Показати схожі тендери

Закупівля Реконструкція вхідних груп блоку К КНП ЛОР Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи за адресою: вул. Івасюка, 31 у м. Винники Львівської області від Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи”.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-08-015025-a
Id Tender 25c5d4ac17f54e5297d7c71d10c19cf4
План UA-P-2025-10-08-018073-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 08.10.2025 18:52
Остання зміна 03.11.2025 14:05
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
37 623 866 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.10.2025 18:51 до 25.10.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 08.10.2025 18:51
до 22.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.10.2025 18:51
до 22.10.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 25.10.2025 01:00
-
Період уточнень
з 08.10.2025 18:51 до 22.10.2025 00:00
Період оскарження
з 08.10.2025 18:51 до 22.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.10.2025 01:00
Основні параметри
Реконструкція вхідних груп блоку К КНП ЛОР Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи за адресою: вул. Івасюка, 31 у м. Винники Львівської області
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
37 623 866 грн.
Реконструкція вхідних груп блоку К КНП ЛОР Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи за адресою: вул. Івасюка, 31 у м. Винники Львівської області
Назва предмета закупівлі
Реконструкція вхідних груп блоку К КНП ЛОР Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи за адресою: вул. Івасюка, 31 у м. Винники Львівської області
Очікувана вартість
37 623 866 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
188119,33
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реконструкція вхідних груп блоку К КНП ЛОР Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи за адресою: вул. Івасюка, 31 у м. Винники Львівської області
Код ДК 021:2015
45453100-8 - Реставраційні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
79495, Україна, Львівська область, Винники, вул. Івасюка, 31
Дата постачання по
31.12.2026 18:54
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться за фактично виконані роботи протягом 30-ти календарних днів після підписання Замовником та Підрядником належно оформлених актів приймання виконаних робіт (Форма КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форма КБ-3), рахунків на оплату та при умові надходження коштів на рахунок Замовника згідно Графіку фінансування робіт (Додаток 3) За погодженням Сторін, Замовник після підписання договору може, перерахувати Підряднику аванс (шляхом укладення додаткової угоди) в розмірі не більше 30% вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується використати отриманий аванс на придбання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів, обладнання та звітувати за нього протягом 3-х місяців з дня перерахування коштів, відповідно до постанови КМУ від 4 грудня 2019 р. № 1070 Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти. У разі невикористання авансу протягом встановленого терміну, Підрядник зобов’язаний повернути невикористані кошти на розрахунковий рахунок Замовника.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЕЛІТБУДПРО"
Пропозиція:
37 623 815.71 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бахтіна Тамара Миколаївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380322593031
Замовник
ЄДРПОУ
01998161
Назва (англійською мовою)
Communal Enterprise of Lviv Regional Council "Lviv Regional Hospital for Disabled and Repressed Veterans Named after Yurii Lypa"
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи”
Повна назва (англійською мовою)
Communal Enterprise of Lviv Regional Council "Lviv Regional Hospital for Disabled and Repressed Veterans Named after Yurii Lypa"
Поштовий індекс
79495
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів-Винники
Адреса
вул.Івасюка, 31,
Кваліфікація
Лот № 1 Реконструкція вхідних груп блоку К КНП ЛОР Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи за адресою: вул. Івасюка, 31 у м. Винники Львівської області
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.10.2025 01:00 по 22.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.11.2025 11:43
documentType.award.deviationReport
31.10.2025 15:28
Електроний протокол про продовження строку
25.10.2025 01:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.10.2025 18:49
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.10.2025 18:49
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку з великою кількістю документів та необхідністю більш детально розглянути тендерну пропозицію Учасника на відповідність вимогам тендерної документації виникає необхідність продовжити строк розгляду даної тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів. На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу.
Дата продовження строку розгляду
31.10.2025 15:18
Дата кінця розгляду
22.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Учасником надано гарантійний лист про якість закінчених робіт №4_9 від 20.10.2025 р. в якому вказано, що гарантійний строк робіт, що будуть виконані, повинен становити не менше 10 років від дня його прийняття замовником, початком гарантійного строку вважається день, наступний після дня підписання акту про приймання передачі об’єкта, що не відповідає вимозі п. 6.2 Розділу 5 Додатку №1 до тендерної документації. Відповідно до вимог п. 4 щодо ступеня локалізації виробництва Додатку №1 до тендерної документації: Вимоги до учасника: 1.1. У разі, якщо в межах закупівлі цих робіт передбачається набуття замовником у власність товарів, визначених підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, та вартість предмета закупівлі (згідно переліку пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, - учасником надається гарантійний лист, в якому учасник зазначає, що ступінь локалізації такого товару (визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону) дорівнює чи перевищує 25 відсотків. Вимога щодо надання гарантійного листа не застосовуються замовниками у разі: здійснення замовником закупівлі товарів, робіт чи послуг, якщо країною походження таких товарів (зокрема, якщо набуття замовником у власність таких товарів передбачається за результатом виконання робіт чи надання послуг) є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі” що підтверджується сертифікатом про походження товару (надається у складі тендерної пропозиції), про що надається лист-пояснення. 1.2. У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, то відповідно щодо таких товарів: 1.2.1. Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. На підтвердження цієї Учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. 1.3. Якщо здійснення цієї закупівлі (робіт) відповідно до інформації технічної специфікації даної документації та кошторисних розрахунків Учасника відповідно, не передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону (зазначеної вартості), Учасник надає лист-пояснення про ненадання документів визначених п.1.1 та п.1.2 цієї у зв’язку із тим, що положення про локалізацію не застосовуються до цієї закупівлі. Згідно відповіді Міністерства економіки України на Запит 215/2024 від Одеська філія державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрація Одеського морського порту): "З огляду на зазначене вартісна межа, яка становить або перевищує 200 тисяч гривень для застосування вимог щодо ступеня локалізації розраховується окремо для того товару з переліку пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, на який набуватиметься право власності у складі предмета закупівлі робіт або послуг. У разі набуття права власності на декілька одиниць однакового товару з переліку пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в складі робіт або послуг, застосування ступеню локалізації здійснюється з урахуванням загальної вартості всіх одиниць такого товару у складі предмета закупівлі." Посилання на нормативно-правові акти, що містять перелік товарів, які підлягають локалізації: 1. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19#Text 2. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/782-2025-%D0%BF#Text Учасник пропонує в складі пропозицію ліфт ST Pnr 2 500 кг 9, 805 м. 4 зуп., вартість якого перевищує 200 тис. грн., однак в складі пропозиції відсутній гарантійний лист, в якому учасник зазначає, що ступінь локалізації такого товару (визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону) дорівнює чи перевищує 25 відсотків, що не відповідає пп.1.1. п. 4 Додатку №1 до тендерної документації. Крім цього не подано копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності, що не відповідає вимозі пп.1.2.1. п. 4 Додатку №1 до тендерної документації. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: На виконання вимоги п. 6.2 Розділу 5 Додатку №1 до тендерної документації надати Гарантійний лист в якому зазначено, що гарантійний строк робіт що будуть виконані повинен становить не менше 10 років від дня його прийняття замовником, початком гарантійних строків вважається день підписання акта про приймання-передачу закінчених робіт (об'єкта будівництва). На виконання вимоги пп.1.1. п. 4 Додатку №1 до тендерної документації надати гарантійний лист, в якому учасник зазначає, що ступінь локалізації товару – ліфта ST Pnr 2 500 кг 9, 805 м. 4 зуп., (визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону) дорівнює чи перевищує 25 відсотків. На виконання пп.1.2.1. п. 4 Додатку №1 до тендерної документації надати копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідност.
Створено
03.11.2025 11:35
Надати до
04.11.2025 11:35
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
37 623 866 грн.
Період подання пропозицій
до 25.10.2025 01:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи”
Контактний телефон:
+380322593031
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
37 623 866 грн.
Період подання пропозицій
до 25.10.2025 01:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи”
Контактний телефон:
+380322593031
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності