Зміст
                            
                            
                                Відповідно до п. 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі - Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Так, предметом закупівлі є комплект студійного світла для студії Віжуал Радіо, код за ДК 021:2015 - 31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура, в кількості 1 (одного) комплекту.
Пунктом 3 Додатку 4 до тендерної документації Замовником зазначена інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасника установленому кваліфікаційному критерію і вимогам згідно із законодавством, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
На підтвердження даному кваліфікаційному критерію Учасник мав надати копію аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше 1-го договору) та первинних документів (документа), що підтверджують виконання цього договору (договорів) (акти виконаних робіт/акти наданих послуг тощо).
Аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) надається (надаються) з додатками та/або іншими невід‘ємними його частинами (специфікаціями/додатковими угодами тощо), які дають можливість дізнатись про предмет договору.
Проте Учасником ТОВ «Панасистем» не надано підтвердження кваліфікаційному критерію.
Копія наданого договору поставки за рахунок бюджетних коштів №342/2211/21 від 22.11.2021 року, укладеного між ТОВ «ПАНАСИСТЕМ» та ДП «Мультимедійна платформа іномовлення України» (надалі – Договір), не може бути прийнята в якості документального підтвердження відповідності Учасника установленому кваліфікаційному критерію адже відповідно до п. 1.1. Договору предметом поставки є «відеокамера та супутні товари для регіональних бюро та корпунктів (код 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання)…»
Тобто за наданим договором як код товару інший, так і сам предмет поставки не відповідає закупівлі UA-2025-10-08-015060-a.
Під пунктом № 8 Специфікації до Договору зазначений супутній до відеокамери товар «Dedolight DLOBML-BI Накамерний освітлювальний прилад». Проте даний товар також Замовник не може прийняти в якості аналогічного за предметом закупівлі, оскільки накамерне світло для відеокамери не є близьким або тотожнім із студійним світлом для студії.
Враховуючи викладене, пропонуємо Учаснику ТОВ «ПАНАСИСТЕМ» усунути виявлені невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником у складі тендерної пропозиції процедури закупівлі: Комплект світла для студії Віжуал Радіо, код за ДК 021:2015 - 31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура, ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-08-015060-a, а саме: протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей розмістити в системі «копію аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше 1-го договору) та первинних документів (документа), що підтверджують виконання цього договору (договорів) (акти виконаних робіт/акти наданих послуг тощо).
Аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) надається (надаються) з додатками та/або іншими невід‘ємними його частинами (специфікаціями/додатковими угодами тощо), які дають можливість дізнатись про предмет договору».