Показати схожі тендери

Закупівля Стільці, крісла офісні та частини до них (код 39110000-6 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») від НАЦІОНАЛЬНЕ АНТИКОРУПЦІЙНЕ БЮРО УКРАЇНИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-09-015438-a
Id Tender 49b44e01a68c41d7a501cceb20fd1913
План UA-P-2025-10-07-005831-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 09.10.2025 17:36
Остання зміна 09.10.2025 17:36
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
346 200 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Залишилось 6 днів 9 год. )
з 09.10.2025 17:36 до 20.10.2025 12:00
Залишилось 2 днів 21 год.
Період уточнень
з 09.10.2025 17:36
до 17.10.2025 00:00
Залишилось 2 днів 21 год.
Період оскарження
з 09.10.2025 17:36
до 17.10.2025 00:00
Період уточнень
з 09.10.2025 17:36 до 17.10.2025 00:00
Період оскарження
з 09.10.2025 17:36 до 17.10.2025 00:00
Основні параметри
Стільці, крісла офісні та частини до них (код 39110000-6 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені українською мовою. Більш детально у тендерній документації. Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена Замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
346 200 грн.
Стільці, крісла офісні та частини до них (код 39110000-6 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Назва предмета закупівлі
Стільці, крісла офісні та частини до них (код 39110000-6 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Очікувана вартість
346 200 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3462,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
21.10.2025 11:04
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 100 (штуки)
Крісло офісне
Опис предмета закупівлі
Крісло офісне
Код ДК 021:2015
39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
03035, Україна, Київська область, Київ, вулиця Дениса Монастирського, будинок 3
Дата постачання по
22.12.2025 00:00
Позиція : №2 100 (штуки)
Стілець
Опис предмета закупівлі
Стілець
Код ДК 021:2015
39112000-0 - Стільці
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
03035, Україна, Київська область, Київ, вулиця Дениса Монастирського, будинок 3
Дата постачання по
22.12.2025 00:00
Позиція : №3 16 (штуки)
Механізм TILT
Опис предмета закупівлі
Механізм TILT
Код ДК 021:2015
39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Кількість
16
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
03035, Україна, Київська область, Київ, вулиця Дениса Монастирського, будинок 3
Дата постачання по
22.12.2025 00:00
Позиція : №4 4 (штуки)
Механізм М-3 (MultiBlock)
Опис предмета закупівлі
Механізм М-3 (MultiBlock)
Код ДК 021:2015
39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
03035, Україна, Київська область, Київ, вулиця Дениса Монастирського, будинок 3
Дата постачання по
22.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Покупець проводить оплату вартості товару, поставленого на підставі видаткових накладних і рахунків постачальника, у строк протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту поставки товару покупцю, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок покупця у поточному році. У разі відсутності на розрахунковому рахунку покупця бюджетного фінансування, призначеного на оплату товару, покупець проводить оплату поставленого товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок покупця. Оплата товару здійснюється шляхом безготівкового перерахунку коштів на розрахунковий рахунок постачальника.
Порядковий номер: 1
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.10.2025 17:36
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шпеник Інна Іванівна
Електронна пошта
Телефон
380443639675
Замовник
ЄДРПОУ
39751280
Повна назва
НАЦІОНАЛЬНЕ АНТИКОРУПЦІЙНЕ БЮРО УКРАЇНИ
Поштовий індекс
03035
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вулиця Дениса Монастирського, будинок 3
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
346 200 грн.
Період подання пропозицій
до 20.10.2025 12:00
Замовник:
НАЦІОНАЛЬНЕ АНТИКОРУПЦІЙНЕ БЮРО УКРАЇНИ
Контактний телефон:
380443639675
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
346 200 грн.
Період подання пропозицій
до 20.10.2025 12:00
Замовник:
НАЦІОНАЛЬНЕ АНТИКОРУПЦІЙНЕ БЮРО УКРАЇНИ
Контактний телефон:
380443639675
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності