Показати схожі тендери

Закупівля ГІОЦ-25П_143_ВО Послуги з навчання за курсом «Система управління інформаційною безпекою» від Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-09-007768-a
Id Tender 6ec37c831d134188820b8e5335300ca2
План UA-P-2025-10-09-009366-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 09.10.2025 13:18
Остання зміна 09.10.2025 13:18
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
80 000 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Залишилось 7 днів 13 год. )
з 09.10.2025 13:18 до 20.10.2025 10:00
Залишилось 4 днів 3 год.
Період уточнень
з 09.10.2025 13:18
до 17.10.2025 00:00
Залишилось 4 днів 3 год.
Період оскарження
з 09.10.2025 13:18
до 17.10.2025 00:00
Період уточнень
з 09.10.2025 13:18 до 17.10.2025 00:00
Період оскарження
з 09.10.2025 13:18 до 17.10.2025 00:00
Основні параметри
ГІОЦ-25П_143_ВО Послуги з навчання за курсом «Система управління інформаційною безпекою»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
80 000 грн.
Послуги з навчання за курсом «Система управління інформаційною безпекою»
Назва предмета закупівлі
Послуги з навчання за курсом «Система управління інформаційною безпекою»
Очікувана вартість
80 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
800,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
21.10.2025 15:13
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з навчання за курсом «Система управління інформаційною безпекою»
Код ДК 021:2015
80510000-2 - Послуги з професійної підготовки спеціалістів
Кількість
2
Одиниця виміру
Людей
Адреса постачання
Україна, Київська область, Київ
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
(для платників ПДВ) Розрахунок за надані Послуги здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця згідно з наданим оригіналом рахунку-фактури та підписаного уповноваженими представниками Сторін Акту здачі-приймання наданих послуг на 30 (тридцятий) календарний день з дати підписання Акта здачі-приймання наданих послуг за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України. При формуванні податкової накладної Виконавець у графі «Отримувач» повинен вказувати «АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ», ФІЛІЯ «ГОЛОВНИЙ ІНФОРМАЦІЙНО-ОБЧИСЛЮВАЛЬНИЙ ЦЕНТР» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ»». У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання Замовником на електронну адресу [email protected] повідомлення від Виконавця з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.. (для неплатників ПДВ) Оплата за надані Послуги здійснюється Замовником на 30 (тридцятий) календарний день з дати підписання уповноваженими представниками Сторін Акту здачі-приймання наданих Послуг. * при укладанні Договору пункти та абзаци за неналежністю платника податку на додану вартість можуть бути видалені. Якщо дата оплати припадає на вихідний день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.10.2025 13:18
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Скринецький Вадим Віталійович
Електронна пошта
Телефон
380444650967
Сайт:
http://www.uz.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
40081258
Повна назва
Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця»
Поштовий індекс
01054
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. І. Франка 21
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
80 000 грн.
Період подання пропозицій
до 20.10.2025 10:00
Замовник:
Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця»
Контактний телефон:
380444650967
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
80 000 грн.
Період подання пропозицій
до 20.10.2025 10:00
Замовник:
Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця»
Контактний телефон:
380444650967
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності