Показати схожі тендери

Закупівля А.45 - Ноутбуки для закладів освіти (повторно) від ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ ФУНДАЦІЯ СУСПІЛЬНО-ПРАВОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ЛОГАРДС.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-08-013912-a
Id Tender d78acfaf96a9432380a211b1944b83c4
План UA-P-2025-10-08-016537-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 08.10.2025 17:01
Остання зміна 12.11.2025 18:27
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
860 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.10.2025 17:00 до 23.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 08.10.2025 17:00
до 20.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.10.2025 17:00
до 20.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.10.2025 13:01
до 04.11.2025 17:08
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.10.2025 20:18
до 10.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.11.2025 17:08
до 12.11.2025 18:27
Період уточнень
з 08.10.2025 17:00 до 20.10.2025 00:00
Період оскарження
з 08.10.2025 17:00 до 20.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.10.2025 13:01 до 04.11.2025 17:08
Період кваліфікації
з 23.10.2025 13:01 до 04.11.2025 17:08
Основні параметри
А.45 - Ноутбуки для закладів освіти (повторно)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
860 000 грн.
Ноутбуки для закладів освіти
Назва предмета закупівлі
Ноутбуки для закладів освіти
Очікувана вартість
860 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4300,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
23.10.2025 12:38
Закінчення аукціону
23.10.2025 13:01
Позиція
Опис предмета закупівлі
Ноутбук
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
43
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.10.2025 02:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється відповідно до положень договору
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ «ПБГ19»
Пропозиція:
843 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Коломієць Віталій Юрійович"
Пропозиція:
847 960 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 23.10.2025 12:38
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.10.2025 17:01
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шляхова Ірина
Електронна пошта
Телефон
380445010113
Замовник
ЄДРПОУ
43229550
Назва (англійською мовою)
"FOUNDATION OF SOCIAL AND LEGAL COMMUNICAT "LAW GUARDS" NGO
Повна назва
ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ ФУНДАЦІЯ СУСПІЛЬНО-ПРАВОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ЛОГАРДС
Повна назва (англійською мовою)
"FOUNDATION OF SOCIAL AND LEGAL COMMUNICAT "LAW GUARDS" NGO
Поштовий індекс
02154
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вулиця ЕНТУЗІАСТІВ, будинок 17, офіс 8
Кваліфікація
Лот № 1 Ноутбуки для закладів освіти
Період вимог/скарг з 28.10.2025 20:18 по 03.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.10.2025 13:01 по 31.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей, Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону
Зміст
Учасник у складі тендерної пропозиції подав «Цінову пропозицію», що не відповідає формі Додатку 4 до тендерної документації, у якій вказано, що форма «Цінова пропозиція» подається у вигляді, наведеному в Додатку 4, Учасник/переможець процедури закупівлі не повинен відступати від цієї форми. Учасником подано сертифікат відповідності від 27.02.24 в якості супровідного документу до запропонованого товару, який був вказаний в тендерній пропозиції у відповідній колонці №7, термін дії якого станом на 23.10.2025 сплинув. Від Учасника вимагалось подання у складі тендерної пропозиції, відповідно до підпункту 5.3 пункту 5 таблиці «Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 2 до Тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги (з особливостями) (надалі - Перелік), довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, що отримана в органі ДПС України не раніше дати оголошення цієї закупівлі та видану для подання Замовнику. Однак додана серед документів у складі тендерної пропозиції довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, що отримана в органі ДПС України видана для подання «Базі забезпечення Національної гвардії України (військова частина 3075)», а не Замовнику. Про вказані недоліки Учаснику повідомлялось та надавався час на виправлення такої інформації. Відповідно до частини дев’ятої статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та абзацу першого пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2025 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі - Постанова), Учаснику надавалась можливість на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 24.10.25, 18:50:10. Однак зі сторони ТОВ «ПБГ19» не було вжито всіх необхідних заходів щодо їх виправлення та не було завантажено всіх необхідних документів. Водночас, опрацьовуючи документи, які були завантажені Учасником після надання можливості на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, Замовником виявлено ознаки фальсифікації та надання недостовірної інформації у змісті таких документів, а саме: завантажений від 24.10.2025 15:32:19 документ «ДФС 24.10.pdf» (довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, що отримана в органі ДПС України), містить недостовірну інформацію щодо його змісту, оскільки абзацом другим частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону та пунктом 42 Постанови передбачено право Замовника звернутися за підтвердженням інформації, наданої Учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, відповідно до чого, Замовник скористався наданим йому правом та здійснив перевірку поданого Учасником документу у Державній податковій службі України, шляхом сканування наведеного в ньому QRкоду. За результатами проведеної перевірки виявлено інший документ, який не відповідає вимогам підпункту 5.3 пункту 5 Переліку, а саме: довідка отримана в органі ДПС України 01.10.2025, датою оголошення закупівлі є 08.10.2025, що свідчить про порушення вимоги Замовника щодо отримання довідки не раніше дати оголошення закупівлі, в документі зазначено, що він дійсний протягом десяти календарних днів включно до 10.10.2025, станом на момент завантаження в ЕСЗ (24.10.2025, 15:32:19) термін її дії закінчився, видана для подання «військовій частині А1785», а не Замовнику. Слід звернути увагу на те, що надання Учасником документа з ознаками фальсифікації та недостовірною інформацією є грубим порушенням законодавства, відповідальність за яке передбачена статтею 358 Кримінального кодексу України (підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів)та статтею 366 Кримінального кодексу України (службове підроблення). Факт подання підроблених документів зі сторони Учасника має суттєвий вплив на визначення результатів процедури закупівлі. Цей факт підриває довіру до всієї тендерної пропозиції ТОВ «ПБГ19» та є беззаперечною підставою для відхилення згідно з абзацом четвертим пункту 1 частини першої статті 31 Закону та абзацом третім підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Відповідно до абзацу п’ятого пункту 1 частини першої статті 31 Закону та згідно з абзацом четвертим підпункту 1 пункту 44 Постанови Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо Учасник не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Водночас, відповідно до пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону та згідно з абзацом 1, підпункту 2 пункту 44 Постанови Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена Учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Постанови. Відповідно до абзацу четвертого пункту 1 частини першої статті 31 Закону та абзацу третього підпункту 1 пункту 44 Постанови Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо Учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку Замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; Враховуючи вказану вище інформацію та положення Закону і Постанови, Замовником встановлено, що Учасником не було вжито необхідних заходів щодо виправлення та надання необхідних документів, визначених у додатку 2 до Тендерної документації протягом наданого часу на усунення невідповідностей, відповідно до чого тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та надання у тендерній пропозиції документів, що містять сфальсифіковану та недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку Замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
Документи кваліфікації
28.10.2025 20:09
Повідомлення про рішення
28.10.2025 20:08
Скарги та рішення
23.10.2025 13:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.10.2025 17:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.10.2025 17:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час попереднього розгляду тендерної пропозиції Учасника, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником разом з тендерною пропозицією. підпунктом 1, 5 пункту 3.1 Розділу 3. «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги (з особливостями) передбачалось подання Учасником тендерної пропозиції в електронну систему закупівель у вигляді електронних документів та/або скан-копій, кожен документ повинен бути завантажений до електронної системи закупівель окремим файлом. Багатосторінкові документи завантажуються одним файлом. Документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді електронних документів та/або скан-копій, придатних для машинозчитування (файли з розширенням «.pdf.», «.jpeg.» тощо) зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно з якими виготовляються такі скан-копії. Водночас, тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП). У випадку надання електронних документів учасник накладає КЕП/УЕП на кожен з таких документів (якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП/УЕП цієї організації, учасник може не накладати на нього свій КЕП/УЕП). Однак, зазначені вимоги виконані не в повному обсязі. пунктом 1. таблиці «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 2 до Тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги (з особливостями) (надалі - Перелік) передбачалось, що Учасник подає у складі тендерної пропозиції порівняльну таблицю технічних та якісних характеристик до наведених технічних вимог до товару (додаток Б додатку 1 до тендерної документації). Водночас, підпунктом 4.1. пункту 4 Переліку від Учасника вимагається подання Інформації, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника Технічним, якісним, кількісним характеристикам, у тому числі з відповідною технічною документацією та специфікацією предмета закупівлі. Однак, Учасником було подано порівняльну таблицю у вигляді документу, який вимагається пунктом 4.1. Переліку у складі тендерної пропозиції, що суперечить підпункту 1, 5 пункту 3.1 Розділу 3. «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги (з особливостями). підпунктом 4.1. пункту 4 Переліку передбачалось, що супровідні документи до запропонованого товару вказуються в тендерній пропозиції у відповідній колонці №7. Документи або їх зразки подаються разом з тендерною пропозицією. Однак, Учасником було подано сертифікат відповідності від 27.02.24, в якому зазначений термін дії до до 26 лютого 2025 р. Станом на 23.10.2025 термін дії сертифікату минув. підпунктом 5.1.1. підпункту 5.1. пункту 5 Переліку Учасником передбачалось подання чинної виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, однак Учасником було подано виписку, у складі тендерної пропозиції, дата формування якої 06.02.2025. Станом на 23.10.2025 виписка не є чинною. підпунктом 5.2. пункту 5 Переліку від Учасника вимагалось подання Тендерної пропозиції за формою Додатку 4 до тендерної документації, у якій вказано, що форма «Цінова пропозиція» подається у вигляді, наведеному в Додатку 4, Учасник/переможець процедури закупівлі не повинен відступати від цієї форми. Однак Учасник відступив від наведеної форми. Важливим є подання у складі тендерної пропозиції, відповідно до підпункту 5.3 пункту 5 Переліку, довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, що отримана в органі ДПС України не раніше дати оголошення цієї закупівлі та видану для подання Замовнику. Однак додана серед документів у складі тендерної пропозиції довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, що отримана в органі ДПС України видана для подання «Базі забезпечення Національної гвардії України (військова частина 3075)», а не Замовнику. Згідно з підпунктом 5.4. пункту 5 Переліку Учасник має подати копію/сканкопію повного Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа у складі тендерної пропозиції. Однак, доданий серед документів Витяг виданий 11.09.2025, датою подання документа є 22.10.2025, відповідно до чого, Витяг не відповідає зазначеній вимозі Замовника. підпунктом 5.5. пункту 5 Переліку передбачалось подання Учасником Лист-гарантія в довільній формі: Що предмет закупівлі та учасник не підпадає під дію Закону України «Про санкції»; Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»; Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей, а також інших платежів з рахунків, відкритих в органах Казначейства»; Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації», Постанови Кабінету Міністрів України від 09 квітня 2022р. Однак Учасником не було подано лист-гарантію у складі тендерної пропозиції. підпунктом 5.7. пункту 5 Переліку передбачалось, якщо тендерну пропозицію подає об’єднання учасників, до неї воно обов’язково має включити документ(-ти) про створення такого об’єднання, перелік яких наводиться у підпункті 5.7. Водночас, підпунктом 5.8. пункту 5 Переліку вказано, що у разі, якщо Учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього, відповідно до чого, Учасник може подати листи-роз’яснення щодо не зобов’язання складати якийсь зі вказаних підпункті 5.7. пункту 5 таблиці «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 2 до Тендерної документації. Однак Учасником не було подано лист-роз’яснення в довільній формі щодо вищевказаного пункту Тендерної документації серед документів у складі тендерної пропозиції. Керуючись пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 просимо усунити виявлені невідповідності.
Створено
23.10.2025 18:50
Надати до
24.10.2025 18:50
Період вимог/скарг з 04.11.2025 17:08 по 10.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.10.2025 20:18 по 05.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.11.2025 17:08
Довідка НАЗК
04.11.2025 17:07
Повідомлення про рішення
04.11.2025 17:07
Скарги та рішення
03.11.2025 13:42
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
28.10.2025 20:18
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.10.2025 17:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.10.2025 17:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час попереднього розгляду тендерної пропозиції Учасника, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником разом з тендерною пропозицією. підпунктом 1, 5 пункту 3.1 Розділу 3. «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги (з особливостями) передбачалось подання Учасником тендерної пропозиції в електронну систему закупівель у вигляді електронних документів та/або скан-копій, кожен документ повинен бути завантажений до електронної системи закупівель окремим файлом. Багатосторінкові документи завантажуються одним файлом. Документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді електронних документів та/або скан-копій, придатних для машинозчитування (файли з розширенням «.pdf.», «.jpeg.» тощо) зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно з якими виготовляються такі скан-копії. Водночас, тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП). У випадку надання електронних документів учасник накладає КЕП/УЕП на кожен з таких документів (якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП/УЕП цієї організації, учасник може не накладати на нього свій КЕП/УЕП). Однак, зазначені вимоги виконані не в повному обсязі. підпунктом 5.2. пункту 5 Переліку від Учасника вимагалось подання Тендерної пропозиції за формою Додатку 4 до тендерної документації, у якій вказано, що форма «Цінова пропозиція» подається у вигляді, наведеному в Додатку 4, Учасник/переможець процедури закупівлі не повинен відступати від цієї форми. Однак Учасник відступив від наведеної форми. Важливим є подання у складі тендерної пропозиції, відповідно до підпункту 5.3 пункту 5 Переліку, довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, що отримана в органі ДПС України не раніше дати оголошення цієї закупівлі та видану для подання Замовнику. Однак додана серед документів у складі тендерної пропозиції довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, що отримана в органі ДПС України видана 16.09.2025, датою оголошення цієї закупівлі є 08.10.2025, відповідно до чого, вимога щодо отримання в органі ДПС не раніше дати оголошення цієї закупівлі не виконана. Водночас, подана довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи станом на момент завантаження в ЕСЗ (22.10.2025, 23:50:45) не є чинною, оскільки в ній же зазначено, що вона дійсна протягом десяти календарних днів включно до 25.09.2025 року. Згідно з підпунктом 5.4. пункту 5 Переліку Учасник має подати копію/сканкопію повного Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа у складі тендерної пропозиції. Однак, доданий серед документів Витяг виданий 01.09.2025, датою подання документа є 22.10.2025, відповідно до чого, Витяг не відповідає зазначеній вимозі Замовника. Керуючись пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 просимо усунити виявлені невідповідності.
Створено
03.11.2025 13:37
Надати до
04.11.2025 13:37
Договір
UA-2025-10-08-013912-a-c1
Підписаний і діє
Номер
1245/1
847 960 грн.
847 960 грн.
З ПДВ
Підписано
12.11.2025
Строк дії договору з
12.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
43 (штуки)
Ноутбук
Номенклатура
Ноутбук
Кількість
43
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
19 720
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ ФУНДАЦІЯ СУСПІЛЬНО-ПРАВОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ЛОГАРДС
Повна назва
ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ ФУНДАЦІЯ СУСПІЛЬНО-ПРАВОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ЛОГАРДС
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43229550

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Коломієць Віталій Юрійович"
Повна назва
ФОП "Коломієць Віталій Юрійович"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3745410596

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.11.2025 18:25
-
12.11.2025 18:22
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
860 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.10.2025 00:00
Замовник:
ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ ФУНДАЦІЯ СУСПІЛЬНО-ПРАВОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ЛОГАРДС
Контактний телефон:
380445010113
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
860 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.10.2025 00:00
Замовник:
ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ ФУНДАЦІЯ СУСПІЛЬНО-ПРАВОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ЛОГАРДС
Контактний телефон:
380445010113
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності