Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт санітарних кімнат у навчальному корпусі Комунального закладу професійної (професійно-технічної) освіти "Київський професійний будівельний коледж" м. Київ, вулиця Горлівська, 220, Дарницький район від Комунальний заклад професійної (професійно-технічної) освіти "Київський професійний будівельний коледж".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-09-007613-a
Id Tender 2b419ac0b1054a73a3c9e766b617fac0
План UA-P-2025-10-09-008859-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 09.10.2025 13:43
Остання зміна 03.11.2025 13:59
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
952 811 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.10.2025 13:20 до 17.10.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 09.10.2025 13:20
до 14.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.10.2025 13:20
до 14.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 17.10.2025 10:00
до 03.11.2025 13:59
Залишилось 1 днів 11 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.11.2025 13:59
до 09.11.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 03.11.2025 13:59
-
Період уточнень
з 09.10.2025 13:20 до 14.10.2025 00:00
Період оскарження
з 09.10.2025 13:20 до 14.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 17.10.2025 10:00 до 03.11.2025 13:59
Період кваліфікації
з 17.10.2025 10:00 до 03.11.2025 13:59
Основні параметри
Поточний ремонт санітарних кімнат у навчальному корпусі Комунального закладу професійної (професійно-технічної) освіти "Київський професійний будівельний коледж" м. Київ, вулиця Горлівська, 220, Дарницький район
Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками - резидентами України, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, учасник надає переклад цього документу українською мовою, завірений підписом уповноваженої особи Учасника. При цьому установчі документи учасника, документи про призначення/обрання керівника, документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також документи, що підтверджують відповідність предмету закупівлі технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі (в тому числі технічній специфікації), які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Додатково власні назви, торгові марки, моделі, назва виробника, дилера, дистриб’ютора, найменування адміністративних одиниць, адреси, абревіатури, значення технічних характеристик, топоніми, фірмові бланки, адреси сайтів, посилання, які викладені іншою мовою ніж українська, в документах, що входять до складу тендерної пропозиції, не потребують перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому : - офіційні документи, видані органом іноземної держави, повинні бути легалізовані в установленому в Україні порядку або засвідчені шляхом проставлення апостилю, з додаванням перекладу цих документів українською мовою та з урахуванням пунктів 11 та 12 статті 34 та статті 79 Закону України “Про нотаріат”; - неофіційні документи (що не підлягають легалізації / апостилюванню), які готуються учасником-нерезидентом та складені не українською мовою, повинні бути перекладені українською мовою. Достовірність інформації, зазначеної в перекладі наданих документів, завіряється учасником. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
952 811 грн.
Поточний ремонт санітарних кімнат у навчальному корпусі Комунального закладу професійної (професійно-технічної) освіти "Київський професійний будівельний коледж" м. Київ, вулиця Горлівська, 220, Дарницький район
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт санітарних кімнат у навчальному корпусі Комунального закладу професійної (професійно-технічної) освіти "Київський професійний будівельний коледж" м. Київ, вулиця Горлівська, 220, Дарницький район
Очікувана вартість
952 811 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9528,11
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт санітарних кімнат у навчальному корпусі Комунального закладу професійної (професійно-технічної) освіти "Київський професійний будівельний коледж" м. Київ, вулиця Горлівська, 220, Дарницький район
Код ДК 021:2015
45330000-9 - Водопровідні та санітарно-технічні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
02121, Україна, м. Київ, вулиця Горлівська, будинок 220
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "НГ"
Пропозиція:
927 890.87 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.10.2025 13:21
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
09.10.2025 13:11
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
РОЗДОБУДЬКО ОЛЕГ ВІКТОРОВИЧ
Електронна пошта
Телефон
380636539367
Замовник
ЄДРПОУ
02544394
Назва (англійською мовою)
Komunalnii zaklad profesiinoyi (profesiino-tehnichnoyi) osviti "Kiyivskii profesiinii budivelnii koledzh"
Повна назва
Комунальний заклад професійної (професійно-технічної) освіти "Київський професійний будівельний коледж"
Повна назва (англійською мовою)
Komunalnii zaklad profesiinoyi (profesiino-tehnichnoyi) osviti "Kiyivskii profesiinii budivelnii koledzh"
Поштовий індекс
02121
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вулиця Горлівська, будинок 220
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт санітарних кімнат у навчальному корпусі Комунального закладу професійної (професійно-технічної) освіти "Київський професійний будівельний коледж" м. Київ, вулиця Горлівська, 220, Дарницький район
Період вимог/скарг з 03.11.2025 13:59 по 09.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.10.2025 10:00 по 15.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Замовником 31.10.2025 року було розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Станом на кінцевий термін 24 годин відведеного на виправлення часу Замовник встановив, що учасник не виправив виявлені невідповідності
Документи кваліфікації
03.11.2025 13:57
Повідомлення про рішення
documentType.award.eligibilityDocuments
31.10.2025 11:51
documentType.award.deviationReport
24.10.2025 15:08
Електроний протокол про продовження строку
17.10.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.10.2025 13:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.10.2025 13:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Враховуючи значний обсяг документів, наданих учасником ТОВ "НГ" відносно підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі і кваліфікаційним критеріям стосовно закупівлі за №UA-2025-10-09-007613-a та необхідність їх всі переглянути і перевірити відповідність вимогам тендерної документації, відведеного пунктом 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, як затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та нормами статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строку розгляду тендерної пропозиції, а саме п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, замовнику не вистачає. Тому, з метою уникнення порушення строків розгляду тендерної пропозиції і керуючись нормами статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноваженою особою 24.10.2025 року було прийняте рішення продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ "НГ" до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
24.10.2025 15:06
Дата кінця розгляду
15.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. 1. на виконання вимог п.п.1.4 п.1 розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція не містить накладеного електронного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Пропозиція містить електронну печатку 2. на виконання вимог п.п.10.1 п.10 Додатку 4 до тендерної документації не надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій із зазначенням наступної інформації, зокрема: - інформації про обладнання, матеріально-технічну базу учасника*** із зазначенням: його (їх) типу або моделі або марки; відомостей про його (їх) технічний стан; кількість його (їх) одиниць; відомостей про те, на якій правовій підставі воно (вони) залучається Учасником до виконання робіт за договором про закупівлю (власне або залучене* чи належить субпідрядній організації). - інформації про наявність власного або залученого* виробничого приміщення (або виробничої бази або складу або офісу), із зазначенням відомостей про те, на якій правовій підставі воно (вони) залучається учасником (власне або залучене*). 3. на виконання вимог п.п.10.2 п.10 Додатку 4 до тендерної документації не надано документа, що підтверджує право власності або залучення не менше 1-го прожектора. 4. на виконання вимог п.п.10.2 п.10 Додатку 4 до тендерної документації для підтвердження права оренди офісного приміщення надано договір оренди №ДЕ10-05/24. Проте термін дії даного договору сплив 31.05.2025р. Тобто він втратив чинність. 5. на виконання вимог п.п.11.1 п.11 Додатку 4 до тендерної документації надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Проте, надана довідка не містить інформації про ім’я та по батькові працівників 6. на виконання вимог п.п. 11.3 п. 11 Додатку 4 до тендерної документації на інженера з охорони праці Котляренко Олега Сергійовича, не надано сканкопію з оригіналу або копії сторінок 4-5 чинного посвідчення про перевірку знань за формою згідно НПАОП 40.1-1.21-98 (з діючими на дату розкриття результатами перевірки знань з технології робіт). 7. на виконання вимог п.п. 11.3 п. 11 Додатку 4 до тендерної документації на виконавця робіт Трясибороду О.І., не надано сканкопію з оригіналу або копії чинного посвідчення про перевірку знань за формою згідно НПАОП 40.1-1.21-98 (з діючими на дату розкриття результатами перевірки знань з охорони праці; результатами перевірки знань з технології робіт) та протоколу (-ів) (або витягу (-ів) з протоколу (-ів)) з перевірки знань з наступних нормативних документів: Правила улаштування електроустановок (ПУЕ), Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС), Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС), Правила експлуатації електрозахисних засобів (ПЕЕЗ); сканкопію з оригіналу або копії протоколу (-ів) (або витягу (-ів) з протоколу (-ів)) з діючими на дату розкриття результатами перевірки знань з питань охорони праці: Загальний курс з охорони праці, Проходження навчання з питань пожежної безпеки, «Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13), «Правила охорони працi пiд час виконання робiт на висотi» (НПАОП 0.00-1.15-07). 8. на виконання вимог п.п. 11.3 п. 11 Додатку 4 до тендерної документації не надано на відповідні суб’єкти господарювання (навчальний центр, галузевий навчальний центр, тощо), в яких пройшли навчання з охорони праці Котляренко О.С. та Трясиборода О.І., сканкопію декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці (зареєстрованої у територіальному органі Держпраці) на відповідну діяльність з навчання з охорони праці ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ 1. п.п.1.4 п.1 розділу 3 тендерної документації 2. п.п.10.1 п.10 Додатку 4 до тендерної документації 3. п.п.10.2 п.10 Додатку 4 до тендерної документації 4. п.п.10.2 п.10 Додатку 4 до тендерної документації 5. п.п.11.1 п.11 Додатку 4 до тендерної документації 6. п.п. 11.3 п. 11 Додатку 4 до тендерної документації 7. п.п. 11.3 п. 11 Додатку 4 до тендерної документації 8. п.п. 11.3 п. 11 Додатку 4 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. 1. Завірити тендерну пропозицію електронним підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції 2. Надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій із зазначенням наступної інформації, зокрема: - інформації про обладнання, матеріально-технічну базу учасника*** із зазначенням: його (їх) типу або моделі або марки; відомостей про його (їх) технічний стан; кількість його (їх) одиниць; відомостей про те, на якій правовій підставі воно (вони) залучається Учасником до виконання робіт за договором про закупівлю (власне або залучене* чи належить субпідрядній організації). - інформації про наявність власного або залученого* виробничого приміщення (або виробничої бази або складу або офісу), із зазначенням відомостей про те, на якій правовій підставі воно (вони) залучається учасником (власне або залучене*). 3. Надати документ, що підтверджує право власності або залучення не менше 1-го прожектора. 4. Надати документи для підтвердження права оренди офісного приміщення 5. Надати виправлену довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з інформацією про ім’я та по батькові працівників 6. на інженера з охорони праці Котляренко Олега Сергійовича, надати сканкопію з оригіналу або копії сторінок 4-5 чинного освідчення про перевірку знань за формою згідно НПАОП 40.1-1.21-98 (з діючими на дату розкриття результатами перевірки знань з технології робіт). 7. на виконавця робіт Трясибороду О.І., надати сканкопію з оригіналу або копії чинного посвідчення про перевірку знань за формою згідно НПАОП 40.1-1.21-98 (з діючими на дату розкриття результатами перевірки знань з охорони праці; результатами перевірки знань з технології робіт) та протоколу (-ів) (або витягу (-ів) з протоколу (-ів)) з перевірки знань з наступних нормативних документів: Правила улаштування електроустановок (ПУЕ), Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС), Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС), Правила експлуатації електрозахисних засобів (ПЕЕЗ); сканкопію з оригіналу або копії протоколу (-ів) (або витягу (-ів) з протоколу (-ів)) з діючими на дату розкриття результатами перевірки знань з питань охорони праці: Загальний курс з охорони праці, Проходження навчання з питань пожежної безпеки, «Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13), «Правила охорони працi пiд час виконання робiт на висотi» (НПАОП 0.00-1.15-07) 8. надати на відповідні суб’єкти господарювання (навчальний центр, галузевий навчальний центр, тощо), в яких пройшли навчання з охорони праці Котляренко О.С. та Трясиборода О.І., сканкопію декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці (зареєстрованої у територіальному органі Держпраці) на відповідну діяльність з навчання з охорони праці
Створено
31.10.2025 11:49
Надати до
01.11.2025 11:49
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
952 811 грн.
Період подання пропозицій
до 17.10.2025 10:00
Замовник:
Комунальний заклад професійної (професійно-технічної) освіти "Київський професійний будівельний коледж"
Контактний телефон:
380636539367
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
952 811 грн.
Період подання пропозицій
до 17.10.2025 10:00
Замовник:
Комунальний заклад професійної (професійно-технічної) освіти "Київський професійний будівельний коледж"
Контактний телефон:
380636539367
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності