Показати схожі тендери

Закупівля ФБМЕС-25П-53-ВО Послуги з інвентаризації джерела викидів та їх вимірювання для отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря від Філія «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» Акціонерного товариства «Українська залізниця».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-10-002797-a
Id Tender 288d63ebbe484b9aa1dc8a332255073c
План UA-P-2025-10-10-002675-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 10.10.2025 10:32
Остання зміна 15.11.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
26 250 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.10.2025 10:32 до 18.10.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 10.10.2025 10:32
до 15.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.10.2025 10:32
до 15.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.10.2025 12:00
до 23.10.2025 11:02
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.10.2025 11:02
до 29.10.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 23.10.2025 11:02
-
Період уточнень
з 10.10.2025 10:32 до 15.10.2025 00:00
Період оскарження
з 10.10.2025 10:32 до 15.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.10.2025 12:00 до 23.10.2025 11:02
Період кваліфікації
з 18.10.2025 12:00 до 23.10.2025 11:02
Основні параметри
ФБМЕС-25П-53-ВО Послуги з інвентаризації джерела викидів та їх вимірювання для отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
26 250 грн.
Послуги з інвентаризації джерела викидів та їх вимірювання для отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря
Назва предмета закупівлі
Послуги з інвентаризації джерела викидів та їх вимірювання для отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря
Примітки
Процедура закупівлі – відкриті торги, проводиться відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Критеріями оцінки є ціна. Питома вага критерію становить 100%. Ціна тендерної пропозиції – ціна пропозиції без урахування ПДВ. У разі, якщо учасником - переможцем процедури закупівлі є учасник – платник ПДВ, при укладанні договору про закупівлю сума ПДВ буде додаватися до ціни пропозиції без врахування ПДВ відповідно до законодавства України. Інша інформація зазначена у тендерній документації.
Очікувана вартість
26 250 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
131,25
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з інвентаризації джерела викидів та їх вимірювання для отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря
Код ДК 021:2015
90730000-3 - Відстеження, моніторинг забруднень і відновлення
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за надані послуги здійснюється у безготівковій формі, шляхом перерахування Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на 30-й (тридцятий) календарний день з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих послуг, за умови реєстрації Виконавцем податкової накладної, оформленої згідно з вимогами законодавства України, не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної умовами договору*. (*застосовується, якщо Виконавець є платником податку на додану вартість), У випадку, якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання Замовником на електронну адресу повідомлення від Виконавця з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. або Оплата за надані послуги здійснюється у безготівковій формі, шляхом перерахування Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на 30-й ( тридцятий) календарний день з дати підписання Сторонами акту прийому – передачі наданих послуг ** (**застосовується, якщо Виконавець не є платником податку на додану вартість або Підрядник застосовує касовий метод податкового обліку ПДВ). У разі якщо дата оплати припадає на вихідний, святковий, неробочий день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного, святкового, неробочого дня.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "ЕКОГАРАНТ"
Пропозиція:
26 250 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.10.2025 10:32
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Скасування
15.11.2025 00:00
Замовником в порушення вимог п. 3 ч. 2 ст. 21 та п. 6 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII, невірно зазначені обсяги закупівлі послуг в оголошенні про проведення відкритих торгів та у тендерній документації. Можливість усунення зазначених порушень відсутня. Замовник відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей приймає рішення про відміну відкритих торгів у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
04.11.2025 10:32
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кліпіков Руслан Борисович
Електронна пошта
Телефон
380542719411
Замовник
ЄДРПОУ
41149437
Повна назва
Філія «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» Акціонерного товариства «Українська залізниця»
Поштовий індекс
03035
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Гетьмана Павла Скоропадського, 61
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з інвентаризації джерела викидів та їх вимірювання для отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря
Період вимог/скарг з 23.10.2025 11:02 по 29.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.10.2025 12:00 по 25.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
На виконання вимог частини 15 статті 29 Закону Замовник визначає Учасника переможцем процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти з Учасником договір про закупівлю.
Документи кваліфікації
23.10.2025 11:03
Довідка НАЗК
23.10.2025 11:02
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
18.10.2025 12:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.10.2025 10:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.10.2025 10:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Пропозиція учасника була розглянута на її відповідність умовам, заявленим в тендерній документації. Під час розгляду пропозиції учасника виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції. Учасник повинен виправити невідповідності протягом 24 годин, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: 1. Учасником відповідно до вимог тендерної документації (Додаток №2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону») не надано копію акту(ів) приймання-передачі наданих послуг/робіт за договором, вказаним в довідці з інформацією про виконання аналогічного договору від 17.10.2025р. №74. 2. Учасником відповідно до вимог тендерної документації (Додаток №3 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника іншим вимогам замовника») у складі тендерної пропозиції надано витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських, з обов’язковим зазначенням інформації про кінцевого бенефіціара, який датований 21.05.2025р., проте згідно вимог тендерної долкументації зазначений витяг має бути сформований не раніше 30 (тридцяти) календарних днів відносно дати його подання. 3. Учасником відповідно до вимог тендерної документації (Додаток №3 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника іншим вимогам замовника») у складі тендерної пропозиції не надано наступну інформацію/документи: 3.1. Довідку про застосування заходів із захисту довкілля при виконані предмету тендерної документації та умов договору. 3.2. Гарантійний лист від Учасника наступного змісту: «Даним листом підтверджуємо, що Учасник закупівлі – «назва учасника» не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю». • не перебуває (-ють) під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», та не буде (-уть) здійснювати Замовнику продаж товарів, робіт, послуг до яких застосовані санкції: • Радою національної безпеки і оборони України (РНБО) відповідно до статті 5 Закону України «Про санкції» рішеннями, які введені в дію Указами Президента України; • санкцій OFAC Сполучених Штатів Америки (перелік осіб, до яких застосовані санкції, що визначається The Office of Foreign Assets Control of the US Department of the Treasury); • санкцій інших, ніж OFAC, державних органів США, режим дотримання яких може бути порушений Замовником під час виконання Договору за результатами закупівлі; • санкцій Європейського Союзу (Consolidated list of persons, groups and entities subject to EU financial sanctions); • санкцій Her Majesty's Treasury Великої Британії (список осіб, включених в «Consolidated list of financial sanctions targets in the UK» та в «List of persons subject to restrictive measures in view of Russia's actions destabilizing the situation in Ukraine», що ведеться the UK Office of Financial Sanctions Implementation (OFSI) of the Her Majesty's Treasury); • санкцій Ради Безпеки ООН (зведений список санкцій Ради Безпеки Організації Об’єднаних Націй (Consolidated United Nations Security Council Sanctions List), в який включені фізичні та юридичні особи, щодо яких застосовані санкційні заходи Ради Безпеки ООН). 3.3. Гарантійний лист, про те, як що у разі, внесення змін до Статуту, та інших документів, які підтверджують повноваження особи, що буде підписувати договір про закупівлю (контракт) зі сторони Учасника у період до дати заключення договору про закупівлю з нами, зобов’язуємось повідомити замовника про внесені зміни до дати заключення з замовником договору про закупівлю.
Створено
22.10.2025 10:48
Надати до
23.10.2025 10:48
Торги відмінено
Очікувана вартість
26 250 грн.
Період подання пропозицій
до 18.10.2025 12:00
Замовник:
Філія «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» Акціонерного товариства «Українська залізниця»
Контактний телефон:
380542719411
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
26 250 грн.
Період подання пропозицій
до 18.10.2025 12:00
Замовник:
Філія «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» Акціонерного товариства «Українська залізниця»
Контактний телефон:
380542719411
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності