Показати схожі тендери

Закупівля Плити OSB від Управління з питань Цивільного захисту Краматорської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-09-014619-a
Id Tender b3b06c60b387435989ce12ab4b50c19b
План UA-P-2025-10-09-017118-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 09.10.2025 16:56
Остання зміна 24.10.2025 09:45
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
900 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.10.2025 16:55 до 20.10.2025 11:00
Завершено
Період уточнень
з 09.10.2025 16:55
до 17.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.10.2025 16:55
до 17.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.10.2025 13:02
до 23.10.2025 10:50
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.10.2025 10:50
до 29.10.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 23.10.2025 10:50
-
Період уточнень
з 09.10.2025 16:55 до 17.10.2025 00:00
Період оскарження
з 09.10.2025 16:55 до 17.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.10.2025 13:02 до 23.10.2025 10:50
Період кваліфікації
з 21.10.2025 13:02 до 23.10.2025 10:50
Основні параметри
Плити OSB
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
900 000 грн.
Плити OSB
Назва предмета закупівлі
Плити OSB
Очікувана вартість
900 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
21.10.2025 12:27
Закінчення аукціону
21.10.2025 13:02
Позиція
Опис предмета закупівлі
Плити OSB
Код ДК 021:2015
44170000-2 - Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами
Кількість
1 500
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
84320, Україна, Донецька область, Краматорськ, вул.Біленьківська, 113
Дата постачання по
30.11.2025 16:49
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за Товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Замовника протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на Товар та на підставі отриманого Замовником оригіналу належним чином оформленої видаткової накладної від Постачальника. Замовник має право повернути рахунок Постачальнику без здійснення оплати в разі неналежного оформлення документів згідно даного Договору (відсутність печатки, підписів тощо).
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "РЖАВСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ"
Пропозиція:
779 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ЛЯМЕНКО ЄВА СЕРГІЇВНА"
Пропозиція:
843 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БАСКО"
Пропозиція:
775 350 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛАВРЕСУРС ГРУП"
Пропозиція:
847 440 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.10.2025 12:27
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.10.2025 16:55
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
09.10.2025 16:45
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Григоренко Оксана Миколаївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380660678008
Замовник
ЄДРПОУ
33407775
Повна назва
Управління з питань Цивільного захисту Краматорської міської ради
Поштовий індекс
84307
Країна
Україна
Область або регіон
Донецька область
Населений пункт
Краматорськ
Адреса
вул. Вишні Остапа, 4а
Кваліфікація
Лот № 1 Плити OSB
Період вимог/скарг з 23.10.2025 10:50 по 29.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.10.2025 13:02 по 29.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.10.2025 10:50
Довідка НАЗК
23.10.2025 10:50
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
21.10.2025 13:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.10.2025 16:45
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.10.2025 16:45
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 22 жовтня 2025р. № 72 м.Краматорськ Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в документах, що подані учасником ТОВ «БАСКО» (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції щодо закупівлі Плити OSB, 44170000-2: Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-10-09-014619-а. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Учасником на виконання вимог у складі тендерної пропозиції не надано: 1. В Тендерній документації, а саме в пункті «Оцінка тендерної пропозиції» в п.2 зазначено що: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу частину території України, видане уповноваженим на це органом.» - Такої довідки надано не було. 2. У додатку 1 до тендерної документації у п. 3 було зазначено: «На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3, із зазначенням в ній не менше одного такого договору. Для підтвердження інформації, наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання. Аналогічним вважається виконаний в повному обсязі договір поставки/купівлі-продажу того ж товару, що є предметом даної закупівлі, в якому учасник виступає продавцем/постачальником тощо.» - Але такого договору надано не було. 3. У додатку 3 до тендерної документації у п.4.1 зазначено: «Постачальник повинен надати наступні документи: паспорт або сертифікат якості (виробника) на кожну партію продукції; сертифікат відповідності». - Обов'язкову сертифікацію в Україні скасовано, але його наявність є перевагою, оскільки це підтверджує якість та відповідність матеріалу стандартам. Вибір сертифікованого продукту гарантує відповідність технічним вимогам та надійність, що особливо важливо для будівельних матеріалів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу частину території України, видане уповноваженим на це органом. 2. Копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання. Аналогічним вважається виконаний в повному обсязі договір поставки/купівлі-продажу того ж товару, що є предметом даної закупівлі, в якому учасник виступає продавцем/постачальником тощо. 3. Паспорт або сертифікат якості (виробника) на продукцію. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА Оксана ГРИГОРЕНКО
Створено
22.10.2025 09:48
Надати до
23.10.2025 09:48
Договір
UA-2025-10-09-014619-a-b1
Очікує підписання
775 350 грн.
775 350 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 500 (штуки)
Плити OSB
Номенклатура
Плити OSB
Кількість
1 500
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління з питань Цивільного захисту Краматорської міської ради
Повна назва
Управління з питань Цивільного захисту Краматорської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33407775

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "БАСКО"
Повна назва
ТОВ "БАСКО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
20971740

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
900 000 грн.
Період подання пропозицій
до 20.10.2025 11:00
Замовник:
Управління з питань Цивільного захисту Краматорської міської ради
Контактний телефон:
+380660678008
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
900 000 грн.
Період подання пропозицій
до 20.10.2025 11:00
Замовник:
Управління з питань Цивільного захисту Краматорської міської ради
Контактний телефон:
+380660678008
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності