Показати схожі тендери

Закупівля Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбук) від Головне управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-08-010106-a
Id Tender 6da3edb356074f549e013c4f3183781c
План UA-P-2025-10-08-005874-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 08.10.2025 14:59
Остання зміна 24.10.2025 16:52
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
270 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.10.2025 14:58 до 16.10.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 08.10.2025 14:58
до 13.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.10.2025 14:58
до 13.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 17.10.2025 13:45
до 23.10.2025 14:30
Залишилось 2 днів 19 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.10.2025 09:07
до 29.10.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 23.10.2025 14:30
-
Період уточнень
з 08.10.2025 14:58 до 13.10.2025 00:00
Період оскарження
з 08.10.2025 14:58 до 13.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 17.10.2025 13:45 до 23.10.2025 14:30
Період кваліфікації
з 17.10.2025 13:45 до 23.10.2025 14:30
Основні параметри
Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбук)
в межах кошторисних призначень на відповідний період
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
270 000 грн.
Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбук)
Назва предмета закупівлі
Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбук)
Очікувана вартість
270 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1350,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
17.10.2025 13:22
Закінчення аукціону
17.10.2025 13:45
Позиція
Опис предмета закупівлі
Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбук)
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, площа Народна, 4
Дата постачання по
31.12.2025 15:01
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Товару на підставі рахунку та видаткової накладної в безготівковій формі в національній грошовій одиниці України
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Рибак Евеліна Василівна
Пропозиція:
252 120 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ДЕМО"
Пропозиція:
269 940 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 17.10.2025 13:22
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.10.2025 14:58
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ашенберг Дарина Володимирівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380961089927
Замовник
ЄДРПОУ
20453063
Повна назва
Головне управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області
Поштовий індекс
88000
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
Ужгород
Адреса
площа Народна, 4
Кваліфікація
Лот № 1 Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбук)
Період вимог/скарг з 23.10.2025 09:07 по 29.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.10.2025 13:45 по 25.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Відповідно до п. 3 Додатку 4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовником вимагаються інші документи від Учасника, зокрема: - інформація від Учасника про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі згідно з Додатком 2 до тендерної документації на фірмовому бланку Учасника (при наявності) за підписом уповноваженої особи завірену печаткою (в разі наявності) разом із документами, зазначеними в цьому додатку, а саме: 2) копія(ї) відповідного(их) документу(ів) щодо відповідності товару вимогам наступних нормативних документів: • Технічного регламенту обмеження використання деяких небезпечних речовин в електричному та електронному обладнанні (ПКМУ №139 від 10.03.2017); 4) копія сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2018, IDТ (для вітчизняного виробника ДСТУ ISO 9001:2018) на виробництво ноутбуків, дійсного на дату розкриття пропозиції; 5) копія сертифікату на систему екологічного управління (менеджменту) ISO 14001:2015, IDТ (для вітчизняного виробника ДСТУ ISO 14001:2015) на виробництво ноутбуків, дійсного на дату розкриття пропозиції. Окрім цього, згідно з пп. 7.2. п. 7 Розділу 1 тендерної документації під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених іноземною мовою такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Так, в тендерній пропозиції учасника ФОП Рибак Евеліни Василівни наявні сертифікати: сертифікат TW20/10193.00 Система менеджменту ISO 9001:2015 та сертифікат TW20/10189.00 Система менеджменту ISO 14001:2015. З огляду на наявний переклад даних сертифікатів, Замовник не вбачає, що такий переклад є засвідченим нотаріально або легалізованим у встановленому законодавством України порядку. Також, учасник ФОП Рибак Евеліна Василівна в тендерній пропозиції не надала копію відповідного документу щодо відповідності запропонованих ноутбуків вимогам Технічного регламенту обмеження використання деяких небезпечних речовин в електричному та електронному обладнанні (ПКМУ №139 від 10.03.2017). Разом з цим, в Додатку 2 до тендерної документації Замовником зазначається наступне: 8. Учасник у технічній частині своєї пропозиції, повинен чітко вказати специфікації продуктів, які будуть запропоновані замовнику для задоволення технічних вимог та технічних специфікацій тендерної документації. 9. Специфікації товарів повинні бути вказані зі ступенем деталізації, достатнім для внесення специфікацій у договір про закупівлю, а також для виконання самого договору. 11. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 11 Pro (українська редакція) має бути попередньо встановлений без його активації. Так, в тендерній пропозиції учасника ФОП Рибак Евеліна Василівна надана інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі (технічні вимоги) (07/2 від 12.10.2025 р.), де зазначено порівняльну таблицю вимог товару, що пропонується учасником відповідно до технічних вимог Замовника. Так, в даній таблиці щодо найменування «Програмне забезпечення» на вимоги Замовника «Встановлена операційна система не нижче Microsoft Windows 11 Pro (українська редакція)» учасником зазначено «Встановлена операційна система Microsoft Windows 11 Pro Education (українська редакція)». На підставі наведеного, Замовник повідомляє, що предвстановлена операційна система — Windows 11 Pro Education не відповідає вимогам ліцензування та не має додаткових функцій безпеки (AppLocker, Device Guard, Credential Guard). Ця редакція розповсюджується як освітня (academic) і постачається в рамках академічних програм Microsoft. Ліцензійні умови таких продуктів обмежуються використанням для навчальних закладів та не дозволяють експлуатацію в державних органах. Використання такої ліцензії у державних установах суперечить ліцензійній політиці. Таким чином, технічна характеристика запропонованого товару учасника не відповідає технічним вимогам Замовника.
Документи кваліфікації
23.10.2025 09:07
Повідомлення про рішення
17.10.2025 13:45
Витяг з ЄДР
17.10.2025 13:45
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.10.2025 14:56
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.10.2025 14:56
Період вимог/скарг з 23.10.2025 14:30 по 29.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.10.2025 09:07 по 31.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.10.2025 14:30
Довідка НАЗК
23.10.2025 14:29
Повідомлення про рішення
23.10.2025 09:07
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-10-08-010106-a-c1
Очікує підписання
269 940 грн.
269 940 грн.
З ПДВ
Номенклатура
10 (штуки)
Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбук)
Номенклатура
Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбук)
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Головне управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області
Повна назва
Головне управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
20453063

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ДЕМО"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ДЕМО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41362870

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
270 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.10.2025 09:00
Замовник:
Головне управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області
Контактний телефон:
+380961089927
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
270 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.10.2025 09:00
Замовник:
Головне управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області
Контактний телефон:
+380961089927
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності