Показати схожі тендери
Закупівля " Капітальний ремонт приміщень корпусу гастроентерологічного відділу літ. А-5 КНП "Моршинська міська лікарня" по вул. 50 -річчя УПА, 20 в м.Моршин Стрийського району Львівської області з метою створення умов для лікування, відновлення та реабілітації осіб, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України" від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРШИНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" МОРШИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-09-007719-a
Id Tender 23e22832b107480a81e2a49cc41a073f
План UA-P-2025-10-09-008581-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 09.10.2025 13:15
Остання зміна 07.11.2025 18:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
8 091 876.2 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.10.2025 13:15 до 29.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 09.10.2025 13:15
до 26.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.10.2025 13:15
до 26.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.10.2025 00:00
до 07.11.2025 18:02
Залишилось 3 днів 15 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.11.2025 18:02
до 13.11.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 07.11.2025 18:02
-
Період уточнень
з 09.10.2025 13:15 до 26.10.2025 00:00
Період оскарження
з 09.10.2025 13:15 до 26.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.10.2025 00:00 до 07.11.2025 18:02
Період кваліфікації
з 29.10.2025 00:00 до 07.11.2025 18:02
Основні параметри
" Капітальний ремонт приміщень корпусу гастроентерологічного відділу літ. А-5 КНП "Моршинська міська лікарня" по вул. 50 -річчя УПА, 20 в м.Моршин Стрийського району Львівської області з метою створення умов для лікування, відновлення та реабілітації осіб, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України"
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
8 091 876.2 грн.
" Капітальний ремонт приміщень корпусу гастроентерологічного відділу літ. А-5 КНП "Моршинська міська лікарня" по вул. 50 -річчя УПА, 20 в м.Моршин Стрийського району Львівської області з метою створення умов для лікування, відновлення та реабілітації осіб, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України"
Назва предмета закупівлі
" Капітальний ремонт приміщень корпусу гастроентерологічного відділу літ. А-5 КНП "Моршинська міська лікарня" по вул. 50 -річчя УПА, 20 в м.Моршин Стрийського району Львівської області з метою створення умов для лікування, відновлення та реабілітації осіб, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України"
Примітки
" Капітальний ремонт приміщень корпусу гастроентерологічного відділу літ. А-5 КНП "Моршинська міська лікарня" по вул. 50 -річчя УПА, 20 в м.Моршин Стрийського району Львівської області з метою створення умов для лікування, відновлення та реабілітації осіб, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України"
Очікувана вартість
8 091 876.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
80918,76
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
" Капітальний ремонт приміщень корпусу гастроентерологічного відділу літ. А-5 КНП "Моршинська міська лікарня" по вул. 50 -річчя УПА, 20 в м.Моршин Стрийського району Львівської області з метою створення умов для лікування, відновлення та реабілітації осіб, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України"
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
82482, Україна, Львівська область, Моршин, Львівська обл., м.Моршин, вул.50-річчя УПА, 20
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відтермінування платежу на термін до 30 календарних днів. Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "КОЛМАН ІНДАСТРІЗ"
Пропозиція:
7 596 140.4 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.10.2025 20:39
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Козак Маріна Ігорівна
Електронна пошта
Телефон
380631317717
Замовник
ЄДРПОУ
32418147
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРШИНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" МОРШИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
82482
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Моршин
Адреса
Львівська обл., м.Моршин, вул.50-річчя УПА, 20
Кваліфікація
Лот № 1 " Капітальний ремонт приміщень корпусу гастроентерологічного відділу літ. А-5 КНП "Моршинська міська лікарня" по вул. 50 -річчя УПА, 20 в м.Моршин Стрийського району Львівської області з метою створення умов для лікування, відновлення та реабілітації осіб, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України"
Період вимог/скарг з 07.11.2025 18:02 по 13.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.10.2025 00:00 по 27.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідно до пункту 28 Особливостей замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. Згідно з пунктом 47 Особливостей Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених у цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей. Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує відсутність в учасника процедури закупівлі підстав, визначених підпунктами 1 і 7 пункту 47 Особливостей. Відповідно до норм пункту 47 Особливостей та умов тендерної документації необхідно здійснити перевірку інформації, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами, щодо наявності / відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, визначених пунктом 47 Особливостей. За результатами перевірки не було виявлено підстав для відмови Учаснику у випадках, визначених пунктом 47 Особливостей. Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на її відповідність вимогам тендерної документації та з урахуванням, що Учасник виправив невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених та/або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника.
Документи кваліфікації
07.11.2025 18:02
Довідка НАЗК
07.11.2025 18:02
Повідомлення про рішення
06.11.2025 17:11
documentType.award.deviationReport
04.11.2025 13:56
Електроний протокол про продовження строку
29.10.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.10.2025 13:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.10.2025 13:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Комунальне некомерційне підприємство «Моршинська міська лікарня» Моршинської міської ради ПРОТОКОЛ уповноваженої особи протокол про продовження строку розгляду тендерної пропозиції « 04» листопада 2025 р. м. Моршин № 04-11 Порядок денний: Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ПП "КОЛМАН ІНДАСТРІЗ" (далі — Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі: «Капітальний ремонт приміщень корпусу гастроентерологічного відділу літ. А-5 КНП "Моршинська міська лікарня" по вул.50 -річчя УПА, 20 в м.Моршин Стрийського району Львівської області з метою створення умов для лікування, відновлення та реабілітації осіб, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України"» , код ДК 021: 2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація , за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля). 1. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-10-09-007719-a По першому питанню порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із тим, що у Замовника є необхідність детально розглянути великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів. По другому питанню порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей. Уповноважена особа , фахівець з публічних закупівель _______КЕП_________ підпис Маріна КОЗАК
Дата продовження строку розгляду
04.11.2025 13:55
Дата кінця розгляду
27.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Комунальне некомерційне підприємство «Моршинська міська лікарня» Моршинської міської ради ПРОТОКОЛ уповноваженої особи « 06» листопада 2025 р. м. Моршин № 8-11 Порядок денний: 1.Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ПП "КОЛМАН ІНДАСТРІЗ", ЄДРПОУ 41477255 (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі " Капітальний ремонт приміщень корпусу гастроентерологічного відділу літ. А-5 КНП "Моршинська міська лікарня" по вул. 50 -річчя УПА, 20 в м.Моршин Стрийського району Львівської області з метою створення умов для лікування, відновлення та реабілітації осіб, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України", код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-10-09-007719-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до вимог п.2.1 Додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження інформації, зазначеної в таблицях «Б» і «В» учасник повинен надати серед іншого -повідомлення про прийняття на роботу працівників, зазначених у довідці (таблиця «Б») Розділу 1 Додатка №1.1 до тендерної документації), з підтверджуючими документами про прийняття цих повідомлень відповідним уповноваженим органом або накази про прийняття на роботу або витяги з наказів про прийняття на роботу або цивільно-правові угоди; Однак у складі Вашої тендерної пропозиції відсутнє документальне підтвердження на директора Дмитрука А.І. відповідно до вимог п.2.1 Додатку 1 до тендерної документації. Просимо усунути цю невідповідність шляхом завантаження в електронну систему закупівель у строк передбачений Особливостями повідомлення про прийняття на роботу з підтверджуючими документами про прийняття цього повідомлення відповідним уповноваженим органом або наказ про прийняття на роботу або витяг з наказу про прийняття на роботу Дмитрука А.І. або цивільно правову угоду відповідно до вимог п.2.1 Додатку 1 до Тендерної документації Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа , фахівець з публічних закупівель КЕП ________________ підпис Маріна КОЗАК
Створено
06.11.2025 17:11
Надати до
07.11.2025 17:11
Договір
UA-2025-10-09-007719-a-c1
Очікує підписання
7 596 140.4 грн.
7 596 140.4 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
" Капітальний ремонт приміщень корпусу гастроентерологічного відділу літ. А-5 КНП "Моршинська міська лікарня" по вул. 50 -річчя УПА, 20 в м.Моршин Стрийського району Львівської області з метою створення умов для лікування, відновлення та реабілітації осіб, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України"
Номенклатура
" Капітальний ремонт приміщень корпусу гастроентерологічного відділу літ. А-5 КНП "Моршинська міська лікарня" по вул. 50 -річчя УПА, 20 в м.Моршин Стрийського району Львівської області з метою створення умов для лікування, відновлення та реабілітації осіб, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України"
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРШИНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" МОРШИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРШИНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" МОРШИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32418147

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "КОЛМАН ІНДАСТРІЗ"
Повна назва
ПП "КОЛМАН ІНДАСТРІЗ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41477255

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
8 091 876.2 грн.
Період подання пропозицій
до 29.10.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРШИНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" МОРШИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380631317717
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
8 091 876.2 грн.
Період подання пропозицій
до 29.10.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРШИНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" МОРШИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380631317717
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності