Показати схожі тендери

Закупівля Навчальне обладнання для кабінетів фізики, хімії, біології та географії від СУМСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ №15 СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-09-004633-a
Id Tender 5f48440ee9a64e99832389ee3e5e7152
План UA-P-2025-10-09-005161-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 09.10.2025 11:16
Остання зміна 27.10.2025 18:05
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
619 210 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.10.2025 11:14 до 20.10.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 09.10.2025 11:14
до 17.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.10.2025 11:14
до 17.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.10.2025 09:00
до 24.10.2025 16:23
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.10.2025 16:23
до 30.10.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 24.10.2025 16:23
-
Період уточнень
з 09.10.2025 11:14 до 17.10.2025 00:00
Період оскарження
з 09.10.2025 11:14 до 17.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 20.10.2025 09:00 до 24.10.2025 16:23
Період кваліфікації
з 20.10.2025 09:00 до 24.10.2025 16:23
Основні параметри
Навчальне обладнання для кабінетів фізики, хімії, біології та географії
закупівля здійснюється в рамках Ukraine Facility
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
619 210 грн.
Навчальне обладнання для кабінетів фізики, хімії, біології та географії
Назва предмета закупівлі
Навчальне обладнання для кабінетів фізики, хімії, біології та географії
Очікувана вартість
619 210 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3096,05
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 1 (комплект)
Комплект засобів навчання для кабінету фізики
Опис предмета закупівлі
Комплект засобів навчання для кабінету фізики
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
40000, Україна, Сумська область, м.Суми, вул. Берестовська, 56
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (комплект)
Комплект засобів навчання для кабінету хімії
Опис предмета закупівлі
Комплект засобів навчання для кабінету хімії
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
40000, Україна, Сумська область, м.Суми, вул. Берестовська, 56
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Позиція : №3 1 (комплект)
Комплект засобів навчання для кабінету біології
Опис предмета закупівлі
Комплект засобів навчання для кабінету біології
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
40000, Україна, Сумська область, м.Суми, вул. Берестовська, 56
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Позиція : №4 1 (комплект)
Комплект засобів навчання для кабінету географії
Опис предмета закупівлі
Комплект засобів навчання для кабінету географії
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
40000, Україна, Сумська область, м.Суми, вул. Берестовська, 56
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СКУЛ ЛАБ"
Пропозиція:
619 210 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.10.2025 11:31
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine Facility
Повна назва
Ukraine Facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Інна Гаращенко
Електронна пошта
Телефон
+380663441179
Замовник
ЄДРПОУ
23049894
Повна назва
СУМСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ №15 СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
40009
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
місто Суми
Адреса
вул.Берестовська будинок 56
Кваліфікація
Лот № 1 Навчальне обладнання для кабінетів фізики, хімії, біології та географії
Період вимог/скарг з 24.10.2025 16:23 по 30.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.10.2025 09:00 по 28.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.10.2025 16:23
Довідка НАЗК
24.10.2025 16:23
Повідомлення про рішення
24.10.2025 16:14
-
20.10.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.10.2025 11:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.10.2025 11:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
В Додатку № 1 до тендерної документації Замовником визначено перелік документів та / або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 16 та 22 Закону з урахуванням Особливостей)». 1) Підпунктом 12.5.1 пункту 12 Додатку 1 тендерної документації Замовником встановлена наступна вимога – Для підтвердження вимог встановлених до запропонованих датчика температури, датчика напруги, датчика сили та датчика освітленості або освітлення і кольору учасник має надати: Довідку з інформацією про виробника і модель та із зазначенням посиланням на сайт виробника запропонованого датчика. У складі тендерної пропозиції Учасником надано Довідку від 17.10.2025 вих № 5 (файл 5 довідка датчики.pdf). Проте у Довідці від 17.10.2025 вих № 5 відсутня інформація про виробника, модель та посилання на сайт виробника запропонованого датчика напруги. Водночас інформація про виробника та модель датчика напруги міститься в іншому документі тендерної пропозиції — «Порівняльна таблиця відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника» (файл 4 порівняльна таблиця.pdf) Відповідно до статті 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Отже, виявлена невідповідність може кваліфікуватись як помилка в оформленні тендерної пропозиції (неповне відображення даних у визначеному документі). Така невідповідність не впливає на повноту інформації про технічні та якісні характеристики запропонованого Учасником товару. Інформація про технічні та якісні характеристики самого предмета закупівлі (а саме: найменування, марка, модель) є наявною у складі пропозиції (у Порівняльній таблиці). Це означає, що зміст пропозиції щодо товару не порушено. Виправлення лише вимагає перенесення вже наявної інформації до Довідки. Таким чином, ураховуючи, що вся запитувана ключова інформація щодо датчика напруги (виробник та модель) наявна у складі тендерної пропозиції, але не відображена в окремому документі (довідці), вона підлягає усуненню відповідно до пункту 43 Особливостей. 2) Підпунктом 13.6 пункту 13 Додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлена наступна вимога – Довідка в довільній формі зі зазначенням найменування учасника, підрядника та субпідрядника їх коду ЄДРПОУ та яка має містити ім’я, прізвище та дати народження їх бенефіціарних власників (найменування учасника, підрядника, субпідрядника та їх кінцевого бенефіціарного власника зазначається українською мовою та транслітерацією) На виконання зазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції Учасником надана відповідна Довідка від 17.10.2025 вих № 15-2 (файл 15 відповідність умовам рамкової угоди 5.pdf). Проте найменування учасника, зазначено англійською мовою а не транслітерацією. Таким чином, містяться невідповідності в інформації, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Для усунення зазначених невідповідностей, відповідно до абзацу другого пункту 43 Особливостей, учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати через електронну систему закупівель: - у довідці, поданої на виконання вимоги підпункту 12.5.1 пункту 12 Додатку 1 зазначити інформацією про виробника, модель, посилання на сайт виробника запропонованого датчика напруги. - у довідці, поданій на виконання вимоги підпункту 13.6 пункту 13 Додатку 1, зазначити найменування учасника транслітерацією.
Створено
23.10.2025 15:13
Надати до
24.10.2025 15:13
Договір
UA-2025-10-09-004633-a-c1
Очікує підписання
619 210 грн.
619 210 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (комплект)
Комплект засобів навчання для кабінету фізики
Номенклатура
Комплект засобів навчання для кабінету фізики
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (комплект)
Комплект засобів навчання для кабінету хімії
Номенклатура
Комплект засобів навчання для кабінету хімії
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (комплект)
Комплект засобів навчання для кабінету біології
Номенклатура
Комплект засобів навчання для кабінету біології
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (комплект)
Комплект засобів навчання для кабінету географії
Номенклатура
Комплект засобів навчання для кабінету географії
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
СУМСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ №15 СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
СУМСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ №15 СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
23049894

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "СКУЛ ЛАБ"
Повна назва
ТОВ "СКУЛ ЛАБ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45835457

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-24-000005
Дата створення проекту
24.10.2025 11:06
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
27.10.2025 09:40
Дата публікації висновку про результати
03.11.2025 10:29
Дата завершення усунення порушень
07.11.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
18.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 96) 313-79-38
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 24.10.2025 № 97-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Ігор КОРОТКИЙ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 24.10.2025 № 97-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2025-10-09-004633-a 09.10.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
24.10.2025 00:00
Документи рішення
27.10.2025 09:40
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 03 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 04.10.2025 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов тендерної документації, проєкту договору умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Cумський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №15 Cумської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 09.10.2025 (протокол б/н), зі змінами від 14.10.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 20.10.2025, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СКУЛ ЛАБ», вимогу про усунення невідповідностей до 24.10.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 24.10.2025 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 24.10.2025, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 30.10.2025.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов тендерної документації, проєкту договору умовам Рамкової угоди – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
.
Дата висновку
03.11.2025 00:00
Дата публікації
03.11.2025 10:29
Документи висновку
03.11.2025 10:29
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Навчальне обладнання для кабінетів фізики, хімії, біології та географії» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-09-004633-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). 1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Зокрема, надати комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. На вимогу пункту 12.5.3. додатку 1 до тендерної документації учасником ТОВ «СКУЛ ЛАБ» у складі тендерної пропозиції надано сертифікат експертизи типу на датчики від 05.02.2021 №2910-СЕТ (файл «5 Сертифікат експертизи LQ.pdf»), в якому вказано, що «Цей сертифікат буде недійним у разі внесення виробником будь-яких змін до технічної документації або обладнання, про які не було повідомлено ОС УНДІРТ та не погоджено з ним. Порушення умов, що викладені у Додатку 2, є підставою для припинення дії сертифіката експертизи типу». З огляду на викладене, просимо вказати якими документами у складі тендерної пропозиції ТОВ «СКУЛ ЛАБ» (вказати файл із зазначенням номеру сторінки) підтверджується чинність сертифікату експертизи типу на датчики від 05.02.2021 №2910-СЕТ. Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
28.10.2025 14:05
Орган перевірки
01.11.2025 00:00
Документи повідомлення
28.10.2025 14:06
-
Відповідь
пояснення на запит
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту. Щодо запитання № 1 Потреба в товарі, що є предметом закупівлі, здійснювалася на підставі аналізу фактичної потреби закладу освіти у такому обладнанні, необхідного для забезпечення освітнього процесу. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі встановлено із урахуванням специфіки предмета закупівлі та положень Наказу № 574 від 29.04.2020 Міністерства освіти і науки України. Визначення розміру очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до рекомендацій Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Основним методом визначення очікуваної вартості був обраний метод «Порівняння ринкових цін», як найбільш ефективний для проведення аналізу цінових пропозицій на товари з ринку аналогічної продукції. Метод порівняння ринкових цін полягає у визначенні очікуваної вартості закупівлі на підставі загальнодоступної інформації про ціни на ринку відповідного товару, що наявна на момент проведення дослідження ринку. Тому з метою визначення вартості товару було направлено запити цінових пропозицій до потенційних постачальників. За результатами направлених запитів було отримано комерційні пропозиції, які додаються до цього пояснення. Щодо запитання № 2 Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі щодо закупівлі товару: Навчальне обладнання для кабінетів фізики, хімії, біології та географії, ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-09-004633-a розміщено на сайті за посиланням: https://zosh15.sumy.ua/2025/10/09/obgruntuvannya-tehnichnyh-yakisnyh-haraterystyk-ochikuvanoyi-vartosti-nush-2/ Щодо запитання № 3 Відповідно до умов Додатку № 1 до тендерної документації учасникам потрібно було надати «Копію сертифікату експертизи типу на датчики з обладнанням радіодоступу Bluetooth або Wi-Fi. Сертифікат має бути виданий уповноваженими на це органами з оцінки відповідності.» Жодної вимоги щодо надання додаткових документів для підтвердження його чинності не передбачалося. Учасником ТОВ «СКУЛ ЛАБ» у складі тендерної пропозиції надано файл «5 Сертифікат експертизи LQ.pdf», який містить скановану копію Сертифіката експертизи типу № 2910-СЕТ від 05.02.2021, виданого органом з оцінки відповідності Державним підприємством «Український науково-дослідний інститут радіо і телебачення» (ОС УНДІРТ). Наданий сертифікат експертизи типу не має фіксованого терміну дії і залишається чинним до моменту його офіційного скасування або призупинення Призначеним органом. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, Замовник не має права вимагати документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Згідно з пунктом 42 Особливостей Замовник також має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Замовником проведено перевірку чинності сертифіката у відкритому реєстрі, який перебуває у вільному доступі на веб-сайті Державного підприємства «Український науково-дослідний інститут радіо і телебачення» - органу з оцінки відповідності, що видав вищезазначений сертифікат, за посиланням http://undirt.ddns.net/drupal6/bc_uniirt . За результатами перевірки Замовником встановлено, що Сертифікат експертизи типу № 2910-СЕТ є чинним (активним) і не містить позначок про його скасування, призупинення чи втрату чинності. Скріншот з екрану на підтвердження даної інформації надається. Додатки: Скріншот екрану з сайту Державного підприємства «Український науково-дослідний інститут радіо і телебачення» Комерційні пропозиції
Рішеня
30.10.2025 15:04
Замовник
Документи повідомлення
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
619 210 грн.
Період подання пропозицій
до 20.10.2025 09:00
Замовник:
СУМСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ №15 СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380663441179
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
619 210 грн.
Період подання пропозицій
до 20.10.2025 09:00
Замовник:
СУМСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ №15 СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380663441179
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності