Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з поточного ремонту вулично-дорожньої мережі на території Франківського району у м.Львові. ДК 021:2015-45230000-8-Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. від Франківська районна адміністрація Львівської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-09-008052-a
Id Tender 97a12397851742a498c93f4dc6100eba
План UA-P-2025-10-09-009569-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 09.10.2025 13:46
Остання зміна 29.10.2025 15:38
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 860 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.10.2025 13:45 до 22.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 09.10.2025 13:45
до 19.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.10.2025 13:45
до 19.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.10.2025 11:34
до 29.10.2025 08:47
Залишилось 2 днів
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.10.2025 08:47
до 04.11.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 29.10.2025 08:47
-
Період уточнень
з 09.10.2025 13:45 до 19.10.2025 00:00
Період оскарження
з 09.10.2025 13:45 до 19.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.10.2025 11:34 до 29.10.2025 08:47
Період кваліфікації
з 22.10.2025 11:34 до 29.10.2025 08:47
Основні параметри
Послуги з поточного ремонту вулично-дорожньої мережі на території Франківського району у м.Львові. ДК 021:2015-45230000-8-Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь.
Місцезнаходження замовника: 79057, Україна, Львівська обл., м.Львів, вул.Генерала Т.Чупринки,85. Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - орган місцевого самоврядування. Мова, якою повинні готуватись тендерні пропозиції : українська мова. Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами).
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
3 860 000 грн.
Послуги з поточного ремонту вулично-дорожньої мережі на території Франківського району у м.Львові. ДК 021:2015-45230000-8-Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь.
Назва предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту вулично-дорожньої мережі на території Франківського району у м.Львові. ДК 021:2015-45230000-8-Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь.
Очікувана вартість
3 860 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
19300,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
22.10.2025 11:11
Закінчення аукціону
22.10.2025 11:34
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту вулично-дорожньої мережі на території Франківського району у м.Львові.
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
79000, Україна, Львівська область, Львів, вулично-дорожня мережа Франківського району на вулицях: Кульпарківська, Тролейбусна, Рубчака, Володимира Великого.
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за фактично надані послуги здійснюються протягом тридцяти календарних днів, на підставі актів наданих послуг, що підписуються двома сторонами, за умови надходження фінансування. Джерело фінансування - кошти бюджету Львівської міської територіальної громади.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП РОМА
Пропозиція:
3 026 470.8 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т"
Пропозиція:
3 419 997.6 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 22.10.2025 11:11
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.10.2025 15:41
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Легінович Олена Андріївна
Електронна пошта
Телефон
380322372065
Замовник
ЄДРПОУ
04056121
Назва (англійською мовою)
Frankivskyi District Administration of Lviv City Council
Повна назва
Франківська районна адміністрація Львівської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Frankivskyi District Administration of Lviv City Council
Поштовий індекс
79057
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
вулиця Генерала Т.Чупринки, будинок 85
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з поточного ремонту вулично-дорожньої мережі на території Франківського району у м.Львові. ДК 021:2015-45230000-8-Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь.
Період вимог/скарг з 29.10.2025 08:47 по 04.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.10.2025 11:34 по 30.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.10.2025 08:47
Довідка НАЗК
29.10.2025 08:47
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
22.10.2025 11:35
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.10.2025 13:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.10.2025 13:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до вимог п.1.1., п.1.2. Додатку №2 до тендерної документації Учасники повинні надати в складі тендерної пропозиції інформаційну довідку щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (згідно наведеної форми1). Ця довідка повинна обов’язково відображати такі основні машини, механізми, обладнання, як: автогудронатор, асфальтоукладач, машина поливально-мийна, коток дорожній самохідний масою не менше 8т., коток дорожній самохідний масою 13т., коток дорожній самохідний на пневмоколісному ходу, коток дорожний на пневмоколісному ходу масою не менше 25 т. На підтвердження наявності власних механізмів, транспортних засобів, техніки, тощо, які підлягають обов’язковій державній реєстрації, повинні бути надані у складі тендерної пропозиції сканкопії свідоцтв про реєстрацію механізмів, транспортних засобів, техніки тощо на кожну позицію, зазначену учасником в інформаційній довідці, або, якщо учасник планує використовувати механізми, транспортні засоби, техніку, тощо відповідно до договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо, то учасник у складі тендерної пропозиції надає сканкопії чинних договорів оренди/лізингу/надання послуг зі всіма додатками до них та свідоцтв про реєстрацію механізмів, транспортних засобів, техніки тощо на кожну позицію зазначену учасником в інформаційній довідці. Якщо механізми, транспортні засоби, техніка, тощо не підлягають державній реєстрації - інший документ, що підтверджує право власності (обліку) тощо. Учасником ПП «РОМА» надано в складі тендерної пропозиції Довідку №1176 від 17.10.2025 Про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та підтверджуючі документи. В складі тендерної пропозиції Учасника відсутня інформація та підтверджуючі документи щодо наявності в Учасника котка дорожнього самохідного саме з масою 13т., машини поливально-мийної. 1.2. Відповідно до п. 1.4. Додатку №2 до тендерної документації «Учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну(ні) дорожню(ні) лабораторію(ї) для проведення вхідного та операційного контролю якості будівельних матеріалів. Для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати: - довідку в довільній формі про наявність вимірювальної(-их) лабораторії(-й) в учасника…..». В складі тендерної пропозиції ПП «РОМА» відсутня Довідка про наявність випробувальної дорожньої лабораторії. 1.3. Відповідно до п.1 Розділу 3 тендерної документації «Усі документи, що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції повинні бути скановані з оригіналів або належним чином засвідчених копій документів у вигляді сканкопій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі сканкопії. Пропозиція учасника може містити документи з водяними знаками…. У разі надання неякісних сканованих копій документів або пошкоджених електронних файлів, що унеможливлюють їх розгляд (нечітке зображення, зміщене зображення, файл не відкривається, невірний формат файлу, встановлено обмеження перегляду файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб, тощо) такі документи Замовником не розглядаються і вважаються неподаними учасником.» ПП «РОМА» в складі тендерної пропозиції надано сканкопію Договору оренди від 02.01.2023 №02/01-2023 текст якого в п.4.1.3., п.6.1., місцях відтиску печаток є нечитабельним (розмитим). Також учасником в складі тендерної пропозиції надано Атестат виробництва емульсії бітумної АВ.ОДС.044.043-25 від 12.09.2025 у якому нечитабельний (розмитий текст) над та в місці проставлення відтиску печатки. 1.4.Відповідно до п.3. частини 2 Додатку №2 тендерної документації лист-гарантія про відсутність підстав передбачених абзацом 2 пунктом 2 Особливостей наданий учасником за формою, що частково не відповідає формі наведеній у цьому ж п.3. 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Відповідно до п.1.1., п.1.2. Додатку №2 до тендерної документації надати інформацію та відповідні підтверджуючі документи щодо наявності в Учасника котка дорожнього самохідного масою 13т., машини поливально-мийної. 2.2. Надати Довідку про наявність випробувальної дорожньої лабораторії. 2.3. Надати сканкопію Договору оренди від 02.01.2023 №02/01-2023, Атестату виробництва емульсії бітумної АВ.ОДС.044.043-25 від 12.09.2025 з читабельним, не розмитим текстом та відтисками печаток. 2.4. Надати лист-гарантію про відсутність підстав передбачених абзацом 2 пунктом 2 Особливостей за чітко встановленою формою, що наведена у п.3 частини 2 Додатку №2.
Створено
24.10.2025 16:31
Надати до
25.10.2025 16:31
Договір
UA-2025-10-09-008052-a-b1
Очікує підписання
3 026 470.8 грн.
3 026 470.8 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з поточного ремонту вулично-дорожньої мережі на території Франківського району у м.Львові.
Номенклатура
Послуги з поточного ремонту вулично-дорожньої мережі на території Франківського району у м.Львові.
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Франківська районна адміністрація Львівської міської ради
Повна назва
Франківська районна адміністрація Львівської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04056121

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП РОМА
Повна назва
ПП РОМА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22357406

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
3 860 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.10.2025 00:00
Замовник:
Франківська районна адміністрація Львівської міської ради
Контактний телефон:
380322372065
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
3 860 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.10.2025 00:00
Замовник:
Франківська районна адміністрація Львівської міської ради
Контактний телефон:
380322372065
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності