Показати схожі тендери

Закупівля Плити індукційні підлогові за кодом ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади (деталізований код - 39711400-3 Жаровні, варильні поверхні, конфорки та електричні плити) від Департамент освіти та науки Хмельницької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-09-005528-a
Id Tender e07a864c603f4c8bb00026147f331330
План UA-P-2025-10-09-004513-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 09.10.2025 11:44
Остання зміна 27.10.2025 09:30
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
216 210 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.10.2025 11:44 до 17.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 09.10.2025 11:44
до 14.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.10.2025 11:44
до 14.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 17.10.2025 12:48
до 20.10.2025 10:07
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.10.2025 10:07
до 26.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 20.10.2025 10:07
до 27.10.2025 09:30
Період уточнень
з 09.10.2025 11:44 до 14.10.2025 00:00
Період оскарження
з 09.10.2025 11:44 до 14.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 17.10.2025 12:48 до 20.10.2025 10:07
Період кваліфікації
з 17.10.2025 12:48 до 20.10.2025 10:07
Основні параметри
Плити індукційні підлогові за кодом ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади (деталізований код - 39711400-3 Жаровні, варильні поверхні, конфорки та електричні плити)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
216 210 грн.
Плити індукційні підлогові за кодом ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади (деталізований код - 39711400-3 Жаровні, варильні поверхні, конфорки та електричні плити)
Назва предмета закупівлі
Плити індукційні підлогові за кодом ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади (деталізований код - 39711400-3 Жаровні, варильні поверхні, конфорки та електричні плити)
Очікувана вартість
216 210 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1081,05
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
17.10.2025 12:25
Закінчення аукціону
17.10.2025 12:48
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 3 (штуки)
Плита індукційна підлогова 4 конфорки
Опис предмета закупівлі
Плита індукційна підлогова 4 конфорки
Код ДК 021:2015
39711400-3 - Жаровні, варильні поверхні, конфорки та електричні плити
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
15.11.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Плита індукційна підлогова 6 конфорок
Опис предмета закупівлі
Плита індукційна підлогова 6 конфорок
Код ДК 021:2015
39711400-3 - Жаровні, варильні поверхні, конфорки та електричні плити
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
15.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПІВЕНЬ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ
Пропозиція:
211 917 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Пунгін Андрій Борисович
Пропозиція:
212 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 17.10.2025 12:25
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.10.2025 11:44
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Баковець Анастасія Олександрівна
Електронна пошта
Телефон
380974645784
Замовник
ЄДРПОУ
02146920
Назва (англійською мовою)
Department of Education and Science of Khmelnytsky City Council
Повна назва
Департамент освіти та науки Хмельницької міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Department of Education and Science of Khmelnytsky City Council
Поштовий індекс
29000
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
Хмельницький
Адреса
вул. Грушевського, буд. 53
Кваліфікація
Лот № 1 Плити індукційні підлогові за кодом ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади (деталізований код - 39711400-3 Жаровні, варильні поверхні, конфорки та електричні плити)
Період вимог/скарг з 20.10.2025 10:07 по 26.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.10.2025 12:48 по 25.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
20.10.2025 10:07
Довідка НАЗК
20.10.2025 10:07
Повідомлення про рішення
20.10.2025 10:05
Скарги та рішення
17.10.2025 12:48
Витяг з ЄДР
17.10.2025 12:48
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.10.2025 11:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.10.2025 11:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1. ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПІВЕНЬ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ (2924805724) у складі тендерної пропозиції не надала підтвердження відповідності УЧАСНИКА (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей, а саме: довідку в довільній формі про те, що між ним і замовником раніше не було укладено договір про закупівлю за яким учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та / або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору або надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. 2. ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПІВЕНЬ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ (2924805724) у складі тендерної пропозиції не надала довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше одного договору). 3. ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПІВЕНЬ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ (2924805724) у складі тендерної пропозиції не надала гарантійний лист: ціна індукційних плит, що є предметом закупівлі, повинна включати всі податки та збори, що сплачуються або підлягають сплаті стосовно запропонованого товару, а також витрати на навантажувально-розвантажувальні роботи, транспортування та всі інші витрати, необхідні для постачання плит. Будь-які додаткові послуги, необхідні для забезпечення постачання плит, не оплачуються Замовником окремо, а їх вартість вважається врахованою у загальній ціні пропозиції, визначеній учасником за результатами електронного аукціону. 4. ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПІВЕНЬ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ (2924805724) у складі тендерної пропозиції не надала гарантійний лист: товар обов’язково повинен бути упакований належним чином, що забезпечує його збереження при перевезені та зберіганні. Упаковка має бути з відповідним маркуванням, бути безпечною при експлуатації, перевезенні та вантажно-розвантажувальних роботах. 5. ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПІВЕНЬ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ (2924805724) у складі тендерної пропозиції не надала гарантійний лист: постачання товару відбувається в цілому. Відвантаження, доставка до місця поставки товару та розвантаження товару, здійснюється Учасником власними силами і транспортом. 6. ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПІВЕНЬ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ (2924805724) у складі тендерної пропозиції не надала гарантійний лист: строк гарантії на Товар – не менше гарантійного строку заводу-виробника. 7. ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПІВЕНЬ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ (2924805724) у складі тендерної пропозиції не надала гарантійний лист: гарантійний лист, що підтверджує: комплектність поставки (плита, інструкція, гарантійний талон). 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 1.1 до тендерної документації, додаток 1 до тендерної документації 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Надати у складі тендерної пропозиції: - довідку в довільній формі про те, що між ним і замовником раніше не було укладено договір про закупівлю за яким учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та / або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору або надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах; - довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше одного договору); - гарантійний лист: ціна індукційних плит, що є предметом закупівлі, повинна включати всі податки та збори, що сплачуються або підлягають сплаті стосовно запропонованого товару, а також витрати на навантажувально-розвантажувальні роботи, транспортування та всі інші витрати, необхідні для постачання плит. Будь-які додаткові послуги, необхідні для забезпечення постачання плит, не оплачуються Замовником окремо, а їх вартість вважається врахованою у загальній ціні пропозиції, визначеній учасником за результатами електронного аукціону; - гарантійний лист: товар обов’язково повинен бути упакований належним чином, що забезпечує його збереження при перевезені та зберіганні. Упаковка має бути з відповідним маркуванням, бути безпечною при експлуатації, перевезенні та вантажно-розвантажувальних роботах; - гарантійний лист: постачання товару відбувається в цілому. Відвантаження, доставка до місця поставки товару та розвантаження товару, здійснюється Учасником власними силами і транспортом; - гарантійний лист: строк гарантії на Товар – не менше гарантійного строку заводу-виробника; - гарантійний лист: гарантійний лист, що підтверджує: комплектність поставки (плита, інструкція, гарантійний талон).
Створено
17.10.2025 14:02
Надати до
18.10.2025 14:02
Договір
UA-2025-10-09-005528-a-b1
Підписаний і діє
Номер
151
211 917 грн.
211 917 грн.
З ПДВ
Підписано
27.10.2025
Строк дії договору з
27.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
3 (штуки)
Плита індукційна підлогова 4 конфорки
Номенклатура
Плита індукційна підлогова 4 конфорки
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 15 листопада 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Плита індукційна підлогова 6 конфорок
Номенклатура
Плита індукційна підлогова 6 конфорок
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 15 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент освіти та науки Хмельницької міської ради
Повна назва
Департамент освіти та науки Хмельницької міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02146920

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПІВЕНЬ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ
Повна назва
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПІВЕНЬ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2924805724

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
27.10.2025 09:30
-
27.10.2025 09:29
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
216 210 грн.
Період подання пропозицій
до 17.10.2025 00:00
Замовник:
Департамент освіти та науки Хмельницької міської ради
Контактний телефон:
380974645784
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
216 210 грн.
Період подання пропозицій
до 17.10.2025 00:00
Замовник:
Департамент освіти та науки Хмельницької міської ради
Контактний телефон:
380974645784
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності