Показати схожі тендери

Закупівля Машини для обробки даних (апаратна частина) (сканер планшетний) від Головне управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-10-001680-a
Id Tender 12587494c4b74c5abbfd0ae9e177676c
План UA-P-2025-10-10-001327-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 10.10.2025 09:58
Остання зміна 24.10.2025 13:16
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
102 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.10.2025 09:58 до 18.10.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 10.10.2025 09:58
до 15.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.10.2025 09:58
до 15.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.10.2025 09:00
до 23.10.2025 09:29
Залишилось 3 днів 5 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.10.2025 09:29
до 29.10.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 23.10.2025 09:29
-
Період уточнень
з 10.10.2025 09:58 до 15.10.2025 00:00
Період оскарження
з 10.10.2025 09:58 до 15.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.10.2025 09:00 до 23.10.2025 09:29
Період кваліфікації
з 18.10.2025 09:00 до 23.10.2025 09:29
Основні параметри
Машини для обробки даних (апаратна частина) (сканер планшетний)
в межах кошторисних призначень на відповідний період
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
102 000 грн.
Машини для обробки даних (апаратна частина) (сканер планшетний)
Назва предмета закупівлі
Машини для обробки даних (апаратна частина) (сканер планшетний)
Очікувана вартість
102 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
510,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Машини для обробки даних (апаратна частина) (сканер планшетний)
Код ДК 021:2015
30216110-0 - Комп’ютерні сканери
Кількість
17
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, площа Народна, 4
Дата постачання по
31.12.2025 09:59
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Товару на підставі рахунку та видаткової накладної в безготівковій формі в національній грошовій одиниці України
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГЛІНСЬКИЙ АНАТОЛІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ
Пропозиція:
99 620 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.10.2025 09:58
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ашенберг Дарина Володимирівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380961089927
Замовник
ЄДРПОУ
20453063
Повна назва
Головне управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області
Поштовий індекс
88000
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
Ужгород
Адреса
площа Народна, 4
Інформація про підписанта
IBAN
UA783123560000000025605304684
ПІБ підписанта
Пентек Анастасія Юріївна
Посада підписанта
начальник Головного управління
Діє на підставі
Положення
Телефон
+0312614002
Електронна пошта
Кваліфікація
Лот № 1 Машини для обробки даних (апаратна частина) (сканер планшетний)
Період вимог/скарг з 23.10.2025 09:29 по 29.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.10.2025 09:00 по 25.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.10.2025 09:29
Довідка НАЗК
23.10.2025 09:29
Повідомлення про рішення
18.10.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.10.2025 09:54
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.10.2025 09:54
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до п. 3 (Інші документи від Учасника) Додатку 4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовником вимагаються інші документи від Учасника, зокрема: - заповнена «Форма пропозиції» згідно з Додатком 1 до документації, яка подається Учасником на фірмовому бланку (за наявності); - лист від Учасника в довільній формі, що весь запропонований ним товар є новим та раніше не використовувався, не підлягає заборонам, обтяженням, правом вимоги третіх осіб; - на вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення). Також, згідно з Додатком 4 до тендерної документації документи, які складаються Учасником в довільній формі, повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву Учасника; назву виду документа (не зазначають на листах); дату складання; реєстраційний номер (індекс); текст документа. На виконання вказаних вимог учасником надано: - тендерну пропозицію, в таблиці якої Учасником зазначено: «Вартість за одиницю, грн. з/без ПДВ* 5860,00; Загальна вартість, грн. з/без ПДВ* 99 620,00». Так, Учасником чітко не вказано «Вартість за одиницю» та «Загальну вартість» - з чи без ПДВ. Враховуючи те, що Учасник є платником єдиного податку, на підтвердження чого у складі пропозиції надано копію витягу № 15321 з реєстру платників єдиного податку, Замовник не вбачає чіткої визначеності та відповідності зазначеної інформації в тендерній пропозиції Учасника та його статусом платника податку; - довідку (без реєстраційного номера та дати складання), в якій зазначено, що Весь товар має заводське маркування та пропонується учасником новим, оригінальним, таким, що не був у використанні, терміни та умови зберігання якого не порушені. З огляду на дану довідку Замовником не вбачається підтвердження того, що товар не підлягає заборонам, обтяженням, правом вимоги третіх осіб, а також, без вказаної дати складання даного документа, Замовник не має можливості встановити належне відношення такого документа в тендерній пропозиції Учасника до цієї процедури закупівлі; - лист-згоду на обробку персональних даних, де зазначено дату складання - «15» жовтня 2024, що вказує на невідповідність даті оголошення процедури закупівлі та неналежне відношення документа до процедури закупівлі. ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - заповнену «Форму пропозиції» згідно з Додатком 1 до документації, яка подається Учасником на фірмовому бланку (за наявності), в частині уточнення вартості за одиницю та загальної вартості товару; - лист від Учасника в довільній формі, що весь запропонований ним товар є новим та раніше не використовувався, не підлягає заборонам, обтяженням, правом вимоги третіх осіб, із обов’язковим зазначенням дати складання документа; - згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення) із обов’язковим зазначенням належної дати складання документа.
Створено
22.10.2025 09:20
Надати до
23.10.2025 09:20
Договір
UA-2025-10-10-001680-a-a1
Очікує підписання
99 620 грн.
99 620 грн.
З ПДВ
Номенклатура
17 (штуки)
Машини для обробки даних (апаратна частина) (сканер планшетний)
Номенклатура
Машини для обробки даних (апаратна частина) (сканер планшетний)
Кількість
17
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
Підтверджено
Коротка назва
Головне управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області
Повна назва
Головне управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
20453063

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГЛІНСЬКИЙ АНАТОЛІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ
Повна назва
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГЛІНСЬКИЙ АНАТОЛІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2259616771

Інформація про підписанта

IBAN
UA783123560000000025605304684
ПІБ підписанта
Пентек Анастасія Юріївна
Посада підписанта
начальник Головного управління
Діє на підставі
Положення
Номер телефону
+0312614002
Електронна пошта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
102 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.10.2025 09:00
Замовник:
Головне управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області
Контактний телефон:
+380961089927
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
102 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.10.2025 09:00
Замовник:
Головне управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області
Контактний телефон:
+380961089927
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності