Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (СРV) 18130000-9 – Спеціальний робочий одяг (костюми робочі комбіновані з логотипом, халати робочі бавовняні жіночі) від Київмедспецтранс.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-08-015647-a
Id Tender f2e21937ea7e4802938967b97983a62e
План UA-P-2025-09-30-004010-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 08.10.2025 22:04
Остання зміна 05.11.2025 15:08
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
212 800 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.10.2025 22:03 до 20.10.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 08.10.2025 22:03
до 17.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.10.2025 22:03
до 17.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.10.2025 13:17
до 28.10.2025 19:21
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.10.2025 20:15
до 03.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 28.10.2025 19:21
до 05.11.2025 15:08
Період уточнень
з 08.10.2025 22:03 до 17.10.2025 00:00
Період оскарження
з 08.10.2025 22:03 до 17.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.10.2025 13:17 до 28.10.2025 19:21
Період кваліфікації
з 21.10.2025 13:17 до 28.10.2025 19:21
Основні параметри
ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (СРV) 18130000-9 – Спеціальний робочий одяг (костюми робочі комбіновані з логотипом, халати робочі бавовняні жіночі)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
212 800 грн.
ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (СРV) 18130000-9 – Спеціальний робочий одяг (костюми робочі комбіновані з логотипом, халати робочі бавовняні жіночі)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (СРV) 18130000-9 – Спеціальний робочий одяг (костюми робочі комбіновані з логотипом, халати робочі бавовняні жіночі)
Очікувана вартість
212 800 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1064,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
21.10.2025 12:54
Закінчення аукціону
21.10.2025 13:17
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 145 (штуки)
Костюм робочий комбінований з логотипом
Опис предмета закупівлі
Костюм робочий комбінований з логотипом
Код ДК 021:2015
18132000-3 - Літний одяг
Кількість
145
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
04119, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Дегтярівська, 25
Дата постачання по
19.12.2025 22:03
Позиція : №2 26 (штуки)
Халат робочий бавовняний жіночий
Опис предмета закупівлі
Халат робочий бавовняний жіночий
Код ДК 021:2015
18132000-3 - Літний одяг
Кількість
26
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
04119, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Дегтярівська, 25
Дата постачання по
19.12.2025 22:03
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Ридван Володимир Дмитрович"
Пропозиція:
171 120 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ АЛЮР
Пропозиція:
170 064 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.10.2025 12:54
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.10.2025 15:19
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Новохацький Іван Іванович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Chen Olga
Електронна пошта
Телефон
+380442070403
Факс
+380442070403
Замовник
ЄДРПОУ
01993807
Назва (англійською мовою)
Kyyivmedspetstrans
Повна назва
Київмедспецтранс
Повна назва (англійською мовою)
Kyyivmedspetstrans
Поштовий індекс
04073
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Куренівська, 16-в
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (СРV) 18130000-9 – Спеціальний робочий одяг (костюми робочі комбіновані з логотипом, халати робочі бавовняні жіночі)
Період вимог/скарг з 23.10.2025 20:15 по 29.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.10.2025 13:17 по 29.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Тендерна пропозиція Учасника ТОВ "АЛЮР" підлягає відхиленню на підставі абзацу 2 підпункту 2) пункту 44 Особливостей, оскільки тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та виявлена невідповідність не може бути усунена Учасником відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Документи кваліфікації
23.10.2025 20:15
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
21.10.2025 13:17
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.10.2025 21:58
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.10.2025 21:58
Період вимог/скарг з 28.10.2025 19:21 по 03.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.10.2025 20:15 по 31.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.10.2025 19:21
Довідка НАЗК
28.10.2025 19:21
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
23.10.2025 20:15
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.10.2025 21:58
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.10.2025 21:58
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Уповноваженою особою було розглянуто тендерну пропозицію ФОП РИДВАН ВОЛОДИМИР ДМИТРОВИЧ (далі - Учасник) на відповідність умовам тендерної документації, кваліфікаційним критеріям, в результаті чого було встановлено наступне. 1. Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція подається учасником в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження, зокрема, документів, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям. Способи документального підтвердження відповідності таким критеріям визначені у розділі 1 Додатку 4 до тендерної документації. Відповідно до підпункту 1.1. розділу 1 Додатку 4 до тендерної документації учасник повинен надати Довідку про виконання протягом 2023-2024 рр. одного чи більше аналогічних за предметом закупівлі договорів. Довідка повинна бути складена за наведеною формою. Відповідно до підпункту 1.2. розділу 1 Додатку 4 до тендерної документації учасник повинен надати договір, що зазначений у довідці, та документ (документи), що підтверджує (підтверджують) виконання зазначеного в довідці договору, видаткова (видаткові) накладна (накладні) та/або акт (акти) та/або лист (листи)-відгук (відгуки) із зазначенням предмету закупівлі, обсягів закупівлі, у якому (яких) має бути посилання на дату та номер договору. На виконання зазначених вимог тендерної документації Учасником у складі його тендерної пропозиції надано, зокрема: 1. Довідку про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за предметом закупівлі, якою Учасник підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів: Договір №92-В-ПВФ-25 від 06.06.2025р. 2. Договір №92-В-ПВФ-25 від 06.06.2025р. та видаткові накладні, що підтверджують його виконання. При цьому у складі тендерної пропозиції Учасника відсутня Довідка про виконання протягом 2023-2024 рр. одного чи більше аналогічних за предметом закупівлі договорів та відповідно договір, що зазначений у довідці, та документ (документи), що підтверджує (підтверджують) виконання зазначеного в довідці договору, видаткова (видаткові) накладна (накладні) та/або акт (акти) та/або лист (листи)-відгук (відгуки) із зазначенням предмету закупівлі, обсягів закупівлі, у якому (яких) має бути посилання на дату та номер договору. Таким чином, Учасником не дотримано вимог тендерної документації. Отже, уповноваженою особою встановлено невідповідність у наданих Учасником документах вимогам тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. При цьому, відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Для усунення встановленої невідповідності Учаснику необхідно: 1) на виконання вимог підпункту 1.1 розділу 1 Додатку 4 до тендерної документації надати Довідку про виконання протягом 2023-2024 рр. одного чи більше аналогічних за предметом закупівлі договорів. Довідка повинна бути складена за наведеною нижче формою; 2) на виконання вимог підпункту 1.2 розділу 1 Додатку 4 до тендерної документації надати Договір, що зазначений у довідці, та документ (документи), що підтверджує (підтверджують) виконання зазначеного в довідці договору, видаткова (видаткові) накладна (накладні) та/або акт (акти) та/або лист (листи)-відгук (відгуки) із зазначенням предмету закупівлі, обсягів закупівлі, у якому (яких) має бути посилання на дату та номер договору.
Створено
27.10.2025 17:35
Надати до
28.10.2025 17:35
Договір
UA-2025-10-08-015647-a-c1
Підписаний і діє
Номер
406к
171 119.8 грн.
171 119.8 грн.
Без ПДВ
Підписано
04.11.2025
Строк дії договору з
04.11.2025
по
26.12.2025
Номенклатура
145 (штуки)
Костюм робочий комбінований з логотипом
Номенклатура
Костюм робочий комбінований з логотипом
Кількість
145
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 19 грудня 2025 р.
Номенклатура
26 (штуки)
Халат робочий бавовняний жіночий
Номенклатура
Халат робочий бавовняний жіночий
Кількість
26
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 19 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Київмедспецтранс
Повна назва
Київмедспецтранс
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01993807

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Ридван Володимир Дмитрович"
Повна назва
ФОП "Ридван Володимир Дмитрович"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2755412053

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
05.11.2025 15:07
Повідомлення про договір
05.11.2025 15:05
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
212 800 грн.
Період подання пропозицій
до 20.10.2025 12:00
Замовник:
Київмедспецтранс
Контактний телефон:
+380442070403
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
212 800 грн.
Період подання пропозицій
до 20.10.2025 12:00
Замовник:
Київмедспецтранс
Контактний телефон:
+380442070403
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності