Показати схожі тендери

Закупівля Електрична енергія від Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-08-013116-a
Id Tender d4c98d40a5914be7af2c3bd18f36cc3e
План UA-P-2025-10-08-015122-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 08.10.2025 16:26
Остання зміна 29.10.2025 16:22
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
21 727 027 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.10.2025 16:25 до 16.10.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 08.10.2025 16:25
до 13.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.10.2025 16:25
до 13.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 17.10.2025 13:23
до 29.10.2025 13:05
Залишилось 5 год. 3 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.10.2025 13:05
до 04.11.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 29.10.2025 13:05
-
Період уточнень
з 08.10.2025 16:25 до 13.10.2025 00:00
Період оскарження
з 08.10.2025 16:25 до 13.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 17.10.2025 13:23 до 29.10.2025 13:05
Період кваліфікації
з 17.10.2025 13:23 до 29.10.2025 13:05
Основні параметри
Електрична енергія
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
21 727 027 грн.
09310000-5 Електрична енергія (електрична енергія)
Назва предмета закупівлі
09310000-5 Електрична енергія (електрична енергія)
Очікувана вартість
21 727 027 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
108635,14
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
17.10.2025 13:00
Закінчення аукціону
17.10.2025 13:23
Позиція
Опис предмета закупівлі
09310000-5 Електрична енергія (електрична енергія)
Код ДК 021:2015
09310000-5 - Електрична енергія
Кількість
3 200 000
Одиниця виміру
Кіловат-година
Адреса постачання
50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, шафи управління зовнішнім освітленням, світлофорні об’єкти (згідно з переліком об’єктів та точок комерційного обліку споживача відповідно до договорів споживача про надання послуг з розподілу електричної енергії за особовими рахунками: № 110000052955; № 110000057031; № 080000080; № 500349; № 006066), в’їзний знак «Кривий Ріг» на в'їзді в місто з боку м. Кропивницький (відповідно до договору споживача про надання послуг з розподілу електричної енергії за особовим рахунком № 050070011)
Дата постачання по
31.12.2025 16:27
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ"
Пропозиція:
19 392 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ УКРАЇНИ"
Пропозиція:
20 306 227.2 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 17.10.2025 13:00
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.10.2025 15:34
Оголошення про проведення закупівлі
10.10.2025 15:32
-
08.10.2025 16:22
Тендерна документація
08.10.2025 16:22
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
08.10.2025 16:22
Проект договору
08.10.2025 16:22
Критерії прийнятності
08.10.2025 16:22
-
08.10.2025 16:22
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Мартинюк Катерина Геннадіївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380564930920
Замовник
ЄДРПОУ
03364234
Назва (англійською мовою)
Department of Improvement and Housing Policy of Executive Committee of the Kryvyi Rih City Council
Повна назва
Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Department of Improvement and Housing Policy of Executive Committee of the Kryvyi Rih City Council
Поштовий індекс
50101
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Кривий Ріг
Адреса
площа Молодіжна, 1
Кваліфікація
Лот № 1 09310000-5 Електрична енергія (електрична енергія)
Період вимог/скарг з 29.10.2025 13:05 по 04.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.10.2025 13:23 по 15.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.10.2025 13:05
Довідка НАЗК
29.10.2025 13:05
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
22.10.2025 15:42
Електроний протокол про продовження строку
17.10.2025 13:23
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.10.2025 16:22
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.10.2025 16:22
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», (зі змінами) (далі – Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюється відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини десятої статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Задля забезпечення об’єктивного, всебічного та детального розгляду тендерної пропозиції, враховуючи необхідність опрацювання значної кількості документів та інформації, поданих учасником у складі тендерної пропозиції, у тому числі з метою дотримання положень пункту 43 Особливостей, виникла необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ", поданої на закупівлю товару: 09310000-5 Електрична енергія (електрична енергія) до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
22.10.2025 15:38
Дата кінця розгляду
15.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ", поданої на закупівлю товару: 09310000-5 Електрична енергія (електрична енергія) виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, а саме: - пункт 2 розділу 5 тендерної документації та пункт 11.1 Додатку 3 тендерної документації містить наступну вимогу: «Інші документи, які необхідно надати Учаснику зазначені у Додатку 3 тендерної документації.», «Довідка в довільній формі про Учасника (місцезнаходження, телефон (-и) для контактів, електронна адреса, керівництво)». Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «Відомості про учасника. рdf» в якому зазначено що, особою, яка має право вчиняти дії від імені юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори є директор Федько Юрій Богданович, проте в цьому ж файлі вказано що керівником є директор Куксенко Михайло Володимирович. Таким чином, відомості про учасника містять суперечливу інформацію щодо керівництва Учасника. Для усунення виявленої невідповідності Учасник має надати оновлену довідку в довільній формі про Учасника (місцезнаходження, телефон (-и) для контактів, електронна адреса, керівництво). - пункт 2 розділу 5 тендерної документації та пункт 12 Додатку 3 тендерної документації містять наступну вимогу: «Інші документи, які необхідно надати Учаснику зазначені у Додатку 3 тендерної документації.», «… Учасники роздрібного ринку, на яких розповсюджуються вимоги абз.1 п.8.3.17 ПРРЕЕ, повинні створити: центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз'яснення та інформацію, передбачену законодавством; Центр розгляду скарг; кол-центр. У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку. Для учасників роздрібного ринку, на яких не розповсюджуються вимоги абз.1 п.8.3.17 ПРРЕЕ, створення центрів обслуговування споживачів не є обов'язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного ПРРЕЕ порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку. Учасник (Постачальник) в складі тендерної пропозиції має надати інформацію, якою підтверджує свою відповідність вищевказаним нормативним актам із зазначенням місцезнаходження, режиму роботи та засобів комунікації.» У складі тендерної пропозиції Учасника не в повному обсязі підтверджено інформацію щодо відповідності вимогам п. 8.3.17 ПРРЕЕ, а саме: незазначена інформація про центр обслуговування споживачів. Для усунення виявленої невідповідності Учасник має надати інформацію, якою підтверджує свою відповідність вимогам п. 8.3.17 ПРРЕЕ із зазначенням місцезнаходження, режиму роботи та засобів комунікації.
Створено
28.10.2025 11:47
Надати до
29.10.2025 11:47
Договір
UA-2025-10-08-013116-a-b1
Очікує підписання
19 392 000 грн.
19 392 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
3 200 000 (Кіловат-година)
09310000-5 Електрична енергія (електрична енергія)
Номенклатура
09310000-5 Електрична енергія (електрична енергія)
Кількість
3 200 000
Одиниця виміру
Кіловат-година
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради
Повна назва
Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03364234

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42082379

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
21 727 027 грн.
Період подання пропозицій
до 16.10.2025 09:00
Замовник:
Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради
Контактний телефон:
+380564930920
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
21 727 027 грн.
Період подання пропозицій
до 16.10.2025 09:00
Замовник:
Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради
Контактний телефон:
+380564930920
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності