Показати схожі тендери

Закупівля Канцелярські товари (папір офісний А4 80г/м2 500 аркушів) для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у період дії правового режиму воєнного стану від ДЕРЖАВНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А1978.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-10-09-000621-a
Id Tender bfbaaa6845c7416a8eea9a51e19e2499
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 09.10.2025 08:58
Остання зміна 15.10.2025 08:44
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
341 607.54 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Залишилось 1 днів )
з 15.10.2025 08:44 до 18.10.2025 08:44
Завершено
Період уточнень
з 09.10.2025 08:54
до 15.10.2025 08:44
Період уточнень
з 09.10.2025 08:54 до 15.10.2025 08:44
Основні параметри
Канцелярські товари (папір офісний А4 80г/м2 500 аркушів) для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у період дії правового режиму воєнного стану
Кошти спеціального фонду державного бюджету, джерелом яких є 10 % ПДФО. Закупівля здійснюється відповідно до постанови КМУ від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами).
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
341 607.54 грн.
Канцелярські товари (папір офісний А4 80г/м2 500 аркушів) для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у період дії правового режиму воєнного стану
Назва предмета закупівлі
Канцелярські товари (папір офісний А4 80г/м2 500 аркушів) для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у період дії правового режиму воєнного стану
Очікувана вартість
341 607.54 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1708,04
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
20.10.2025 11:22
Позиція
Опис предмета закупівлі
Папір офісний A4 Zoom 80г/м2 500 аркушів
Код ДК 021:2015
30197630-1 - Папір для друку
Кількість
1 986
Одиниця виміру
паковання
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
20.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за товар здійснюється замовником відповідно до ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України – лише за фактично отриманий товар протягом 7 (семи) календарних днів, на підставі належним чином оформлених документів постачальника (рахунків-фактур, видаткових накладних тощо) при наявності бюджетних призначень на вказані цілі, з можливістю відстрочки платежу до кінця бюджетного року без нарахування штрафних санкцій.
Порядковий номер: 1
Документи закупівлі
09.10.2025 08:58
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олексій Євсєєнков
Електронна пошта
Телефон
+380665843211
Замовник
ЄДРПОУ
08160298
Повна назва
ДЕРЖАВНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А1978
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
341 607.54 грн.
Період подання пропозицій
до 18.10.2025 08:44
Замовник:
ДЕРЖАВНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А1978
Контактний телефон:
+380665843211
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
341 607.54 грн.
Період подання пропозицій
до 18.10.2025 08:44
Замовник:
ДЕРЖАВНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А1978
Контактний телефон:
+380665843211
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності