Показати схожі тендери

Закупівля Послуги техніки від Комунальне підприємство "Спеціалізований комбінат комунально-побутового обслуговування" Житомирської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-09-000889-a
Id Tender 73a041a3e66048ac9a420d485e31884d
План UA-P-2025-10-09-000887-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 09.10.2025 09:15
Остання зміна 23.10.2025 14:54
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 500 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.10.2025 09:15 до 17.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 09.10.2025 09:15
до 14.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.10.2025 09:15
до 14.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 17.10.2025 00:00
до 17.10.2025 08:25
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.10.2025 08:25
до 23.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 17.10.2025 08:25
до 23.10.2025 14:54
Період уточнень
з 09.10.2025 09:15 до 14.10.2025 00:00
Період оскарження
з 09.10.2025 09:15 до 14.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 17.10.2025 00:00 до 17.10.2025 08:25
Період кваліфікації
з 17.10.2025 00:00 до 17.10.2025 08:25
Основні параметри
Послуги техніки
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 500 000 грн.
Послуги техніки
Назва предмета закупівлі
Послуги техніки
Очікувана вартість
1 500 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги техніки
Код ДК 021:2015
45520000-8 - Прокат обладнання з оператором для виконання земляних робіт
Кількість
968
Одиниця виміру
Година
Адреса постачання
10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, провулок Козубського 5
Дата постачання по
31.12.2025 09:16
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 90 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
Приватне підприємство "Елітбуд-1"
Пропозиція:
1 499 508 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.10.2025 09:15
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Городинська Вероніка Іванівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Levytska Kateryna
Електронна пошта
Телефон
+380412421925
Факс
+380412421925
Замовник
ЄДРПОУ
05456839
Назва (англійською мовою)
Municipal Enterprise «Specialized plant of communal and household services» Zhytomyr City Council
Повна назва
Комунальне підприємство "Спеціалізований комбінат комунально-побутового обслуговування" Житомирської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Municipal Enterprise «Specialized plant of communal and household services» Zhytomyr City Council
Поштовий індекс
10003
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
місто Житомир
Адреса
провулок Козубського, буд. № 5
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги техніки
Період вимог/скарг з 17.10.2025 08:25 по 23.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.10.2025 00:00 по 25.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.10.2025 08:25
Довідка НАЗК
17.10.2025 08:25
Повідомлення про рішення
17.10.2025 08:23
Пропозиція, що перемогла
17.10.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-10-09-000889-a-c1
Підписаний і діє
Номер
2310-25/1
1 499 508 грн.
1 249 590 грн.
З ПДВ
Підписано
23.10.2025
Строк дії договору з
23.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
968 (Година)
Послуги техніки
Номенклатура
Послуги техніки
Кількість
968
Одиниця виміру
Година
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Спеціалізований комбінат комунально-побутового обслуговування" Житомирської міської ради
Повна назва
Комунальне підприємство "Спеціалізований комбінат комунально-побутового обслуговування" Житомирської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05456839

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Приватне підприємство "Елітбуд-1"
Повна назва
Приватне підприємство "Елітбуд-1"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33555092

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
23.10.2025 14:54
Повідомлення про договір
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-27-000017
Дата створення проекту
27.10.2025 12:03
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
27.10.2025 13:06
Дата завершення моніторингу
18.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 41) 242-08-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919579
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Житомир
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Н А К А З 27.10.2025 № 95-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Алла БЕХ Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 27.10.2025 № 95-з Витяг з переліку процедур закупівель. № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 10. UA-2025-10-09-000889-a. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
27.10.2025 00:00
Документи рішення
27.10.2025 13:06
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Послуги техніки» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-09-000889-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» №2939-XII від 26.01.1993, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII 25.12.2015 (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань. 1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом. Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника Приватного підприємства «Елітбуд-1» на відповідність тендерній документації Комунального підприємства «Спеціалізований комбінат комунально-побутового обслуговування» Житомирської міської ради (далі – Замовник) з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення). 3. Пунктом 2 частини 1 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» від учасників процедури закупівлі імперативно вимагалося надання у складі тендерної пропозиції довідки в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання товарів з урахуванням, технічних вимог, визначених в Додатку 2 до тендерної документації. При цьому, на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. Також, технічною характеристикою транспорту Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що автомобіль-самоскид повинен мати місткість не менше 20 т. На виконання вище вказаних вимог учасником Приватного підприємства «Елітбуд-1» (далі - Учасник) у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 16.10.2025 № ТЗ/10-25/15 (далі – Довідка № ТЗ/10-25/15). Пунктами 4-6 Довідки № ТЗ/10-25/15 визначено, що Учасник буде використовувати самоскид КАМАЗ 5511 в кількості 2 шт., самоскида КРАЗ 6510 в кількості 2 шт., самоскида DAF CF 85.340 в кількості 1 шт., на підставі власника транспортних засобів. Також, на підтвердження вище вказаної інформації Учасником надано реєстраційні посвідчення на вище вказану техніку: АМ3884ВЕ, АМ6759ВН, АМ8846ВТ, АМ8645СМ та ВІ8412НЕ. Слід відмітити, що відповідно до реєстраційних посвідчень максимальна вантажопідйомність транспортних засобів становить: - самоскида КАМАЗ 5511 (АМ3884ВЕ) 10150 кг; - самоскида КАМАЗ 5511 (АМ6759ВН) 10150 кг; - самоскида КРАЗ 6510 (АМ8846ВТ) 12015 кг; - самоскида КРАЗ 6510 (АМ8645СМ) 13880 кг; - самоскида DAF CF 85.340 (ВІ8412НЕ) 19500 кг. Однак, аналізом встановлено, що вище перераховані транспортні засоби мають вантажопідйомність менше 20 т, що не відповідає вимогам технічної характеристики транспорту Додатку 2 до тендерної документації. Враховуючи викладене вище, поясніть яким чином Замовником підтверджено відповідність Учасника вимогам технічної характеристики транспорту Додатку 2 до тендерної документації, із наданням копій таких документів та зазначенням інформації щодо їх подання у складі пропозиції учасника (назва файлу)? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років
Рішеня
28.10.2025 10:03
Орган перевірки
01.11.2025 00:00
Документи повідомлення
28.10.2025 10:04
-
Відповідь
Пояснення
На виконання частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» КП «СККПО» як замовник зазначеної процедури закупівлі надає пояснення на запит від 28.10.2025. В запиті запитується наступна інформація: 1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, а саме проведено аналіз ринку, де використовувалась загальнодоступна інформація щодо цін на послуги, яка міститься у відкритих джерелах та електронній системі закупівель "Prozorro" і інформація, отримана шляхом проведення ринкових консультацій. Під час проведення ринкових консультацій замовник в усній формі спілкувався з учасникам ринку щодо необхідних та бажаних вимог до предмета закупівлі. Звертаємо увагу, що замовником враховано, що проведені співбесіди не тягнули за собою виникнення зобов'язань з боку замовника щодо надання переваг учасникам ринку, що брали участь в ринкових консультаціях. Отримана замовниками під час ринкових консультацій інформація дозволила визначити оптимальні вимоги до предмета закупівлі з урахуванням актуальних пропозицій ринку та визначити обґрунтовану очікувану вартість. Формування потреби закупівлі здійснено на підставі аналізу фактичного використання таких послуг для забезпечення діяльності КП «СККПО» у минулому році з урахуванням воєнного стану. Розрахунок очікуваної вартості товарів здійснювався методом порівняння ринкових цін, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни; замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації в мережі Інтернет у відкритому доступі, в електронній системі закупівель "Prozorro" про ціни на послуги техніки. Розмір бюджетного призначення (очікуваного) сформовано з урахуванням обсягів наявної потреби і послугах на 2025 рік. 2. Надайте інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника Приватного підприємства «Елітбуд-1» на відповідність тендерній документації Комунального підприємства «Спеціалізований комбінат комунально-побутового обслуговування» Житомирської міської ради (далі – Замовник) з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення). При розгляді тендерної пропозиції учасника Приватного підприємства «Елітбуд-1» на відповідність тендерній документації Комунального підприємства «Спеціалізований комбінат комунально-побутового обслуговування» Житомирської міської ради не було встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок. 3. Поясніть яким чином Замовником підтверджено відповідність Учасника вимогам технічної характеристики транспорту Додатку 2 до тендерної документації, із наданням копій таких документів та зазначенням інформації щодо їх подання у складі пропозиції учасника (назва файлу)? КП «СККПО» пояснює наступне. Підпунктом 2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасники процедури закупівлі мають надати довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання товарів з урахуванням, технічних вимог, визначених в Додатку 2 до тендерної документації. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. В Додатку 2 до тендерної документації визначено технічну характеристику для одного транспортного засобу: Технічна характеристика транспорту Вид транспорту Технічний опис: Кількість наданих послуг Бульдозер Т130/Т170 Потужність не менше ніж 96 кВт 142 машино-годин Екскаватор Об’єм ковша не менше ніж 0,65 м3 146 машино-годин Екскаватор Об’єм ковша не менше ніж 1 м3 160 машино-годин Автомобіль-самоскид Місткістю не менше ніж 20т 448 машино-годин Автогрейдер Потужність не менше ніж 96 кВт 72 машино-годин На виконання вище вказаних вимог учасником Приватного підприємства «Елітбуд-1» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 16.10.2025 № ТЗ/10-25/15 (далі – Довідка № ТЗ/10-25/15). . Пунктами 4-6 Довідки № ТЗ/10-25/15 визначено, що Учасник буде використовувати самоскид КАМАЗ 5511 в кількості 2 шт., самоскида КРАЗ 6510 в кількості 2 шт., самоскида DAF CF 85.340 в кількості 1 шт., на підставі власника транспортних засобів. Також в даній довідці міститься інформація, що «Даний перелік матеріально-технічної бази не є вичерпним. Підприємство має змогу використовувати як власні так і залучені машини, механізми та обладнання для повного та якісного виконання робіт. Про що у разі необхідності та на запит Замовника буде надана додаткова інформація». Також, на підтвердження вище вказаної інформації Учасником надано реєстраційні посвідчення на вище вказану техніку: АМ3884ВЕ, АМ6759ВН, АМ8846ВТ, АМ8645СМ та ВІ8412НЕ. Органом, що проводить моніторинг відмічено, та вирахувано з урахуванням повної маси транспортного засобу та маси без навантаження, що максимальна вантажопідйомність транспортних засобів становить: - самоскида КАМАЗ 5511 (АМ3884ВЕ) 10150 кг; - самоскида КАМАЗ 5511 (АМ6759ВН) 10150 кг; - самоскида КРАЗ 6510 (АМ8846ВТ) 12015 кг; - самоскида КРАЗ 6510 (АМ8645СМ) 13880 кг; - самоскида DAF CF 85.340 (ВІ8412НЕ) 19500 кг. Також органом, що проводь моніторинг вказано, що вище перераховані транспортні засоби мають вантажопідйомність менше 20 т, що не відповідає вимогам технічної характеристики транспорту Додатку 2 до тендерної документації. Разом з тим, органом, що проводить моніторинг не взято до уваги, що в Додатку 2 тендерної документації замовником встановлено технічний опис: «Місткістю не менше ніж 20т» для одного транспортного засобу «Автомобіль-самоскид» та для кількості наданих послуг – 448 машино-годин. Учасником ПП «Елітбуд-1» в складі тендерної пропозиції запропоновано використовувати п’ять транспортних засобів «автомобілів-самоскидів» місткість яких разом буде перевищувати 20 т, а тому Учасником буде забезпечено надання послуг в кількості 448 машино-годин не одним автомобілем-самоскидом, а п’ятьма. Замовником при розгляді тендерної пропозиції Учасника ПП «Елітбуд-1» взято це до уваги та прийнято рішення про відповідність учасника ПП «Елітбуд-1» вимогам технічної характеристики транспорту Додатку 2 до тендерної документації.
Рішеня
31.10.2025 09:22
Замовник
Документи повідомлення
31.10.2025 09:25
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 17.10.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Спеціалізований комбінат комунально-побутового обслуговування" Житомирської міської ради
Контактний телефон:
+380412421925
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 17.10.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Спеціалізований комбінат комунально-побутового обслуговування" Житомирської міської ради
Контактний телефон:
+380412421925
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності