Показати схожі тендери

Закупівля Охоронні послуги (послуги з охорони об’єкта) від Донецький національний університет імені Василя Стуса.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-08-015492-a
Id Tender 1a1f9c94298c4ddcb9da7b72ad21cbd2
План UA-P-2025-10-08-018638-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 08.10.2025 20:54
Остання зміна 27.11.2025 08:31
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 024 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.10.2025 20:53 до 18.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 08.10.2025 20:53
до 15.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.10.2025 20:53
до 15.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.10.2025 15:00
до 13.11.2025 12:12
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.10.2025 18:59
до 19.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 13.11.2025 12:12
до 27.11.2025 08:31
Період уточнень
з 08.10.2025 20:53 до 15.10.2025 00:00
Період оскарження
з 08.10.2025 20:53 до 15.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 20.10.2025 15:00 до 13.11.2025 12:12
Період кваліфікації
з 20.10.2025 15:00 до 13.11.2025 12:12
Основні параметри
Охоронні послуги (послуги з охорони об’єкта)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 024 000 грн.
Охоронні послуги (послуги з охорони об’єкта)
Назва предмета закупівлі
Охоронні послуги (послуги з охорони об’єкта)
Очікувана вартість
1 024 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5120,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
30 720
Аукціон
Cтарт аукціону
20.10.2025 14:37
Закінчення аукціону
20.10.2025 15:00
Позиція
Опис предмета закупівлі
Охоронні послуги (послуги з охорони об’єкта)
Код ДК 021:2015
79710000-4 - Охоронні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
21021, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. 600-річчя, 21
Дата постачання з
01.01.2026 00:00
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата послуг здійснюється помісячно, не пізніше 10 числа місяця наступного за звітнім, після фактичного їх виконання, шляхом безготівкового переказу коштів на розрахунковий рахунок Виконавця у термін 7 банківських днів з моменту підписання Акту приймання-передачі наданих послуг Сторонами та скріплення печатками.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ Комплексне Гарантування Безпеки
Пропозиція:
699 978.75 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІЗЛІ-СТОРОЖ"
Пропозиція:
699 967.8 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 20.10.2025 14:37
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.10.2025 19:26
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дмитро Вікторович Корчевець
Електронна пошта
Телефон
+380502110832
Замовник
ЄДРПОУ
02070803
Повна назва
Донецький національний університет імені Василя Стуса
Поштовий індекс
21021
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
м. Вінниця
Адреса
вул. 600-річчя, 21
Кваліфікація
Лот № 1 Охоронні послуги (послуги з охорони об’єкта)
Період вимог/скарг з 22.10.2025 18:59 по 28.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.10.2025 15:00 по 28.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
Період вимог/скарг з 22.10.2025 19:05 по 28.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.10.2025 18:59 по 30.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
22.10.2025 19:05
Повідомлення про рішення
22.10.2025 19:00
Витяг з ЄДР
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.11.2025 11:19 по 20.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.11.2025 11:19
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 13.11.2025 12:12 по 19.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.11.2025 11:19 по 20.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.11.2025 12:12
Довідка НАЗК
13.11.2025 12:12
Повідомлення про рішення
12.11.2025 11:24
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
12.11.2025 11:19
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.10.2025 20:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.10.2025 20:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимогами Тендерної документації Замовника та п. 43 ПМКУ № 1178 від 12 жовтня 2022 року передбачено, що якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Рішенням Комісії АКМУ № 16642-р/пк-пз від 06.11.2025 року було встановлено, що Замовником було неправомірно відхилено пропозицію Учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРІЗЛІ-СТОРОЖ», в зв’язку з тим, що наявні невідповідності в документах пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. Замовник порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону не надавши Учаснику - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРІЗЛІ-СТОРОЖ» можливість їх усунути протягом 24 годин. Враховуючи наведене, Пропозиція Учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРІЗЛІ-СТОРОЖ» була неправомірно відхилена Замовником з наведеної в протоколі підстави. Неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника з підстав, наведених Замовником у протоколі, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення Пропозиції Скаржника. Керуючись вищезазначеним, Замовник надає Учаснику - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРІЗЛІ-СТОРОЖ» 24 години на виправлення невідповідностей: 1) Вимогами Тендерної документації Замовника, а саме Додатком № 2 – «Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі», передбачено наступну вимогу: « * Зважаючи на особливості режиму робочого часу, які визначаються не тільки тривалістю робочого часу, але також колом обов’язків і обсягом виконаних робіт (навантаженням), що встановлюються для працівника охорони, відпочинок протягом несення служби не передбачається. На час прийому їжі персоналом охорони, його тимчасово повинні підміняти і це не повинно впливати на систему охорони об’єкту. Санітарно-гігієнічні приміщення розташовані на першому поверсі будівлі. На підтвердження вищезазначеного Учасник повинен надати гарантійний лист. Дана вимога є вимогою технічної частини в розуміння п. 43 ПМКУ № 1178 від 12 жовтня 2022 року (зі змінами та доповненнями). » Учасником - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРІЗЛІ-СТОРОЖ» в складі тендерної пропозиції не було надано вищезазначеного Гарантійного листа. В зв’язку з тим, що виправлення вищезазначених невідповідностей в інформації та/або документах, які були надані учасником процедури закупівлі на виконання вимог Тендерної документації, на думку Комісії АКМУ не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, Уповноваженою особою прийнято рішення надати Учаснику – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРІЗЛІ-СТОРОЖ» 24 години на усунення невідповідностей. З метою усунення невідповідностей, додержання вимог законодавства та додержання вимог тендерної документації, Учасник – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРІЗЛІ-СТОРОЖ» повинен надати наступний документ: 1) « *Зважаючи на особливості режиму робочого часу, які визначаються не тільки тривалістю робочого часу, але також колом обов’язків і обсягом виконаних робіт (навантаженням), що встановлюються для працівника охорони, відпочинок протягом несення служби не передбачається. На час прийому їжі персоналом охорони, його тимчасово повинні підміняти і це не повинно впливати на систему охорони об’єкту. Санітарно-гігієнічні приміщення розташовані на першому поверсі будівлі. На підтвердження вищезазначеного Учасник повинен надати гарантійний лист. Дана вимога є вимогою технічної частини в розуміння п. 43 ПМКУ № 1178 від 12 жовтня 2022 року (зі змінами та доповненнями). ».
Створено
12.11.2025 11:23
Надати до
13.11.2025 11:23
Договір
UA-2025-10-08-015492-a-a1
Підписаний і діє
Номер
27-11-700
699 967.8 грн.
699 967.8 грн.
Без ПДВ
Підписано
27.11.2025
Строк дії договору з
01.01.2026
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (послуга)
Охоронні послуги (послуги з охорони об’єкта)
Номенклатура
Охоронні послуги (послуги з охорони об’єкта)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Донецький національний університет імені Василя Стуса
Повна назва
Донецький національний університет імені Василя Стуса
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02070803

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІЗЛІ-СТОРОЖ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІЗЛІ-СТОРОЖ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45193186

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 024 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.10.2025 00:00
Замовник:
Донецький національний університет імені Василя Стуса
Контактний телефон:
+380502110832
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 024 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.10.2025 00:00
Замовник:
Донецький національний університет імені Василя Стуса
Контактний телефон:
+380502110832
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності