Показати схожі тендери

Закупівля 44110000-4 Конструкційні матеріали (Лінолеум типу Tarkett або еквівалент) від Державна установа "Урядовий контактний центр".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-09-005822-a
Id Tender 3becf26525374d119458d7eb3d04860a
План UA-P-2025-02-28-007124-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 09.10.2025 11:48
Остання зміна 28.10.2025 14:31
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
128 368.71 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.10.2025 11:48 до 17.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 09.10.2025 11:48
до 14.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.10.2025 11:48
до 14.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 17.10.2025 12:48
до 24.10.2025 09:21
Залишилось 11 год. 6 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.10.2025 11:06
до 30.10.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 24.10.2025 09:21
-
Період уточнень
з 09.10.2025 11:48 до 14.10.2025 00:00
Період оскарження
з 09.10.2025 11:48 до 14.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 17.10.2025 12:48 до 24.10.2025 09:21
Період кваліфікації
з 17.10.2025 12:48 до 24.10.2025 09:21
Основні параметри
44110000-4 Конструкційні матеріали (Лінолеум типу Tarkett або еквівалент)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
128 368.71 грн.
44110000-4 Конструкційні матеріали (Лінолеум типу Tarkett або еквівалент)
Назва предмета закупівлі
44110000-4 Конструкційні матеріали (Лінолеум типу Tarkett або еквівалент)
Очікувана вартість
128 368.71 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
650,0
0,51 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
17.10.2025 12:07
Закінчення аукціону
17.10.2025 12:48
Позиція
Опис предмета закупівлі
44110000-4 Конструкційні матеріали (Лінолеум типу Tarkett або еквівалент)
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
213
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
01001, Україна, Київська область, Київ, провулок Музейний, 12
Дата постачання по
07.11.2025 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "БАСКО"
Пропозиція:
81 344 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ОНІС-ТОРГ"
Пропозиція:
102 240 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ОБРІЙ-СЕРВІС"
Пропозиція:
101 741.58 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Фіцман Юго Петрівна
Пропозиція:
73 485 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Епіцентр К"
Пропозиція:
76 892 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 17.10.2025 12:07
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.10.2025 14:53
Оголошення про проведення закупівлі
-
-
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Оксана Баранова
Електронна пошта
Телефон
+380442878181
Сайт:
https://ukc.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
36521731
Повна назва
Державна установа "Урядовий контактний центр"
Поштовий індекс
01001
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Еспланадна, буд. 8/10
Кваліфікація
Лот № 1 44110000-4 Конструкційні матеріали (Лінолеум типу Tarkett або еквівалент)
Період вимог/скарг з 22.10.2025 11:06 по 28.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.10.2025 12:48 по 25.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.10.2025 11:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.10.2025 11:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. У пункті 3 Додатку 4 до Тендерної документації було зазначено, що Учасник повинен завантажити в електронному вигляді, Довідку/інформацію в довільній формі щодо погодження та обов’язкового виконання вимог Додатку 2 до Тендерної документації. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Гарантійний-лист від 16.10.2025 № 2, де зазначено: «Я, фізична особа підприємець Фіцман Ю. П., яка є учасником закупівлі UA-2025-10-09-005822-a, гарантую що погоджується с Додаток №2 до документації для проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель та підтверджує відповідність своєї пропозиції Учасника технічним вимогам закупівлі, відповідно до Додатку №2». Дана Закупівля проводилася за процедурою закупівлі Відкриті торги з урахуванням Особливостей Оскільки, виправлення даної невідповідності не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, для усунення невідповідностей Учасник повинен надати Довідку/інформацію в довільній формі щодо погодження та обов’язкового виконання вимог Додатку 2 до Тендерної документації, в якій зазначити правильний вид закупівлі. 2. В пункті 1 Розділі 3 Тендерної документації вказано, що: «тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Документи, що складаються учасником у довільній формі, надаються на фірмовому бланку учасника (за наявності) за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та завіряються печаткою учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно діючого законодавства). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Учасник підписав свою тендерну пропозицію удосконаленим електронним підписом (УЕП). Для усунення невідповідностей Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції Учасника на всю тендерну пропозицію та на документи, що складалися Учасником у довільній формі.
Створено
20.10.2025 16:37
Надати до
21.10.2025 16:37
Період вимог/скарг з 24.10.2025 09:21 по 30.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.10.2025 11:06 по 30.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.10.2025 09:21
Довідка НАЗК
24.10.2025 09:21
Повідомлення про рішення
22.10.2025 11:06
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-10-09-005822-a-a1
Очікує підписання
76 892 грн.
76 892 грн.
З ПДВ
Номенклатура
213 (метри квадратні)
44110000-4 Конструкційні матеріали (Лінолеум типу Tarkett або еквівалент)
Номенклатура
44110000-4 Конструкційні матеріали (Лінолеум типу Tarkett або еквівалент)
Кількість
213
Одиниця виміру
метри квадратні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 7 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Державна установа "Урядовий контактний центр"
Повна назва
Державна установа "Урядовий контактний центр"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36521731

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Епіцентр К"
Повна назва
ТОВ "Епіцентр К"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32490244

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
128 368.71 грн.
Період подання пропозицій
до 17.10.2025 00:00
Замовник:
Державна установа "Урядовий контактний центр"
Контактний телефон:
+380442878181
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
128 368.71 грн.
Період подання пропозицій
до 17.10.2025 00:00
Замовник:
Державна установа "Урядовий контактний центр"
Контактний телефон:
+380442878181
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності