Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту транспортних засобів від Управління поліції охорони в Херсонській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-10-001615-a
Id Tender 65b0b2d505304ea1af4af60bcf7571cd
План UA-P-2025-10-10-001422-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 10.10.2025 09:57
Остання зміна 03.11.2025 15:09
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
357 102 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.10.2025 09:52 до 19.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 10.10.2025 09:52
до 16.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.10.2025 09:52
до 16.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.10.2025 11:46
до 28.10.2025 08:25
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.10.2025 15:39
до 03.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 28.10.2025 08:25
до 03.11.2025 15:09
Період уточнень
з 10.10.2025 09:52 до 16.10.2025 00:00
Період оскарження
з 10.10.2025 09:52 до 16.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 20.10.2025 11:46 до 28.10.2025 08:25
Період кваліфікації
з 20.10.2025 11:46 до 28.10.2025 08:25
Основні параметри
Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту транспортних засобів
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
357 102 грн.
Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту транспортних засобів
Назва предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту транспортних засобів
Очікувана вартість
357 102 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1785,51
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
20.10.2025 11:23
Закінчення аукціону
20.10.2025 11:46
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту транспортних засобів
Код ДК 021:2015
50112000-3 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів
Кількість
244
Одиниця виміру
Людино-година
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОЦЕНТР "АМПІР"
Пропозиція:
312 050 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Автопланета Плюс"
Пропозиція:
313 834.49 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 20.10.2025 11:23
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.10.2025 09:57
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
10.10.2025 09:52
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
10.10.2025 09:52
-
Проект договору
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Надєліна
Електронна пошта
Телефон
+380509884709
Замовник
ЄДРПОУ
40108850
Повна назва
Управління поліції охорони в Херсонській області
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту транспортних засобів
Період вимог/скарг з 22.10.2025 15:39 по 28.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.10.2025 11:46 по 28.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
22.10.2025 15:39
Повідомлення про рішення
20.10.2025 11:46
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.10.2025 09:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.10.2025 09:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 28.10.2025 08:25 по 03.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.10.2025 15:39 по 30.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.10.2025 08:25
Довідка НАЗК
28.10.2025 08:25
Повідомлення про рішення
22.10.2025 15:43
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.10.2025 09:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.10.2025 09:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: В складі документів тендерної пропозиції учасника (ТОВ «АВТОПЛАНЕТА ПЛЮС»; ЄДРПОУ 35870338) на закупівлю «Послуги з технічного обслуго-вування та поточний ремонт транспортних засобів» за кодом ДК 021:2015 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання», (ID UA-2025-10-10-001615-a), розміщеної в електронній системі закупівель 18.10.2025 о 23 год. 07 хв. подано довідку «Загальні відомості про учасника торгів» №8.2. - АПП/01-2025-торги, в якій серед іншого зазначено інформацію щодо наявності розрахункового рахунку в банківській установі претендента, натомість, в електронній системі закупівель відсутня довідка з обслуговуючого банку про наявність рахунку станом не раніше ніж за 10 днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій, що є невідповідністю Додатку 1 до Тендерної документації. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 8.7. Додатку 1 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учас-ником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та вимоги до неї». перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невід-повідностей: Оригінал (-и) довідки (довідок) з обслуговуючого банку (обслуговуючих банків, у разі відкриття рахунків у декількох банках) про наявність рахунку (всіх рахунків) станом не раніше ніж за десять днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій. 2. Перелік виявлених невідповідностей: В складі документів тендерної пропозиції учасника (ТОВ «АВТОПЛАНЕТА ПЛЮС»; ЄДРПОУ 35870338) на закупівлю «Послуги з технічного обслуго-вування та поточний ремонт транспортних засобів» за кодом ДК 021:2015 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання», (ID UA-2025-10-10-001615-a), розміщеної в електронній системі закупівель 18.10.2025 о 23 год. 07 хв. подано лист «2025 АПП гарантійний лист наявність працівників.pdf» № 3.2.1. - АПП/01-2025-торги, в яко-му зазначено інформацію про наявність у штаті достатньої кількості кваліфікованих фахівців, що безпосередньо будуть залучені до надання послуг згідно предмета закупівлі, натомість, в електронній системі закупівель відсутній лист в довільній формі / довідка / інший документ, яким учасник гара-нтує наявності працівників, зазначених у листі «2025 АПП гарантійний лист наявність працівни-ків.pdf» № 3.2.1. - АПП/01-2025-торги на час виконання договору, що є невідповідністю Додатку 1 до Тендерної документації. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: підпункт 3.2. пункту 3 Додатку 1 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та вимоги до неї». перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невід-повідностей: лист в довільній формі / довідка / інший документ, яким учасник гарантує наявності працівників, зазначених у листі «2025 АПП гарантійний лист наявність працівників.pdf» № 3.2.1. - АПП/01-2025-торги. 3. Перелік виявлених невідповідностей: В складі документів тендерної пропозиції учасника (ТОВ «АВТОПЛАНЕТА ПЛЮС»; ЄДРПОУ 35870338) на закупівлю «Послуги з технічного обслуго-вування та поточний ремонт транспортних засобів» за кодом ДК 021:2015 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання», (ID UA-2025-10-10-001615-a), розміщеної в електронній системі закупівель 18.10.2025 о 23 год. 07 хв. подано гарантійний лист «2025 АПП гарантійний лист щодо наявності СТО.pdf» № 1.2. - АПП/01-2025-торги та «Договір оренди СТО 30.11.2024.pdf», натомість, в електронній системі закупівель відсутня інформація щодо власного чи орендованого обладнання СТО, що є невідповідністю Додатку 1 до Тендерної документації. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: підпункт 3.3. пункту 3 Додатку 1 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та вимоги до неї». перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невід-повідностей: Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інфор-мацією про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та технологій (перелік) (обов’язково зазначити форму володіння: власний, орендований тощо, та/або залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як співвиконавців, використан-ня/невикористання (власних/залучених) технологій). У якості підтвердження власного обладнання, до листа слід додати виписку за підписом учасни-ка/уповноваженої особи учасника щодо власного обладнання, яке рахується за бухгалтерським облі-ком учасника. У разі залучення до надання послуг обладнання, які не є власністю учасника, додатково надаються копії документів, що підтверджують права користування майном (договори управлін-ня/оренди/надання послуг тощо, та/або документи, що підтверджують взаємовідносини із співвико-навцями). 4. Перелік виявлених невідповідностей: В складі документів тендерної пропозиції учасника (ТОВ «АВТОПЛАНЕТА ПЛЮС»; ЄДРПОУ 35870338) на закупівлю «Послуги з технічного обслуго-вування та поточний ремонт транспортних засобів» за кодом ДК 021:2015 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання», (ID UA-2025-10-10-001615-a), розміщеної в електронній системі закупівель 18.10.2025 о 23 год. 07 хв. для підтвердження права підпису документів тендерної пропозиції подано наказ ТОВ «АВТОПЛАНЕТА ПЛЮС» від 18.08.2021 №27-к «Про переведення Харланова Д.В. на посаду директора підприємства» та Протокол Загальних зборів учасників ТОВ «АВТОПЛАНЕТА ПЛЮС» від 17.08.2021 №17-08/21, також, на виконання абзацу другого пункту 4.1 Додатку 1 до Тендерної документації щодо додат-кового подання у складі ТП протоколу загальних зборів учасників, згідно зі змістом якого, уповно-важеній посадовій / службовій особі учасника надають згоду на вчинення значних правочинів, зок-рема, укладання договору за результатами закупівлі, подано Протокол загальних зборів учасників ТОВ «АВТОПЛАНЕТА ПЛЮС» від 15.10.2025 №15/10-25, натомість, в тексті вказаного протоколу зазначено прізвище особи, яка згідно інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фі-зичних осіб-підприємців та громадських формувань не є учасником товариства та, відповідно, не може приймати управлінських рішень, що є невідповідністю вищезазначеного наказу та протоколу загальних зборів. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: абз. 2 підпункту 4.1. пункту 4 Додатку 1 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інфо-рмації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та вимоги до неї». перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невід-повідностей: протокол загальних зборів учасників або рішення власника, згідно зі змістом якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надають згоду на вчинення значних правочинів, зокрема, укладання договору за результатами закупівлі.
Створено
24.10.2025 13:44
Надати до
25.10.2025 13:44
Договір
UA-2025-10-10-001615-a-b1
Підписаний і діє
Номер
182/2025
313 834.49 грн.
261 528.74 грн.
З ПДВ
Підписано
03.11.2025
Строк дії договору з
03.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
244 (Людино-година)
Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту транспортних засобів
Номенклатура
Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту транспортних засобів
Кількість
244
Одиниця виміру
Людино-година
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління поліції охорони в Херсонській області
Повна назва
Управління поліції охорони в Херсонській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40108850

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Автопланета Плюс"
Повна назва
ТОВ "Автопланета Плюс"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35870338

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
03.11.2025 15:09
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
357 102 грн.
Період подання пропозицій
до 19.10.2025 00:00
Замовник:
Управління поліції охорони в Херсонській області
Контактний телефон:
+380509884709
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
357 102 грн.
Період подання пропозицій
до 19.10.2025 00:00
Замовник:
Управління поліції охорони в Херсонській області
Контактний телефон:
+380509884709
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності