Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт кабінету в Чернівецькому ліцеї №15 «ОРТ» Чернівецької міської ради за адресою: м.Чернівці, вул. Шкільна, 2 від Чернівецький ліцей №15 "Освітні ресурси та технологічний тренінг" з вивченням єврейського етнокультурного компонента Чернівецької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-09-012554-a
Id Tender a2146b499a3343b8b54e45e8e08f95af
План UA-P-2025-10-09-007501-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 09.10.2025 15:46
Остання зміна 24.10.2025 13:26
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
82 251.6 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.10.2025 15:45 до 17.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 09.10.2025 15:45
до 14.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.10.2025 15:45
до 14.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 17.10.2025 00:00
до 23.10.2025 11:24
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.10.2025 11:24
до 29.10.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 23.10.2025 11:24
-
Період уточнень
з 09.10.2025 15:45 до 14.10.2025 00:00
Період оскарження
з 09.10.2025 15:45 до 14.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 17.10.2025 00:00 до 23.10.2025 11:24
Період кваліфікації
з 17.10.2025 00:00 до 23.10.2025 11:24
Основні параметри
Поточний ремонт кабінету в Чернівецькому ліцеї №15 «ОРТ» Чернівецької міської ради за адресою: м.Чернівці, вул. Шкільна, 2
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
82 251.6 грн.
Поточний ремонт кабінету в Чернівецькому ліцеї №15 «ОРТ» Чернівецької міської ради за адресою: м.Чернівці, вул. Шкільна, 2
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт кабінету в Чернівецькому ліцеї №15 «ОРТ» Чернівецької міської ради за адресою: м.Чернівці, вул. Шкільна, 2
Очікувана вартість
82 251.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
411,26
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт кабінету в Чернівецькому ліцеї №15 «ОРТ» Чернівецької міської ради за адресою: м.Чернівці, вул. Шкільна, 2
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
58008, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, вул.Шкільна,2
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник зобов’язується протягом 7 календарних днів з моменту підписання належно оформленого Акту приймання наданих послуг подати платіжне доручення на здійснення платежу органу Державної казначейської служби України.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Никипанчук Вікторія Миколаївна
Пропозиція:
82 251.6 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.10.2025 15:46
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вікторія Шишковська
Електронна пошта
Телефон
+380952238113
Сайт:
https://www.jewschool41-ort.cv.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
21431402
Повна назва
Чернівецький ліцей №15 "Освітні ресурси та технологічний тренінг" з вивченням єврейського етнокультурного компонента Чернівецької міської ради
Поштовий індекс
58008
Країна
Україна
Область або регіон
Чернівецька область
Населений пункт
м. Чернівці
Адреса
вулиця Шкільна, будинок 2
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт кабінету в Чернівецькому ліцеї №15 «ОРТ» Чернівецької міської ради за адресою: м.Чернівці, вул. Шкільна, 2
Період вимог/скарг з 23.10.2025 11:24 по 29.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.10.2025 00:00 по 25.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.10.2025 11:24
Довідка НАЗК
23.10.2025 11:24
Повідомлення про рішення
17.10.2025 00:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.10.2025 15:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.10.2025 15:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації (документах) учасника ФОП Никипанчук Вікторія Миколаївна (далі - Учасник): 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасник не підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію « Підтвердження необхідних технічних, кількісних, якісних характеристик предмета закупівлі»: - Гарантійний лист про відповідність пропозиції учасника технічному завданню, із зазначенням всього переліку та обсягів послуг відповідно до детального опису технічного завдання та із обов’язковим зазначенням всіх Особливих вимог (умов), викладених в Додатку 2 тендерної документації, а саме: Учасником надано Гарантійний лист оформлений неналежним чином; 1.2. Перелік документів та/або інформації щодо субпідрядника / співвиконавця, а саме: Учасник надав довідку, де вказано інша установа 2.Посилання на вимогу(и) тендерної документації, щодо якої(их) виявлені невідповідності: - Пункт 7 Додатку 1 до Тендерної документації - Пункт 4 Додатку 1 до Тендерної документації; 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: На Підтвердждення відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі», викладених в Додатку 1 тендерної документації Учасник має надати: 3.1. Гарантійний лист про відповідність пропозиції учасника технічному завданню, із зазначенням всього переліку та обсягів послуг відповідно до детального опису технічного завдання та із обов’язковим зазначенням всіх Особливих вимог (умов), викладених в Додатку 2 тендерної документації; 3.2. Перелік документів та/або інформації щодо субпідрядника / співвиконавця: Інформація в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% від вартості договору про закупівлю. У довідці про залучення субпідрядників / співвиконавців необхідно вказати один із наступних пунктів: - учасник планує залучати до виконання послуг субпідрядників у обсязі 20 % і більше вартості договору про закупівлю (у такому випадку учасником зазначається повне найменування та місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядника / співвиконавця якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% від вартості договору про закупівлю); - учасник не планує залучати до виконання послуг субпідрядників у обсязі 20 % і більше вартості договору про закупівлю. З метою усунення виявлених невідповідностей пропонуємо у термін протягом 24 годин з моменту оприлюднення в електронній системі закупівель цього повідомлення надати інформацію щодо виправлення виявлених невідповідностей. Інформацію необхідно подати шляхом оприлюднення в електронній системі уточнених та/або нових документів.
Створено
21.10.2025 11:36
Надати до
22.10.2025 11:36
Договір
UA-2025-10-09-012554-a-c1
Очікує підписання
82 251.6 грн.
82 251.6 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт кабінету в Чернівецькому ліцеї №15 «ОРТ» Чернівецької міської ради за адресою: м.Чернівці, вул. Шкільна, 2
Номенклатура
Поточний ремонт кабінету в Чернівецькому ліцеї №15 «ОРТ» Чернівецької міської ради за адресою: м.Чернівці, вул. Шкільна, 2
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Чернівецький ліцей №15 "Освітні ресурси та технологічний тренінг" з вивченням єврейського етнокультурного компонента Чернівецької міської ради
Повна назва
Чернівецький ліцей №15 "Освітні ресурси та технологічний тренінг" з вивченням єврейського етнокультурного компонента Чернівецької міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21431402

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Никипанчук Вікторія Миколаївна
Повна назва
ФОП Никипанчук Вікторія Миколаївна
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3884507548

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
82 251.6 грн.
Період подання пропозицій
до 17.10.2025 00:00
Замовник:
Чернівецький ліцей №15 "Освітні ресурси та технологічний тренінг" з вивченням єврейського етнокультурного компонента Чернівецької міської ради
Контактний телефон:
+380952238113
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
82 251.6 грн.
Період подання пропозицій
до 17.10.2025 00:00
Замовник:
Чернівецький ліцей №15 "Освітні ресурси та технологічний тренінг" з вивченням єврейського етнокультурного компонента Чернівецької міської ради
Контактний телефон:
+380952238113
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності