Показати схожі тендери

Закупівля Квадрокоптери від Тернопільська міська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-09-010257-a
Id Tender 8831f5f398ba496aa4bf6367b570d319
План UA-P-2025-10-09-012327-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 09.10.2025 14:57
Остання зміна 09.11.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 472 250 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.10.2025 14:56 до 17.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 09.10.2025 14:56
до 14.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.10.2025 14:56
до 14.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 17.10.2025 16:27
до 03.11.2025 16:13
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.10.2025 15:35
до 09.11.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 03.11.2025 16:13
-
Період уточнень
з 09.10.2025 14:56 до 14.10.2025 00:00
Період оскарження
з 09.10.2025 14:56 до 14.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 17.10.2025 16:27 до 03.11.2025 16:13
Період кваліфікації
з 17.10.2025 16:27 до 03.11.2025 16:13
Основні параметри
Квадрокоптери
Категорія замовника - орган місцевого самоврядування. Закупівля здійснюється на виконання пп. 1.1. Програми "Обороноздатність" на 2025 рік, затвердженої рішенням міської ради від 13.12.2024 року № 8/45/22 (зі змінами) 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном 34711200-6 Безпілотні літальні апарати
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
2 472 250 грн.
Квадрокоптери
Назва предмета закупівлі
Квадрокоптери
Очікувана вартість
2 472 250 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
12361,25
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
17.10.2025 15:58
Закінчення аукціону
17.10.2025 16:27
Позиція
Опис предмета закупівлі
Квадрокоптер DJI Mavic 3T або еквівалент
Код ДК 021:2015
34711200-6 - Безпілотні літальні апарати
Кількість
11
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Листопадова, 5
Дата постачання по
07.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за товар здійснюється в розмірі 100 % протягом 10 (десяти) робочих днів з дати поставки товару належної якості на місце поставки Замовника на підставі видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "РОБОТІКС ДІСТРІБЬЮШН"
Пропозиція:
2 398 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЖІА"
Пропозиція:
2 463 153 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОСТАПЕНКО АЛІНА СЕРГІЇВНА
Пропозиція:
2 397 999.99 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 17.10.2025 15:58
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Процик Ірина
Електронна пошта
Телефон
380674473114
Замовник
ЄДРПОУ
34334305
Повна назва
Тернопільська міська рада
Поштовий індекс
46001
Країна
Україна
Область або регіон
Тернопільська область
Населений пункт
Тернопіль
Адреса
Листопадова, 5
Кваліфікація
Лот № 1 Квадрокоптери
Період вимог/скарг з 20.10.2025 15:35 по 26.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.10.2025 16:27 по 25.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
20.10.2025 15:35
Довідка НАЗК
20.10.2025 15:35
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
17.10.2025 16:27
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 29.10.2025 09:39 по 04.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.10.2025 09:36 по 06.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Зміст
Під час розгляду першого питання порядку денного: Рішенням уповноваженої особи від 20 жовтня 2025, відповідно до протоколу № 323/В, визначено Учасника-переможця переможцем Закупівлі та прийнято рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю. Відповідно до пункту 49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється. Учасник-переможець надав лист від 27.10.2025 № 27/10/25, у якому повідомив про відмову від підписання договору в межах даної процедури щодо Закупівлі. Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника-переможця підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі / переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Таким чином, необхідно оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника-переможця у строки, встановлені зазначеними нормами.
Документи кваліфікації
29.10.2025 09:39
Повідомлення про рішення
29.10.2025 09:38
Скарги та рішення
Скарги та рішення
29.10.2025 09:36
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.10.2025 14:56
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.10.2025 14:56
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 03.11.2025 15:59 по 09.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.10.2025 09:39 по 06.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості). Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі. Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику (протокол уповноваженої особи від 31.10.2025 року № 339/В). Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі / переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Таким чином, необхідно оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника у строки, встановлені зазначеною нормою.
Документи кваліфікації
03.11.2025 15:57
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
31.10.2025 11:05
documentType.award.deviationReport
29.10.2025 09:40
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.10.2025 14:56
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.10.2025 14:56
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 1 «Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, (нова редакція) затвердженої протоколом уповноваженої особи від 09.10.2025 № 312/В (далі – тендерна документація), замовником вимагається подання необхідних документів: … 1) Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції встановлений у Додатку 1 до цієї тендерної документації; … Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКАМИ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» вимагається, зокрема: … 1. «Тендерна пропозиція» за формою згідно з Додатком 1 до Додатку 1 до тендерної документації, що є її невід’ємною частиною. Ціна тендерної пропозиції учасника означає суму, за яку учасник передбачає поставити товар, передбачений тендерною документацією. Ціна тендерної пропозиції та всі її складові повинні бути чітко і остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень. Не врахована учасником вартість окремих складових не сплачується замовником окремо, а витрати на них вважаються врахованими у загальній ціні його тендерної пропозиції. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документ «Тендерна пропозиція» від 10.10.2025 № 480317, в якому зазначена певна інформація. Однак, щодо системи оподаткування Учасником у першій таблиці не коректно зазначено систему оподаткування Учасника, а саме не відповідно до визначень у Податковому кодексі України, що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, виправлену (відкориговану/нову) заповнену форму «Тендерна пропозиція» за формою згідно з Додатком 1 до Додатку 1 до тендерної документації, що є її невід’ємною частиною із зазначенням повної та коректної інформації, відповідно до вимог замовника. … 2. Інформація що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно Додатку 2 до Додатку 1 до тендерної документації. … Відповідно до таблиці п.1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додаток 2 до Додатку 1 до тендерної документації встановлено вимоги, зокрема: … Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який укладений та виконаний у періоді 2024-2025 роки. У довідці обов’язково зазначити організацію (замовника) з адресою та контактними телефонами, сумою договору та стан виконання. Разом з довідкою подати: … Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документ «Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)Інформаційна довідка» від 10.10.2025 № 343269 із зазначенням певної інформації. Однак, Учасником не зазначено контактні телефони організації-контрагента та не зазначено суму виконаного договору, вказаного Учасником у даній довідці, що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, виправлену (відкориговану/нову) довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який укладений та виконаний у періоді 2024-2025 роки із зазначенням повної інформації згідно вимог тендерної документації Замовника. … 5. Інші документи, які надаються УЧАСНИКАМИ: … 5.2. Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про учасника: - найменування учасника торгів, - місцезнаходження учасника торгів (юридична і фактична адреси), - код за ЄДРПОУ/РНОКПП, - відомості про керівництво, - контактні особи (ПІБ, телефон, e-mail за наявності), - банківські реквізити, за якими буде здійснено розрахунок з учасником згідно з умовами договору про закупівлю, (міжнародний (міжнародні) банківський (банківські) номер (номери) рахунку (рахунків) (IBAN), найменування обслуговуючого банку, - коротка довідка про діяльність учасника, - інші відомості, які учасник вважає за доцільне повідомити. … Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано довідку «Відомості про учасника» від 10.10.2025 р. № 483395 з певною інформацією. Однак, Учасником у вказаній довідці не зазначено контактні особи (ПІБ, телефон, e-mail за наявності), що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, виправлену (відкориговану/нову) довідку «Відомості про учасника» із зазначенням повної інформації згідно вимог тендерної документації Замовника. …
Створено
31.10.2025 11:04
Надати до
01.11.2025 11:04
Період вимог/скарг з 03.11.2025 16:13 по 09.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.11.2025 15:59 по 11.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі Особливості). Відповідно до п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої уповноваженою особою 09 жовтня 2025 року №312/В (далі - тендерна документація) замовником встановлено вимоги до змісту і способу подання тендерної пропозиції, в тому числі: … 1. Перелік документів та/або інформації, які подаються учасниками процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції встановлений у Додатку 1 до цієї тендерної документації. … Також п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби -- плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено: «Вимоги до предмета закупівлі (інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)), що містять інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документи, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі, згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону, наведено у Додатку 3 до Додатку 1 до цієї тендерної документації. У тендерній документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб'єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «або еквівалент». Тендерна пропозиція, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, буде відхилена як така, що не відповідає: умовам тендерної документації на підставі пункту 44 Особливостей». У Додатку 1 до тендерної документації « Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Замовником вимагається , зокрема: … 4. Інформація та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічній специфікації та технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, зазначено замовником у Додатку 3 до Додатку 1 до тендерної документації. У Додатку 3 до Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКАМИ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Замовником вимагається, зокрема: ... Технічні характеристики: Квадрокоптер DJI Mavic 3T або еквівалент – 11 шт., відповідно до комплектації Назва Вимоги до товару Вага 920 г Максимальна злітна вага 1050 г Розміри (у складеному/розкладеному вигляді) Розміри в складеному вигляді (без пропелерів): 221?96,3?90,3 мм (Д?Ш?В) Розкладений (без пропелерів): 347,5?283?107,7 мм (Д?Ш?В) Довжина діагоналі 380,1 мм … Комплект поставки DJI MAVIC 3T (або еквівалент) - відповідно до комплектації виробника. … У випадку, якщо Учасником буде зазначено назву товару, яка буде містити словосполучення «або еквівалент», тендерну пропозицію такого учасника буде відхилено як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. … Учасником на виконання вимог відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, відповідно до Додатку 3 до Додатку 1 до тендерної документації, подано документи «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі…Технічна специфікація» ( далі -Технічна специфікація) від 16.10.2025 року вих.№ 16102025/10 та інші документи з інформацією щодо технічних характеристик запропонованого товару. У вказаному документі Учасником зазначено технічні характеристики товару, що ним пропонується, а саме щодо товару «Квадрокоптер DJI Mavic 3T або еквівалент». Учасником зазначено назву товару, що ним пропонується, яка містить словосполучення «або еквівалент», що не відповідає вимогам Замовника та згідно з чим тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію з зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми. Враховуючи вище наведене, замовник відхиляє пропозицію учасника без надання 24 годин на виправлення, у разі відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Документи кваліфікації
03.11.2025 16:10
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
03.11.2025 15:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.10.2025 14:56
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.10.2025 14:56
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Торги не відбулися
Очікувана вартість
2 472 250 грн.
Період подання пропозицій
до 17.10.2025 00:00
Замовник:
Тернопільська міська рада
Контактний телефон:
380674473114
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
2 472 250 грн.
Період подання пропозицій
до 17.10.2025 00:00
Замовник:
Тернопільська міська рада
Контактний телефон:
380674473114
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності