Оплата за поставлену продукцію здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 15 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатну продукцію згідно СОУ НАЕК 038:2021 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії». Сторони погодили, що у разі, якщо Постачальник не здійснить реєстрацію складеної належним чином податкової накладної, або ж відбудеться зупинення реєстрації податкової накладної в ЄРПН, оплата вартості продукції відтерміновується до моменту реєстрації податкової накладної в ЄРПН (відкладальна умова).
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.10.2025 12:32
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.10.2025 12:32
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.10.2025 12:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.10.2025 12:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.10.2025 12:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі, оформлене Протоколом щодо прийняття рішення Уповноваженою особою №488 від 06.11.2025 року.
По суті Скарги надаємо наступні пояснення. Проведення закупівлі 42710000-6 (Машини пральні) заплановано замовником в липні місяці 2025 року, підтвердженням є розміщений річний план закупівель UA-P-2025-07-09-002716-a (Додаток 1. Річний план). Відповідно до даного плану закупівель 10.07.2025 оголошено закупівлю 42710000-6 (Машини пральні). Однак через неодноразове оскарження, процедура проведення торгів була розтягнута у часі, також підчас проведення закупівлі виявлено технічну помилку, та прийнято рішення про відміну торгів відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей (неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень – неможливість усунення технічних порушень, а саме в технічних характеристиках відсутні параметри барабана (глибина барабана), що суттєво впливає на визначені характеристики обладнання). 09.10.2025 оголошено повторно торги на закупівлю 42710000-6 (Машини пральні) номер оголошення про проведення закупівлі UA-2025-10-09-006935-a. Однак дана закупівля також була оскаржена, що призвело до ризику нездійснення поставки товару в строки зазначені в тендерній документації. На виконання затверджених Комплексних заходів з охорони праці на 2025 рік (фінансування передбачено у 2025 році) та на виконання Листа компанії «Про виконання ЗРЗ-2025» № 01-23249/03-вих від 14.10.2025 (Додаток 2. Лист АТ «НАЕК «ЕНЕРГОАТОМ») було прийняте рішення про відміну торгів по причині відсутності потреби у 2025 році. На підставі вищенаведеного вважаємо, що дії та рішення замовника, при проведенні даної процедури закупівлі, не містять жодних порушень норм чинного законодавства. Адміністрація філії «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом» сподівається на справедливе і обґрунтоване рішення Антимонопольного комітету України.
Додатки: 1. Річний план – на 2 арк; 2. Лист АТ «НАЕК «ЕНЕРГОАТОМ» № 01-23249/03-вих від 14.10.2025 – на 2 арк.
Нами може бути надане обладнання, яке відповідає більшості встановленим у закупівлі вимогам, проте через надмірну деталізацію Замовником специфічних технічних вимог, які становлять предмет закупівлі, ми позбавлені можливості пропонувати наявну продукцію іншого виробника. До даної скарги додаються документи, що підтверджують технічні параметри наявного у нас товару та доводять неможливість виконати заявлені вимоги до предмета закупівлі у своїй сукупності.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Ухвалити рішення, яким встановити наявність порушень процедури закупівлі та зобов’язати замовника закупівлі усунути допущені порушення шляхом внесення змін до Додатку 2 до тендерної документації відповідно до вимог скаржника у редакції що додається до скарги
Зобов'язати замовника надати необхідні документи, роз'яснення
Зобов’язати замовника надати звіт про результати моніторингу пропозицій/аналізу цін по предмету закупівлі щодо визначення можливої участі в даних публічних закупівлях двох або більше виробників та/або дистрибюторів/постачальинків професійних пральних машин та професійних сушильних машин, які підходять під технічні параметри визначені замовником та надати першоджерела походження інформації про аналогічну продукцію, а саме у якої юридичної чи фізичної особи-підприємця Замовник взяв нібито заводський буклет на українській мові промислової пральної машини та промислової сушильної машини, надати інформацію до якого саме дилера / дистриб’ютора / представника / постачальника Замовник звернувся для отримання комерційної пропозиції, рахунку чи іншої інформації виробника
Щодо технічних вимог тендерної документації. Технічна специфікація Замовника сформована виходячи з реальних технологічних та виробничих потреб Замовника, забезпечення надійності, довговічності й енергоефективності обладнання. Умови щодо програмування не дублюються, а описують мінімальний функціонал (не менше 10 базових програм з можливістю коригування налаштувань) та розширений режим (99 програм, з яких 79 — вільно програмовані). Це різні рівні керування, що впливають на гнучкість циклів, витрати пари/води/електроенергії та якість прання різних типів білизни. Таке формулювання на практиці розширює, а не звужує конкуренцію, допускає машини з більш широким ПЗ/контролерами, але не вимагає унікального фірмового рішення. Щодо «Діаметру завантажувального люка», то параметр має функціонально-ергономічну мету: безпечне та швидке завантаження мішків/комплектів білизни визначених об’ємів, сумісність з існуючими візками та воротами сортувальних столів, зменшення простоїв і мікротравм персоналу. Це впливає на виробничий процес, а не є «косметичною» величиною. Відповідно до ст. 22 Закону вимоги можуть відображати об’єктивні експлуатаційні потреби; Закон не зобов’язує доводити «унікальність» важливого параметра, достатньо його обґрунтованого зв’язку з експлуатацією.
Скаржник, у своїй скарзі, при оскарженні технічних вимог до предмета закупівлі, посилається на іншу закупівлю, яка була відмінена Замовником раніше, що є недоречним. Далі за текстом, Скаржник зазначає вимоги технічної специфікації, які, на його думку, є дискримінаційними, а саме: глибина барабану, діаметр барабану та об’єм барабану. В той же час, Скаржник додає до скарги «Запропоновану редакцію Додатку 2 до ТД», де змінені майже всі технічні вимоги до предмета закупівлі, ніяк це не обгрунтовуючи, та не надаючи доказів щодо дискримінації. Вивчивши запропонований Скаржником документ, Замовник наполягає, що характеристики запропонованого Скаржником обладнання значною мірою погіршують якісні показники предмета закупівлі, а саме: виробничі потужності, продуктивність та енергоефективність: менший рівень віджиму (G), менша частота обертів при віджимі (що призведе до збільшення затрат на досушування білизни); програматор, що має менше можливостей для програмування, тобто обмежує можливості обладнання, збільшений рівень шуму і так далі. Намагання Скаржника зобов’язати Замовника внести зміни до ТД є нічим іншим як намагання змусити Замовника підігнати вимоги до предмета закупівлі під конкретного виробника обладнання, яке пропонує Скаржник. 3. Інформація щодо характеристик обладнання трьох виробників у вигляді порівняльної таблиці (подано у файлі з поясненням).
Коментар замовника щодо виконання рішення органу оскарження
Рішення АМКУ прийнято до виконання.
Машини пральні
Звернення:
За лотом №1 : Машини пральні
Тема:
Розширення технічних параметрів
Зміст:
Шановний Замовнику,
Наша компанія має бажання прийняти участь у закупівлі 42710000-6 (Машини пральні). Маючи багаторічний дозвід роботи з промисловим пральним обладнанням хочемо Вам запропонувати обладнання високої якості та офіційною гарантією, яке не погіршить Ваш технологічний процес прання, а навпаки покращить. З усією повагою, Звертаємось до Вас з проханням розглянути та внести зміни у Додаток 2 до ТД ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ (Технічні вимоги/опис предмету закупівлі), що не вплине на якісні характеристики обладнання, але надасть можливість розширити коло учасників та обрати якісне обладнання.
Просимо розширити параметри:
Діаметр барабану: 730-770 мм
Глибина барабану: 585 - 640 мм
Рівень віджиму: 350-450 G;
Частота обертів при віджимі: 915-1024 об/хв
Рівень шуму при віджимі: не більше 70dB
Габарити розміри: висота: не більше 1550 мм ширина: не більше 979 мм Максимальна вага: не більше 524.5 кг
Підведення пару: 1х1/2 (1-8 бар); або 1х3/4
робочий тиск води 0,2-0,5 МПа
Електронне управління: не менше 10 програм прання з можливістю зміни заводських налаштувань. Додаткова опція – прання з можливістю зміни заводських налаштувань (не менше 20 заводських програм та можливість створення нових програм)
Дисплей показує номер програми, основні параметри прання: час до закінчення, крок циклу, температура, обороти віджиму/прання і т.д.;
дякуємо
Дата оприлюднення звернення:
17.10.2025 12:35
У відповідь на зверенення, щодо внесення змін у Додаток №2 до ТД Технічна специфікація (Технічні вимоги/опис предмету закупівлі) повідомляємо, що замовником були визначені та зазначені необхідні параметри та характеристики пральних машин з розширеним діапазоном для можливості участі в торгах різних учасників. Вимоги замовника залишаються без змін.
Дата оприлюднення відповіді:
20.10.2025 12:35
Звернення:
За тендером : Машини пральні
Тема:
Термін поставки
Зміст:
Добрий день! Просимо уточнити термін поставки, так як аукціон проходить 15.12.2025р, а вами вказаний термін поставки до 15.12.2025р.
Дата оприлюднення звернення:
10.12.2025 09:37
Перенести зазначений термін поставки не можливо, тому що фінансування на закупівю обладнання (згідно ТД) передбачено у 2025 році., що не дає змогу провести ВК-1, оприбуткувати та провести оплату обладнання.
Дата оприлюднення відповіді:
12.12.2025 16:25
Звернення:
За тендером : Машини пральні
Тема:
Просимо надати додаткові роз'яснення
Зміст:
Шановний Замовник! Звертаємось до вас з уточнюючими питаннями щодо цього тендеру:
1) Рішення АМКУ щодо допуску декількох виробників до закупівлі не було виконано. Представлена ??вами модель як аналог фактично відсутня на ринку і не може вважатися коректною альтернативою, а отже документація досі підготовлена в інтересах конкретного суб'єкта господарювання.
2) Документацію, розміщену 6 листопада, не було оновлено. Дата проведення аукціону (15.12.2025 у 12:32) виходить за межі встановленого кінцевого терміну поставки товару (до 15.12.2025), не говорячи про час оцінки пропозицій, заключення договору, періоду оскарження тощо, що створює організаційні протиріччя.
3) Такі невідповідності можуть привернути увагу Державної аудиторської служби, що створює додаткові ризики вам як організатору цього процесу.
4) Відсутність коректного усунення першопричин може призвести до повторення аналогічних ситуацій наступного року через спробу вирішити питання, оминаючи вимоги антимонопольного законодавства
Просимо врахувати вищезазначені зауваження та надати роз'яснення, щоб процес закупівлі міг бути проведений коректно та відповідно до чинного законодавства.
Дата оприлюднення звернення:
10.12.2025 12:22
Рішення АМКУ № 16104-р/пк-пз від 27.10.2025 виконано 06.11.2025 шляхом внесення змін до ТД. Дату проведення аукціону призначено системою автоматично після виконання замовником рішення АМКУ № 17518-р/пк-пз від 25.11.2025. Перенести строки проведення закупівлі не можливо, тому що фінансування на закупівю обладнання (згідно ТД) передбачено у 2025 році., що не дає змогу провести ВК-1, оприбуткувати та провести оплату обладнання.
Дата оприлюднення відповіді:
12.12.2025 16:27
Машини пральні
Тендер:
UA-2025-10-09-006935-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
За лотом
Дата оприлюднення з часом
06.11.2025 14:20
Кінець періоду оскарження з часом
17.11.2025 00:00
Стан
скасовано
Відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Відміна торгів по причині відсутності потреби у 2025 році.