Показати схожі тендери

Закупівля С_25Т-955_39540000-9 Вироби різні з канату, мотузки, шпагату та сітки (Канат пеньковий) від АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-08-009568-a
Id Tender 3a5a5a6a98a94f398ebf1be0039bd56c
План UA-P-2025-10-08-010989-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 08.10.2025 14:41
Остання зміна 02.12.2025 11:53
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 960 800 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.10.2025 14:41 до 16.10.2025 15:00
Завершено
Період уточнень
з 08.10.2025 14:41
до 13.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.10.2025 14:41
до 13.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 17.10.2025 13:03
до 18.11.2025 12:12
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.11.2025 16:58
до 24.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 18.11.2025 12:12
до 02.12.2025 11:53
Період уточнень
з 08.10.2025 14:41 до 13.10.2025 00:00
Період оскарження
з 08.10.2025 14:41 до 13.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 17.10.2025 13:03 до 18.11.2025 12:12
Період кваліфікації
з 17.10.2025 13:03 до 18.11.2025 12:12
Основні параметри
С_25Т-955_39540000-9 Вироби різні з канату, мотузки, шпагату та сітки (Канат пеньковий)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 960 800 грн.
39540000-9 Вироби різні з канату, мотузки, шпагату та сітки (Канат пеньковий)
Назва предмета закупівлі
39540000-9 Вироби різні з канату, мотузки, шпагату та сітки (Канат пеньковий)
Очікувана вартість
1 960 800 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
29000,0
1,48 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
17.10.2025 12:40
Закінчення аукціону
17.10.2025 13:03
Позиція
Опис предмета закупівлі
Канат пеньковий O 32 мм
Код ДК 021:2015
39541120-3 - Канати
Кількість
7.6
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
63303, Україна, Харківська область, м.Берестин
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата протягом 30 календарних днів з дати підписання акту приймання передачі товару або видаткової накладної та наданого постачальником на його підставі рахунку на оплату
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "ДУБКАН"
Пропозиція:
1 960 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТАЛЬКАНАТ"
Пропозиція:
1 735 308 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 17.10.2025 12:40
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Людмила ФАРАДЖУЛАЄВА
Електронна пошта
Телефон
+380675633858
Сайт:
http://ugv.com.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
30019775
Повна назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28
Кваліфікація
Лот № 1 39540000-9 Вироби різні з канату, мотузки, шпагату та сітки (Канат пеньковий)
Період вимог/скарг з 10.11.2025 16:58 по 16.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.10.2025 13:03 по 15.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
10.11.2025 16:58
Повідомлення про рішення
04.11.2025 13:47
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
24.10.2025 14:53
Електроний протокол про продовження строку
17.10.2025 13:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.10.2025 14:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.10.2025 14:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
зважаючи на значний обсяг наданої на розгляд документації, можливу необхідність проведення перевірки інформації та/або документів Учасника у разі розміщення в електронній системі закупівель після повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
24.10.2025 14:53
Дата кінця розгляду
15.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано скан-копію Договору поставки від 03.05.2022р. №1-0222 на поставку: канати сталеві та поліамідні, дріт сталевий в асортименті. Зазначений договір не є аналогічним до предмету закупівлі, а саме: канату, виготовленого з луб’яних волокон (таких як коноплі, льон, сизаль). - Учасником надано скан-копію листа-відгука про співпрацю від 14.10.2025 № 4285-06 без посилання на конкретний договір поставки, що не підтверджує досвід виконання аналогічного договору 1.2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток№1.1 до тендерної документації. Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. І. Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників п.№1 Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель п.п.1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) У тендерній документації передбачається: - вимога щодо надання сканованої копії аналогічного (аналогічних) договору (договорів)* із додатками, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України “Про захист персональних даних”), які можуть бути належним чином заретушовані; * Аналогічним договором вважається договір з постачання канату, виготовленого з луб’яних волокон (таких як коноплі, льон, сизаль). та вимога про надання сканованої копії відгуку(-ів)/рекомендації від замовника за договором про належне виконання зобов’язань за аналогічним(и) договором(ами). 1.3 Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надання сканованої копії аналогічного (аналогічних) договору (договорів)* із додатками, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України “Про захист персональних даних”), які можуть бути належним чином заретушовані; * Аналогічним договором вважається договір з постачання канату, виготовленого з луб’яних волокон (таких як коноплі, льон, сизаль). та надання сканованої копії відгуку(-ів)/рекомендації від замовника за договором про належне виконання зобов’язань за аналогічним(и) договором(ами). 2.1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасник закупівлі ПрАТ «Стальканат» у своїй тендерній пропозиції надав лист від 14.10.2025 №365 щодо повноважень посадових осіб (файл, - «Лист щодо повноважень посадових осіб.pdf») за підписом уповноваженої особи ПрАТ «Стальканат» директора комерційного Управління з продажів —Рубан І.І.. Однак, тендерна документація (додаток 1.1) вимагає підписання даного листа саме керівником учасника.. 2.2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Додаток№1.1 до тендерної документації. Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. І. Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників п.2.Інші вимоги до учасників закупівель.п.п.1 Надання документів, що підтверджують повноваження посадових осіб або представника учасника на підписання пропозиції та договору 2.3 Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасником в складі тендерної пропозиції надається листа за підписом керівника юридичної особи (або за підписом фізичної особи, якщо учасником є фізична особа-підприємець або фізична особа) по формі додатку №1.1. до тендерної документації ЛИСТ щодо повноважень посадових осіб Даним листом _________________________ (найменування учасника) надає інформацію із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції, а саме: 1. Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції - _____________________________ (зазначається ПІБ без скорочень (повністю)); 2. Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника - _____________________________ (зазначається ПІБ без скорочень (повністю)); Перелік документів, що підтверджують відсутність (зняття) будь-яких обмежень та наявність достатніх повноважень зазначених вище посадових осіб або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або рішення вищого органу управління чи іншого відповідного уповноваженого органу, або довідки із відповідною інформацією, або звіт про фінансовий стан, або наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, статут або інший установчий документ (учасник – нерезидент України надає зазначені документи за формою та змістом, передбаченими національним законодавством країни реєстрації чи доміцилію такого учасника), а саме: 1. _____________ (зазначити назву документу та надати в складі тендерної пропозиції); … _____________(зазначити назву документу та надати в складі тендерної пропозиції); n. _____________ (зазначити назву документу та надати в складі тендерної пропозиції). * ______________(зазначити назву документу та надати в складі тендерної пропозиції). *- У випадку наявності обмежень чи заборон на підписання тендерної пропозиції та укладення договору про закупівлю, які встановлені документами учасника та/або рішеннями органів управління учасника – учасник надає рішення вищого органу управління чи іншого відповідного уповноваженого органу про надання згоди на подання тендерної пропозиції та укладення договору про закупівлю (не надання такого рішення учасником свідчитиме про відсутність у нього будь-яких обмежень чи заборон на підписання тендерної пропозиції та укладення договору про закупівлю, які встановлені документами учасника та/або рішеннями органів управління учасника). - Учасник, організаційно-правова форма якого є товариство з обмеженою відповідальністю або акціонерне товариство, для визначення застосовності/незастосовності положень статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства», надає довідку у довільній формі із зазначенням вартості своїх чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності (для товариства з обмеженою відповідальністю), вартості своїх активів за даними останньої річної фінансової звітності (для акціонерного товариства) або сам звіт про фінансовий стан за цей період. У випадку застосовності (якщо сума правочину перевищує ліміти встановлені в статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства»), учасник, організаційно-правова форма якого є товариство з обмеженою відповідальністю або акціонерне товариство, надає рішення відповідного вищого органу управління про надання згоди на вчинення правочину або довідку в довільній формі із посиланням на пункт статуту, яким передбачено порядок погодження правочину відмінний від встановленого в статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства».
Створено
04.11.2025 13:46
Надати до
05.11.2025 13:46
Період вимог/скарг з 18.11.2025 12:12 по 24.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.11.2025 16:58 по 09.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.11.2025 12:12
Довідка НАЗК
18.11.2025 12:12
Повідомлення про рішення
17.11.2025 17:16
Електроний протокол про продовження строку
10.11.2025 16:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.10.2025 14:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.10.2025 14:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
зважаючи на значний обсяг наданої на розгляд документації, можливу необхідність проведення перевірки інформації та/або документів Учасника у разі розміщення в електронній системі закупівель після повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
17.11.2025 17:16
Дата кінця розгляду
09.12.2025 00:00
Договір
UA-2025-10-08-009568-a-b1
Підписаний і діє
Номер
УБГ 25-955
1 960 800 грн.
1 634 000 грн.
З ПДВ
Підписано
01.12.2025
Строк дії договору з
01.12.2025
по
02.05.2026
Номенклатура
7.6 (тонни)
Канат пеньковий O 32 мм
Номенклатура
Канат пеньковий O 32 мм
Кількість
7.6
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Повна назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30019775

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "ДУБКАН"
Повна назва
ПП "ДУБКАН"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41908196

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 960 800 грн.
Період подання пропозицій
до 16.10.2025 15:00
Замовник:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактний телефон:
+380675633858
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 960 800 грн.
Період подання пропозицій
до 16.10.2025 15:00
Замовник:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактний телефон:
+380675633858
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності