Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт (заміна водостічної системи) в школі І-ІІІ ступенів № 119 Деснянського району міста Києва, вул. Миколи Закревського, 15-Б від Школа І-ІІІ ступенів № 119 Деснянського району міста Києва.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-08-013881-a
Id Tender 5960f7405fd74b709be7a7ea70bd24ed
План UA-P-2025-10-08-014997-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 08.10.2025 17:03
Остання зміна 14.11.2025 13:46
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 000 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.10.2025 17:02 до 23.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 08.10.2025 17:02
до 20.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.10.2025 17:02
до 20.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.10.2025 00:00
до 23.10.2025 16:45
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.10.2025 16:45
до 29.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.10.2025 16:45
до 14.11.2025 13:46
Період уточнень
з 08.10.2025 17:02 до 20.10.2025 00:00
Період оскарження
з 08.10.2025 17:02 до 20.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.10.2025 00:00 до 23.10.2025 16:45
Період кваліфікації
з 23.10.2025 00:00 до 23.10.2025 16:45
Основні параметри
Капітальний ремонт (заміна водостічної системи) в школі І-ІІІ ступенів № 119 Деснянського району міста Києва, вул. Миколи Закревського, 15-Б
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 000 000 грн.
Капітальний ремонт (заміна водостічної системи) в школі І-ІІІ ступенів № 119 Деснянського району міста Києва, вул. Миколи Закревського, 15-Б
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт (заміна водостічної системи) в школі І-ІІІ ступенів № 119 Деснянського району міста Києва, вул. Миколи Закревського, 15-Б
Очікувана вартість
2 000 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
10000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт (заміна водостічної системи) в школі І-ІІІ ступенів № 119 Деснянського району міста Києва, вул. Миколи Закревського, 15-Б
Код ДК 021:2015
45330000-9 - Водопровідні та санітарно-технічні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
02217, Україна, м. Київ, Закревського, 15-Б
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СБП ГРУП»
Пропозиція:
1 969 378.48 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.10.2025 17:02
Оголошення про проведення закупівлі
08.10.2025 16:50
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Німець Валерія Петрівна
Електронна пошта
Телефон
380976409345,385465086
Замовник
ЄДРПОУ
03598707
Повна назва
Школа І-ІІІ ступенів № 119 Деснянського району міста Києва
Поштовий індекс
02217
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
Закревського, 15-Б
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт (заміна водостічної системи) в школі І-ІІІ ступенів № 119 Деснянського району міста Києва, вул. Миколи Закревського, 15-Б
Період вимог/скарг з 23.10.2025 16:45 по 29.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.10.2025 00:00 по 31.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.10.2025 16:45
Довідка НАЗК
23.10.2025 16:40
Повідомлення про рішення
23.10.2025 16:18
Пропозиція, що перемогла
23.10.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-10-08-013881-a-b1
Підписаний і діє
Номер
119-ВТ-ПВ
1 969 378.48 грн.
1 641 148.73 грн.
З ПДВ
Підписано
13.11.2025
Строк дії договору з
13.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт (заміна водостічної системи) в школі І-ІІІ ступенів № 119 Деснянського району міста Києва, вул. Миколи Закревського, 15-Б
Номенклатура
Капітальний ремонт (заміна водостічної системи) в школі І-ІІІ ступенів № 119 Деснянського району міста Києва, вул. Миколи Закревського, 15-Б
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Школа І-ІІІ ступенів № 119 Деснянського району міста Києва
Повна назва
Школа І-ІІІ ступенів № 119 Деснянського району міста Києва
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03598707

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СБП ГРУП»
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СБП ГРУП»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41047917

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
14.11.2025 13:46
-
Підписаний договір
14.11.2025 13:38
Підписаний договір
Підписаний договір
14.11.2025 13:38
Підписаний договір
Підписаний договір
14.11.2025 13:38
Підписаний договір
Підписаний договір
14.11.2025 13:38
Підписаний договір
14.11.2025 13:38
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-31-000015
Дата створення проекту
31.10.2025 12:11
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
31.10.2025 12:56
Дата публікації висновку про результати
20.11.2025 12:28
Дата завершення усунення порушень
05.12.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
22.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 700-98-85
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 836-61-85
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 31.10.2025 № 92 Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. В.о.начальника Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віталій УСИК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 31.10.2025 № 92. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2025-10-08-013881-a 08.10.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
31.10.2025 00:00
Документи рішення
31.10.2025 12:56
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 19 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства. Під час моніторингу проаналізовано: річний план школи І-ІІІ ступенів № 119 Деснянського району міста Києва на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї (далі – Тендерна документація), реєстр пропозицій, протокол розкриття пропозицій, тендерну пропозицію учасника-переможця «СБП ГРУП» (далі - ТОВ «СБП ГРУП»), протокол щодо прийняття рішення Уповноваженої особи від 23.10.2025 №28-ВТ, 07.11.2025 №29-ВТ, повідомлення про намір укласти договір, Договір від 13.11.2025 №119-ВТ-ПВ (далі – Договір №119-ВТ-ПВ), додаткові угоди від 13.11.2025 №№1,2, пояснення Замовника надані 06.11.2025, 07.11.2025, 14.11.2025 через електронну систему закупівель. Відповідно до пункту 17 Особливостей Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10, 13, 80, 86, 88, 89, 91 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005№ 668 зі змінами (далі – постанова №668), та частиною першою статті 884 Цивільного кодексу України передбачено, що гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом. Водночас, відповідно до пункту 10.2 розділу 10 Договору №119-ВТ-ПВ гарантійний строк експлуатації об’єкта становить 5 (п’ять ) років з дати підписання акту комісією, яка здійснює приймання об’єкта в експлуатацію, при дотриманні експлуатуючою організацією Правил експлуатації, що не відповідає нормам частини першої статті 884 Цивільного кодексу України та пункту 103 Постанови №668. Таким чином, при укладанні Договору №119-ВТ-ПВ не враховано норми частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України та пункту 103 Постанови №668 та порушено вимоги пункту 17 Особливостей в частині невідповідності нормам Цивільного кодексу України. В ході моніторингу додатковою угодою від 13.11.2025 №1 внесено зміни до пункту 10.2 Договору №119-ВТ-ПВ та викладено його в наступній редакції: «10.2 Гарантійний строк експлуатації об'єкта становить 10 (десять) років з дати підписання акту комісією, яка здійснює приймання об'єкта в експлуатацію, при дотриманні експлуатуючою організацією Правил експлуатації». Проведеним аналізом питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено наступне. Відповідно до вимог пункту 3 розділу ІІІ «Перелік інших документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 5 до Тендерної документації учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції має надати копію чинного дозволу та/або ліцензії та/або декларації (та/або іншого документу, який посвідчує її видачу) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії або декларації на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством України. Якщо строк (термін) дії дозволів/ ліцензій/декларацій тощо, наданих учасником у складі тендерної пропозиції, спливає до моменту закінчення надання послуг, виконання робіт, постачання товару, учасник у складі пропозиції має надати документальне підтвердження-зобов'язання (лист, довідка або інший підтверджуючий документ за підписом уповноваженої особи учасника) щодо їх отримання до моменту укладання договору (продовження терміну дії на весь період виконання робіт, що є предметом закупівлі). У разі, якщо отримання дозволу/ліцензії/декларації (або іншого документу, який посвідчує їх видачу) не передбачено законодавством, учасник надає лист-пояснення з посиланням на нормативні акти або копію/ії роз'яснення/нь державних органів. Додатком 2 до Тендерної документації «Дефектний акт на «Капітальний ремонт (заміна водостічної системи) в школі І-ІІІ ступенів № 119 Деснянського району міста Києва, вул. Миколи Закревського,15-Б» (далі – Дефектний акт) передбачено, зокрема, виконання наступних робіт: Нанесення вручну в один шар покриття з вогнезахисного матеріалу на горизонтальні поверхні дерев'яних конструкцій (позиція 5 Дефектного акту). Перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню встановлений статтею 7 Закону України «Про ліцензування господарської діяльності» від 02.03.2015 № 222-VIII із змінами (далі – Закон №222-VIII). Так, відповідно до вимог пункту 13 частини першої статті 7 Закону №222-VIII ліцензуванню підлягає господарська діяльність з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України. Згідно з пунктом 6 «Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 №852 роботи з вогнезахисту (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення) підлягають ліцензуванню. ТОВ «СБП ГРУП» в складі тендерної пропозиції надано ліцензію Державної архітектурно-будівельної інспекції України (наказ на видачу ліцензії від 13.12.2017 №59-Л), дозвіл від 18.05.2023 № С-795-23 на роботи підвищеної небезпеки, виданий Центральним міжрегіональним управлінням Державної служби з питань праці, та Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які не підтверджують право виконання робіт з вогнезахисту. Інших документів, які б підтверджували право учасника ТОВ «СБП ГРУП» на здійснення робіт з вогнезахисту, в складі пропозиції не надано. При цьому, учасником ТОВ «СБП ГРУП» в складі пропозиції надано «Лист про субпідрядників» від 15.10.2025 вих.№15/10-14, в якому зазначено, що ТОВ «СБП ГРУП» зобов’язується надати послуги власними силами, без залучення до виконання договору субпідрядних організацій. Таким чином, ТОВ «СБП ГРУП» не дотримано вимоги пункту 3 розділу ІІІ Додатку 5 до Тендерної документації. Викладені вище невідповідності пропозиції учасника ТОВ «СБП ГРУП» вимогам тендерної документації не відносяться до формальних (несуттєвих) помилок, що не впливають на зміст пропозиції. З огляду на вищенаведене, тендерна пропозиція учасника ТОВ «СБП ГРУП» підлягала відхиленню на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей (не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей). Водночас, Замовником в порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «СБП ГРУП», а визначено його переможцем торгів. Пояснення надані Замовником під час проведення моніторингу процедури закупівлі щодо викладених у висновку порушень не спростовують виявлені порушення.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства встановлено, що при укладанні Договору №119-ВТ-ПВ не враховано норми частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України та пункту 103 Постанови №668 та порушено вимоги пункту 17 Особливостей в частині невідповідності нормам Цивільного кодексу України. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення норм абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує надати підтверджуючі документи на виконання робіт з вогнезахисту (договір субпідряду) з відповідною ліцензією, а у разі неможливості, здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором №119-ВТ-ПВ відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
19.11.2025 00:00
Дата публікації
20.11.2025 12:28
Документи висновку
20.11.2025 12:28
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Добрий день. В рамках забов'язань щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, інформації про результати моніторингу закупівлі UA-2025 -10-08-013881-a "Капітальний ремонт (заміна водостічної системи) в школі І-ІІІ ступенів № 119 Деснянського району міста Києва, вул. Миколи Закревського, 15-Б, ДК 021:2015 код CPV 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи" надсилаємо наступні документи: 1. Договір субпідряду з ТОВ "ЕЛЕКТРИК СОЛЮШНС"; 2. Наказ Державної служби України з надзвичайних ситуацій про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення ТОВ "ЕЛЕКТРИК СОЛЮШНС", код ЕДРПОУ 43330966. 3. Ліцензія ТОВ "ЕЛЕКТРИК СОЛЮШНС" в реєстрі ліцензіатів на порталі електронних послуг Державної служби України з надзвичайних ситуацій, де серед видів робіт є "вогнезахисне просочування (поверхневе), вогнезахисне оброблення (фарбування)". 4. Електронне посилання на портал електронних послуг на сайті ДСНС , де за назвою та ЕДРПОУ можна знайти ліцензію на виконання робіт протипожежного призначення ТОВ "ЕЛЕКТРИК СОЛЮШНС", код ЕДРПОУ 43330966. https://e-services.dsns.gov.ua/site/licensee-register З повагою, Директор школи № 119, Уповноважена особа
Дата публікації
25.11.2025 11:11
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Порушення усунуто
Результат
Усунуто
Дата публікації
26.11.2025 10:38
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
26.11.2025 10:44
-
Повідомлення
Запит
Запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт (заміна водостічної системи) в школі І-ІІІ ступенів № 119 Деснянського району міста Києва, вул. Миколи Закревського, 15-Б» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-08-013881-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. 1. Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (експертний звіт, кошторисну частину проектної документації (пояснювальну записку, зведений кошторисний розрахунок, договірну ціну, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, розрахунок вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, розрахунок загальновиробничих витрат), комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи). 2. Надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
03.11.2025 16:26
Орган перевірки
07.11.2025 00:00
Документи повідомлення
03.11.2025 16:26
-
Запит
Запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт (заміна водостічної системи) в школі І-ІІІ ступенів № 119 Деснянського району міста Києва, вул. Миколи Закревського, 15-Б» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-08-013881-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. 1. Відповідно до частини 1 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005№ 668 (із змінами), та частиною 1 статті 884 Цивільного кодексу України передбачено, що гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом. Водночас, відповідно до п. 10.2 розділу 10 Додатку 4 до тендерної документації «Договір (проект)» гарантійний строк експлуатації об’єкта становить 5 (п’ять ) років з дати підписання акту комісією, яка здійснює приймання об’єкта в експлуатацію, при дотриманні експлуатуючою організацією Правил експлуатації, що не відповідає вимогам чинного законодавства. Поясніть зазначену невідповідність. 2. Відповідно до вимог пункту 3 розділу ІІІ Додатку 5 до Тендерної документації учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції має надати копію чинного дозволу та/або ліцензії та/або декларації (та/або іншого документу, який посвідчує її видачу) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії або декларації на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством України. Додатком 2 до тендерної документації «Дефектний акт на «Капітальний ремонт (заміна водостічної системи) в школі І-ІІІ ступенів № 119 Деснянського району міста Києва, вул. Миколи Закревського,15-Б» передбачено, зокрема, виконання наступних робіт: Нанесення вручну в один шар покриття з вогнезахисного матеріалу на горизонтальні поверхні дерев'яних конструкцій Згідно з пунктом 6 «Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 №852 роботи з вогнезахисту (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення) підлягають ліцензуванню. В складі тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «СБП ГРУП» відсутня ліцензія на вказані види робіт. Обґрунтуйте відповідність тендерної пропозиції ТОВ «СБП ГРУП» вимогам пункту 3 розділу ІІІ Додатку 5 до Тендерної документації. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
04.11.2025 15:52
Орган перевірки
08.11.2025 00:00
Документи повідомлення
04.11.2025 15:53
-
Відповідь
Пояснення на запит
Пояснення на запит з додатками
Рішеня
06.11.2025 13:12
Замовник
Відповідь
Пояснення на запит
Проект моніторингу Дата створення об'єкта моніторингу: 31 жовтня 12:11 Дата останніх змін об'єкта моніторингу: 4 лист 15:53 ID моніторингу: UA-M-2025-10-31-000015 Термін здійснення моніторингу: 31 жовтня 12:56 – 22 лист 00:00 UA-M-2025-10-31-000015 Запит Замовнику на пояснення У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт (заміна водостічної системи) в школі І-ІІІ ступенів № 119 Деснянського району міста Києва, вул. Миколи Закревського, 15-Б» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-08-013881-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. 1. Відповідно до частини 1 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005№ 668 (із змінами), та частиною 1 статті 884 Цивільного кодексу України передбачено, що гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом. Водночас, відповідно до п. 10.2 розділу 10 Додатку 4 до тендерної документації «Договір (проект)» гарантійний строк експлуатації об’єкта становить 5 (п’ять ) років з дати підписання акту комісією, яка здійснює приймання об’єкта в експлуатацію, при дотриманні експлуатуючою організацією Правил експлуатації, що не відповідає вимогам чинного законодавства. Поясніть зазначену невідповідність. 2. Відповідно до вимог пункту 3 розділу ІІІ Додатку 5 до Тендерної документації учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції має надати копію чинного дозволу та/або ліцензії та/або декларації (та/або іншого документу, який посвідчує її видачу) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії або декларації на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством України. Додатком 2 до тендерної документації «Дефектний акт на «Капітальний ремонт (заміна водостічної системи) в школі І-ІІІ ступенів № 119 Деснянського району міста Києва, вул. Миколи Закревського,15-Б» передбачено, зокрема, виконання наступних робіт: Нанесення вручну в один шар покриття з вогнезахисного матеріалу на горизонтальні поверхні дерев'яних конструкцій Згідно з пунктом 6 «Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 №852 роботи з вогнезахисту (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення) підлягають ліцензуванню. В складі тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «СБП ГРУП» відсутня ліцензія на вказані види робіт. Обґрунтуйте відповідність тендерної пропозиції ТОВ «СБП ГРУП» вимогам пункту 3 розділу ІІІ Додатку 5 до Тендерної документації. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України. Письмові пояснення Відповідь по першому питанню запиту: Відповідно до пункту 11 частини першої статті 9 Закону України “Про публічні закупівлі” та з метою забезпечення формування уніфікованих вимог щодо підготовки замовниками тендерної документації в електронній системі закупівель Мінекономіки підготувало примірну тендерну документацію для відкритих торгів, що затверджена відповідним наказом від 06.12.2024 № 27593. Розділ 6. Результати торгів та укладання договору про закупівлю: пункт 4 визначено: «Умови договору про закупівлю: Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої — п’ятої, сьомої — дев’ятої статті 41 Закону, та Особливостей. Істотними умовами договору про закупівлю є предмет (найменування, кількість, якість), ціна та строк дії договору. Інші умови договору про закупівлю істотними не є та можуть змінюватися відповідно до норм Цивільного кодексу України. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: ? визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; ? перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки (залишити у разі закупівлі товару, який можна привести до кратності упаковки). Так само Цивільний кодекс України Стаття 213. Тлумачення змісту правочину 1. Зміст правочину може бути витлумачений стороною (сторонами). 2. На вимогу однієї або обох сторін суд може постановити рішення про тлумачення змісту правочину. 3. При тлумаченні змісту правочину беруться до уваги однакове для всього змісту правочину значення слів і понять, а також загальноприйняте у відповідній сфері відносин значення термінів. Якщо буквальне значення слів і понять, а також загальноприйняте у відповідній сфері відносин значення термінів не дає змоги з'ясувати зміст окремих частин правочину, їхній зміст встановлюється порівнянням відповідної частини правочину зі змістом інших його частин, усім його змістом, намірами сторін. 4. Якщо за правилами, встановленими частиною третьою цієї статті, немає можливості визначити справжню волю особи, яка вчинила правочин, до уваги беруться мета правочину, зміст попередніх переговорів, усталена практика відносин між сторонами, звичаї ділового обороту, подальша поведінка сторін, текст типового договору та інші обставини, що мають істотне значення. Процедура відкритих торгів на даному етапі має статус підписання договору. Проект Договору, не є підписаний договір, та має уточнюватись перед підписанням його між сторонами. Гарантійний строк експлуатації об’єкта не відноситься до істотних умов договору, і має бути уточненим та зміненим між сторонами, відповідно до норм чинного законодавства. Положеннями ст. 203 ЦК України передбачено, що зміст правочину не може суперечити ЦК України, іншим актам цивільного законодавства, а також моральним засадам суспільства. Волевиявлення учасника правочину має бути вільним і відповідати його внутрішній волі. Правочин має бути спрямований на реальне настання правових наслідків, що обумовлені ним. При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору, гарантійні умови (ст. 638 ЦК України), тощо. При підписанні договору між сторонами, гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва буде становити десять років від дня його прийняття замовником. Відповідь по другому питанню запиту: Процедура відкритих торгів по предмету «Капітальний ремонт (заміна водостічної системи) в школі І-ІІІ ступенів № 119 Деснянського району міста Києва, вул. Миколи Закревського, 15-Б» на даному етапі має статус підписання договору. Відповідно до частини 2 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», 2. Переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: {Абзац перший частини другої статті 41 із змінами, внесеними згідно із Законом № 1530-IX від 03.06.2021} 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі. У разі якщо переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є об’єднання учасників, копія ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об’єднання учасників.». Таким чином ТОВ «СБП ГРУП», відповідно до Закону, при підписанні Договору про закупівлю має надати, завантажити в систему ПРОЗОРРО в склад своєї пропозиції, копію ліцензії або документа дозвільного характеру. Закон України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості / Постанова № 1178), мають вищу юридичну силу, ніж тендерна документація, або додатки до неї. Як наголошує Міністерство юстиції України в листі від 30.01.2009 № Н-35267-18 (Щодо порядку застосування нормативно-правових актів) у випадку суперечності норм підзаконного акта нормам закону слід застосовувати норми закону, оскільки він має вищу юридичну силу; зазначена позиція також неодноразово відображалась в рішеннях Конституційного суду України. Більш детально описано в ст. 92 Конституції України, та у ст. 117 Основного закону Держави.
Рішеня
07.11.2025 13:16
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Пояснення з власної ініціативи
Додаткова відповідь: Добрий день. ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ замовнику надіслано запит на пояснення від 04.11.2025. Вважаємо за необхідне надати додаткові роз’яснення по запиту: 1. Додатком 2 до тендерної документації «Дефектний акт на «Капітальний ремонт (заміна водостічної системи) в школі І-ІІІ ступенів № 119 Деснянського району міста Києва, вул. Миколи Закревського,15-Б», ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-08-013881-а, передбачено, зокрема, виконання наступних робіт: Нанесення вручну в один шар покриття з вогнезахисного матеріалу на горизонтальні поверхні дерев'яних конструкцій Згідно з пунктом 6 «Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 №852 роботи з вогнезахисту (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення) підлягають ліцензуванню. В складі тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «СБП ГРУП» відсутня ліцензія на вказані види робіт. Надаємо додаткову відповідь: За статтею 838 Цивільного кодексу України, відповідно до Постанови Кабміну України № 668 від 01.08.2005 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» підрядник має право залучити за згодою замовника до виконання роботи інших осіб (субпідрядників/співвиконавців), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи. В пункті 7 розділіу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації замовника вказано інформація про субпідрядника/ співвиконавця: Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення) Отже, у закупівлях, якщо вартість робіт, які виконуватиме субпідрядник, становить 20% і більше від загальної вартості договору, то учасник повинен надати інформацію про нього в тендерній пропозиції. Якщо вартість робіт субпідрядника менше 20% вартості договору, інформацію про такого субпідрядника в тендерній пропозиції надавати не потрібно. Отже, відсутність у складі тендерної пропозиції учасника інформації про залучення інформації субпідрядника/співвиконавця не є порушенням вимог тендерної документації замовника, а навпаки - свідчить про відповідність тендерної пропозиції встановленим вимогам тендерної документації, оскільки обов’язок надання відповідної інформації виникає лише при залученні субпідрядника/співвиконавця в обсязі 20% і більше. Враховуючи наведене, замовником було дотримано всіх вимог законодавства під час проведення закупівлі, тендерна пропозиція учасника-переможця відповідає тендерній документації замовника. Переможець торгів ТОВ «СБП ГРУП», за згодою із замовником, планує для виконання роботи з вогнезахисту (нанесення вручну в один шар покриття з вогнезахисного матеріалу на горизонтальні поверхні дерев'яних конструкцій) залучити субпідрядника, який має ліцензію на цей вид робіт, з обсягом менше 20% від вартості договору. Документи субпідрядника додаються.
Рішеня
14.11.2025 14:09
Замовник
Документи повідомлення
14.11.2025 14:12
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.10.2025 00:00
Замовник:
Школа І-ІІІ ступенів № 119 Деснянського району міста Києва
Контактний телефон:
380976409345,385465086
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.10.2025 00:00
Замовник:
Школа І-ІІІ ступенів № 119 Деснянського району міста Києва
Контактний телефон:
380976409345,385465086
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності