Показати схожі тендери

Закупівля Джерела безперебійного живлення від 6 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Київській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-09-015702-a
Id Tender 0a41632a0f674c70a87cc2abe3eec4fd
План UA-P-2025-10-09-018594-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 09.10.2025 18:20
Остання зміна 03.11.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
103 797.44 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.10.2025 18:18 до 17.10.2025 07:00
Завершено
Період уточнень
з 09.10.2025 18:18
до 14.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.10.2025 18:18
до 14.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.10.2025 14:50
до 28.10.2025 17:21
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.10.2025 18:17
до 03.11.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 28.10.2025 17:21
-
Період уточнень
з 09.10.2025 18:18 до 14.10.2025 00:00
Період оскарження
з 09.10.2025 18:18 до 14.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 20.10.2025 14:50 до 28.10.2025 17:21
Період кваліфікації
з 20.10.2025 14:50 до 28.10.2025 17:21
Основні параметри
Джерела безперебійного живлення
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
103 797.44 грн.
Джерела безперебійного живлення
Назва предмета закупівлі
Джерела безперебійного живлення
Очікувана вартість
103 797.44 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
518,99
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
20.10.2025 14:27
Закінчення аукціону
20.10.2025 14:50
Позиція
Опис предмета закупівлі
Джерела безперебійного живлення
Код ДК 021:2015
31154000-0 - Джерела безперебійного живлення
Кількість
32
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
07400, Україна, Київська область, Бровари, Симона Петлюри, 11а
Дата постачання по
28.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник проводить оплату Товару за фактом його постачання на підставі підписаних Постачальником і Замовником видаткових накладних, шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, в 10-денний банківський термін з дати отримання Товару, на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України у межах отриманого фінансування.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Епіцентр К"
Пропозиція:
83 589.12 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АСАНАРА"
Пропозиція:
102 262.18 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 20.10.2025 14:27
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.10.2025 18:20
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сергій Дяченко
Електронна пошта
Телефон
+380662156625
Замовник
ЄДРПОУ
38349635
Повна назва
6 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Київській області
Поштовий індекс
08300
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м. Бориспіль
Адреса
вул. Шевченка,20 а
Кваліфікація
Лот № 1 Джерела безперебійного живлення
Період вимог/скарг з 23.10.2025 18:17 по 29.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.10.2025 14:50 по 28.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
23.10.2025 18:17
Повідомлення про рішення
20.10.2025 14:50
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.10.2025 18:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.10.2025 18:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Відповідно до пункту 2.1 розділу 2 додатку 1 до тендерної документації: Учасник у складі тендерної пропозиції надає підписане технічне завдання (Технічна специфікація до предмета закупівлі) за формою, викладеною в додатку 1.1 до тендерної документації та інші документи та/або інформацію, встановлені додатком 1.1 до тендерної документації — Учасником надане підтвердження технічної специфікації без вимог до предмету закупівлі, які є складовою додатку 1.1 до тендерної документації. Просимо надати довідку відповідно до вимог. 2) Відповідно до пункту 6 додатку 1.1 до тендерної документації: Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, надає технічну специфікацію (Документ подається на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та відтиском печатки (у разі наявності) Учасника), складену учасником згідно з Таблицею 1 — таблиця складена не у відповідності наданого зразку. Просимо надати документ відповідно до вимог. 3) Відповідно додатку 1.2 до тендерної документації документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям: Підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - Учасник повинен був надати: - довідка за Формою 1 Додатку 1 до тендерної документації; - копія аналогічного* договору(ів) з усіма додатками та накладною/накладними. Аналогічний* договір має бути укладений та виконаний в період з 2022 року по теперішній час. Лист (відгук) від контрагента щодо виконання аналогічного договору. * Аналогічним договором є договір, предметом якого поставка учасником товарів: ДК 021:2015 - 31154000-0 - Джерела безперебійного живлення – Лист (відгук) від контрагента щодо виконання аналогічного договору відсутній. Просимо надати документи згідно вимог. 4) Відповідно до підпункту 8 пункту 5 розділу V Учасник в складі тендерної пропозиції подає опис документів тендерної пропозиції із зазначенням назви, номеру та дати документу — опис відсутній. Просимо надати документ згідно вимог.
Створено
21.10.2025 13:08
Надати до
22.10.2025 13:08
Період вимог/скарг з 28.10.2025 17:21 по 03.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.10.2025 18:17 по 31.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
28.10.2025 17:21
Повідомлення про рішення
23.10.2025 18:17
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.10.2025 18:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.10.2025 18:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Відповідно до підпункту 8 пункту 5 розділу V Тендерної документації: Учасник в складі тендерної пропозиції подає опис документів тендерної пропозиції із зазначенням назви, номеру та дати документу — опис відсутній. Просимо подати документ згідно вимог. 2) Відповідно до підпункту 10 пункту 5 розділу V Тендерної документації: В складі тендерної пропозиції Учасник надає довідку в довільній формі щодо підтвердження відсутності фактів порушення умов договорів, відхилень від строків або показників якості, невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеними договорами про закупівлю із замовниками в системі МВС — довідка відсутня. Просимо подати документ згідно вимог. 3) Відповідно до пункту 2.1. розділу 2 Додатку 1 до тендерної документації: Учасник у складі тендерної пропозиції надає підписане технічне завдання (Технічна специфікація до предмета закупівлі) за формою, викладеною в додатку 1.1 до тендерної документації та інші документи та/або інформацію, встановлені додатком 1.1 до тендерної документації — технічне завдання відсутнє. Просимо подати документ згідно вимог. 4) Відповідно до пункту 3 Додатку 1.1. до Тендерної документації: Весь товар та комплектуючі, що пропонуються Учасником, повинен бути новими та таким, що раніше не був у користуванні (надати гарантійний лист) — гарантійний лист відсутній. Просимо подати документ згідно вимог. 5) Відповідно до пункту 6 Додатку 1.1. до Тендерної документації: Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, надає технічну специфікацію (Документ подається на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та відтиском печатки (у разі наявності) Учасника), складену учасником згідно з Таблицею 1, яка наведена під вимогою — таблиця відсутня. Просимо подати документ згідно вимог. 6) Відповідно до пункту 7 Додатку 1.1. до Тендерної документації: Гарантійний лист від Учасника, складений в довільній формі, підписаний уповноваженою особою учасника, завірений печаткою (у разі наявності), щодо поставки предмету закупівлі належної якості, відповідно до вимог замовника, у встановлений замовником строк та відповідно до технічних вимог, зазначених у тендерній документації — гарантійний лист відсутній. Просимо подати документ згідно вимог. 7) Відповідно до пункту 8 Додатку 1.1. до Тендерної документації: Інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам повинна бути підтверджена копіями сертифікатів та/або декларації виробника або інших документів (паспорт, формуляр тощо), що підтверджують відповідність технічним вимогам до предмету закупівлі — документи відсутні. Просимо подати документи згідно вимог. 8) Відповідно до пункту 3 Додатку 1.2. до Тендерної документації: Учасник повинен надати Лист (відгук) від контрагента щодо виконання аналогічного договору — лист-відгук відсутній. Просимо подати документи згідно вимог.
Створено
27.10.2025 12:52
Надати до
28.10.2025 12:52
Торги не відбулися
Очікувана вартість
103 797.44 грн.
Період подання пропозицій
до 17.10.2025 07:00
Замовник:
6 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Київській області
Контактний телефон:
+380662156625
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
103 797.44 грн.
Період подання пропозицій
до 17.10.2025 07:00
Замовник:
6 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Київській області
Контактний телефон:
+380662156625
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності