Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт приміщень в будівлі Дніпровської гімназії №135 Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Березинська, буд. 31 від ДНІПРОВСЬКА ГІМНАЗІЯ № 135 ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-08-013981-a
Id Tender 1ea38cb55c1f4f1bb33365edbda5874f
План UA-P-2025-10-08-017009-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 08.10.2025 16:54
Остання зміна 27.10.2025 12:43
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 118 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.10.2025 16:53 до 16.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 08.10.2025 16:53
до 13.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.10.2025 16:53
до 13.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.10.2025 00:00
до 17.10.2025 12:45
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.10.2025 12:45
до 23.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 17.10.2025 12:45
до 27.10.2025 12:43
Період уточнень
з 08.10.2025 16:53 до 13.10.2025 00:00
Період оскарження
з 08.10.2025 16:53 до 13.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.10.2025 00:00 до 17.10.2025 12:45
Період кваліфікації
з 16.10.2025 00:00 до 17.10.2025 12:45
Основні параметри
Поточний ремонт приміщень в будівлі Дніпровської гімназії №135 Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Березинська, буд. 31
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 118 000 грн.
Поточний ремонт приміщень в будівлі Дніпровської гімназії №135 Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Березинська, буд. 31
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт приміщень в будівлі Дніпровської гімназії №135 Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Березинська, буд. 31
Очікувана вартість
1 118 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5590,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
16 770
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт приміщень в будівлі Дніпровської гімназії №135 Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Березинська, буд. 31
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
additionalClassifications.scheme.CCCE_UA
1263 Будівлі закладів освіти та дослідних закладів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
49130, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Березинська, буд. 31
Дата постачання по
15.11.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "ДНЕПРОГОРСТРОЙ"
Пропозиція:
1 117 573.37 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.10.2025 16:54
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга Подольна
Електронна пошта
Телефон
+380994233877
Замовник
ЄДРПОУ
25542920
Повна назва
ДНІПРОВСЬКА ГІМНАЗІЯ № 135 ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
49130
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
місто Дніпро
Адреса
ВУЛИЦЯ БЕРЕЗИНСЬКА, будинок 31
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт приміщень в будівлі Дніпровської гімназії №135 Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Березинська, буд. 31
Період вимог/скарг з 17.10.2025 12:45 по 23.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.10.2025 00:00 по 24.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.10.2025 12:45
Довідка НАЗК
17.10.2025 12:45
Повідомлення про рішення
16.10.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-10-08-013981-a-a1
Підписаний і діє
Номер
24/135
1 117 573.37 грн.
931 311.14 грн.
З ПДВ
Підписано
24.10.2025
Строк дії договору з
24.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт приміщень в будівлі Дніпровської гімназії №135 Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Березинська, буд. 31
Номенклатура
Поточний ремонт приміщень в будівлі Дніпровської гімназії №135 Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Березинська, буд. 31
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 15 листопада 2025 р.
additionalClassifications.scheme.CCCE_UA
1263 Будівлі закладів освіти та дослідних закладів

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДНІПРОВСЬКА ГІМНАЗІЯ № 135 ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ДНІПРОВСЬКА ГІМНАЗІЯ № 135 ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25542920

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "ДНЕПРОГОРСТРОЙ"
Повна назва
ПП "ДНЕПРОГОРСТРОЙ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34824605

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-11-07-000012
Дата створення проекту
07.11.2025 12:16
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
07.11.2025 16:07
Дата публікації висновку про результати
14.11.2025 15:54
Дата завершення усунення порушень
20.11.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
29.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 700-98-85
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 930-19-69
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 07.11.2025 № 94-з Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 07.11.2025 № 94-з. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2025-10-08-013981-a 08.10.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
07.11.2025 00:00
Документи рішення
07.11.2025 16:07
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 14 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Дніпровської гімназії № 135 Дніпровської міської ради (далі - Замовник) UA-P-2025-10-08-017009-a на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджена уповноваженою особою від 08.10.2025 та додатками до неї, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію переможця торгів ПП «ДНЕПРОГОРСТРОЙ», рішення про визначення переможця 17.10.2025; повідомлення про намір укласти договір, Договір про надання послуг з поточного ремонту від 24.10.2025 № 24/135, пояснення Замовника з додатками до них отримані через електронну систему закупівель 13.11.2025.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
14.11.2025 00:00
Дата публікації
14.11.2025 15:54
Документи висновку
14.11.2025 15:54
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Поточний ремонт приміщень в будівлі Дніпровської гімназії №135 Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Березинська, буд. 31» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-10-08-013981-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. 1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість? 2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Рішеня
10.11.2025 11:26
Орган перевірки
14.11.2025 00:00
Документи повідомлення
10.11.2025 11:26
-
Відповідь
Поточний ремонт приміщень в будівлі Дніпровської гімназії№135 Дніпровської міської ради за адресою: м.Дніпро, вул.Березинська,буд 31
Розрахунок очікуваної вартості закупівлі послуг з поточного ремонту визначений з урахуванням видів та обсягів робіт відповідно до дефектного акту на підставі методу порівняння ринкових цін, беручи до уваги наказ Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (із змінами) за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0275915-20#Text. Необхідні технічні характеристики предмета закупівлі визначені виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням норм чинного законодавства України.
Рішеня
13.11.2025 12:34
Замовник
Документи повідомлення
13.11.2025 14:13
-
13.11.2025 14:14
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 118 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.10.2025 00:00
Замовник:
ДНІПРОВСЬКА ГІМНАЗІЯ № 135 ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380994233877
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 118 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.10.2025 00:00
Замовник:
ДНІПРОВСЬКА ГІМНАЗІЯ № 135 ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380994233877
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності