Показати схожі тендери

Закупівля поточний ремонт твердого покриття території Комунальна установа Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №9 м. Суми Сумської області від КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА СУМСЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ № 9, М.СУМИ, СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-09-000727-a
Id Tender db7c27fcb14a4036be688b2bbcd55368
План UA-P-2025-10-09-000583-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 09.10.2025 09:19
Остання зміна 29.10.2025 12:35
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
802 904 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.10.2025 09:18 до 17.10.2025 09:12
Завершено
Період уточнень
з 09.10.2025 09:18
до 14.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.10.2025 09:18
до 14.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.10.2025 15:04
до 22.10.2025 14:18
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.10.2025 14:18
до 28.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.10.2025 14:18
до 29.10.2025 12:35
Період уточнень
з 09.10.2025 09:18 до 14.10.2025 00:00
Період оскарження
з 09.10.2025 09:18 до 14.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 20.10.2025 15:04 до 22.10.2025 14:18
Період кваліфікації
з 20.10.2025 15:04 до 22.10.2025 14:18
Основні параметри
поточний ремонт твердого покриття території Комунальна установа Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №9 м. Суми Сумської області
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
802 904 грн.
поточний ремонт твердого покриття території Комунальна установа Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №9 м. Суми Сумської області за адресою
Назва предмета закупівлі
поточний ремонт твердого покриття території Комунальна установа Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №9 м. Суми Сумської області за адресою
Очікувана вартість
802 904 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4014,52
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
20.10.2025 14:41
Закінчення аукціону
20.10.2025 15:04
Позиція
Опис предмета закупівлі
поточний ремонт твердого покриття території Комунальна установа Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №9 м. Суми Сумської області за адресою
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
40024, Україна, Сумська область, Суми, Шистдисятників, 3
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "БАЗАЛЬТ-С"
Пропозиція:
725 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРОБУДТОРГ"
Пропозиція:
724 885 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 20.10.2025 14:41
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.10.2025 09:19
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна Миколаївна Токар
Електронна пошта
Телефон
+380997411994
Замовник
ЄДРПОУ
14011533
Повна назва
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА СУМСЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ № 9, М.СУМИ, СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
40024
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
місто Суми
Адреса
ВУЛИЦЯ ДАРГОМИЖСЬКОГО, будинок 3
Кваліфікація
Лот № 1 поточний ремонт твердого покриття території Комунальна установа Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №9 м. Суми Сумської області за адресою
Період вимог/скарг з 22.10.2025 14:18 по 28.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.10.2025 15:04 по 28.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.10.2025 14:18
Довідка НАЗК
22.10.2025 14:18
Повідомлення про рішення
20.10.2025 15:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.10.2025 09:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.10.2025 09:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За результатами розгляду Вашої тендерної пропозиції встановлено, що наступні документи, необхідні для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», а також іншим вимогам тендерної документації, відсутні: Довідка про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування): Відповідно до пункту 1.1.1 тендерної документації, учасник мав надати довідку за встановленою формою з інформацією про наявність вантажного автомобіля (не менше 1 од.), крана/крана-маніпулятора (не менше 1 од.) та дорожнього котка (маса мінімум 3000 кг, не менше 1 од.). Ця довідка у Вашій пропозиції відсутня. Документи, що підтверджують право користування технікою (у разі, якщо техніка не є власністю учасника): Відповідно до пункту 1.1.2 тендерної документації, для орендованої або залученої техніки учасник мав надати скановані копії чинних договорів оренди, лізингу, суборенди або інших договорів, укладених на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або з умовою пролонгації. Ці документи у Вашій пропозиції відсутні. Документи, що підтверджують право орендодавця/лізингодавця надавати техніку у користування: Відповідно до пункту 1.1.3 тендерної документації, якщо орендодавець, лізингодавець або інша особа не є власником техніки, учасник мав надати копії договорів, що підтверджують їх право надавати техніку у користування на весь строк виконання договору. Ці документи у Вашій пропозиції відсутні. Копії свідоцтв про реєстрацію техніки або інших документів, що підтверджують право власності: Відповідно до пункту 1.1.4 тендерної документації, учасник мав надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів або, у разі їх відсутності, інші документи (інвентарну картку, довідку про перебування на балансі тощо). У разі оренди за участю фізичної особи договори мали бути нотаріально посвідчені. Ці документи у Вашій пропозиції відсутні. Довідка про кваліфікацію і досвід працівників: Відповідно до пункту 1.2.1 тендерної документації, учасник мав надати довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт, за встановленою формою. Ця довідка у Вашій пропозиції відсутня. Документи, що підтверджують наявність працівників: Відповідно до пункту 1.2.2 тендерної документації, учасник мав надати копії документів, що підтверджують наявність працівників (звіт до ДПС, витяги з трудових книг, накази про призначення, трудові договори, цивільно-правові угоди, листи-згоди тощо). Ці документи у Вашій пропозиції відсутні. Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору: Відповідно до пункту 1.3.2 тендерної документації, учасник мав надати довідку про виконання аналогічного договору (договорів) на будівництво, реконструкцію, капітальний або поточний ремонт вулиці, дороги, проїзної частини тощо, що включають улаштування покриттів з дрібнорозмірних фігурних елементів мощення (ФЕМ). Ця довідка у Вашій пропозиції відсутня. Документи, що підтверджують виконання аналогічного договору: Відповідно до пункту 1.3.2 тендерної документації, учасник мав надати скановані копії аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками, додатковими угодами, а також підписані контрагентом довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) та акти приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) на всю суму договору. Ці документи у Вашій пропозиції відсутні. Вимога: Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», Вам необхідно усунути зазначені невідповідності шляхом надання всіх відсутніх документів, які відповідають вимогам тендерної документації. Документи мають бути подані через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту отримання цієї вимоги. У разі ненадання документів або надання документів, що не відповідають вимогам тендерної документації, тендерна пропозиція учасника буде відхилена.
Створено
21.10.2025 13:58
Надати до
22.10.2025 13:58
Договір
UA-2025-10-09-000727-a-b1
Підписаний і діє
Номер
53
724 885 грн.
724 885 грн.
З ПДВ
Підписано
29.10.2025
Строк дії договору з
29.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
поточний ремонт твердого покриття території Комунальна установа Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №9 м. Суми Сумської області за адресою
Номенклатура
поточний ремонт твердого покриття території Комунальна установа Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №9 м. Суми Сумської області за адресою
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА СУМСЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ № 9, М.СУМИ, СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА СУМСЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ № 9, М.СУМИ, СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
14011533

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРОБУДТОРГ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРОБУДТОРГ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45078475

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
29.10.2025 12:35
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
802 904 грн.
Період подання пропозицій
до 17.10.2025 09:12
Замовник:
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА СУМСЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ № 9, М.СУМИ, СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380997411994
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
802 904 грн.
Період подання пропозицій
до 17.10.2025 09:12
Замовник:
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА СУМСЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ № 9, М.СУМИ, СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380997411994
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності