Показати схожі тендери

Закупівля Виконання додаткових будівельних робіт по об’єкту: «Будівництво житлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями на перетині вул. Мілютенка та вул. Шолом-Алейхема у Деснянському районі міста Києва» (Перша черга будівництва. Перший пусковий комплекс)» від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО З УТРИМАННЯ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ "СПЕЦЖИТЛОФОНД".

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-10-09-008165-a
Id Tender 0d72bba52b5c47babdefd0501b62f043
План UA-P-2025-10-09-009710-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 09.10.2025 13:37
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
10 960 526.4 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Основні параметри
Виконання додаткових будівельних робіт по об’єкту: «Будівництво житлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями на перетині вул. Мілютенка та вул. Шолом-Алейхема у Деснянському районі міста Києва» (Перша черга будівництва. Перший пусковий комплекс)»
роботи
Підстава для використання процедури
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Виконання додаткових будівельних робіт по об’єкту: «Будівництво житлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями на перетині вул. Мілютенка та вул. Шолом-Алейхема у Деснянському районі міста Києва» (Перша черга будівництва. Перший пусковий комплекс)»
Код ДК 021:2015
45211000-9 - Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
04080, Україна, Київська область, м. Київ, на перетині вул. Мілютенка та вул. Шалом-Алейхема
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Документи закупівлі
09.10.2025 13:37
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Бурлака
Електронна пошта
Телефон
+380444636730
Сайт:
https://www.sgf.kiev.ua
Замовник
ЄДРПОУ
31454734
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО З УТРИМАННЯ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ "СПЕЦЖИТЛОФОНД"
Поштовий індекс
04071
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
ВУЛИЦЯ ОБОЛОНСЬКА, будинок 34
Кваліфікація
Договір
UA-2025-10-09-008165-a-c1
Підписаний і діє
Номер
2025-35
10 960 526.4 грн.
9 133 772 грн.
З ПДВ
Підписано
07.10.2025
Строк дії договору з
07.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Виконання додаткових будівельних робіт по об’єкту: «Будівництво житлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями на перетині вул. Мілютенка та вул. Шолом-Алейхема у Деснянському районі міста Києва» (Перша черга будівництва. Перший пусковий комплекс)»
Номенклатура
Виконання додаткових будівельних робіт по об’єкту: «Будівництво житлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями на перетині вул. Мілютенка та вул. Шолом-Алейхема у Деснянському районі міста Києва» (Перша черга будівництва. Перший пусковий комплекс)»
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО З УТРИМАННЯ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ "СПЕЦЖИТЛОФОНД"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО З УТРИМАННЯ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ "СПЕЦЖИТЛОФОНД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31454734

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37563856

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-23-000020
Дата створення проекту
23.10.2025 10:56
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
23.10.2025 12:15
Дата публікації висновку про результати
14.11.2025 12:49
Дата завершення усунення порушень
29.11.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
14.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 22.10.2025 Київ № 283 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 36 UA-2025-10-09-008165-a 09.10.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
22.10.2025 00:00
Документи рішення
23.10.2025 12:15
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 12 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, відповідності обґрунтування підстави для здійснення цієї закупівлі вимогам законодавства. Під час моніторингу проаналізовано: обґрунтування підстави для здійснення закупівлі згідно з підпунктом 8 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі - Особливості), договір про закупівлю від 07.10.2025 №2025-35 (далі – Договір), укладений Замовником з Товариством з обмеженою відповідальністю «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» (далі – ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП») вартістю 10 960 526,40 грн. з ПДВ, додатки до договору, Експертний звіт, Звіт про результати проведення процедури закупівлі, Пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель 30.10.2025 року та 05.11.2025 року на запити Держаудитслужби від 27.10.2025 року та 31.10.2025 року відповідно. 1. Відповідно до пункту 17 Особливостей договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10, 13, 80, 86, 88, 89, 91 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного кодексу України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Абзацом другим частини першої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. Відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно - складські витрати, а також країна – походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Проте, Замовником в електронній системі закупівель 09.10.2025 опубліковано Договір який не містить інформацією про ціни на матеріальні ресурси та не містить інформації про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. На запит Держаудитслужби від 27.10.2025 щодо надання інформації про ціни на матеріальні ресурси Замовник у відповіді від 30.10.2025 суттєвих пояснень щодо запитуваної інформації не надав. Отже, на порушення абзацу другого та четвертого частини першої статті 41 Закону Замовник 09.10.2025 в електронній системі закупівель оприлюднив Договір, який не містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси та інформацію про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. 2. Пунктом 13 Особливостей передбачено, що за результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3(8) розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Відповідно до абзацу другого пункту 3(8) розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у разі укладення договорів про закупівлю, зазначених в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 цього Закону, без використання електронної системи закупівель у випадках, встановлених Особливостями, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель інформацію, визначену пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 цього Закону, в порядку та на умовах, що ними визначені. Згідно з підпунктом 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машиночитаному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Відповідно до абзацу 5 пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення № 835) машиночитаний формат - формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893 передбачено, що договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машиночитаному форматі у строки, встановлені пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 Закону. Однак, 09.10.2025 Замовник оприлюднив Договір та додатки до нього («Договірна ціна», «Календарний графік виконання робіт», «План фінансування) лише у форматі PDF, чим порушив вимоги підпункту 10 частини першої статті 10 Закону. В ході моніторингу Замовник в електронній системі закупівель розмістив Договір з додатками до нього в машиночитаному форматі, про що зазначено Замовником в поясненні від 30.10.2025, наданому на запит Держаудитслужби від 27.10.2025 року. 3. Відповідно до пункту 83 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. № 668 (далі- Постанова №668) фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. Відповідно до пункту 84 Постанови №668 План фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Однак, на порушення вимог п. 84 Постанови КМУ № 668 Замовником укладено з ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» Договір, який містить План фінансування робіт не за місяцями на поточний рік (2025 рік). 4. Відповідно до частини першої статті 875 Цивільного кодексу України (далі - ЦКУ) за договором будівельного підряду підрядник зобов'язується збудувати і здати у встановлений строк об'єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов'язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов'язок не покладається на підрядника, прийняти об'єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх. Згідно з пунктом 4 Постанови № 668 за договором підряду підрядник зобов'язується за завданням замовника на свій ризик виконати та здати йому в установлений договором підряду строк закінчені роботи (об'єкт будівництва), а замовник зобов'язується надати підряднику будівельний майданчик (фронт робіт), передати дозвільну документацію, а також затверджену в установленому порядку проектну документацію (у разі, коли цей обов'язок повністю або частково не покладено на підрядника), прийняти від підрядника закінчені роботи (об'єкт будівництва) та оплатити їх. Відповідно до частини першої статті 877 ЦКУ Підрядник зобов'язаний здійснювати будівництво та пов'язані з ним будівельні роботи відповідно до проектної документації, що визначає обсяг і зміст робіт та інші вимоги, які ставляться до робіт та до кошторису, що визначає ціну робіт. Відповідно до частини другої статті 877 ЦКУ Договором будівельного підряду мають бути визначені склад і зміст проектно-кошторисної документації, а також має бути визначено, яка із сторін і в який строк зобов'язана надати відповідну документацію. В ході моніторингу встановлено, що Замовником укладено договір від 07.10.2025 №2025-35 (далі – Договір) з ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» на виконання додаткових будівельних робіт. Так, пунктом 1.1 Розділу І «Предмет договору» Договору обумовлено, що Замовник доручає, а Підрядник забезпечує відповідно до проектної документації та умов Договору виконання додаткових будiвельних робiт по об'єкту: «Будівництво житлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями на перетині вул. Мiлютенка та вул. Шолом-Алейхема у Деснянському районі містa Києва (Перша черга будівництва. Перший пусковий комплекс)…, а Замовник зобов'язується прийняти та оплатити належним чином виконані Роботи, в порядку та на умовах, передбачених цим Договором. Згідно з підпунктом 7.1.4. пункту 7.1 Розділу VII Договору Замовник має право: вносити зміни у проектну та кошторисну документацію до початку виконання Робіт або під час їх виконання у випадках, визначених статтею 41 Закону України «Про публічні закупівлі». Підпунктом 7.4.1 пункту 7.4 Договору обумовлено, що Підрядник зобов'язаний виконати з використанням власних ресурсів, механізмів та обладнання, якщо інше не встановлено умовами Договору та у встановлені строки Роботи відповідно до проектної та кошторисної документації. Частиною третьою статті 877 ЦКУ передбачено, що Підрядник, який виявив у ході будівництва не враховані проектною документацією роботи і необхідність у зв'язку з цим проведення додаткових робіт і збільшення кошторису, зобов'язаний повідомити про це замовника. Крім того, відповідні умови зазначені в пункті 3.4 Розділу ІІІ Договору від 03 липня 2024 року № 2024-25-Т на виконання будівельних робіт (основного договору). Варто зазначити, що в електронній системі закупівель Замовник разом із обґрунтуванням розмістив листа Підрядника (ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП») від 12 серпня 2025 року №256, в якому він просить погодити додаткові роботи, не враховані проектною документацією, які ним виконані, та узгодити укладення додаткового договору на виконання таких робіт. На запит Держаудитслужби від 31.10.2025, щодо укладення договору від 07.10.2025 № 2025-35 на виконання додаткових будівельних робіт, непередбачених проектною документацією, Замовником 05.11.2025 через електронну систему закупівель надано пояснення: «Відповідно до п. 3.4. Договору від 03.07.2024 № 2024-25-Т - якщо під час виконання робіт виникла потреба у виконанні додаткових робіт не врахованих проектною документацією, забезпечення якого покладено на Замовника і у зв’язку з цим у відповідному підвищенні договірної ціни, Генпідрядник зобов’язаний протягом 5-ти календарних днів повідомити Замовника про обставини, що призвели до виконання таких робіт, та подати Замовнику пропозиції з відповідними розрахунками… Генпідрядник ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» звернувся до Замовника та повідомив про необхідність виконання додаткових будівельних робіт. На підтвердження цього генпідрядником надані дефектні акти погоджені та підтверджені представниками Замовника (КП «Спецжитлофонд») які ми, прийняли і відповідно до пп.8 п. 13 Особливостей…заключили договір на додаткові будівельні роботи на загальну суму 10 960 526,40 грн з ПДВ». Крім того, у поясненні від 30.10.2025 Замовник зазначив: «Роботи по договору від 07.10.2025 №2025-35 будуть завершені відповідно до п. 2.1. розділу ІІ. СТРОКИ ВИКОНАННЯ РОБІТ 31.12.2025». Варто зазначити, що зазначене не відповідає змісту листа від 12 серпня 2025 року №256, в якому Підрядник (ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП») просить погодити додаткові роботи, які ним виконані, та узгодити укладення додаткового договору на виконання таких робіт. Згідно з частиною четвертою статті 877 ЦКУ якщо підрядник не виконав обов'язку, встановленого частиною третьою цієї статті, він позбавляється права вимагати від замовника плату за виконані додаткові роботи і права на відшкодування завданих цим збитків, якщо не доведе, що його негайні дії були необхідними в інтересах замовника, зокрема у зв'язку з тим, що зупинення роботи могло призвести до знищення або пошкодження об'єкта будівництва. Варто зауважити, що інформація про те, що зупинення будівельно-монтажних робіт до узгодження їх із Замовником та внесення відповідних змін до проектно-кошторисної документації могло призвести до знищення або пошкодження об'єкта будівництва даної закупівлі, в електронній системі закупівель відсутня, що свідчить про недоведення Підрядником нагальної потреби виконання додаткових робіт. Згідно з обґрунтуванням від 07.10.2025 Замовником для укладення договору без застосування електронної системи обрано підставу визначену підпунктом 8 пункту 13 Особливостей, де зазначено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли, зокрема, у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Однак, з урахуванням норм визначених статтями 875 та 877 ЦКУ, відсутність внесення відповідних змін до проектно-кошторисної документації та/або належного обґрунтування що негайні дії були необхідними в інтересах замовника, зокрема у зв'язку з тим, що зупинення роботи могло призвести до знищення або пошкодження об'єкта будівництва, Замовник належним чином документально не обґрунтував необхідність у закупівлі додаткових робіт які є предметом Договору від 07.10.2025 № 2025-35. Таким чином, на порушення вимог частини першої статті 875, частини першої та третьої статті 877 ЦКУ, підпункту 8 пункту 13 Особливостей, пункту 84 Постанови №668 Замовник уклав договір від 07.10.2025 №2025-35 з ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» на виконання робіт, непередбачених проектно-кошторисною документацією та без належного обґрунтування у їх необхідності. 4. Відповідно до пункту 7 статті 8 Закону у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі може зазначатися додаткова інформація, визначена органом державного фінансового контролю. Замовником 07 червня 2024 року оголошено та проведено закупівлю: «Виконання будівельних робіт для завершення будівництва по об’єкту: «Будівництво житлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями на перетині вул. Мілютенка та вул. Шолом-Алейхема у Деснянському районі м. Києва». (Перша черга будівництва. Перший пусковий комплекс) код ДК 021:2015: 45211000-9 — Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків. За результатами торгів Замовником з Переможцем ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» укладено договір підряду № 2024-25-Т від 03.07.2024 вартістю 71 504 138,63 гривень. Північним офісом Держаудитслужби проведено моніторинг даної закупівлі за результатами якого установлено порушення вимог пункту 43 та 44 Особливостей № 1178 та зобов’язано Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, шляхом припинення зобов’язань за договором. Результати моніторингу відображені у Висновку від 16.08.2024 року. Станом на момент проведення моніторингу Замовником зобов’язання за договором не припинені. Справа розглядається в суді (Ухвала від 08 листопада 2024 року №320/50847/24).
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності умов договору про закупівлю вимогам законодавства установлено порушення вимог частини першої статті 875, частини першої та третьої статті 877 ЦКУ, абзацу другого та четвертого частини першої статті 41 Закону, пункту 4 Постанови КМУ № 668. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, установлено підпункту 8 пунктів 13 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пунктів 10 та 11 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, шляхом припинення зобов’язань за Договором, та в подальшому здійснювати закупівлі з дотриманням вимог Закону та Особливостей і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
12.11.2025 00:00
Дата публікації
14.11.2025 12:49
Документи висновку
14.11.2025 12:49
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-10-09-008165-а від 14.11.2025 по об’єкту: «Будівництво житлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями на перетині вулиць Мілютенка та Шолом-Алейхема у Деснянському районі міста Києва (Перша черга будівництва. Перший пусковий комплекс)» (далі – Договір) уклали цю додаткову угоду до Договору (далі – Додаткова угода) про наступне: 1. Сторони підтверджують, що за Договором Підрядником не виконувались будівельні роботи, а Замовником не сплачувались кошти Підряднику. 2. Сторони дійшли згоди розірвати Договір на виконання додаткових будівельних робіт від 07.10.2025 № 2025-35 та припинити зобов’язання Сторін за Договором.
Дата публікації
20.11.2025 15:04
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Виконання додаткових будівельних робіт по об’єкту: «Будівництво житлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями на перетині вул. Мілютенка та вул. Шолом-Алейхема у Деснянському районі міста Києва» (Перша черга будівництва. Перший пусковий комплекс)» (ДК 021:2015: 45211000-9 — Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків), з очікуваною вартістю 10 960 526,40 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-09-008165-a) та відповідно до пункту 6 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Щодо наявності підстав для укладення договору на виконання додаткових будівельних робіт від 07.10.2025 року №2025-35 без використання електронної системи закупівель. 2. В отриманні інформації та відповідних документів (договору підряду №2024-25-Т від 03.07.2024р., проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, ціни на матеріальні ресурси з інформацією країни - виробника тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 3. Щодо оприлюднення договору у форматі, не передбаченому вимогами пункту 9 Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» та вимогами пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». 4. Щодо укладення договору на виконання додаткових будівельних робіт від 07.10.2025 року №2025-35 після фактичного виконання робіт. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
27.10.2025 14:31
Орган перевірки
31.10.2025 00:00
Документи повідомлення
27.10.2025 14:32
-
Відповідь
Відповідь на моніторинг ДАСУ
КП «СПЕЦЖИТЛОФОНД» укладено договір № 2024-25-Т від 03.07.2024 року з ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП" на виконання будівельних робіт для завершення будівництва по об’єкту: «Будівництво житлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями на перетині вул. Мілютенка та вул. Шолом-Алейхема у Деснянському районі м. Києва». (Перша черга будівництва. Перший пусковий комплекс) код ДК 021:2015: 45211000-9 — Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків за результатами закупівлі. Ми, як Замовники скористались своїм правом по пп.8 п.13 Особливостей Положеннями Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт. Закупівля додаткових робіт у того самого виконавця робіт здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. Це означає, що всі додаткові угоди разом узяті (якщо їх кілька) мають вкладатися в половину суми основного контракту. Підпункт 8 пункту 13 Особливостей дозволяє замовнику у винятковому порядку добрати необхідні роботи для завершення або розширення початкового проекту без проведення нових торгів, але лише в обмеженому обсязі (до 50 % від ціни основного договору) і в обмежений період. Обсяг нашої закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період до 31.12.2025 року. Відповідно до наказу КП «СПЕЦЖИТЛОФОНД» № 70 від 07. 10. 2025 існує потреба у здійсненні вищевказаної закупівлі. Це дало нам право укласти договір на виконання додаткових будівельних робіт № 2025-35 від 07.10.2025 року з врахуванням всіх вимог законодавства. На дату заключення Договору № 2024-25-Т від 03.07.2024 року у законодавстві не було вимоги щодо оприлюднення цін на матеріальні ресурси з інформацією країни – виробника. Ця вимога з’явилась 23 жовтня 2024 року, з цього моменту необхідно було публікувати інформацію про ціни на матеріальні ресурси як невід'ємний додаток до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту та робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єкта будівництва. Ми, як Замовники при здійсненні закупівлі керувались наступними документами: - ЕКСПЕРТНИЙ ЗВIТ; - Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва. Відповідно до пункту 10 частини першоі? статті 10 Закону Украі?ни «Про публічні закупівлі» Замовник самостіи?но та безоплатно через авторизовані електронні маи?данчики оприлюднює в електронніи? системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першоі? статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів. Згідно з пунктом 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затверджених постановою Кабінету Міністрів Украі?ни від 21.10.2015 No 835 (далі - Положення No 835) машиночитании? формат – формат даних, структуровании? таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та і?х внутрішню структуру, без участі людини. Згідно з пунктом 9 Положення No 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: Текстові дані TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*; Структуровані дані RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Крім цього, згідно з пунктом 15 Порядку розміщення інформаціі? про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерством економіки Украі?ни від 11.06.2020 No 1082 (далі – Порядок No 1082), договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронніи? системі закупівель (далі – ЕСЗ) у форматі PDF. Таким чином, у разі розміщення замовником в ЕСЗ договору про закупівлю, додатків до договору про закупівлю, змін до договору про закупівлю (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машиночитному форматі, наприклад, DOC(X), XML тощо. Замовником під час проведення моніторингу було самостійно усунуто цю невідповідність та оприлюднено в електронніи? системі закупівель договір про закупівлю на об’єкт будівництва у машинозчитувальному форматі. Роботи по договору від 07.10.2025 року №2025-35 будуть завершені відповідно до п. 2.1. розділу ІІ. СТРОКИ ВИКОНАННЯ РОБІТ 31.12.2025 року.
Рішеня
30.10.2025 15:35
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Виконання додаткових будівельних робіт по об’єкту: «Будівництво житлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями на перетині вул. Мілютенка та вул. Шолом-Алейхема у Деснянському районі міста Києва» (Перша черга будівництва. Перший пусковий комплекс)» (ДК 021:2015: 45211000-9 — Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків), з очікуваною вартістю 10 960 526,40 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-UA-2025-10-09-008165-a) та відповідно до пункту 6 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, просимо надати пояснення (інформації та документів) щодо укладення договору на виконання додаткових будівельних робіт від 07.10.2025 року №2025-35, непередбачених проектною документацією. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
31.10.2025 15:09
Орган перевірки
06.11.2025 00:00
Документи повідомлення
31.10.2025 15:10
-
Відповідь
Відповідь на питання
Відповідно до п. 3.4. Договору від 03.07.2024 №2024-25-Т - якщо під час виконання робіт виникла потреба у виконанні додаткових робіт не врахованих проектною документацією, забезпечення якого покладено на Замовника і у зв’язку з цим у відповідному підвищенні договірної ціни, Генпідрядник зобов’язаний протягом 5-ти календарних днів повідомити Замовника про обставини, що призвели до виконання таких робіт, та подати Замовнику пропозиції з відповідними розрахунками. Замовник протягом 10 календарних днів розглядає зазначені пропозиції, приймає рішення по суті та повідомляє про нього Генпідрядника. Генпідрядник ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» звернувся до Замовника та повідомив про необхідність виконання додаткових будівельних робіт. На підтвердження цього генпідрядником надані дефектні акти погоджені та підтверджені представниками Замовника (КП «Спецжитлофонд») які ми, прийняли і відповідно до пп.8 п. 13 Особливостей, саме: виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю) заключили договір на додаткові будівельні роботи на загальну суму 10 960 526,40 грн з ПДВ. На підтвердження вищевказаного надаємо копії наступних документів: 1. Лист ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП»; 2. Копії погоджених дефектних актів; 3. ЗВЕДЕНИЙ КОШТОРИСНИЙ РОЗРАХУНОК ВАРТОСТІ ОБ`ЄКТА БУДІВНИЦТВА; 4. Локальний кошторис на будівельні роботи (10 копій); 5. ОБ`ЄКТНИЙ КОШТОРИС № 02-01.
Рішеня
05.11.2025 14:32
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
10 960 526.4 грн.
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО З УТРИМАННЯ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ "СПЕЦЖИТЛОФОНД"
Контактний телефон:
+380444636730
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
10 960 526.4 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО З УТРИМАННЯ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ "СПЕЦЖИТЛОФОНД"
Контактний телефон:
+380444636730
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності