Показати схожі тендери

Закупівля Система ендоскопічної візуалізації від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СІВЕРСЬКОДОНЕЦЬКА МІСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ» СЄВЄРОДОНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-09-006025-a
Id Tender 1977b05a61af46938227dc27eaf552aa
План UA-P-2025-10-09-004311-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 09.10.2025 11:54
Остання зміна 07.11.2025 08:12
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
7 000 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.10.2025 11:53 до 17.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 09.10.2025 11:53
до 14.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.10.2025 11:53
до 14.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 17.10.2025 16:00
до 24.10.2025 15:10
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.10.2025 15:10
до 30.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 24.10.2025 15:10
до 07.11.2025 08:12
Період уточнень
з 09.10.2025 11:53 до 14.10.2025 00:00
Період оскарження
з 09.10.2025 11:53 до 14.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 17.10.2025 16:00 до 24.10.2025 15:10
Період кваліфікації
з 17.10.2025 16:00 до 24.10.2025 15:10
Основні параметри
Система ендоскопічної візуалізації
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
7 000 000 грн.
Система ендоскопічної візуалізації
Назва предмета закупівлі
Система ендоскопічної візуалізації
Очікувана вартість
7 000 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
35000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
17.10.2025 15:37
Закінчення аукціону
17.10.2025 16:00
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 1 (штуки)
Відеопроцесор
Опис предмета закупівлі
Відеопроцесор
Код ДК 021:2015
33162100-4 - Апаратура для операційних блоків
Код НК 024:2023
35616 Система ендоскопічної візуалізації
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08720, Україна, Київська область, м.Українка, вул.Київська,1
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Відеогастроскоп
Опис предмета закупівлі
Відеогастроскоп
Код ДК 021:2015
33162100-4 - Апаратура для операційних блоків
Код НК 024:2023
35616 Система ендоскопічної візуалізації
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08720, Україна, Київська область, м.Українка, вул.Київська,1
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Позиція : №3 1 (штуки)
Відеоколоноскоп
Опис предмета закупівлі
Відеоколоноскоп
Код ДК 021:2015
33162000-3 - Апаратура та інструменти для операційних блоків
Код НК 024:2023
35616 Система ендоскопічної візуалізації
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08720, Україна, Київська область, м.Українка, вул.Київська,1
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Позиція : №4 1 (штуки)
Помпа водяна
Опис предмета закупівлі
Помпа водяна
Код ДК 021:2015
33162100-4 - Апаратура для операційних блоків
Код НК 024:2023
35616 Система ендоскопічної візуалізації
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08720, Україна, Київська область, м.Українка, вул.Київська,1
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНЕКС"
Пропозиція:
6 609 469.18 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА МЕДИЧНА КОМПАНІЯ"
Пропозиція:
6 508 268.58 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 17.10.2025 15:37
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.10.2025 11:54
Оголошення про проведення закупівлі
documentType.tender.billOfQuantity
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
09.10.2025 11:53
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сергій Роззувайло
Електронна пошта
Телефон
+0675671700
Замовник
ЄДРПОУ
37747995
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СІВЕРСЬКОДОНЕЦЬКА МІСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ» СЄВЄРОДОНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
93400
Країна
Україна
Область або регіон
Луганська область
Населений пункт
м. Сіверськодонецьк
Адреса
вул. Єгорова, буд. 2Б
Кваліфікація
Лот № 1 Система ендоскопічної візуалізації
Період вимог/скарг з 24.10.2025 15:10 по 30.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.10.2025 16:00 по 25.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.10.2025 15:10
Довідка НАЗК
24.10.2025 15:10
Повідомлення про рішення
17.10.2025 16:01
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-10-09-006025-a-c1
Підписаний і діє
Номер
82
6 508 268.58 грн.
6 082 494 грн.
З ПДВ
Підписано
06.11.2025
Строк дії договору з
06.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Відеопроцесор
Номенклатура
Відеопроцесор
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.
Код НК 024:2023
35616 Система ендоскопічної візуалізації
Номенклатура
1 (штуки)
Відеогастроскоп
Номенклатура
Відеогастроскоп
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.
Код НК 024:2023
35616 Система ендоскопічної візуалізації
Номенклатура
1 (штуки)
Відеоколоноскоп
Номенклатура
Відеоколоноскоп
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.
Код НК 024:2023
35616 Система ендоскопічної візуалізації
Номенклатура
1 (штуки)
Помпа водяна
Номенклатура
Помпа водяна
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.
Код НК 024:2023
35616 Система ендоскопічної візуалізації

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СІВЕРСЬКОДОНЕЦЬКА МІСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ» СЄВЄРОДОНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СІВЕРСЬКОДОНЕЦЬКА МІСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ» СЄВЄРОДОНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37747995

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА МЕДИЧНА КОМПАНІЯ"
Повна назва
ТОВ "УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА МЕДИЧНА КОМПАНІЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38340773

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
07.11.2025 08:12
-
07.11.2025 08:11
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-11-10-000010
Дата створення проекту
10.11.2025 10:55
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
10.11.2025 12:11
Дата публікації висновку про результати
24.11.2025 13:47
Дата завершення усунення порушень
09.12.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
02.12.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 776-92-62
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127015
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Сєвєродонецьк
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 10.11.2025 № 43-З Сіверськодонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о.начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 10.11.2025 № 43-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2025-10-09-006025-a 09.10.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна КАЛЬНИЦЬКА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
10.11.2025 00:00
Документи рішення
10.11.2025 12:11
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 24 листопада 2025 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит Управління. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Сіверськодонецька міська багатопрофільна лікарня» Сіверськодонецької міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 09.10.2025 № 123, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Українська торгова медична компанія» (далі - ТОВ «Українська торгова медична компанія»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця від 23.10.2025 № 132, повідомлення про намір укласти договір, договір від 06.11.2025 № 82. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що відповідно до норм пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Згідно з пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до пункту 54 Особливостей передбачено, що надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї та/або оголошення про проведення відкритих торгів здійснюється замовником відповідно до цього пункту. Разом з цим, Замовником у тендерній документації (розділ ІІ «Порядок внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації») не передбачено надання роз’яснень щодо оголошення про проведення відкритих торгів та внесення змін до нього. Отже, на дату проведення процедури закупівлі Замовником не враховано зміни, внесені Постановою КМУ № 382 від 02.04.2024 до пункту 54 Особливостей. Враховуючи викладене, тендерна документація складена без врахування змін до Особливостей, внесених постановою Кабінету Міністрів України № 382 від 02.04.2024 та не відповідає нормам встановленим пунктом 54 Особливостей, в результаті чого порушено абзац 1 частини третьої статті 22 Закону та пункт 28 Особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, встановлено порушення вимог частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит Управління– порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом проведення навчання з особами, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
24.11.2025 00:00
Дата публікації
24.11.2025 13:47
Документи висновку
24.11.2025 13:47
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СІВЕРСЬКОДОНЕЦЬКА МІСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ» СЄВЄРОДОНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ УВАЖНО РОЗГЛЯНУТО ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ,ЩОДО ПОРУШЕНЬ ДОПУЩЕНИХ ПРИ ПРОВЕДЕННІ ЗАКУПІВЛІ ЕНДОСКОПІЧНОЇ СИСТЕМИ UA-2025-10-09-006025-a ВІД 09.10.2025 РОКУ З МЕТОЮ НЕДОПУЩЕННЯ В ПОДАЛЬШОМУ АНАЛОГІЧНИХ ПОРУШЕНЬ 26.11.2025 РОКУ БУЛО ПРОВЕДЕНО НАРАДУ ЗА УЧАСТЮ КЕРІВНИЦТВА КНП "СМБЛ", НА ЯКІЙ,, БУЛО СУВОРО ПОПЕРЕДЖЕНО ФАХІВЦЯ З ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ ЩОДО НЕДОПУЩЕННЯ У ПОДАЛЬШОМУ ПОРУШЕНЬ ВИМОГ ЗАКОНУ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" ТА ПОСТАНОВИ КМУ 1178..ТАКОЖ БУЛО ПРОВЕДЕНО ЗАНЯТТЯ ЗІ ЗНАННЯ ВИМОГ ЗАКОНУ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" ТА ПОСТАНОВИ КМУ 1178.
Дата публікації
28.11.2025 12:11
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Замовником надано інформацію про вжиті заходи.
Результат
Усунуто
Дата публікації
02.12.2025 15:24
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
02.12.2025 15:27
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Устаткування для операційних блоків (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2025-10-09-006025-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питаннь: 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду. 3. Надайте, будь ласка, пояснення чому у тендерній документації не враховано зміни, внесені постановою КМ №382 від 02.04.2024 до пункту 54 Особливостей. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк».
Рішеня
11.11.2025 14:13
Орган перевірки
15.11.2025 00:00
Документи повідомлення
11.11.2025 14:14
-
Відповідь
Відповідь на запитання.
Згідно Вашого запиту надаємо відповідь на запитання. 1.З метою найбільш ефективного та раціонального використання коштів при проведенні закупівлі Комунальним некомерційним підприємством "Сіверськодонецька міська багатопрофільна лікарня" (далі-КНП "СМБЛ") ендоскопічної системи у період з липня по жовтень 2025 року фахівцями КНП "СМБЛ" було вивчено враховуючи досвід використання іншими лікарнями та запропонованого на легальному ринку ендоскопічної системи, було визначено технічні характеристики майбутнього предмету закупівлі.Також було проведено моніторинг цін на даний вид товару з урахуванням технічних характеристик ендоскопічної системи. З урахуванням технічних та якісних характеристик майбутнього предмета закупівлі було направлено запити можливим учасникам торгів,.з усіх комерційних пропозицій було враховано 3 комерційні пропозиції з найменшою ціною. Згідно Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» було застосовано формулу оцінки предмета закупівлі: Цод = (Ц1+Ц2+Ц3)/К=7470000.00+6900000.00+6500000.00/ 3 =6956666,6666667 грн.,після округлення очікувана вартість майбутньої закупівлі склала 7 000 000.00 грн яка була визначена при оголошенні закупівлі, як очікувана вартість предмета закупівлі в межах призначень для даного виду товару. 2.Посилання на сайт:https://smbl.com.ua/zakupivli/. 3.Розділом ІІ до тендерної документації було зазначено порядок унесення змін та надання роз'яснень до тендерної документації згідно п 54 Особливостей.Слід зазначити,що даний пункт при проведені закупівлі не був застосований у зв'язку з відсутністю звернень за роз'ясненнями з боку учасників та/або можливих учасників відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: Система ендоскопічна візуалізіції код за ДК 021:2015: 33160000-9 – Устаткування для операційних блоків та не вплинуло і не могло вплинути на результати аукціону,який відбувся 17.10.2025 року, за результатами якого було визначено переможця торгів. Що стосується Постанови КМ №382 від 02.04.2024 до пункту 54 Особливостей стався технічний збій при заповненні тендерної документації викликаний збоєм в роботі електричного устаткування при відключенні від електромереж. З повагою. КНП "СМБЛ".
Рішеня
14.11.2025 15:04
Замовник
Документи повідомлення
14.11.2025 15:06
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 17.10.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СІВЕРСЬКОДОНЕЦЬКА МІСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ» СЄВЄРОДОНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+0675671700
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 17.10.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СІВЕРСЬКОДОНЕЦЬКА МІСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ» СЄВЄРОДОНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+0675671700
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності