Показати схожі тендери

Закупівля код ДК 021:2015 - 79710000-4 – «Охоронні послуги» (Послуги по охороні приміщень КНП «ЦПМСД №1» Оболонського району м. Києва) від Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №1" Оболонського району міста Києва.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-09-010871-a
Id Tender 93bb610a0475460f8f925836d96c25e5
План UA-P-2025-09-26-014819-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 09.10.2025 15:10
Остання зміна 22.10.2025 16:29
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 400 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.10.2025 15:10 до 17.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 09.10.2025 15:10
до 14.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.10.2025 15:10
до 14.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 17.10.2025 12:59
до 22.10.2025 16:29
Залишилось 4 днів 13 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.10.2025 15:51
до 28.10.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 22.10.2025 16:29
-
Період уточнень
з 09.10.2025 15:10 до 14.10.2025 00:00
Період оскарження
з 09.10.2025 15:10 до 14.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 17.10.2025 12:59 до 22.10.2025 16:29
Період кваліфікації
з 17.10.2025 12:59 до 22.10.2025 16:29
Основні параметри
код ДК 021:2015 - 79710000-4 – «Охоронні послуги» (Послуги по охороні приміщень КНП «ЦПМСД №1» Оболонського району м. Києва)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
3 400 000 грн.
код ДК 021:2015 - 79710000-4 – «Охоронні послуги» (Послуги по охороні приміщень КНП «ЦПМСД №1» Оболонського району м. Києва)
Назва предмета закупівлі
код ДК 021:2015 - 79710000-4 – «Охоронні послуги» (Послуги по охороні приміщень КНП «ЦПМСД №1» Оболонського району м. Києва)
Очікувана вартість
3 400 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
17000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
17.10.2025 12:36
Закінчення аукціону
17.10.2025 12:59
Позиція : №1 12 (місяць)
Кнопка тривожного виклику у приміщенні Філії №1 (реєстратурі) за адресою: м. Київ, вул. Північна, 4А (щоденно, цілодобово)
Опис предмета закупівлі
Кнопка тривожного виклику у приміщенні Філії №1 (реєстратурі) за адресою: м. Київ, вул. Північна, 4А (щоденно, цілодобово)
Код ДК 021:2015
79710000-4 - Охоронні послуги
Кількість
12
Одиниця виміру
місяць
Адреса постачання
04214, Україна, м. Київ, Північна, 4А
Дата постачання з
01.01.2026 00:00
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №2 12 (місяць)
Кнопка тривожного виклику у приміщенні Філії №1 (підвал) за адресою: м. Київ, вул. Північна, 4А (щоденно, цілодобово)
Опис предмета закупівлі
Кнопка тривожного виклику у приміщенні Філії №1 (підвал) за адресою: м. Київ, вул. Північна, 4А (щоденно, цілодобово)
Код ДК 021:2015
79710000-4 - Охоронні послуги
Кількість
12
Одиниця виміру
місяць
Адреса постачання
04214, Україна, м. Київ, Північна, 4А
Дата постачання з
01.01.2026 00:00
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №3 12 (місяць)
Кнопка тривожного виклику у приміщенні Філії №3 (реєстратурі) за адресою: м. Київ, вул. Левка Лук’яненка, 14 (щоденно, цілодобово)
Опис предмета закупівлі
Кнопка тривожного виклику у приміщенні Філії №3 (реєстратурі) за адресою: м. Київ, вул. Левка Лук’яненка, 14 (щоденно, цілодобово)
Код ДК 021:2015
79710000-4 - Охоронні послуги
Кількість
12
Одиниця виміру
місяць
Адреса постачання
04205, Україна, м. Київ, Левка Лук'яненка, 14
Дата постачання з
01.01.2026 00:00
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №4 12 (місяць)
Кнопка тривожного виклику у приміщенні Філії №3 (підвал) за адресою: м. Київ, вул. Левка Лук’яненка, 14 (щоденно, цілодобово)
Опис предмета закупівлі
Кнопка тривожного виклику у приміщенні Філії №3 (підвал) за адресою: м. Київ, вул. Левка Лук’яненка, 14 (щоденно, цілодобово)
Код ДК 021:2015
79710000-4 - Охоронні послуги
Кількість
12
Одиниця виміру
місяць
Адреса постачання
04205, Україна, м. Київ, Левка Лук'яненка, 14
Дата постачання з
01.01.2026 00:00
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №5 12 (місяць)
Кнопка тривожного виклику у Філії №2 на 4 – му поверсі (переносна) за адресою: м. Київ, вул. Левка Лук’яненка, 14 ( з 08.00 по 19.00)
Опис предмета закупівлі
Кнопка тривожного виклику у Філії №2 на 4 – му поверсі (переносна) за адресою: м. Київ, вул. Левка Лук’яненка, 14 ( з 08.00 по 19.00)
Код ДК 021:2015
79710000-4 - Охоронні послуги
Кількість
12
Одиниця виміру
місяць
Адреса постачання
04205, Україна, м. Київ, Левка Лук'яненка, 14
Дата постачання з
01.01.2026 00:00
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №6 12 (місяць)
Кнопка тривожного виклику у приміщенні Філії №4 (реєстратурі) за адресою: м. Київ, вул. Йорданська,26 (щоденно, цілодобово)
Опис предмета закупівлі
Кнопка тривожного виклику у приміщенні Філії №4 (реєстратурі) за адресою: м. Київ, вул. Йорданська,26 (щоденно, цілодобово)
Код ДК 021:2015
79710000-4 - Охоронні послуги
Кількість
12
Одиниця виміру
місяць
Адреса постачання
04211, Україна, м. Київ, Йорданська, 26
Дата постачання з
01.01.2026 00:00
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №7 12 (місяць)
Кнопка тривожного виклику у приміщенні Філії №4 (підвал) за адресою: м. Київ, вул. Йорданська,26 (щоденно, цілодобово)
Опис предмета закупівлі
Кнопка тривожного виклику у приміщенні Філії №4 (підвал) за адресою: м. Київ, вул. Йорданська,26 (щоденно, цілодобово)
Код ДК 021:2015
79710000-4 - Охоронні послуги
Кількість
12
Одиниця виміру
місяць
Адреса постачання
04211, Україна, м. Київ, Йорданська, 26
Дата постачання з
01.01.2026 00:00
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №8 12 (місяць)
Кнопка тривожного виклику у приміщенні Філії №5 (реєстратурі) за адресою: м. Київ, вул. Йорданська,26 (щоденно, цілодобово)
Опис предмета закупівлі
Кнопка тривожного виклику у приміщенні Філії №5 (реєстратурі) за адресою: м. Київ, вул. Йорданська,26 (щоденно, цілодобово)
Код ДК 021:2015
79710000-4 - Охоронні послуги
Кількість
12
Одиниця виміру
місяць
Адреса постачання
04211, Україна, м. Київ, Йорданська, 26
Дата постачання з
01.01.2026 00:00
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №9 12 (місяць)
Кнопка тривожного виклику у приміщенні Філії №5 (підвал) за адресою: м. Київ, вул. Йорданська,26 (щоденно, цілодобово)
Опис предмета закупівлі
Кнопка тривожного виклику у приміщенні Філії №5 (підвал) за адресою: м. Київ, вул. Йорданська,26 (щоденно, цілодобово)
Код ДК 021:2015
79710000-4 - Охоронні послуги
Кількість
12
Одиниця виміру
місяць
Адреса постачання
04211, Україна, м. Київ, Йорданська, 26
Дата постачання з
01.01.2026 00:00
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №10 12 (місяць)
Кнопка тривожного виклику у приміщенні амбулаторії (реєстратурі) за адресою: м. Київ, вул. Північна, 4А (з 08.00 по 19.00)
Опис предмета закупівлі
Кнопка тривожного виклику у приміщенні амбулаторії (реєстратурі) за адресою: м. Київ, вул. Північна, 4А (з 08.00 по 19.00)
Код ДК 021:2015
79710000-4 - Охоронні послуги
Кількість
12
Одиниця виміру
місяць
Адреса постачання
04214, Україна, м. Київ, Північна, 4А
Дата постачання з
01.01.2026 00:00
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №11 12 (місяць)
Кнопка тривожного виклику у приміщенні амбулаторії (реєстратурі) за адресою: м. Київ, вул. Левка Лук’яненка, 11 (з 08.00 по 19.00)
Опис предмета закупівлі
Кнопка тривожного виклику у приміщенні амбулаторії (реєстратурі) за адресою: м. Київ, вул. Левка Лук’яненка, 11 (з 08.00 по 19.00)
Код ДК 021:2015
79710000-4 - Охоронні послуги
Кількість
12
Одиниця виміру
місяць
Адреса постачання
04207, Україна, м. Київ, Левка Лук'яненка, 11
Дата постачання з
01.01.2026 00:00
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №12 12 (місяць)
Кнопка тривожного виклику у приміщенні амбулаторії (реєстратурі) за адресою: м. Київ, вул. Левка Лук’яненка, 4Б (з 08.00 по 19.00)
Опис предмета закупівлі
Кнопка тривожного виклику у приміщенні амбулаторії (реєстратурі) за адресою: м. Київ, вул. Левка Лук’яненка, 4Б (з 08.00 по 19.00)
Код ДК 021:2015
79710000-4 - Охоронні послуги
Кількість
12
Одиниця виміру
місяць
Адреса постачання
04207, Україна, м. Київ, Левка Лук'яненка, 4Б
Дата постачання з
01.01.2026 00:00
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №13 12 (місяць)
Кнопка тривожного виклику у приміщенні амбулаторії (реєстратурі) за адресою: м. Київ, вул. Левка Лук’яненка, 1А (з 08.00 по 19.00)
Опис предмета закупівлі
Кнопка тривожного виклику у приміщенні амбулаторії (реєстратурі) за адресою: м. Київ, вул. Левка Лук’яненка, 1А (з 08.00 по 19.00)
Код ДК 021:2015
79710000-4 - Охоронні послуги
Кількість
12
Одиниця виміру
місяць
Адреса постачання
04207, Україна, м. Київ, Левка Лук'яненка, 1А
Дата постачання з
01.01.2026 00:00
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №14 12 (місяць)
Кнопка тривожного виклику у приміщенні амбулаторії (реєстратурі) за адресою: м. Київ, вул. Озерна, 18А (з 08.00 по 19.00)
Опис предмета закупівлі
Кнопка тривожного виклику у приміщенні амбулаторії (реєстратурі) за адресою: м. Київ, вул. Озерна, 18А (з 08.00 по 19.00)
Код ДК 021:2015
79710000-4 - Охоронні послуги
Кількість
12
Одиниця виміру
місяць
Адреса постачання
04209, Україна, м. Київ, Озерна 18А
Дата постачання з
01.01.2026 00:00
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №15 12 (місяць)
Кнопка тривожного виклику у приміщенні амбулаторії (реєстратурі) за адресою: м. Київ, вул. Йорданська,26 (з 08.00 по 19.00)
Опис предмета закупівлі
Кнопка тривожного виклику у приміщенні амбулаторії (реєстратурі) за адресою: м. Київ, вул. Йорданська,26 (з 08.00 по 19.00)
Код ДК 021:2015
79710000-4 - Охоронні послуги
Кількість
12
Одиниця виміру
місяць
Адреса постачання
04211, Україна, м. Київ, Йорданська, 26
Дата постачання з
01.01.2026 00:00
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №16 9 080 (Година)
Фізична охорона за адресою м. Київ, вул. Північна, 4А Філія №1 (2 цілодобових пости у суботу та неділю з 08:00 до 08:00 наступного дня та 1 нічного поста в робочі дні з 19 год. 00 хв. до 08 год. 00 хв. за попереднім запитом Замовника (на період відпусток сторожів))
Опис предмета закупівлі
Фізична охорона за адресою м. Київ, вул. Північна, 4А Філія №1 (2 цілодобових пости у суботу та неділю з 08:00 до 08:00 наступного дня та 1 нічного поста в робочі дні з 19 год. 00 хв. до 08 год. 00 хв. за попереднім запитом Замовника (на період відпусток сторожів))
Код ДК 021:2015
79710000-4 - Охоронні послуги
Кількість
9 080
Одиниця виміру
Година
Адреса постачання
04214, Україна, м. Київ, Північна, 4А
Дата постачання з
01.11.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №17 9 080 (Година)
Фізична охорона за адресою м. Київ, вул. Левка Лук’яненка, 14 Філія №3 (2 цілодобових пости у суботу та неділю з 08:00 до 08:00 наступного дня та 1 нічного поста в робочі дні з 19 год. 00 хв. до 08 год. 00 хв. за попереднім запитом Замовника (на період відпусток сторожів))
Опис предмета закупівлі
Фізична охорона за адресою м. Київ, вул. Левка Лук’яненка, 14 Філія №3 (2 цілодобових пости у суботу та неділю з 08:00 до 08:00 наступного дня та 1 нічного поста в робочі дні з 19 год. 00 хв. до 08 год. 00 хв. за попереднім запитом Замовника (на період відпусток сторожів))
Код ДК 021:2015
79710000-4 - Охоронні послуги
Кількість
9 080
Одиниця виміру
Година
Адреса постачання
04205, Україна, м. Київ, Левка Лук’яненка, 14
Дата постачання з
01.11.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №18 14 020 (Година)
Фізична охорона за адресою м. Київ, вул. Йорданська,26 Філія №4 (2 цілодобових пости у суботу та неділю з 08:00 до 08:00 наступного дня та 1 нічного поста в робочі дні з 19 год. 00 хв. до 08 год. 00 хв. за попереднім запитом Замовника (на період відпусток сторожів))
Опис предмета закупівлі
Фізична охорона за адресою м. Київ, вул. Йорданська,26 Філія №4 (2 цілодобових пости у суботу та неділю з 08:00 до 08:00 наступного дня та 1 нічного поста в робочі дні з 19 год. 00 хв. до 08 год. 00 хв. за попереднім запитом Замовника (на період відпусток сторожів))
Код ДК 021:2015
79710000-4 - Охоронні послуги
Кількість
14 020
Одиниця виміру
Година
Адреса постачання
04211, Україна, м. Київ, Йорданська,26
Дата постачання з
01.11.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №19 6 636 (Година)
Фізична охорона за адресою м. Київ, вул. Йорданська,26 Філія №5 (2 цілодобових пости у суботу та неділю з 08:00 до 08:00 наступного дня та 1 нічного поста в робочі дні з 19 год. 00 хв. до 08 год. 00 хв. за попереднім запитом Замовника (на період відпусток сторожів))
Опис предмета закупівлі
Фізична охорона за адресою м. Київ, вул. Йорданська,26 Філія №5 (2 цілодобових пости у суботу та неділю з 08:00 до 08:00 наступного дня та 1 нічного поста в робочі дні з 19 год. 00 хв. до 08 год. 00 хв. за попереднім запитом Замовника (на період відпусток сторожів))
Код ДК 021:2015
79710000-4 - Охоронні послуги
Кількість
6 636
Одиниця виміру
Година
Адреса постачання
04211, Україна, м. Київ, Йорданська,26
Дата постачання з
01.11.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за надані послуги здійснюється щомісячно до 15-го числа місяця, наступного за місяцем, в якому надаються послуги охорони
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Люкс секьюріті"
Пропозиція:
3 398 305 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАРДИНАЛ-ТЕХНОЛОГІЇ»
Пропозиція:
3 383 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 17.10.2025 12:36
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Карпенко Катерина Миколаївна
Електронна пошта
Телефон
380444115545
Замовник
ЄДРПОУ
38960518
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №1" Оболонського району міста Києва
Поштовий індекс
04214
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
Північна, 4А
Кваліфікація
Лот № 1 код ДК 021:2015 - 79710000-4 – «Охоронні послуги» (Послуги по охороні приміщень КНП «ЦПМСД №1» Оболонського району м. Києва)
Період вимог/скарг з 22.10.2025 15:51 по 28.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.10.2025 12:59 по 25.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
22.10.2025 15:49
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
17.10.2025 12:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.10.2025 15:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.10.2025 15:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перевіривши документи Учасника не надано документи: Відповідно п.п.п.1.1.4. п.п. 1.1. пункта 1. Додатка №1 до тендерної документації: «Документальне підтвердження наявності не менше двох одиниць транспорту груп швидкого реагування (ГШР)*, зареєстрованого у встановленому органами МВС порядку, як транспорт спеціального (спеціалізованого) призначення, обладнаний кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими сигналами, шляхом надання наступних документів: • свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів ГШР, які у графі "Тип транспортного засобу" містять запис "Спеціальний" або "Спеціалізований", згідно п. 9.1 Наказу МВС України від 11.08.2010 № 379 ; • фото транспорту реагування з чіткою видимістю державних номерних знаків та наявності облад-нання транспорту реагування кольорографічними схемами (написами), світловими сигналами відповід-но до порядку, затвердженого наказом МВС України від 18.04.2013 № 375; • дозволи на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльнос-ті спеціальних світлових сигнальних пристроїв (відповідно до вимог наказу МВС від 18.04.13 № 375), дійсні на весь період надання послуг; • довідки про перебування транспортних засобів Учасника на військовому обліку у районних те-риторіальних центрів комплектування та соціальної підтримки (РТЦК та СП) (військових комісаріатах); • всі автомобілі (не менше 2-х одиниць) Учасника повинні бути облаштовані GPS-системою, які дозволені до використання в Україні. На підтвердження можливості спостереження за місцем розташу-вання автомобілів Учасник, в складі тендерної пропозиції повинен надати копії видаткових накладних на придбання даного обладнання; • дозволи/ відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спект-ром, видані власнику транспорту реагування на експлуатацію радіоелектронних засобів радіозв’язку, що розташовані на транспорті, які працюють в цифровому режимі передачі даних, з встановленим рівнем захисту не менше ніж AES 256 біт, потужністю не менше десяти Вт, дійсних на весь період надання послуг, які дозволяють їх експлуатацію в м. Київ; • документ на кожний автомобіль, який підтверджує можливість пересування транспорту реагу-вання в період дії комендантської години у м. Києві. Перепустка повинна містити повний номер та державний номерний знак транспортного засобу. *У разі якщо транспорт реагування не належить Учаснику на праві власності додатково надати договір про надання послуг з виїзду наряду ГШР зі зброєю, укладений з іншим суб’єктом охоронної діяльності та копії документів, зазначених в пп. 1.4. щодо суб’єкта охоронної діяльності, з яким укладено договір реагування та копію його ліцензії на право ведення охоронної діяльності. Суб’єкт охоронної діяльності, який буде здіснювати реагування повинен додатково документально підтвердити надання аналогічних послуг. На підтвердження надати діючий або виконаний договір про надання послуг з реагування та акти наданих послуг. Відповідно п.п.п.1.1.4. п.п. 1.1. пункта 1. Додатка №1 до тендерної документації: Додатково надати копію документу дозволи/ відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром, виданого Учаснику або субпідряднику або суб’єкту охоронної діяльності, що буде здійснювати реагування, на право експлуатації радіотелефонного зв’язку сухопутної рухомої служби з потужністю передавача не менше 25 Вт. Відповідно п.п.п.1.1.7. п.п. 1.1. пункта 1. Додатка №1 до тендерної документації: Надати підтверджуючі документи видані Учаснику або субєкту охоронної діяльності, який буде здійснювати реагування, про наявність дозволу (витягу з Єдиного реєстру зброї про наявність дозволу) на відкриття та функціонування об’єкта підприємств, установ, суб’єктів господарської діяльності, зберігання пристроїв для відстрілу патронів, споряджених гумовими метальними снарядами несмертельної дії та патронів до них, з місцем дислокації у м. Києві., а також видаткову на придбання травматичної зброї, яка знаходиться на балансі підприємства та зберігається згідно наказу МВСУ № 622 від 21.08.98 року.** **В дозволі на відкриття/зберігання та функціонування об’єкта дозвільної системи («Збройної кімнати»), виданого у відповідності до Положення про дозвільну систему, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України, кількість пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії повинна бути не менше зазначених охоронників в п.1.2.2, а також марка та номер зброї повинна відповідати дозволу на зберігання та носіння зброї кожного охоронника. Відповідно п.п.п.1.2.2. п.п. 1.2. пункта 1. Додатка №1 до тендерної документації: Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи охоронником (не менше 6-ти працівників суб’єкта охоронної діяльності), які відповідають вимогам п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960, та які будуть залучені до надання послуг в групах швидкого реагування (зокрема зазначити на кожного працівника ПІБ, кваліфікація (з зазначення розряду), стаж роботи охоронником) з наданням на кожного працівника зазначеного в довідці наступних документів: • документи або копія документів, завірений уповноваженими органом МВС, який підтверджує, що особа не має не погашеної, чи не знятої в установленому законом порядку, судимості за скоєння умисних злочинів, виданий ДІТ МВС України або Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про відсутність судимості, видані не раніше 2025 року; • охоронники, які задіяні в групах швидкого реагування мають бути забезпечені пристроями вітчизня-ного виробництва для відстрілу патронів споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивос-тями метальними снарядами несмертельної дії (відомча зброя). На підтвердження надати документи на носіння зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, видані на кожного охоронника, що зазначений в довідці п.1.2.2; Працівники, які будуть задіяні в групах швидкого реагування та будуть використовувати відомчу зброю, зазначену Постановою КМУ від 11.02.2013 № 97, повинні пройти курс вивчення матеріальної частини зброї, спеціальних засобів, правил поводження з нею та застосування і здали відповідний залік. Довідки повинні бути видані організацією, що має відповідний дозвіл на право проведення навчання. Відповідно п.п.п.1.2.3. п.п. 1.2. пункта 1. Додатка №1 до тендерної документації: Наказ (-и) про прийняття працівника (-ів) та/або витяг (-и) з наказу (-ів) про призначення працівника (-ів)/працівника (ів-) співвиконавця Учасника. Додатково надати повідомлення податкових органів про прийняття зазначених працівників (охоронників) на роботу з відповідною відміткою про отримання або квитанцією №2. Такі документи учасник надає на працівників, які вказані в довідці в п. 1.2.1. та п. 1.2.2. Відповідно п.п.п.1.2.6. п.п. 1.2. пункта 1. Додатка №1 до тендерної документації: Надати довідку в довільній формі про особу, уповноважену проводити інструктажі працівників на підприємстві з надання першої домедичної допомоги та сертифікат/свідоцтво, що засвідчує проходження навчання з надання першої домедичної допомоги. Відповідно п.п.п.1.2.7. п.п. 1.2. пункта 1. Додатка №1 до тендерної документації: Документальне підтвердження перебування в штаті Учасника чи договір на використання в іншого суб’єкта господарювання інженерно-технічних працівників (у кількості не менше 2-х працівників) для забезпечення усунення несправностей засобів тривожної сигналізації протягом 2 год., яка встановлена на об’єкті Замовника. Виконавці робіт (інженерно-технічні працівники) - електромонтер охоронно-пожежної сигналізації повинен мати кваліфікацію не нижче 4-го розряду; електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (налагоджувальних контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) повинен мати кваліфікацію не нижче 5-го розряду. Відповідно п.п.п.1.2.8. п.п. 1.2. пункта 1. Додатка №1 до тендерної документації: Документи щодо застосування заходів із професійної безпеки та здоров'я на кожного з виконавців робіт, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору (інженерно-технічних працівників): • оригінали або завірені копії витягів з протоколу та посвідчення про встановлення кваліфіка-ційного розряду, відповідно вимогам ДКХПП, з професії електромонтер охоронно-пожежної сигналізації; • - оригінали або завірені копії витягів з протоколу та посвідчення про перевірку знань з питань «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (НПАОП 40.1-1.21-98), «Пра-вила експлуатації електрозахисних засобів» (НПАОП 40.1-1.07-01); • - оригінали або завірені копії витягів з протоколу та посвідчення про перевірку знання і уміння на допуск з безпечних методів і прийомів виконання робіт з інструментом та пристроями від-повідно до вимог Інструкції НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з ін-струментом та пристроями»; - оригінали або завірені копії витягів з протоколу та посвідчення про проходження навчання з питань охорони праці, «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07); Відповідно п.п.п.1.2.10. п.п. 1.2. пункта 1. Додатка №1 до тендерної документації: Довідка про наявність не менше трьох чергових (операторів)) пульта централізованого спостереження, які відповідають вимогам п.п. 16-17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, знаходяться в штаті власника (ПЦС) та здійснюватимуть моніторинг сигналів тривоги, які надходять з об’єктів Замовника. В якості підтвердження, надати наступні документи на кожного працівника: • документ про присвоєння професійної кваліфікації; • чинні довідки, які підтверджують проходження попереднього, періодичного та позачергового психіа-тричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин № ____», форми № 100-2/о, (відповідно до п.11 Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних огля-дів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 18.04.2022 №651); • документи, які підтверджують, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів, видані не раніше 2025 року копії документів встановленого зразка про проходження працівниками Учасника обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246). Довідки повинні бути дійсними на кінцеву дату подання пропозиції Учасника; Відповідно п.п.п.1.2.11. п.п. 1.2. пункта 1. Додатка №1 до тендерної документації: Документально підтвердити наявність службового собаки (не менше одної), які можуть бути залучені за негайною потребою, в складі груп швидкого реагування. Службовий собака повинен знаходитися у власності суб’єкта охоронної діяльності, якому належить транспорт реагування. На підтвердження надати документи на службових собак, а саме: • ветеринарні паспорти на кожну службову собаку, при цьому кожна собака повинна мати чинні ще-плення проти сказу; • фото номерного (індивідуального) знаку (жетону); • реєстраційне свідоцтво службового собаки, видане органом місцевої влади, або державними органа-ми, установами, організаціями; • діючі договори страхування відповідальності за шкоду, заподіяну собакою третім особам, на кожну службову собаку, згідно вимог пункту 1 «Порядку і Правил проведення обов’язкового страхування відповідальності власників собак за шкоду, яка може бути заподіяна третім особам», дійсні не менше дії тендерної пропозиції. Затвердженого Постановою КМУ № 944 від 09.07.2002; • документи, що підтверджують наявність кінолога у суб’єкта охоронної діяльності, якому належить групи швидкого реагування, а саме: - копія свідоцтва про присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник» не нижче IV квалі-фікаційного розряду; - свідоцтво про присвоєння робітничої кваліфікації – Кінолог. - кінолог повинен пройти додатковий курс (підвищення кваліфікації) навчання за програмою інструк-тор-дресирувальник з дисципліни: караульна служба зі службовою собакою. Документально підтвер-дити оригіналом свідоцтва про проходження даного курсу. Відповідно п.п. 3.2. пункта 3. Додатка №1 до тендерної документації: У разі виникнення загро-зи майну Замовника, Виконавець повинен забезпечити реагування на спрацювання тривожного сигна-лу, який надходить на пульт централізованого спостереження шляхом посилення постів у нештатних ситуаціях мобільною групою протягом не більше 7 хвилин. Охоронники, в складі екіпажу групи швид-кого реагування, повинні бути забезпечені пристроями вітчизняного виробництва для відстрілу патро-нів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмерте-льної дії (відомча зброя). Надати довідки від уповноваженого органу про те, що кожен пристрій вітчиз-няного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми власти-востями метальними снарядами несмертельної дії (не менше шести), відстріляний відповідно до Інстру-кцій з організації функціонування криміналістичних обліків експертної служби МВС або довідка\лист від уповноваженого органу з інформацією про те, що дана довідка знаходиться в органі дозвільної сис-теми та не може бути надана. Додатково надати копію документу (дозволу) (витягу з Єдиного реєстру зброї про наявність дозволу), виданого власнику ГШР на право зберігання пристроїв вітчизняного ви-робництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії та копію видаткової накладної на придбання зброї Відповідно п.п. 3.4. пункта 3. Додатка №1 до тендерної документації: Виконавець повинен забезпечити радіозв’язок між постами охорони радіоелектронних засобів радіозв’язку, які працюють в цифровому режимі передачі даних, з встановленим рівнем захисту не менше ніж AES 256 біт, потужністю не менше двох Вт. Кількість радіоелектронних засобів повинна бути не менше десяти на охоронюваних об’єктах Замовника, а також з урахуванням радіоелектронних засобів для ГШР зі зброєю та десяти відсотків резерву у разі виходу засобів з ладу. Крім того, повинен мати дозволи/ відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром, видані Учаснику на експлуатацію радіоелектронних засобів радіозв’язку, які працюють в цифровому режимі передачі даних, що дозволяють Учаснику їх експлуатацію в м. Києві. Надати договір укладений з ДП «Український державний центр радіочастот» на радіочастотний моніторинг та забезпечення електромагнітної сумісності. Відповідно п.п. 3.7. пункта 3. Додатка №1 до тендерної документації: Учасник повинен мати досвідчених працівників, з досвідом роботи в охороні не менше трьох років, які відповідають кваліфікаційним вимогам згідно встановлених Ліцензійних умов провадження охоронної, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 № 960, діяльності з надання послуг з охорони власності та громадян, які мають документи (надати копії), що підтверджують: - проходження ними обов’язкового попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин та відсутність у них обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків охоронника; - відсутність не погашеної, та не знятої в установленому законом порядку, судимості за скоєння умисних кримінальних правопорушень; - присвоєння робітничої кваліфікації охоронника не менше третього розряду, маючих досвід роботи в даній кваліфікації. Відповідно п.п. 4.3. пункта 4. Додатка №1 до тендерної документації: Копію витягу або виписку з Єдиного державного реєстру, юридичних осіб та фізичних осіб- підприємців, який отриманий не раніше 2025 року. Відповідно п.п. 4.6. пункта 4. Додатка №1 до тендерної документації: Довідка з усіх обслуговуючих банків, де відкрито рахунок у учасника, про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, видана не раніше 14 днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій. Відповідно п.п. 4.7. пункта 4. Додатка №1 до тендерної документації: Довідка з усіх обслуговуючих банків, де відкрито рахунок у учасника, про відкриття поточного рахунку (рахунків), видана не раніше 14 днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій. Відповідно п.п. 4.15. пункта 4. Додатка №1 до тендерної документації: Лист – згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних. Складається та підписується безпосередньо особою (особами) учасника, яка підписала тендерну пропозицію (форма листа-згоди наведена у Додатку 6 до тендерної документації). Не надано на всіх співробітників зазначених в тендерній пропозиції. У відповідності до пункту 43 Особливостей, необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Створено
21.10.2025 14:59
Надати до
22.10.2025 14:59
Період вимог/скарг з 22.10.2025 16:29 по 28.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.10.2025 15:51 по 30.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.10.2025 16:29
Довідка НАЗК
22.10.2025 16:29
Повідомлення про рішення
22.10.2025 15:51
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-10-09-010871-a-b1
Очікує підписання
3 398 305 грн.
3 398 305 грн.
З ПДВ
Номенклатура
12 (місяць)
Кнопка тривожного виклику у приміщенні Філії №1 (реєстратурі) за адресою: м. Київ, вул. Північна, 4А (щоденно, цілодобово)
Номенклатура
Кнопка тривожного виклику у приміщенні Філії №1 (реєстратурі) за адресою: м. Київ, вул. Північна, 4А (щоденно, цілодобово)
Кількість
12
Одиниця виміру
місяць
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.
Номенклатура
12 (місяць)
Кнопка тривожного виклику у приміщенні Філії №1 (підвал) за адресою: м. Київ, вул. Північна, 4А (щоденно, цілодобово)
Номенклатура
Кнопка тривожного виклику у приміщенні Філії №1 (підвал) за адресою: м. Київ, вул. Північна, 4А (щоденно, цілодобово)
Кількість
12
Одиниця виміру
місяць
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.
Номенклатура
12 (місяць)
Кнопка тривожного виклику у приміщенні Філії №3 (реєстратурі) за адресою: м. Київ, вул. Левка Лук’яненка, 14 (щоденно, цілодобово)
Номенклатура
Кнопка тривожного виклику у приміщенні Філії №3 (реєстратурі) за адресою: м. Київ, вул. Левка Лук’яненка, 14 (щоденно, цілодобово)
Кількість
12
Одиниця виміру
місяць
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.
Номенклатура
12 (місяць)
Кнопка тривожного виклику у приміщенні Філії №3 (підвал) за адресою: м. Київ, вул. Левка Лук’яненка, 14 (щоденно, цілодобово)
Номенклатура
Кнопка тривожного виклику у приміщенні Філії №3 (підвал) за адресою: м. Київ, вул. Левка Лук’яненка, 14 (щоденно, цілодобово)
Кількість
12
Одиниця виміру
місяць
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.
Номенклатура
12 (місяць)
Кнопка тривожного виклику у Філії №2 на 4 – му поверсі (переносна) за адресою: м. Київ, вул. Левка Лук’яненка, 14 ( з 08.00 по 19.00)
Номенклатура
Кнопка тривожного виклику у Філії №2 на 4 – му поверсі (переносна) за адресою: м. Київ, вул. Левка Лук’яненка, 14 ( з 08.00 по 19.00)
Кількість
12
Одиниця виміру
місяць
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.
Номенклатура
12 (місяць)
Кнопка тривожного виклику у приміщенні Філії №4 (реєстратурі) за адресою: м. Київ, вул. Йорданська,26 (щоденно, цілодобово)
Номенклатура
Кнопка тривожного виклику у приміщенні Філії №4 (реєстратурі) за адресою: м. Київ, вул. Йорданська,26 (щоденно, цілодобово)
Кількість
12
Одиниця виміру
місяць
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.
Номенклатура
12 (місяць)
Кнопка тривожного виклику у приміщенні Філії №4 (підвал) за адресою: м. Київ, вул. Йорданська,26 (щоденно, цілодобово)
Номенклатура
Кнопка тривожного виклику у приміщенні Філії №4 (підвал) за адресою: м. Київ, вул. Йорданська,26 (щоденно, цілодобово)
Кількість
12
Одиниця виміру
місяць
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.
Номенклатура
12 (місяць)
Кнопка тривожного виклику у приміщенні Філії №5 (реєстратурі) за адресою: м. Київ, вул. Йорданська,26 (щоденно, цілодобово)
Номенклатура
Кнопка тривожного виклику у приміщенні Філії №5 (реєстратурі) за адресою: м. Київ, вул. Йорданська,26 (щоденно, цілодобово)
Кількість
12
Одиниця виміру
місяць
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.
Номенклатура
12 (місяць)
Кнопка тривожного виклику у приміщенні Філії №5 (підвал) за адресою: м. Київ, вул. Йорданська,26 (щоденно, цілодобово)
Номенклатура
Кнопка тривожного виклику у приміщенні Філії №5 (підвал) за адресою: м. Київ, вул. Йорданська,26 (щоденно, цілодобово)
Кількість
12
Одиниця виміру
місяць
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.
Номенклатура
12 (місяць)
Кнопка тривожного виклику у приміщенні амбулаторії (реєстратурі) за адресою: м. Київ, вул. Північна, 4А (з 08.00 по 19.00)
Номенклатура
Кнопка тривожного виклику у приміщенні амбулаторії (реєстратурі) за адресою: м. Київ, вул. Північна, 4А (з 08.00 по 19.00)
Кількість
12
Одиниця виміру
місяць
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.
Номенклатура
12 (місяць)
Кнопка тривожного виклику у приміщенні амбулаторії (реєстратурі) за адресою: м. Київ, вул. Левка Лук’яненка, 11 (з 08.00 по 19.00)
Номенклатура
Кнопка тривожного виклику у приміщенні амбулаторії (реєстратурі) за адресою: м. Київ, вул. Левка Лук’яненка, 11 (з 08.00 по 19.00)
Кількість
12
Одиниця виміру
місяць
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.
Номенклатура
12 (місяць)
Кнопка тривожного виклику у приміщенні амбулаторії (реєстратурі) за адресою: м. Київ, вул. Левка Лук’яненка, 4Б (з 08.00 по 19.00)
Номенклатура
Кнопка тривожного виклику у приміщенні амбулаторії (реєстратурі) за адресою: м. Київ, вул. Левка Лук’яненка, 4Б (з 08.00 по 19.00)
Кількість
12
Одиниця виміру
місяць
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.
Номенклатура
12 (місяць)
Кнопка тривожного виклику у приміщенні амбулаторії (реєстратурі) за адресою: м. Київ, вул. Левка Лук’яненка, 1А (з 08.00 по 19.00)
Номенклатура
Кнопка тривожного виклику у приміщенні амбулаторії (реєстратурі) за адресою: м. Київ, вул. Левка Лук’яненка, 1А (з 08.00 по 19.00)
Кількість
12
Одиниця виміру
місяць
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.
Номенклатура
12 (місяць)
Кнопка тривожного виклику у приміщенні амбулаторії (реєстратурі) за адресою: м. Київ, вул. Озерна, 18А (з 08.00 по 19.00)
Номенклатура
Кнопка тривожного виклику у приміщенні амбулаторії (реєстратурі) за адресою: м. Київ, вул. Озерна, 18А (з 08.00 по 19.00)
Кількість
12
Одиниця виміру
місяць
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.
Номенклатура
12 (місяць)
Кнопка тривожного виклику у приміщенні амбулаторії (реєстратурі) за адресою: м. Київ, вул. Йорданська,26 (з 08.00 по 19.00)
Номенклатура
Кнопка тривожного виклику у приміщенні амбулаторії (реєстратурі) за адресою: м. Київ, вул. Йорданська,26 (з 08.00 по 19.00)
Кількість
12
Одиниця виміру
місяць
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.
Номенклатура
9 080 (Година)
Фізична охорона за адресою м. Київ, вул. Північна, 4А Філія №1 (2 цілодобових пости у суботу та неділю з 08:00 до 08:00 наступного дня та 1 нічного поста в робочі дні з 19 год. 00 хв. до 08 год. 00 хв. за попереднім запитом Замовника (на період відпусток сторожів))
Номенклатура
Фізична охорона за адресою м. Київ, вул. Північна, 4А Філія №1 (2 цілодобових пости у суботу та неділю з 08:00 до 08:00 наступного дня та 1 нічного поста в робочі дні з 19 год. 00 хв. до 08 год. 00 хв. за попереднім запитом Замовника (на період відпусток сторожів))
Кількість
9 080
Одиниця виміру
Година
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.
Номенклатура
9 080 (Година)
Фізична охорона за адресою м. Київ, вул. Левка Лук’яненка, 14 Філія №3 (2 цілодобових пости у суботу та неділю з 08:00 до 08:00 наступного дня та 1 нічного поста в робочі дні з 19 год. 00 хв. до 08 год. 00 хв. за попереднім запитом Замовника (на період відпусток сторожів))
Номенклатура
Фізична охорона за адресою м. Київ, вул. Левка Лук’яненка, 14 Філія №3 (2 цілодобових пости у суботу та неділю з 08:00 до 08:00 наступного дня та 1 нічного поста в робочі дні з 19 год. 00 хв. до 08 год. 00 хв. за попереднім запитом Замовника (на період відпусток сторожів))
Кількість
9 080
Одиниця виміру
Година
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.
Номенклатура
14 020 (Година)
Фізична охорона за адресою м. Київ, вул. Йорданська,26 Філія №4 (2 цілодобових пости у суботу та неділю з 08:00 до 08:00 наступного дня та 1 нічного поста в робочі дні з 19 год. 00 хв. до 08 год. 00 хв. за попереднім запитом Замовника (на період відпусток сторожів))
Номенклатура
Фізична охорона за адресою м. Київ, вул. Йорданська,26 Філія №4 (2 цілодобових пости у суботу та неділю з 08:00 до 08:00 наступного дня та 1 нічного поста в робочі дні з 19 год. 00 хв. до 08 год. 00 хв. за попереднім запитом Замовника (на період відпусток сторожів))
Кількість
14 020
Одиниця виміру
Година
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.
Номенклатура
6 636 (Година)
Фізична охорона за адресою м. Київ, вул. Йорданська,26 Філія №5 (2 цілодобових пости у суботу та неділю з 08:00 до 08:00 наступного дня та 1 нічного поста в робочі дні з 19 год. 00 хв. до 08 год. 00 хв. за попереднім запитом Замовника (на період відпусток сторожів))
Номенклатура
Фізична охорона за адресою м. Київ, вул. Йорданська,26 Філія №5 (2 цілодобових пости у суботу та неділю з 08:00 до 08:00 наступного дня та 1 нічного поста в робочі дні з 19 год. 00 хв. до 08 год. 00 хв. за попереднім запитом Замовника (на період відпусток сторожів))
Кількість
6 636
Одиниця виміру
Година
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №1" Оболонського району міста Києва
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №1" Оболонського району міста Києва
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38960518

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Люкс секьюріті"
Повна назва
ТОВ "Люкс секьюріті"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45199460

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
3 400 000 грн.
Період подання пропозицій
до 17.10.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №1" Оболонського району міста Києва
Контактний телефон:
380444115545
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
3 400 000 грн.
Період подання пропозицій
до 17.10.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №1" Оболонського району міста Києва
Контактний телефон:
380444115545
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності