.2025 11:17
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.10.2025 11:17
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей під час розгляду тендерної пропозиції ПП «РОКОС» (код ЄДРПОУ 33656716) Пунктом 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі по тексту документації – Постанова про особливості закупівель або Особливості) передбачено: «43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Враховуючи дане положення Постанови про особливості закупівель вимагаємо усунути виявлені у вашій тендерній пропозиції невідповідності, а саме: ВИМОГА № 1: 1.1. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.1 Додатку 1 до тендерної документації передбачалось: «На підтвердження інформації щодо наявності обладнання й матеріально-технічної бази та технологій, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном (договір (ри) купівлі-продажу, найму, оренди, суборенди, лізингу, або інші документи, передбачені діючими нормативно-правовими актами України). У разі використання не власного, а орендованого обладнання та/або матеріально-технічної бази, надаються копії діючих договорів оренди тощо.» 1.2. перелік виявлених невідповідностей: Учасником в складі тендерної пропозиції було надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а також інвентаризаційний опис необоротних активів, проте не подано жодного документа на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном. 1.3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему) документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном (договір (ри) купівлі-продажу, найму, оренди, суборенди, лізингу, або інші документи, передбачені діючими нормативно-правовими актами України). У разі використання не власного, а орендованого обладнання та/або матеріально-технічної бази, надаються копії діючих договорів оренди тощо. ВИМОГА № 2: 2.1. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.2 Додатку 1 до тендерної документації передбачалось: «На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник надає у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі з інформацією про ПІБ, посаду, освіту працівників, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання умов договору». 2.2. перелік виявлених невідповідностей: Учасником в складі тендерної пропозиції було надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та не було зазначено освіту працівників, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання умов договору. 2.3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему) довідку у довільній формі з інформацією про ПІБ, посаду, освіту працівників, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання умов договору. ВИМОГА № 3: 3.1. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.п.2 п.4 Додатку 1 до тендерної документації передбачалось: «Учасник у складі пропозиції подає довідку довільної форми, яка міститиме наступну інформацію про учасника: Відомості про учасника мають включати наступну інформацію: - Повне найменування; - Юридична адреса; - Поштова або фактична адреса; - Код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); - Банківські реквізити (поточний рахунок, назва банку, в якому відкритий рахунок); - Тел.; - E-mail; Посада керівника підприємством та П.І.Б. (для ФОП зазначається П.І.Б).». 3.2. перелік виявлених невідповідностей: Учасником в складі тендерної пропозиції не було надано довідку довільної форми, яка міститиме інформацію про учасника. 3.3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему) довідку довільної форми, яка міститиме наступну інформацію про учасника: Відомості про учасника мають включати наступну інформацію: - Повне найменування; - Юридична адреса; - Поштова або фактична адреса; - Код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); - Банківські реквізити (поточний рахунок, назва банку, в якому відкритий рахунок); - Тел.; - E-mail; Посада керівника підприємством та П.І.Б. (для ФОП зазначається П.І.Б). ВИМОГА № 4: 4.1. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.23 Додатку 4 до тендерної документації передбачалось: «Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення).». 4.2. перелік виявлених невідповідностей: Учасником в складі тендерної пропозиції не було надано довідку про залучення/не залучення співвиконавця до надання послуг. 4.3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему) довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення). ВИМОГА № 5: 5.1. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.3 Додатку 1 до тендерної документації передбачалось: «В якості документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) (не менше одного за період 2023-2025р.р.), учасник в складі тендерної пропозиції подає такі документи: - скан-копію(-ї) аналогічного (их) договору (ів), інформація по якому (-их) відображена в довідці». 5.2. перелік виявлених невідповідностей: Учасником в складі тендерної пропозиції було надано скан-копію аналогічного договору без заповнених реквізитів замовника. 5.3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему) скан-копію(-ї) аналогічного (их) договору (ів), інформація по якому (-их) відображена в довідці. ВИМОГА № 6: 6.1. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.п.7 п.4 Додатку 1 до тендерної документації передбачалось: «Копія документу, що підтверджує включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (витяг, виписка, тощо), що містить повну інформацію про кінцевих бенефіціарів учасника.». 6.2. перелік виявлених невідповідностей: Учасником в складі тендерної пропозиції було надано виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, проте в ній не має інформації про кінцевих бенефіціарів учасника. 6.3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему) копія документу, що підтверджує включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (витяг, виписка, тощо), що містить повну інформацію про кінцевих бенефіціарів учасника. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Уповноважена особа ________________ Віра КОГУТ
Створено
22.10.2025 15:55
Надати до
23.10.2025 15:55
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) «24» жовтня 2025р. №175 м. Белз уповноваженої особи 1. Найменування замовника: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ БЕЛЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ. 2. Місцезнаходження замовника: 80062, Львівська обл., Шептицький район, м. Белз, вул. Домініканська, 1. 3. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 36739391. 4. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2. Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «РОКОС» (код ЄДРПОУ 33656716 під час проведення відкритих торгів на закупівлю - «Послуги з розроблення технічних документацій із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок під об’єктами енергетики на території Белзької міської ради Львівської області (Белзької територіальної громади)» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги), №UA-2025-10-10-004236-a, яка визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі — Закон). 2. Про оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ПП «РОКОС» (код ЄДРПОУ 33656716), згідно з вимогами Закону з урахуванням Особливостей. Під час розгляду першого питання порядку денного: Замовником, у відповідності до положень Особливостей було оголошено 10 жовтня 2025р. відкриті торги на закупівлю «Послуги з розроблення технічних документацій із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок під об’єктами енергетики на території Белзької міської ради Львівської області (Белзької територіальної громади)» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги), №UA-2025-10-10-004236-a. Згідно до умов тендерної документації та інформації оприлюдненої в електронній системі 18 жовтня 2025р. відбулося розкриття тендерних пропозицій процедури закупівлі в порядку визначеному пунктом 36 Особливостей. Відповідно до абзацу 2 пункту 36 Особливостей замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п'ятої - дев'ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п'ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Згідно до частини 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції / пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Таким чином строк для розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «РОКОС» (код ЄДРПОУ 33656716) становить до 24 жовтня 2025 року. У зв’язку із значною кількістю документів, які подані учасником процедури закупівлі та які потребують вивчення, є необхідність у продовженні строку розгляду тендерної пропозиції. У відповідності до частини 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції / пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Отже, враховуючи приписи частини 10 статті 29 Закону постала необхідність прийняти рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «РОКОС» (код ЄДРПОУ 33656716) відкритих торгів на закупівлю «Послуги з розроблення технічних документацій із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок під об’єктами енергетики на території Белзької міської ради Львівської області (Белзької територіальної громади)» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги), №UA-2025-10-10-004236-a, яка визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною до 14 листопада 2025р. Під час розгляду другого питання порядку денного: На виконання вимог Закону з урахуванням Особливостей у разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника, замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «РОКОС» (код ЄДРПОУ 33656716) відкритих торгів на закупівлю «Послуги з розроблення технічних документацій із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок під об’єктами енергетики на території Белзької міської ради Львівської області (Белзької територіальної громади)» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги), №UA-2025-10-10-004236-a, яка визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною до 14 листопада 2025р. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття даного рішення. Уповноважена особа ________________ Віра КОГУТ
Дата продовження строку розгляду
24.10.2025 11:39
Дата кінця розгляду
15.11.2025 00:00
Договір
UA-2025-10-10-004236-a-b1
Підписаний і діє
Номер
№76/11
183 500 грн.
183 500 грн.
Без ПДВ
Підписано
04.11.2025
Строк дії договору з
04.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
«Послуги з розроблення технічних документацій із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок під об’єктами енергетики на території Белзької міської ради Львівської області (Белзької територіальної громади)»
Номенклатура
«Послуги з розроблення технічних документацій із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок під об’єктами енергетики на території Белзької міської ради Львівської області (Белзької територіальної громади)»
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Виконавчий комітет Белзької міської ради Львівської області
Повна назва
Виконавчий комітет Белзької міської ради Львівської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36739391

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОКОС"
Повна назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОКОС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33656716

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
04.11.2025 12:14
-
04.11.2025 12:16
Повідомлення про договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
250 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.10.2025 00:00
Замовник:
Виконавчий комітет Белзької міської ради Львівської області
Контактний телефон:
+380961363969
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
250 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.10.2025 00:00
Замовник:
Виконавчий комітет Белзької міської ради Львівської області
Контактний телефон:
+380961363969
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності