Показати схожі тендери

Закупівля Будівництво зовнішніх мереж водопостачання в селі Чайки Бучанського району Київської області (код ДК 021:2015-45230000-8 "Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь") від БОРЩАГІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-09-012736-a
Id Tender 85f757a318ad44a4a9382303569fcf2b
План UA-P-2025-10-08-014734-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 09.10.2025 15:57
Остання зміна 18.12.2025 18:51
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
28 698 078 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.10.2025 15:49 до 24.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 09.10.2025 15:49
до 21.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.10.2025 15:49
до 21.10.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 24.10.2025 12:22
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.11.2025 16:56
до 27.11.2025 00:00
Період уточнень
з 09.10.2025 15:49 до 21.10.2025 00:00
Період оскарження
з 09.10.2025 15:49 до 21.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.10.2025 12:22
Основні параметри
Будівництво зовнішніх мереж водопостачання в селі Чайки Бучанського району Київської області (код ДК 021:2015-45230000-8 "Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь")
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
28 698 078 грн.
Будівництво зовнішніх мереж водопостачання в селі Чайки Бучанського району Київської області
Назва предмета закупівлі
Будівництво зовнішніх мереж водопостачання в селі Чайки Бучанського району Київської області
Примітки
Закупівля здійснюється щодо предмета в цілому
Очікувана вартість
28 698 078 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
143490,39
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
24.10.2025 11:59
Закінчення аукціону
24.10.2025 12:22
Позиція
Опис предмета закупівлі
Будівництво зовнішніх мереж водопостачання в селі Чайки Бучанського району Київської області
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Київська область, Чайки
Дата постачання по
30.06.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за виконання робіт здійснюється Замовником на підставі актів виконаних робіт протягом 90 (дев’яноста) банківських днів від дати його надання та, у випадку оплати за рахунок бюджетних коштів та наявності фінансування Державною Казначейською Службою України. Черговість платежів, які проводять органи Казначейства, визначає Порядок № 590 КМУ
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ-ПОСТАЧ»
Пропозиція:
27 348 532.8 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПрАТ УКРАТОМЕНЕРГОБУД
Пропозиція:
27 222 993.52 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 24.10.2025 11:59
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.10.2025 15:57
Оголошення про проведення закупівлі
09.10.2025 15:50
Критерії прийнятності
09.10.2025 15:50
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
09.10.2025 15:50
Проект договору
09.10.2025 15:50
Тендерна документація
09.10.2025 15:50
Тендерна документація
09.10.2025 15:50
Тендерна документація
09.10.2025 15:50
Тендерна документація
09.10.2025 15:50
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вікторія Леонідівна Вакуленко
Електронна пошта
Телефон
+380978871509
Замовник
ЄДРПОУ
04362489
Повна назва
БОРЩАГІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
08130
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Бучанський Р-Н, С. ПЕТРОПАВЛІВСЬКА БОРЩАГІВКА
Адреса
ВУЛ. ЯРОСЛАВА МУДРОГО, БУД. 1-А
Кваліфікація
Лот № 1 Будівництво зовнішніх мереж водопостачання в селі Чайки Бучанського району Київської області
Період вимог/скарг з 21.11.2025 16:56 по 27.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.10.2025 12:22 по 22.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
1. Учасник не надав Лист-відгук датований не раніше дати оголошення відкритих торгів. 2. Учасник не надав інформацію про підтвердження факту проведення зазначених робіт аналогічного договору, шляхом надання копії дозвільного документа з ДІАМ (ДАБІ) чи сертифіката готовності об’єкта до експлуатації. За посиланням ЄДЕССБ, наданим Учасником, інформація про готовність об’єкта відсутня.
Документи кваліфікації
21.11.2025 16:56
Повідомлення про рішення
19.11.2025 15:36
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
31.10.2025 15:36
Електроний протокол про продовження строку
24.10.2025 12:22
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.10.2025 15:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.10.2025 15:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із необхідністю детального вивчення технічної частини та значним обсягом документів, що подано учасником у складі тендерної пропозиції, виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
31.10.2025 15:35
Дата кінця розгляду
22.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до п. 2 Розділу 6 та п. 26 Додатку 7 тендерної документації для підтвердження правомочності на укладення договору про закупівлю Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції окрему довідку, в довільній формі, про особу, яку уповноважено підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах з обов’язковим наданням у складі своєї пропозиції копії документу, який посвідчує особу яку уповноважено підписувати договір про закупівлю. Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку про надання копії документу, який посвідчує особу яку уповноважено підписувати договір. Усунути невідповідність шляхом подання відповідних документів які посвідчує особу яку уповноважено підписувати договір про закупівлю. 2.Відповідно до Додатку 1 та п. 29 Додатку 7 тендерної документації Учасник у складі тендерної документації повинен надати Відповідно до п. 1 Додатку 1 Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконанння робіт, визначено у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається “право користування” (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України); ** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 4 Таблиці. № п/п Найменування обладнання, машин і механізмів із зазначенням їх назв, типу (марки) або моделі, реєстраційного номеру, технічного стану Кількість, шт. Приналежність (власна, оренда, лізинг чи залучена на інших правових підставах) 1 2 3 4 На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/ користування тощо відповідним майном. Перелік та кількість необхідного обладнання виконання робіт: автомобілі бортові, вантажопідйомність не менше 5 т. – 1 одиниця; крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність не менше 10 т. не менше 2 одиниць; компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа (7ат), продуктивність не менше 2,2 м3/хв. – 1 одиниця; екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша не менше 0,25 м3. - не менше 2 одиниць; машина поливально-мийна – 1 одиниця; установки горизонтально спрямованого буріння, сила протяжки до 36300 кг. – 1 одиниця; машина асенізаційна – 1 одиниця; змішувальні вузли для готування бурової рідини – 1 одиниця; агрегати зварювальні пересувні з бензиновим двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250-400 А. – 1 одиниця; апарат для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 315 мм, потужність не менше 3,7 кВт. – 1 одиниця; апарат для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 630 мм, потужність не менше 3,7 кВт. – 1 одиниця; бульдозери, потужність не менше 79 кВт [108 к.с.] – 1 одиниця; наявність сертифіката на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015, IDT; наявність сертифіката на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT); ліцензоване програмне забезпечення. Програмний комплекс АВК-5, або інший програмний комплекс, який взаємодіє з комплексом АВК-5 в частині передачі кошторисної документації, нормативно-правової бібліотеки, що буде використовуватися при виконанні робіт, які є предметом даної закупівлі. Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність матеріально-технічної бази, проте в зазначеній довідці відсутня інформація щодо наявності сертифіката на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015, IDT; наявність сертифіката на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT); ліцензоване програмне забезпечення. Програмний комплекс АВК-5. Усунути невідповідність шляхом подання відповідної довідки з повною інформацією. 2.1. Відповідно до Додатку 1 та п. 31 Додатку 7 тендерної документації Учасник у підтвердження інформації, зазначеної в довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій згідно з Таблицею надає: - Учасник повинен надати документи/документ на підтвердження права власності/володіння/користування обладнанням, матеріально-технічною базою, устаткуванням, механізмами, машинами (н-д технічні паспорти, свідоцтва про реєстрацію ТЗ, договори найму/оренди та ін.), зазначених у довідці.. Учасником у складі тендерної пропозиції надано Договір про надання послуг №1710 від 17.10.2025 року з ТОВ «Техно-Буд Сервіс» та Договір про надання послуг №15/25 від 15.10.2025 року з ФОП Проценко Вячеслав Володимирович, на підтвердження інформації зазначеної в договорах надав свідоцтва про реєстрацію ТЗ на ЗИЛ 133ГЯ (р.н. ОО747МС), де власниками зазначено ТОВ «Техно-С», MAN L2000 (р.н. КА5568КС) де власниками зазначено Остролуцька Ксенія Григорівна та КАМАЗ 54115-011-15 (р.н. АІ6669НС) де власниками зазначено Циток Володимир Якович. Усунути невідповідність шляхом подання відповідних документів підтверджуючих можливість використання зазначеної техніки. 3.Відповідно до п. 1.2 Додатку 1 та п. 36 Додатку 7 тендерної документації Учасник у підтвердження інформації зазначеної в довідці про наявність офісного приміщення, надає: - копії документів, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти, перелічені Учасником в графі 2 Таблиці або копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку виконання договору про закупівлю: оренди, суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін. на всі вказані у довідках об’єкти, які не є власністю Учасника, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт; акти приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) Учаснику таких об’єктів до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання. Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність офісного приміщення, проте не надав підтверджуючі документи на право користування зазначеним офісним приміщенням. Усунути невідповідність шляхом подання відповідних документів підтверджуючих право користування офісним приміщенням. 4. Відповідно до п. 2 Додатку 1 п. 38 Додатку 7 тендерної документації Учасник у підтвердження інформації, зазначеної в довідці щодо наявності працівників та кваліфікації працівників зазначених у довідці, Учасник надає у складі тендерної пропозиції документальне підтвердження трудових відносин працівників з учасником, а саме: копію трудової книжки (витяг з трудової книжки) та/або наказу на призначення (прийняття на роботу), та/або наказу про сумісництво, та/або трудового договору та/або цивільно-правового договору. Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, на підтвердження трудових відносин працівників Шилов В.В., Шикало О.А., Самойчук С.Р. надав Договори на виконання робіт без зазначення № та строком виконання робіт до 31 грудня 2025 року та працівника Кириленко О.Л. Договір на виконання робіт №09-01/23ЦПХ строк виконання робіт до 31 грудня 2025 року, строк виконання робіт за предметом закупівлі до 30.06.2026 року. Усунути невідповідність шляхом подання відповідних документів підтверджуючих можливість використання зазначених працівників на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі. 5. Відповідно до п. 2 Додатку 1 п. 39 Додатку 7 тендерної документації Учасник у підтвердження інформації, зазначеної в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, додатково у складі тендерної пропозиції учасник надає: - діючий кваліфікаційний сертифікат інженера-кошторисника; - наказ по підприємству про призначення відповідального виконавця робіт (виконроб); - діючий кваліфікаційний сертифікат інженера геодезиста; - копії дипломів про вищу спеціалізовану (будівельну) освіту головного інженера, інженера-кошторисника, інженера- геодезиста; - документи, що посвідчують проходження відповідальною особою навчання щодо правил охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання; під час роботи з інструментом та пристроями; під час експлуатації обладнання, що працює під тиском; з питань пожежної безпеки; про проходження навчання та перевірки знань виконавця робіт із загального курсу з охорони праці. Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність про наявність працівників відповідної кваліфікації, де зазначив Шевчук Л.А. як виконавець робіт, проте не надав наказ по підприємству про призначення відповідального виконавця робіт (виконроб). Усунути невідповідність шляхом подання наказу по підприємству про призначення відповідального виконавця робіт (виконроб). 6. Відповідно до п. 2 Додатку 1 та п. 40 Додатку 7 тендерної документації Учасник у підтвердження інформації, зазначеної в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, повинен додати документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником, (наприклад штатний розпис/трудовий договір/цивільно-правовий договір/договір про виконання робіт, інший документ). Учасником у складі тендерної пропозиції не надано можливість використання праці працівників учасника - штатний розпис. Усунути невідповідність шляхом подання штатного розпису. 7. Відповідно до пункту 3 Додатку 1 та п. 41 Додатку 7 тендерної документації в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника та печаткою учасника (у разі наявності) або з накладенням КЕП та електронної печатки (у разі наявності), в якій зазначається інформація про наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання будівельних робіт аналогічних за предметом закупівлі* із зазначенням не менше одного договору, укладеного протягом останніх 4-х років На підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, учасник має надати: - оригінал або належним чином завірена копія договору, зазначеного в інформаційній довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), - оригінали або належним чином завірені копії документів на підтвердження виконання договору (видатковими накладними/актами приймання-передачі/актами надання послуг/актами виконання робіт/іншими документами, які підтверджують виконання договору) зазначеного(их) в наданій учасником інформаційній довідці; - позитивний лист–відгук замовника (контрагента) щодо виконання наданого аналогічного договору із обов’язковою інформацією щодо якості наданих послуг/виконаних робіт, стану виконання договору, відсутності з боку замовника робіт (послуг) претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору, датований не раніше дати оголошення відкритих торгів. *Під аналогічними роботами розуміються роботи із будівництва, перенесення зовнішніх мереж водопроводу виконанні протягом останніх 4-х років, які виконувались на підставі договору на нове будівництва та/або капітальний ремонт. Учасники повинен у складі тендерної пропозиції надати інформацію про підтвердження факту проведення зазначених робіт шляхом надання копії дозвільного документа з ДІАМ (ДАБІ) чи сертифіката готовності об’єкта до експлуатації або посилання на нього у ЄДЕССБ. Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання будівельних робіт аналогічних за предметом закупівлі, на підтвердження інформації зазначеної в довідці не надав актами виконання робіт (КБ-3), які підтверджують виконання договору. На підтвердження інформації зазначеної в довідці надав Лист-відгук датований раніше дати оголошення відкритих торгів. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано інформацію про підтвердження факту проведення зазначених робіт шляхом надання копії дозвільного документа з ДІАМ (ДАБІ) чи сертифіката готовності об’єкта до експлуатації або посилання на нього у ЄДЕССБ. Усунути невідповідність шляхом подання актів виконаних робіт (КБ-3), які підтверджують виконання договору. Усунути невідповідність шляхом подання Листа-відгуку датованого не раніше дати оголошення відкритих торгів. Усунути невідповідність шляхом подання інформацію про підтвердження факту проведення зазначених робіт шляхом надання копії дозвільного документа з ДІАМ (ДАБІ) чи сертифіката готовності об’єкта до експлуатації або посилання на нього у ЄДЕССБ. 8. Відповідно до Додатку 2 Цінова пропозиція та п. 48 Додатку 7 тендерної документації надається у програмному комплексі АВК 5 або іншому програмному комплексі, який взаємодіє з комплексом АВК-5 в частині передачі кошторисної документації, з наступним переліком документів в pdf форматі (проштамповані та підписані сертифікованим кошторисником), у форматі Word/Excel та imd-файлі: - договірну ціну (Додаток 30 до Настанови), - пояснювальну записку, - локальний кошторис, - підсумкова відомість ресурсів, - розрахунок загальновиробничих витрат. Проєкт календарного графіку виконання робіт (складений відповідно до «Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві», затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009 р. №2) та графік фінансування відповідно до Постанови КМУ № 668 від 01.08.2005 р. «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві». Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації). При складанні розрахунків інших витрат приймати такі нарахування: -Показник для визначення розміру кошторисного прибутку відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва. - Показник для визначення розміру адміністративних витрат відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва. -кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт -кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Учасник у складі тендерної пропозиції надав План фінансування будівництва який не відповідає наданому в складі тендерної пропозиції календарному графіку виконання робіт. Усунути невідповідність шляхом подання оновленого плану фінансування. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1) Надати відповідні документи які посвідчує особу яку уповноважено підписувати договір про закупівлю; 2) Надати оновлену довідку про наявність матеріально-технічної бази; 3) Надати відповідні документи які підтверджуючих можливість використання зазначеної техніки ЗИЛ 133ГЯ (р.н. ОО747МС), MAN L2000 (р.н. КА5568КС) КАМАЗ 54115-011-15 (р.н. АІ6669НС); 4) Надати відповідних документів підтверджуючих право користування офісним приміщенням; 5) Надати відповідні документи підтверджуючі можливість використання зазначених працівників на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі; 6) Надати наказ по підприємству про призначення відповідального виконавця робіт (виконроб); 7) Надати штатний розпис; 8) Надати акти виконаних робіт (КБ-3), які підтверджують виконання договору; 9) Надати Лист-відгук датований не раніше дати оголошення відкритих торгів; 10) Надати інформацію про підтвердження факту проведення зазначених робіт шляхом надання копії дозвільного документа з ДІАМ (ДАБІ) чи сертифіката готовності об’єкта до експлуатації або посилання на нього у ЄДЕССБ; 11) Надати оновлений план фінансування.
Створено
19.11.2025 15:35
Надати до
20.11.2025 15:35
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.11.2025 16:56 по 20.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.12.2025 20:57
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
28.11.2025 16:20
Електроний протокол про продовження строку
21.11.2025 16:56
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.10.2025 15:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.10.2025 15:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із необхідністю детального вивчення технічної частини та значним обсягом документів, що подано учасником у складі тендерної пропозиції, виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
28.11.2025 16:17
Дата кінця розгляду
20.12.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до Додатку 1 та п. 29 Додатку 7 тендерної документації Учасник у складі тендерної документації повинен надати Відповідно до п. 1 Додатку 1 Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконанння робіт, визначено у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається “право користування” (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України); ** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 4 Таблиці. № п/п Найменування обладнання, машин і механізмів із зазначенням їх назв, типу (марки) або моделі, реєстраційного номеру, технічного стану Кількість, шт. Приналежність (власна, оренда, лізинг чи залучена на інших правових підставах) 1 2 3 4 На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/ користування тощо відповідним майном. Перелік та кількість необхідного обладнання виконання робіт: автомобілі бортові, вантажопідйомність не менше 5 т. – 1 одиниця; крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність не менше 10 т. не менше 2 одиниць; компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа (7ат), продуктивність не менше 2,2 м3/хв. – 1 одиниця; екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша не менше 0,25 м3. - не менше 2 одиниць; машина поливально-мийна – 1 одиниця; установки горизонтально спрямованого буріння, сила протяжки до 36300 кг. – 1 одиниця; машина асенізаційна – 1 одиниця; змішувальні вузли для готування бурової рідини – 1 одиниця; агрегати зварювальні пересувні з бензиновим двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250-400 А. – 1 одиниця; апарат для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 315 мм, потужність не менше 3,7 кВт. – 1 одиниця; апарат для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 630 мм, потужність не менше 3,7 кВт. – 1 одиниця; бульдозери, потужність не менше 79 кВт [108 к.с.] – 1 одиниця; наявність сертифіката на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015, IDT; наявність сертифіката на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT); ліцензоване програмне забезпечення. Програмний комплекс АВК-5, або інший програмний комплекс, який взаємодіє з комплексом АВК-5 в частині передачі кошторисної документації, нормативно-правової бібліотеки, що буде використовуватися при виконанні робіт, які є предметом даної закупівлі. Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність матеріально-технічної бази, проте в зазначеній довідці відсутня інформація щодо наявності сертифіката на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015, IDT; наявність сертифіката на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT); ліцензоване програмне забезпечення. Програмний комплекс АВК-5. Усунути невідповідність шляхом подання відповідної довідки з повною інформацією. Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність матеріально-технічної бази, де зазначено Установку горизонтально спрямованого буріння, сила протяжки до 36300 кг. на підтвердження надано Договір про надання послуг №10/10 від 10.10.2025 року між ТОВ «АКВАБУД» та ТОВ «РЕМОУТ ТЕХНОЛОДЖІЗ ГРУП» де зазначено Установка горизонтально спрямованого буріння, сила протяжки до 36000 кг.. Усунути невідповідність шляхом подання відповідних документів про підтведження сили протяжки установки горизонтально спрямованого буріння. Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність матеріально-технічної бази, де зазначено автомобіль бортовий Mercedes-Benz Vario 816D з реєстраційним номером КА 5170 КЕ на підтвердження надано свідоцтво на реєстрацію Mercedes-Benz Vario 816D з державним номером КА 5180 КЕ . Усунути невідповідність шляхом подання відповідної довідки з достовірною інформацією. 2.1. Відповідно до Додатку 1 та п. 33 Додатку 7 тендерної документації Учасник у підтвердження інформації, зазначеної в довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій згідно з Таблицею надає: Якщо обладнання, машини, механізми, устаткування не є власністю Учасника, а залучене на інших правових підставах, в такому випадку Учасником на все вказане у довідці обладнання додатково подаються: - договори дійсні та чинні, протягом всього строку виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг/виконання робіт) та свідоцтвом про реєстрацію транспортних засобів (сканованими оригіналами або копіями, завіреними згідно з чинним законодавством); - акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) такого обладнання до договору(ів) (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання);.. Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність матеріально-технічної бази, де зазначено Мулосос (асенізаційна машина) МАЗ 437041-262 АА3706ММ на підтвердження не надано Договір про надання послуг №10/10 від 10.10.2025 року між ТОВ «АВТО-ЕКО 24». Усунути невідповідність шляхом подання відповідного договору оренди. 3. Відповідно до п. 49 Додатку 7 тендерної документації Документи або копії документів відповідно до пункту 7 розділу 1 тендерної документації (зокрема, тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою). Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність матеріально-технічної бази, де зазначено Автомобіль КО-002 цистерна поливально-мийна на базі ЗІЛ-130 32-90СУН. на підтвердження надано технічний паспорт іншою мовою. Усунути невідповідність шляхом подання перекладеного технічного паспорта українською мовою. 4.Відповідно до п. 2 Додатку 1 та п. 40 Додатку 7 тендерної документації Учасник у підтвердження інформації, зазначеної в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, повинен додати документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником, (наприклад штатний розпис/трудовий договір/цивільно-правовий договір/договір про виконання робіт, інший документ). Учасником у складі тендерної пропозиції не надано можливість використання праці працівників учасника - штатний розпис. Усунути невідповідність шляхом подання штатного розпису. 5. Відповідно до пункту 3 Додатку 1 та п. 41 Додатку 7 тендерної документації в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника та печаткою учасника (у разі наявності) або з накладенням КЕП та електронної печатки (у разі наявності), в якій зазначається інформація про наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання будівельних робіт аналогічних за предметом закупівлі* із зазначенням не менше одного договору, укладеного протягом останніх 4-х років На підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, учасник має надати: - оригінал або належним чином завірена копія договору, зазначеного в інформаційній довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), - оригінали або належним чином завірені копії документів на підтвердження виконання договору (видатковими накладними/актами приймання-передачі/актами надання послуг/актами виконання робіт/іншими документами, які підтверджують виконання договору) зазначеного(их) в наданій учасником інформаційній довідці; - позитивний лист–відгук замовника (контрагента) щодо виконання наданого аналогічного договору із обов’язковою інформацією щодо якості наданих послуг/виконаних робіт, стану виконання договору, відсутності з боку замовника робіт (послуг) претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору, датований не раніше дати оголошення відкритих торгів. *Під аналогічними роботами розуміються роботи із будівництва, перенесення зовнішніх мереж водопроводу виконанні протягом останніх 4-х років, які виконувались на підставі договору на нове будівництва та/або капітальний ремонт. Учасники повинен у складі тендерної пропозиції надати інформацію про підтвердження факту проведення зазначених робіт шляхом надання копії дозвільного документа з ДІАМ (ДАБІ) чи сертифіката готовності об’єкта до експлуатації або посилання на нього у ЄДЕССБ. Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання будівельних робіт аналогічних за предметом закупівлі, де зазначив ідентифікатор закупівлі який не відповідає зазначеній інформації. Усунути невідповідність шляхом подання достовірної інформації на підтвердження досвіду виконання будівельних робіт аналогічних за предметом закупівлі. 6. Відповідно до Додатку 2 Цінова пропозиція та п. 48 Додатку 7 тендерної документації надається у програмному комплексі АВК 5 або іншому програмному комплексі, який взаємодіє з комплексом АВК-5 в частині передачі кошторисної документації, з наступним переліком документів в pdf форматі (проштамповані та підписані сертифікованим кошторисником), у форматі Word/Excel та imd-файлі: - договірну ціну (Додаток 30 до Настанови), - пояснювальну записку, - локальний кошторис, - підсумкова відомість ресурсів, - розрахунок загальновиробничих витрат. Проєкт календарного графіку виконання робіт (складений відповідно до «Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві», затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009 р. №2) та графік фінансування відповідно до Постанови КМУ № 668 від 01.08.2005 р. «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві». Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації). При складанні розрахунків інших витрат приймати такі нарахування: -Показник для визначення розміру кошторисного прибутку відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва. - Показник для визначення розміру адміністративних витрат відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва. -кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт -кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Учасник у складі тендерної пропозиції надав План фінансування будівництва який не відповідає наданому в складі тендерної пропозиції календарному графіку виконання робіт. Усунути невідповідність шляхом подання оновленого плану фінансування. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1) Надати оновлену довідку про наявність матеріально-технічної бази; 2) Надати відповідні документи про підтведження сили протяжки установки горизонтально спрямованого буріння; 3) Надати договір оренди; 4) Надати перекладений технічний паспорт українською мовою; 5) Надати відповідні документи підтверджуючі можливість використання зазначених працівників на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі; 6) Надати штатний розпис; 7) Надати достовірну інформацію на підтвердження досвіду виконання будівельних робіт аналогічних за предметом закупівлі; 8) Надати оновлений план фінансування.
Створено
17.12.2025 20:54
Надати до
18.12.2025 20:54
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
28 698 078 грн.
Період подання пропозицій
до 24.10.2025 00:00
Замовник:
БОРЩАГІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380978871509
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
28 698 078 грн.
Період подання пропозицій
до 24.10.2025 00:00
Замовник:
БОРЩАГІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380978871509
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності