Закупівля Виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція приймального відділення головного корпусу (перший поверх будівлі літера «А») та відділення діагностики (будівля літера «Л») у відділення невідкладної медичної допомоги із встановленням комп’ютерного томографа Комунального некомерційного підприємства «Херсонська дитяча обласна клінічна лікарня» Херсонської обласної ради за адресою: Херсонська обл., м. Херсон, вулиця Українська, 81» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація). від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА ДИТЯЧА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ.
Виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція приймального відділення головного корпусу (перший поверх будівлі літера «А») та відділення діагностики (будівля літера «Л») у відділення невідкладної медичної допомоги із встановленням комп’ютерного томографа Комунального некомерційного підприємства «Херсонська дитяча обласна клінічна лікарня» Херсонської обласної ради за адресою: Херсонська обл., м. Херсон, вулиця Українська, 81» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація).
роботи
Підстава для використання процедури
Замовник або його відокремлений підрозділ перебуває на території активних бойових дій
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція приймального відділення головного корпусу (перший поверх будівлі літера «А») та відділення діагностики (будівля літера «Л») у відділення невідкладної медичної допомоги із встановленням комп’ютерного томографа Комунального некомерційного підприємства «Херсонська дитяча обласна клінічна лікарня» Херсонської обласної ради за адресою: Херсонська обл., м. Херсон, вулиця Українська, 81» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Код ДК 021:2015
45453000-7 -
Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
73013, Україна, Херсонська область, Херсон, вулиця Українська
Виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція приймального відділення головного корпусу (перший поверх будівлі літера «А») та відділення діагностики (будівля літера «Л») у відділення невідкладної медичної допомоги із встановленням комп’ютерного томографа Комунального некомерційного підприємства «Херсонська дитяча обласна клінічна лікарня» Херсонської обласної ради за адресою: Херсонська обл., м. Херсон, вулиця Українська, 81» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.
Покупець
Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА ДИТЯЧА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА ДИТЯЧА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.10.2025 Київ № 283
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2025-10-08-014794-a 08.10.2025 повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція приймального відділення головного корпусу (перший поверх будівлі літера «А») та відділення діагностики (будівля літера «Л») у відділення невідкладної медичної допомоги із встановленням комп’ютерного томографа Комунального некомерційного підприємства «Херсонська дитяча обласна клінічна лікарня» Херсонської обласної ради за адресою: Херсонська обл., м. Херсон, вулиця Українська, 81» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-08-014794-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів), а саме:
1. Інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме Консорціум «Магістраль Плюс» (код ЄДРПОУ 45825391), з яким укладений договір про закупівлю робіт по об’єкту ««Реконструкція приймального відділення головного корпусу (перший поверх будівлі літера «А») та відділення діагностики (будівля літера «Л») у відділення невідкладної медичної допомоги із встановленням комп’ютерного томографа комунального некомерційного підприємства «Херсонська дитяча обласна клінічна лікарня» Херсонської обласної ради за адресою: Херсонська обл., м. Херсон, вулиця Українська, 81» від 03.10.2025 № 279 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція приймального відділення головного корпусу (перший поверх будівлі літера «А») та відділення діагностики (будівля літера «Л») у відділення невідкладної медичної допомоги із встановленням комп’ютерного томографа Комунального некомерційного підприємства «Херсонська дитяча обласна клінічна лікарня» Херсонської обласної ради за адресою: Херсонська обл., м. Херсон, вулиця Українська, 81» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-08-014794-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів), а саме:
1. Надати пояснення щодо причин не зазначення найменувань матеріальних ресурсів у пунктах 1 та 2 Додатку 4 до Договору про закупівлю від 03.10.2025 № 279 (далі – Договір № 279). А також надати документи, які ідентифікують зазначені матеріальні ресурси.
2. Надати документи щодо підтвердження країни походження товарів (сертифікат про країну походження товару, або засвідчену декларацію про походження товару, або декларації про походження товару, або сертифікату про регіональне найменування товару) зазначених переможцем закупівлі КОНСОРЦІУМ «МАГІСТРАЛЬ ПЛЮС» у пунктах: 4, 24, 57, 58, 66, 68, 70, 94, 95, 129, 187, 238, 249, 287, 288, 289, 290, 291, 299, 353, 407, 408, 441, 475, 529, 582, 583, 584, 585, 598, 599, 601, 625, 878, 879, 881, 955, 982, 993, 994, 995, 1005, 1067, 1086, 1102, 1109 Додатку 4 до Договору № 279.
3. Надати документальне підтвердження виконання переможцем процедури закупівлі КОНСОРЦІУМ «МАГІСТРАЛЬ ПЛЮС» вимог підпункту 22.1 пункту 22 Договору № 279 щодо забезпечення виконання договору про закупівлю у формі покритої безвідкличної безумовної банківської гарантії у розмірі 1% (одного відсотка) від договірної ціни на строк дії договору.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
1.Обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості здійснювалось згідно до проектно –кошторисної документації «Реконструкція приймального відділення головного корпусу (перший поверх будівлі літера «А») та відділення діагностики (будівля літера «Л») у відділення невідкладної медичної допомоги із встановленням комп’ютерного томографа Комунального некомерційного підприємства «Херсонська дитяча обласна клінічна лікарня» Херсонської обласної ради за адресою: Херсонська обл., м. Херсон, вулиця Українська, 81» та експертного звіту від 19.05.2025 року №19/734-05/25.
Об’єкт є публічним інвестиційним проектом у сфері охорони здоров’я України. Інформування про всі публічні інвестиційні проєкти в Україні відбувається в Єдиній інформаційній системі управління публічними інвестиційними проєктами DREAM. (Проектно-кошторисна документація та експертний звіт DREAM -UA-200525-F09D434E за посиланням https://dream.gov.ua/ua/project/DREAM-UA-200525-F09D434E/profile).
2. Відповідно до постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості закупівлі оприлюднено на офіційному сайті kherson-child.ks.ua (документ ОБГРУНТУВАННЯ UA-2025-10-08-014794-a) за посиланням https://kherson-child.ks.ua/zvitnist/zakupivli.
3.Фінансування закупівлі здійснюється відповідно до Постанови КМУ “Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічних інвестиційних проектів у сфері охорони здоров'я” від 18.03.2025р № 312 (зі змінами) та Розпорядження начальника Херсонської обласної військової адміністрації від 24.09.2025 р. №496 «Про внесення змін до розпорядження начальника Херсонської обласної військової адміністрації від 20 грудня 2024 року № 714 «Про обласний бюджет Херсонської області на 2025 рік», Додаток 6 (додається з додатками);
Код Типової програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів 0712175 "Реалізація публічних інвестиційних проектів у сфері охорони здоров'я".
4. Обрання виконавця робіт було здійснено на підставі:
-пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про компанії з відповідним досвідом, направлення їм запитів;
-проведення аналізу отриманих 3-х комерційних пропозицій підприємств, що здійснюють діяльність у сфері будівництва (додаються);
-врахування Висновку ТОВ «Рембудконсалтінг» (послуги інженера-консультанта згідно укладеного договору) (додається);
В результаті була обрана пропозиція з найбільш економічно вигідною ціною, яку подав Консорціум «Магістраль Плюс».
Укладання договору про закупівлю без застосування електронної системи закупівель здійснено відповідно до пп 2) п.13 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (Херсонська міська територіальна громада відноситься до території активних бойових дій, на яких функціонують державні електронні інформаційні ресурси), пп 2.2 пункту 2 Рішення Ради оборони Херсонської області від 17.09.2025р №13, яке введено в дію розпорядженням Начальника Херсонської обласної військової адміністрації від 24.09.2025р. №497 (додається), зокрема:
«2.2. Для задоволення нагальної потреби здійснити закупівлю будівельних робіт для реалізації проекту «Реконструкція приймального відділення головного корпусу та відділення діагностики у відділення невідкладної меддопомоги із встановленням комп’ютерного томографа КНП «Херсонська дитяча обласна клінічна лікарня» ХОР в рамках реалізації публічного інвестиційного проекту «Підтримка материнства та дитинства в Україні» та послуг з контролю за виконанням робіт підрядником у межах правових та будівельних норм, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», постанови КМУ від 12.10.2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» без використання електронної системи закупівель. Термін – до 03 жовтня 2025 року».
Додатки:
1. Розпорядження начальника Херсонської обласної військової адміністрації від 24.09.2025 р. №496 «Про внесення змін до розпорядження начальника Херсонської обласної військової адміністрації від 20 грудня 2024 року № 714 «Про обласний бюджет Херсонської області на 2025 рік» із додатками.
2. Рішення Ради оборони Херсонської області від 17.09.2025р №13, яке введено в дію розпорядженням Начальника Херсонської обласної військової адміністрації від 24.09.2025р. №497.
3. Комерційні пропозиції потенційних підрядників: (ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА ЖИТЛОБУДСЕРВІС», ТОВ «УКРБУДІНЖИНІРІНГ», КОНСОРЦІУМ «МАГІСТРАЛЬ ПЛЮС»).
4. Початковий звіт ТОВ «РЕМБУДКОНСАЛДІНГ».
1.Найменування матеріальних ресурсів у пунктах 1 та 2 Додатку 4 до Договору про закупівлю від 03.10.2025 № 279 вказано у відповідності до проектної документації, а саме відповідно до Специфікації матеріалів на Ферму які вказані на аркуші 66 проектної документації.
Додатково повідомляємо, що дані матеріальні ресурси враховано у пунктах 255 та 256 Локального кошторису на будівельні роботи № 2-01-01 Архітектурно-будівельна частина так як вони застосовуються для Виготовлення гратчастих конструкцій, а саме Ферми у відповідності до затвердженої проектної документації.
При перевіці відомості ресурсів спеціалісти кошторисники керуються шифром ресурсу зазначеними в колонці 2 відомості ресурсів. Це код, який однозначно ідентифікує матеріал, обладнання, механізм або вид робіт у будівельно-кошторисній документації. Він використовується для автоматичного визначення найменування та характеристик ресурсу під час роботи у кошторисних програмах, а саме:
+&С113-382-1(варіант 3) - Сталь листова розмірами 300х10
+&С113-382-1(варіант 4) – Сталь листова розмірами 70х5
2.Вимогою пп.6.3 п.6 Договору передбачено, що усі матеріали та устаткування, які закуповуються (або використовуються в межах робіт/послуг) повинні походити з прийнятних країн.
Зазначені у запиті документи, відповідно до умов, визначених пп. 12.1 п.12 Договору, надаються до кожного акта виконаних робіт за договором:
«12.1. Розрахунки за виконані роботи здійснюються із урахуванням положень Загальних умов на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) (далі – Акт), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) (далі – Довідка). Замовник забезпечує здійснення оплати виконавцю робіт лише за умови якщо до нього не застосовані обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та його відсутності у санкційному списку Європейського Союзу.
Підрядник повинен надавати до кожного акта виконаних робіт за договором документ, що підтверджує країну походження товарів або матеріальних ресурсів, які використані під час виконання робіт: сертифікат про країну походження товару або засвідчену декларацію про походження товару, або декларацію про походження товару, або сертифікат про регіональне найменування товару».
Станом на 31.10.2025р акти виконаних робіт за договором Підрядником не надавались.
3.Банківська гарантія додається.