Показати схожі тендери

Закупівля Роботи щодо "Капітальний ремонт (термомодернізація) навчального корпусу №3 (літера «А», «А1», «А2», «А3») Вінницького національного технічного університету за адресою: м. Вінниця, вул. Політехнічна, 7" від ВІННИЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-08-009672-a
Id Tender 98f1e0f8b3e246d88222821c92e8e81e
План UA-P-2025-10-08-011480-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 08.10.2025 14:44
Остання зміна 17.11.2025 14:03
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
176 334 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.10.2025 14:44 до 10.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 08.10.2025 14:44
до 07.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.10.2025 14:44
до 07.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.11.2025 00:00
до 14.11.2025 14:12
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.11.2025 14:12
до 20.11.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 14.11.2025 14:12
-
Період уточнень
з 08.10.2025 14:44 до 07.11.2025 00:00
Період оскарження
з 08.10.2025 14:44 до 07.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.11.2025 00:00 до 14.11.2025 14:12
Період кваліфікації
з 10.11.2025 00:00 до 14.11.2025 14:12
Основні параметри
Роботи щодо "Капітальний ремонт (термомодернізація) навчального корпусу №3 (літера «А», «А1», «А2», «А3») Вінницького національного технічного університету за адресою: м. Вінниця, вул. Політехнічна, 7"
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
176 334 000 грн.
Роботи щодо "Капітальний ремонт (термомодернізація) навчального корпусу №3 (літера «А», «А1», «А2», «А3») Вінницького національного технічного університету за адресою: м. Вінниця, вул. Політехнічна, 7"
Назва предмета закупівлі
Роботи щодо "Капітальний ремонт (термомодернізація) навчального корпусу №3 (літера «А», «А1», «А2», «А3») Вінницького національного технічного університету за адресою: м. Вінниця, вул. Політехнічна, 7"
Очікувана вартість
176 334 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
881670,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Роботи щодо "Капітальний ремонт (термомодернізація) навчального корпусу №3 (літера «А», «А1», «А2», «А3») Вінницького національного технічного університету за адресою: м. Вінниця, вул. Політехнічна, 7"
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Аванс
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 10,0 %
Опис:
Відповідно до Проекту договору: 12.2. Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог чинного законодавства України, у розмірі 10 % відповідно вiд Суми, зазначеної у пункті 3.1.1 цього Договору. Аванс надається на строк не більше 3-х місяців. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. 12.3. У разі вимоги Підрядником попередньої оплати (авансу), Підрядник до надання Замовнику рахунків (інвойсів) на попередню оплату (авансу) (або разом з ними) має надати Замовнику безвідкличну банківську гарантію повернення попередньої оплати (авансу) на суму, еквівалентну сумі попередньої оплати (авансу), з терміном дії до повного зарахування попередньої оплати (авансу) згідно актів приймання виконаних будівельних робіт або повернення Підрядником суми попередньої оплати (авансу) згідно з пунктом 12.4 Договору, але не менше 4 (чотирьох) календарних місяців. Умови гарантії можуть передбачати пропорційне зменшення суми гарантії на суми прийнятих Робіт згідно актів приймання виконаних будівельних Робіт. 12.3.1. У разі здійснення попередньої оплати робіт – вона проводиться шляхом спрямування коштів Підряднику на його розрахунковий рахунок, відкритий ним у комерційних банках для здійснення господарської діяльності та в органах Державної казначейської служби України
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 85,0 %
Опис:
Відповідно до п. 12.1 Проекту договору: Проміжні розрахунки за виконані Роботи здійснюються в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), і рахунку на оплату
Порядковий номер: 2
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 5,0 %
Опис:
Відповідно до Проекту Договору: 12.5. Кінцеві розрахунки з Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації.
Порядковий номер: 3
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІННИЦЯБУД"
Пропозиція:
176 226 194.15 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.10.2025 16:29
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталя Дороніна
Електронна пошта
Телефон
380674377531
Замовник
ЄДРПОУ
02070693
Повна назва
ВІННИЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Поштовий індекс
21021
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
Вінниця
Адреса
ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 95
Кваліфікація
Лот № 1 Роботи щодо "Капітальний ремонт (термомодернізація) навчального корпусу №3 (літера «А», «А1», «А2», «А3») Вінницького національного технічного університету за адресою: м. Вінниця, вул. Політехнічна, 7"
Період вимог/скарг з 14.11.2025 14:12 по 20.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.11.2025 00:00 по 18.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідно до протокольного рішення УО
Документи кваліфікації
14.11.2025 14:13
Довідка НАЗК
14.11.2025 14:12
Повідомлення про рішення
10.11.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-10-08-009672-a-a1
Очікує підписання
176 226 194.15 грн.
176 226 194.15 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
Роботи щодо "Капітальний ремонт (термомодернізація) навчального корпусу №3 (літера «А», «А1», «А2», «А3») Вінницького національного технічного університету за адресою: м. Вінниця, вул. Політехнічна, 7"
Номенклатура
Роботи щодо "Капітальний ремонт (термомодернізація) навчального корпусу №3 (літера «А», «А1», «А2», «А3») Вінницького національного технічного університету за адресою: м. Вінниця, вул. Політехнічна, 7"
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВІННИЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Повна назва
ВІННИЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02070693

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІННИЦЯБУД"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІННИЦЯБУД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01273444

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-11-21-000030
Дата створення проекту
21.11.2025 12:21
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
21.11.2025 15:14
Дата завершення моніторингу
13.12.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 21.11.2025 №258 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 18.11.2025 №003100-18/14141-2025. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 21.11.2025 №258. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-10-08-009672-a, 08.10.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
21.11.2025 00:00
Документи рішення
21.11.2025 15:14
-
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
176 334 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.11.2025 00:00
Замовник:
ВІННИЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Контактний телефон:
380674377531
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
176 334 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.11.2025 00:00
Замовник:
ВІННИЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Контактний телефон:
380674377531
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності