Показати схожі тендери

Закупівля «Нове будівництво ветеранського простору на розі вул. Флотської та вул. Велика набережна в м. Кременчуці Полтавської області. Проєкт повторного використання» від Виконавчий комітет Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-09-015950-a
Id Tender cdb10320e707433ea426ef9999ec3ed5
План UA-P-2025-10-09-018906-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 09.10.2025 19:31
Остання зміна 30.10.2025 10:53
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
132 909 938 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.10.2025 19:31 до 24.10.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 09.10.2025 19:31
до 21.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.10.2025 19:31
до 21.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.10.2025 08:00
до 30.10.2025 09:04
Залишилось 1 днів 16 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.10.2025 09:04
до 05.11.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 30.10.2025 09:04
-
Період уточнень
з 09.10.2025 19:31 до 21.10.2025 00:00
Період оскарження
з 09.10.2025 19:31 до 21.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.10.2025 08:00 до 30.10.2025 09:04
Період кваліфікації
з 24.10.2025 08:00 до 30.10.2025 09:04
Основні параметри
«Нове будівництво ветеранського простору на розі вул. Флотської та вул. Велика набережна в м. Кременчуці Полтавської області. Проєкт повторного використання»
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
132 909 938 грн.
«Нове будівництво ветеранського простору на розі вул. Флотської та вул. Велика набережна в м. Кременчуці Полтавської області. Проєкт повторного використання»
Назва предмета закупівлі
«Нове будівництво ветеранського простору на розі вул. Флотської та вул. Велика набережна в м. Кременчуці Полтавської області. Проєкт повторного використання»
Очікувана вартість
132 909 938 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
664549,69
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Нове будівництво ветеранського простору на розі вул. Флотської та вул. Велика набережна в м. Кременчуці Полтавської області. Проєкт повторного використання»
Код ДК 021:2015
45210000-2 - Будівництво будівель
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
20.11.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 15 (п’ятнадцять) робочих днів з дати підписання Замовником акту приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3. Несвоєчасне перерахування коштів у зв’язку із затримкою платежів органами Державної казначейської служби України Сторони визнають обставиною, що має місце не з вини Замовника.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП НВ "УКРЕКОСПЕЦПРОЕКТ"
Пропозиція:
132 909 938 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.10.2025 19:31
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Авраменко Тетяна Юріївна
Електронна пошта
Телефон
380536743833
Сайт:
http://kremen.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
04057287
Повна назва
Виконавчий комітет Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області
Поштовий індекс
39600
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
Кременчук
Адреса
м.Кременчук, площа Перемоги, 2
Кваліфікація
Лот № 1 «Нове будівництво ветеранського простору на розі вул. Флотської та вул. Велика набережна в м. Кременчуці Полтавської області. Проєкт повторного використання»
Період вимог/скарг з 30.10.2025 09:04 по 05.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.10.2025 08:00 по 01.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерної документації у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника.
Документи кваліфікації
30.10.2025 09:04
Довідка НАЗК
30.10.2025 09:04
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
24.10.2025 08:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.10.2025 19:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.10.2025 19:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимоги про усунення невідповідностей: 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно до вимог п.п. 1.1. п.1. Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції мав надати довідку за формою 1, що містить перелік обладнання та технологій (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). У довідці відображається належність техніки (власної, залученої або субпідрядної організації тощо), яка залучається до виконання робіт. Якщо учасник є власником, зазначається “власна”, в інших випадках вказується “право користування” (договір оренди, лізингу, надання послуг, субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством). Перелік виявлених невідповідностей: на виконання вищезазначеної вимоги, Учасник надав довідку, яка містить в п. 5 інформацію про наявність орендованого автомобіля бортового MAN TGS, проте не вказана дата та номер документа на основі якого здійснюється оренда ТЗ. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: для усунення зазначеної невідповідності учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, довідку за формою 1 з зазповненою інформацією стосовно наявного бортового автомобіля MAN TGS. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно до вимог п.п. 1.2. п.1. Додатку 1 до тендерної документації Учасник в складі пропозиції надає оригінали документів про освіту, що підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам працівників керівного складу. Також, мав надати документальне підтвердження про проходження навчання з питань охорони праці директора, головного інженера та виконроба (наявність необхідних знань стосовно охорони праці, підтверджується скан-копією чинних посвідчень та витягів з протоколів засідання комісії, про проходження навчання з питань: -загального курсу охорони праці; -пожежної безпеки; -охорони праці «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» -охорони праці «Правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском». Перелік виявлених невідповідностей: на виконання вищезазначеної вимоги, Учасник у складі тендерної пропозиції не надав: - оригінали документів про освіту, що підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам працівників керівного складу; - посвідчення по охороні праці та охорони праці «Правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском»у виконроба; - витяги з протоколів про проходження навчання з пожежної безпеки та охорони праці «Правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском» головного інженера; - витяги з протоколів про проходження навчання з з пожежної безпеки, охорони праці «Правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском» та охорони праці «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» директора. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: для усунення зазначеної невідповідності учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, надати: - оригінали документів про освіту, що підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам працівників керівного складу; - посвідчення по охороні праці та охорони праці «Правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском»у виконроба; - витяги з протоколів про проходження навчання з пожежної безпеки та охорони праці «Правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском» головного інженера; - витяги з протоколів про проходження навчання з з пожежної безпеки, охорони праці «Правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском» та охорони праці «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» директора. У разі відсутності документа – подається довідка з поясненням причини його ненадання. 3. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно до вимог п.п. 1.3. п.1. Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції мав надати довідку з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за формою 3 та копії аналогічного договору (ів), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3 згідно з додатком 37 до Настанови, або підсумковий звіт про вартість виконаних робіт за контрактом на об’єкті будівництва за період за формою згідно з додатком 39 до Настанови, або інші документи, що підтверджують приймання виконаних робіт за аналогічним(и) договором(ами), зазначеними в довідці. Також, Учасник мав надати документи, які підтверджують клас наслідків об’єкта (проєктна документація, дозвільний документ з ДАБІ / ДІАМ, сертифікат готовності об’єкта до експлуатації тощо). Перелік виявлених невідповідностей: на виконання вищезазначеної вимоги, Учасник не надав документи, що підтверджують приймання/здачу виконаних робіт по договору від 30.09.2025 №3009/2025/1 та документи, які підтверджують клас наслідків об’єкта (проєктна документація, дозвільний документ з ДАБІ / ДІАМ, сертифікат готовності об’єкта до експлуатації тощо). Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: для усунення зазначеної невідповідності учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, документи, що підтверджують здачу/ приймання/ виконаних робіт по договору від 30.09.2025 №3009/2025/1 та документи, які підтверджують клас наслідків об’єкта (проєктна документація, дозвільний документ з ДАБІ / ДІАМ, сертифікат готовності об’єкта до експлуатації тощо). У разі неможливості подання документів – надається довідка із зазначенням підстав та обгрунтування їх ненадання. 4. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно до вимог п.3. Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції мав надати документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції: для посадової особи або представника учасника: протокол засновників та/або наказ про призначення (у разі підписання керівником); довіреність, доручення (у разі підписання іншою уповноваженою особою учасника); або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. Перелік виявлених невідповідностей: на виконання вищезазначеної вимоги, Учасник у складі тендерної пропозиції надав лише рішення власника від 14.10.2025 №14-10, який одночасно являється і директором щодо підпису документів пропозиції та Договору. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: для усунення зазначеної невідповідності учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, протокол засновників та/або наказ про призначення керівника. 5. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно до вимог п. 8. Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції мав надати Довідку з інформацією щодо підтвердження ступеня локалізації виробництва за формою 5. Для кожної позиції товару (устаткування) походженням з інших країн учасником заповнюються графи 3 і 4 форми (заповнення графи 5 не вимагається) та надається копія сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності (згідно з пунктом 131 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861). Якщо країною походження такої позиції устаткування є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”. На підтвердження незастосування вимог щодо локалізації виробництва учасник заповнює відповідним чином графу 5 форми та надає документ, що підтверджує країну походження такого товару (устаткування). Перелік виявлених невідповідностей: на виконання вищезазначеної вимоги, Учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку, в якій відсутня інформація стосовно наступних товарів: -Кабель сигналізаційний ПCВBнг (J-YY-U) 6x0,4 ; - Мідний провід ПВ-1 (1х10); - Насос FEKA FXC 20.22 T-NA 400 V ; - Насосна установка Q=7,0 м3/год, Н=35м, U=380В, N=2х1,10 кВт. - Насос DAB GRINDER 1200. Також у складі тендерної пропозиції відсутні сертифікати відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності (згідно з пунктом 131 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861). Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: для усунення зазначеної невідповідності учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, Довідку з інформацією щодо підтвердження ступеня локалізації виробництва за формою 5 по наступним товарам: Кабель сигналізаційний ПCВBнг (J-YY-U) 6x0,4 ; - Мідний провід ПВ-1 (1х10); - Насос FEKA FXC 20.22 T-NA 400 V ; - Насосна установка Q=7,0 м3/год, Н=35м, U=380В, N=2х1,10 кВт. - Насос DAB GRINDER 1200. Також надати сертифікати відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності (згідно з пунктом 131 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861). 6. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно до вимог п. 13 Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції мав надати договірну ціну, розраховану у відповідності до Настанови. Перелік виявлених невідповідностей: на виконання вищезазначеної вимоги, Учасник у складі тендерної пропозиції не надав договірну ціну. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: для усунення зазначеної невідповідності учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, розрахунок договірної ціни, відповідно до Настанови. 7. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно до вимог п.п. 1 п. 13 Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції мав надати перелік локальних кошторисів по статтям витрат за формою наведеною в Додатку №5 до тендерної документації. Перелік виявлених невідповідностей: на виконання вищезазначеної вимоги, Учасник у складі тендерної пропозиції надав перелік локальних кошторисів за відповідною формою, яка містить не заповнені графи (з 10 по 15 графу). Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: для усунення зазначеної невідповідності учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, перелік локальних кошторисів по статтям витрат за формою наведеною в Додатку №5 до тендерної документації з усіма заповненими графами.
Створено
28.10.2025 17:29
Надати до
29.10.2025 17:29
Договір
UA-2025-10-09-015950-a-b1
Очікує підписання
132 909 938 грн.
132 909 938 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
«Нове будівництво ветеранського простору на розі вул. Флотської та вул. Велика набережна в м. Кременчуці Полтавської області. Проєкт повторного використання»
Номенклатура
«Нове будівництво ветеранського простору на розі вул. Флотської та вул. Велика набережна в м. Кременчуці Полтавської області. Проєкт повторного використання»
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 20 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Виконавчий комітет Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області
Повна назва
Виконавчий комітет Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04057287

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП НВ "УКРЕКОСПЕЦПРОЕКТ"
Повна назва
ПП НВ "УКРЕКОСПЕЦПРОЕКТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33127597

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
132 909 938 грн.
Період подання пропозицій
до 24.10.2025 08:00
Замовник:
Виконавчий комітет Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області
Контактний телефон:
380536743833
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
132 909 938 грн.
Період подання пропозицій
до 24.10.2025 08:00
Замовник:
Виконавчий комітет Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області
Контактний телефон:
380536743833
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності