Показати схожі тендери

Закупівля Послуги зі встановлення відеоапаратури код ДК 021:2015:51310000-8 Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури від 1 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-09-015484-a
Id Tender ed6d465f2e8e4d1ca9a4a64beb324d9c
План UA-P-2025-10-09-018199-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 09.10.2025 17:47
Остання зміна 23.10.2025 17:12
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
270 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.10.2025 17:42 до 23.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 09.10.2025 17:42
до 20.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.10.2025 17:42
до 20.10.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 23.10.2025 00:00
-
Період уточнень
з 09.10.2025 17:42 до 20.10.2025 00:00
Період оскарження
з 09.10.2025 17:42 до 20.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.10.2025 00:00
Основні параметри
Послуги зі встановлення відеоапаратури код ДК 021:2015:51310000-8 Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
270 000 грн.
Послуги зі встановлення системи відеоспостереження
Назва предмета закупівлі
Послуги зі встановлення системи відеоспостереження
Примітки
Місце виконання послуг: вул. Пашутінська, 1, м. Кропивницький, Кіровоградська область; вул. Петра Григоренка, 20, м. Кропивницький, Кіровоградська область; вул. Героїв рятувальників, 34, м. Кропивницький, Кіровоградська область; вул. Ливарна, 1а, селище Нове, м. Кропивницький, Кіровоградська область; вул. Бобринецький шлях, 2а, м. Кропивницький, Кіровоградська область; вул. Братиславська, 3а, м. Кропивницький, Кіровоградська область; вул. Нова, 40, м. Долинська, Кропивницький район, Кіровоградська область; вул. Об’їзна, 2а, селище Устинівка, Кропивницький район, Кіровоградська область; вул. Дружби, 122, селище Кам’янець, Кропивницький район, Кіровоградська область.
Очікувана вартість
270 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1350,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
8 073
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги зі встановлення системи відеоспостереження
Код ДК 021:2015
51314000-6 - Послуги зі встановлення відеоапаратури
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
28.11.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
У разі затримки бюджетного фінансування Замовника розрахунок за виконані послуги здійснюється упродовж 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Замовником коштів на свій реєстраційний рахунок згідно призначення.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ЗАХИСТ ПЛЮС""
Пропозиція:
270 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.10.2025 09:12
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Тендерна документація
17.10.2025 09:10
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Алла Марченко
Електронна пошта
Телефон
+380522557516
Замовник
ЄДРПОУ
38212105
Повна назва
1 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
25003
Країна
Україна
Область або регіон
Кіровоградська область
Населений пункт
місто Кропивницький
Адреса
вулиця Героїв-рятувальників, будинок 34
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги зі встановлення системи відеоспостереження
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.10.2025 00:00 по 31.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.10.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.10.2025 17:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.10.2025 17:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ »ЗАХИСТ ПЛЮС» ідентифікаційний код в ЄДР 41837529 (надалі – Учасник) у закупівлі за ідентифікатором UA-2025-10-09-015484-a Замовник встановив невідповідності в інформації та документах тендерної пропозиції Учасника, зокрема: 1. В пункті 14 Розділу ІУ Додатку 1 до тендерної документації Замовник встановив вимогу до учасника надати документи, що підтверджують інформацію про його відповідність кваліфікаційним критеріям, встановлених замовником в Розділі ІІ Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до пункту 1 Розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасник має надати довідку з інформацією щодо підтвердження наявності основних інструментів за формою, наведеною в Таблиці 2 Розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації, а також документи на підтвердження інформації, зазначеної у вказаній довідці. В складі тендерної пропозиції Учасник надав файл «4.4. Довідка про інструменти.jpg». У вказаному файлі наявний документ «Довідка щодо підтвердження наявності основних інструментів Таблиця 2» від 16 жовтня 2025 № 2025-16-10-3 (надалі – Довідка). Інформація в Довідці містить невідповідності порівняно з наданими Учасником підтвердними документами, зокрема: по позиції «Набір бурів Dnipro-M 00345» номер видаткової накладної та дата, що вказані у графі «Назва документу, що підтверджує право власності/користування тощо…» не відповідає номеру, даті видаткової накладної, за якою був фактично придбаний Учасником інструмент (вказано «Видаткова накладна № 129335 від 31 жовтня 2023 року» замість «Видаткова накладна № 204009 від 01 листопада 2024 р.»); по позиції «шліфмашина алмазна чашка Dnipro-M 00343» у графі «Назва документу, що підтверджує право власності/користування тощо…» вказано «Видаткова накладна № 129335 від 31 жовтня 2023 року», проте, перелік інструментів у вказані видатковій накладній не містить найменування інструменту «шліфмашина алмазна чашка Dnipro-M 00343». Встановлені Замовником вище невідповідності в інформації та документах в складі тендерної пропозиції підлягають виправленню згідно п. 43 Особливостей шляхом надання Учасником Довідки у формі Таблиці 2 з виправленою інформацією, а також за потреби документу на підтвердження виправленої інформації. 2. В пункті 13 Розділу ІУ Додатку 1 до тендерної документації Замовник встановив вимогу до учасника надати забезпечення тендерної пропозиції. Вид забезпечення тендерної пропозиції: гарантія, яка надається банком/іншою фінансовою установою/страховою організацією. Забезпечення тендерної пропозиції надається з урахуванням вимог, встановлених замовником в п. 13 Розділу І даного Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до абзацу чотири підпункту 5 пункту 13 Розділу І Додатку 1 до тендерної документації Замовник встановив вимогу до учасника надати гарантію за формою, наведеною в Додатку 5 до тендерної документації. Учасник в складі тендерної пропозиції надав файл «Підписаний G1025-3925-GL_tender.pdf», який містить документ «Банківська гарантія № G1025/3925 від 15.10. 2025». Встановлено, що останнє речення пункту 3 не відповідає змісту останнього речення пункту 3 «Фоми забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (Додаток 5 до тендерної документації), а саме, замість виразу «абзацом 16 пункту 47 Особливостей» вказано «абзацом «15 пункту 47 Особливостей», і надалі по тексту цього речення після слів «підстав, установлених» пропущений вираз «в абзаці 16». Встановлена вище Замовником невідповідність в «Банківській гарантії» підлягає виправленню згідно п. 43 Особливостей шляхом надання документу із змінами до «Банківської гарантії № G1025/3925 від 15.10.2025» або надати нову банківську гарантію з урахуванням виправлених невідповідностей. Враховуючи викладене вище, Замовник пропонує Учаснику виправити встановлені вище невідповідності в інформації та документах протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником повідомлення в електронній системі закупівель. Уповноважена особа Алла МАРЧЕНКО
Створено
23.10.2025 17:12
Надати до
24.10.2025 17:12
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
270 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.10.2025 00:00
Замовник:
1 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380522557516
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
270 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.10.2025 00:00
Замовник:
1 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380522557516
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності