Показати схожі тендери

Закупівля Обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів за кодом ДК 021:2015 66510000-8 Страхові послуги від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-08-012425-a
Id Tender 16e92dbd12f5440ca8e5eeaba4586c90
План UA-P-2025-10-08-010210-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 08.10.2025 16:01
Остання зміна 29.10.2025 10:34
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
179 686 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.10.2025 15:59 до 19.10.2025 15:54
Завершено
Період уточнень
з 08.10.2025 15:59
до 16.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.10.2025 15:59
до 16.10.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 20.10.2025 14:09
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.10.2025 14:09
до 03.11.2025 00:00
Період уточнень
з 08.10.2025 15:59 до 16.10.2025 00:00
Період оскарження
з 08.10.2025 15:59 до 16.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 20.10.2025 14:09
Основні параметри
Обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів за кодом ДК 021:2015 66510000-8 Страхові послуги
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
179 686 грн.
Обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів за кодом ДК 021:2015 66510000-8 Страхові послуги
Назва предмета закупівлі
Обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів за кодом ДК 021:2015 66510000-8 Страхові послуги
Очікувана вартість
179 686 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
898,43
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
20.10.2025 13:46
Закінчення аукціону
20.10.2025 14:09
Позиція
Опис предмета закупівлі
Обов’язкове страхування цивільно – правової відповідальності власників наземних транспортних засобів
Код ДК 021:2015
66510000-8 - Страхові послуги
Кількість
24
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Підписання договору
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "КРАЇНА"
Пропозиція:
88 515 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПАТ "ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ОРАНТА""
Пропозиція:
88 922 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 20.10.2025 13:46
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.10.2025 16:01
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Анастасія Гуз
Електронна пошта
Телефон
+380965447392
Замовник
ЄДРПОУ
40600473
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Поштовий індекс
65107
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
місто Одеса
Адреса
ВУЛИЦЯ КАНАТНА, будинок 83
Кваліфікація
Лот № 1 Обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів за кодом ДК 021:2015 66510000-8 Страхові послуги
Період вимог/скарг з 21.10.2025 14:09 по 27.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.10.2025 14:09 по 28.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.10.2025 14:10
Довідка НАЗК
21.10.2025 14:09
Повідомлення про рішення
20.10.2025 14:09
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 28.10.2025 09:41 по 03.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.10.2025 09:38 по 05.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Зміст
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Документи кваліфікації
28.10.2025 09:41
Повідомлення про рішення
28.10.2025 09:39
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.10.2025 16:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.10.2025 16:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.10.2025 09:41 по 05.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.10.2025 09:45
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.10.2025 16:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.10.2025 16:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
В ході розгляду тендерної пропозиції Учасника ПАТ "ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ОРАНТА"" виявлено невідповідності в інформації та документах, а саме: 1) Додатком 5 Перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції до тендерної документації вимагається: - Довідка в довільній формі про наявність зареєстрованого офіційного представництва та відділу врегулювання збитків в м. Одеса (із зазначенням адреси, номера телефону та контактної особи) або довідка про наявність укладених агентських угод (договорів доручення) з організаціями, які забезпечують надання послуг, у тому числі з врегулювання страхових подій, по всій території України, у тому числі в місті Одесі у відповідності до законодавства (надати копію відповідних агентських угод (договорів доручення та вказати дані (номер, дата) щодо реєстрації у відповідному реєстрі, якщо така реєстрація вимагається чинним законодавством). Учасник надав довідку № 1590-07-14/328-1 від 16.10.2025р., яка підтверджує наявність структурних підрозділів в м.Одеса, а також наявність центру клієнтської підтримки (врегулювання збитків) в м.Одеса, проте НЕ зазначив номера телефону та контактної особи. Відповідно до положень пункту 43 Особливостей №1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Прохання виправити зазначені невідповідності.
Створено
28.10.2025 17:48
Надати до
29.10.2025 17:48
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
179 686 грн.
Період подання пропозицій
до 19.10.2025 15:54
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380965447392
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
179 686 грн.
Період подання пропозицій
до 19.10.2025 15:54
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380965447392
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності