Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021-2015 (CPV): 03410000-7 - Деревина (03418100-4 - Деревина твердих порід) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БАРАНІВСЬКА ЛІКАРНЯ" БАРАНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-08-007233-a
Id Tender 729ecea13894444ea4a3f2d9eba6d78b
План UA-P-2025-10-08-008547-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 08.10.2025 13:19
Остання зміна 05.11.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
477 300 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.10.2025 13:18 до 16.10.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 08.10.2025 13:18
до 13.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.10.2025 13:18
до 13.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.10.2025 12:00
до 30.10.2025 14:25
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.10.2025 10:49
до 05.11.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 30.10.2025 14:25
-
Період уточнень
з 08.10.2025 13:18 до 13.10.2025 00:00
Період оскарження
з 08.10.2025 13:18 до 13.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.10.2025 12:00 до 30.10.2025 14:25
Період кваліфікації
з 16.10.2025 12:00 до 30.10.2025 14:25
Основні параметри
ДК 021-2015 (CPV): 03410000-7 - Деревина (03418100-4 - Деревина твердих порід)
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 року №1178
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
477 300 грн.
Деревина
Назва предмета закупівлі
Деревина
Очікувана вартість
477 300 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2386,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 50 (метри кубічні)
Деревина 1 групи, неколоті
Опис предмета закупівлі
Деревина 1 групи, неколоті
Код ДК 021:2015
03418100-4 - Деревина твердих порід
Кількість
50
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
12701, Україна, Житомирська область, місто Баранівка, вулиця Звягельська, буд 66
Дата постачання по
15.11.2025 13:21
Позиція : №2 150 (метри кубічні)
Деревина 2 групи, неколоті
Опис предмета закупівлі
Деревина 2 групи, неколоті
Код ДК 021:2015
03410000-7 - Деревина
Кількість
150
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
12701, Україна, Житомирська область, місто Баранівка, вулиця Звягельська, буд 66
Дата постачання по
15.11.2025 13:21
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться після поставки товару шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Постачальника коштів протягом 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюватиметься протягом 30 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "РОМАНІВСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК" ЖИТОМИРСЬКОГО ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА"ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Пропозиція:
476 400 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.10.2025 13:18
Оголошення про проведення закупівлі
08.10.2025 13:16
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Довга Тетяна Анатоліївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380665024581
Замовник
ЄДРПОУ
01991576
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БАРАНІВСЬКА ЛІКАРНЯ" БАРАНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
12701
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Баранівка
Адреса
вул. Звягельська, 66
Кваліфікація
Лот № 1 Деревина
Період вимог/скарг з 21.10.2025 10:49 по 27.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.10.2025 12:00 по 24.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.10.2025 10:49
Довідка НАЗК
21.10.2025 10:48
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
16.10.2025 12:00
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 30.10.2025 14:25 по 05.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.10.2025 15:37 по 06.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей;. не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;. тендерна пропозиція не відповідає вимогам, встановленим в тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Зміст
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей;. не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;. тендерна пропозиція не відповідає вимогам, встановленим в тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Документи кваліфікації
30.10.2025 14:25
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
29.10.2025 15:37
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.10.2025 13:16
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.10.2025 13:16
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-27-000022
Дата створення проекту
27.10.2025 12:08
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
27.10.2025 14:15
Дата публікації висновку про результати
12.11.2025 17:49
Дата завершення усунення порушень
27.11.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
18.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 41) 242-08-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919579
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Житомир
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Н А К А З 27.10.2025 № 95-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Алла БЕХ Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 27.10.2025 № 95-з Витяг з переліку процедур закупівель. № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 9. UA-2025-10-08-007233-a. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
27.10.2025 00:00
Документи рішення
27.10.2025 14:15
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 12 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі – Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Баранівська лікарня» Баранівської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 08.10.2025 № 123, тендерна пропозиція учасника Дочірнього підприємства «Романівський лісгосп АПК» Житомирського обласного комунального агролісогосподарського підприємства «Житомироблагроліс» Житомирської обласної ради (далі – ДП «Романівський лісгосп АПК» ЖОКАП «Житомироблагроліс» ЖОР), протоколи уповноваженої особи від 20.10.2025 № 126 та від 27.10.2025 № 129, відповідь Замовника на пояснення з копіями документів, оприлюднені в електронній системі закупівель 30.10.2025. За результатами моніторингу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель встановлено, що відповідно до протоколу уповноваженої особи від 27.10.2025 № 129 Замовником прийнято рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ДП «Романівський лісгосп АПК» ЖОКАП «Житомироблагроліс» ЖОР. Проте, інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника ДП «Романівський лісгосп АПК» ЖОКАП «Житомироблагроліс» ЖОР Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель 30.10.2025, тобто на 3 день, а не протягом одного дня з дати ухвалення рішення, чим не дотримано вимоги абзацу першого пункту 46 Особливостей. За результатами проведеного моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності до вимог законодавства, а саме: - в порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація Замовника містить інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені чинним законодавством, зокрема, в підпункті 6.4.5 пункту 6.4 розділу VI тендерної документації та пункті 12.6 розділу ХІІ проєкту договору (Додаток № 5 до тендерної документації) встановлено умову, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема «зменшення обсягів закупівлі та/або ціни згідно з договорами про закупівлю робіт з будівництва об’єктів нерухомого майна відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. № 382 “Про реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації” (Офіційний вісник України, 2023 р., № 46, ст. 2466), якщо розроблення проектної документації покладено на підрядника, після проведення експертизи та затвердження проектної документації в установленому законодавством порядку», при тому, що предметом даної закупівлі є товари, а не роботи з будівництва об’єкта нерухомого майна; - в порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей, в підпункті 6.4.5 пункту 6.4 розділу VI тендерної документації та пункті 12.6 розділу ХІІ проєкту договору (Додаток № 5 до тендерної документації) зазначено підстави внесення змін до істотних умов договору про закупівлю без врахування змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 01.09.2025 № 1067; - в порушення абзацу восьмого пункту 28 Особливостей у тендерній документації не встановлено спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення переможця процедури закупівлі, визначених підпунктами 3, 5, 6 та 12 пункту 47 Особливостей. За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ДП «Романівський лісгосп АПК» ЖОКАП «Житомироблагроліс» ЖОР встановлено наступне. Відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 Додатку № 3 до тендерної документації встановлено імперативну вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції інформаційної довідки, складеної в довільній формі або за встановленою формою, про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше 2-х договорів) протягом останніх двох років. Також, підпунктом 1.2 пункту 1 Додатку № 3 до тендерної документації встановлено імперативну вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції завірених копій або скан-копій з оригіналу аналогічних договорів (не менше 2-х) із попередніми замовниками, що виконані у повному обсязі. Однак, моніторингом встановлено, що учасником ДП «Романівський лісгосп АПК» ЖОКАП «Житомироблагроліс» ЖОР у складі тендерної пропозиції надано довідку від 15.10.2025 № 864 (файл «Довідка аналогічні договори.docx»), в якій зазначено інформацію про наявність досвіду виконання одного аналогічного договору (від 30.01.2023 № 11), а також надано його копію, чим не дотримано вимоги підпунктів 1.1 та 1.2 пункту 1 Додатку № 3 до тендерної документації. На запит посадової особи органу державного фінансового контролю, Замовником 30.10.2025 надано пояснення «Дійсно, переглядаючи тендерну документацію учасник надав зразок одного виконаного договору, хоча вимагалось два». Відповідно до підпункту 1.4 пункту 1 Додатку № 3 до тендерної документації встановлено імперативну вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції сканкопії сертифікату FSC, виданого на ім’я учасника. Учасником ДП «Романівський лісгосп АПК» ЖОКАП «Житомироблагроліс» ЖОР у складі тендерної пропозиції надано скан-копію оригіналу сертифікату FSC № FC-FM/COC-804483 (файл «FSC 1.JPG»), виданого на ім’я учасника, строк дії якого становить до 20.03.2022, що також підтверджується інформацією, розміщеною на офіційному вебсайті Forest Stewardship Council (FSC) — https://search.fsc.org. Таким чином, моніторингом встановлено, що учасником ДП «Романівський лісгосп АПК» ЖОКАП «Житомироблагроліс» ЖОР не дотримано вимоги підпункту 1.4 пункту 1 Додатку № 3 до тендерної документації. Крім того, в порушення вимог підпункту 2.10 пункту 2 Додатку № 3 до тендерної документації, учасником ДП «Романівський лісгосп АПК» ЖОКАП «Житомироблагроліс» ЖОР у складі тендерної пропозиції не надано гарантійного листа довільної форми, яким підтверджується забезпечення поставки товару, якість якого відповідає вимогам стандартів, а також умовам, встановленим чинним законодавством до товару даного виду та тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Проте, Замовник в порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ДП «Романівський лісгосп АПК» ЖОКАП «Житомироблагроліс» ЖОР усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції. На запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу закупівлі, Замовником 30.10.2025 пояснено «Через великий обсяг порушень, нашою установою було вирішено не укладати договір та дискваліфікувати учасника». Слід зазначити, що відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель 30.10.2025, Замовником відхилено тендерну пропозицію учасника ДП «Романівський лісгосп АПК» ЖОКАП «Житомироблагроліс» ЖОР та, як наслідок, електронною системою закупівель відмінено відкриті торги з особливостями на підставі підпункту 1 пункту 51 Особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 46 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що тендерна документація не відповідає нормам абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, абзаців першого та восьмого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ДП Романівський лісгосп АПК» ЖОКАП «Житомироблагроліс» ЖОР встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
12.11.2025 00:00
Дата публікації
12.11.2025 17:49
Документи висновку
12.11.2025 17:49
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Стосовно періоду для усунення помилок, яких дотримався учасник, ми не надали три дні, адже сертифікати були не дійсні, також учасник не подавав на виготовлення нових.
Дата публікації
14.11.2025 14:52
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Порушення усунуто в повному обсязі шляхом відміни тендеру.
Результат
Усунуто
Дата публікації
17.11.2025 14:02
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
17.11.2025 14:03
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «ДК 021-2015 (CPV): 03410000-7 - Деревина (03418100-4 - Деревина твердих порід)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-08-007233-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань. 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом. Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника Дочірнього підприємства «Романівський лісгосп АПК» Житомирського обласного комунального агролісогосподарського підприємства «Житомироблагроліс» Житомирської обласної ради (далі – ДП «Романівський лісгосп АПК» ЖОКАП «Житомироблагроліс» ЖОР) на відповідність тендерній документації Комунального некомерційного підприємства «Баранівська лікарня» Баранівської міської ради (далі – Замовник) (протоколу, рішення). 3. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності до вимог законодавства, а саме: - в порушення вимог абзацу першого частини 3 статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація Замовника містить інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені чинним законодавством, зокрема, в підпункті 6.4.5 пункту 6.4 розділу розділу VI тендерної документації, встановлено умову, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема «зменшення обсягів закупівлі та/або ціни згідно з договорами про закупівлю робіт з будівництва об’єктів нерухомого майна відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. № 382 “Про реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації” (Офіційний вісник України, 2023 р., № 46, ст. 2466), якщо розроблення проектної документації покладено на підрядника, після проведення експертизи та затвердження проектної документації в установленому законодавством порядку», при тому, що предметом даної закупівлі є товари, а не роботи з будівництва об’єкта нерухомого майна; - в порушення вимог абзацу першого частини 3 статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей в підпункті 6.4.5 пункту 6.4 розділу розділу VI тендерної документації зазначено підстави внесення змін до істотних умов договору про закупівлю без врахування змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 01.09.2025 № 1067; - в порушення абзацу восьмого пункту 28 Особливостей у тендерній документації не встановлено спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення переможця процедури закупівлі, визначених підпунктами 3, 6 та 12 пункту 47 Особливостей. Враховуючи викладене вище, поясніть чому Замовником при складанні та затвердженні тендерної документації порушено абзацу першого частини 3 статті 22 Закону та абзаців першого, восьмого пункту 28 Особливостей? 4. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності тендерної пропозиції вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 Додатку № 3 до тендерної документації встановлено імперативну вимогу щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції інформаційної довідки, складеної в довільній формі, або за встановленою формою про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше 2-х договорів) протягом останніх двох років. Також, підпунктом 1.2 пункту 1 Додатку № 3 до тендерної документації встановлено імперативну вимогу щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції завірених копій або скан-копій з оригіналу аналогічних договорів (не менше 2-х) із попередніми Замовниками, що виконані у повному обсязі. Однак, учасником ДП «Романівський лісгосп АПК» ЖОКАП «Житомироблагроліс» ЖОР в тендерній пропозиції надано довідку від 15.10.2025 № 864 (файл «Довідка аналогічні договори.docx»), в якій зазначено інформацію лише про один аналогічний договір (договір від 30.01.2023 №11, укладений з Романівським психоневрологічним інтернатом Житомирської обласної ради), а також надано копію лише одного вказаного аналогічного договору, тобто менше 2-х договорів, чим не дотримано вимоги підпунктів 1.1 та 1.2 пункту 1 Додатку № 3 до тендерної документації. Відповідно до підпункту 1.4 пункту 1 Додатку № 3 до тендерної документації встановлено імперативну вимогу щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції сканкопію сертифікату FSC, виданого на ім’я учасника. Учасником ДП «Романівський лісгосп АПК» ЖОКАП «Житомироблагроліс» ЖОР в складі тендерної пропозиції надано скан-копію оригіналу сертифікату FSC № FC-FM/COC-804483 (файл «FSC 1.JPG»), викладеного російською мовою та виданого на учасника ДП «Романівський лісгосп АПК» ЖОКАП «Житомироблагроліс» ЖОР, а також надано його переклад українською мовою (файл «нот переклад.PDF»). Однак, наданий сертифікат FSC № FC-FM/COC-804483 є недійсним, оскільки діяв до 20.03.2022, що підтверджується інформацією, розміщеною на офіційному вебсайті Forest Stewardship Council (FSC) — https://search.fsc.org, який є офіційним міжнародним реєстром сертифікатів FSC, що надає можливість перевірки чинності сертифікатів у сфері відповідального лісокористування та ланцюга постачання деревинної продукції. Таким чином, учасником ДП «Романівський лісгосп АПК» ЖОКАП «Житомироблагроліс» ЖОР не дотримано вимоги підпункту 1.4 пункту 1 Додатку № 3 до тендерної документації. Відповідно до підпункту 2.10 пункту 2 Додатку № 3 до тендерної документації встановлено імперативну вимогу щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції гарантійного листа довільної форми, яким підтверджується забезпечення поставки товару, якість якого відповідає вимогам стандартів, а також умовам, встановленим чинним законодавством до товару даного виду та тендерної документації. Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ДП «Романівський лісгосп АПК» ЖОКАП «Житомироблагроліс» ЖОР відсутній гарантійний лист довільної форми, яким підтверджується забезпечення поставки товару, якість якого відповідає вимогам стандартів, а також умовам, встановленим чинним законодавством до товару даного виду та тендерної документації, чим не дотримано вимоги підпункту 2.10 пункту 2 Додатку № 3 до тендерної документації. Також, відповідно до підпункту 2.11.1 пункту 2 Додатку № 3 до тендерної документації встановлено імперативну вимогу щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції пояснювальної записки з описом якісних та функціональних характеристик деревини, його екологічної чистоти, походження, якості, відповідності державним стандартам. Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ДП «Романівський лісгосп АПК» ЖОКАП «Житомироблагроліс» ЖОР відсутній відсутня пояснювальна записка з описом якісних та функціональних характеристик деревини, його екологічної чистоти, походження, якості, відповідності державним стандартам, чим не дотримано вимоги підпункту 2.11.1 пункту 2 Додатку № 3 до тендерної документації. Враховуючи викладене вище, поясніть свою позицію щодо невідхилення тендерної пропозиції учасника ДП «Романівський лісгосп АПК» ЖОКАП «Житомироблагроліс» ЖОР на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей та яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ДП «Романівський лісгосп АПК» ЖОКАП «Житомироблагроліс» ЖОР вимогам підпунктів 1.1, 1.2, 1.4 пункту 1, підпунктів 2.10 та 2.11.1 пункту 2 Додатку № 3 до тендерної документації, із наданням копій таких документів та зазначенням інформації щодо їх подання у складі пропозиції учасника (назва файлу). Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
28.10.2025 15:21
Орган перевірки
01.11.2025 00:00
Документи повідомлення
28.10.2025 15:21
-
Відповідь
Пояснення
Додаємо комерційну пропозицію у вкладенні. Комерційну пропозицію подавали на різні організації,але через брак деревини були відмови у наданні цієї документації. Технічних та формальних помилок не знаходили. Витяг з інформаційно – аналогічної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» виданий громадянину Білостенному Сергію Михайловичу (директору Дочірнього підприємства «Романівський лісгосп АПК» Житомирського обласного комунального агролісогосподарського підприємства «Житомироблагроліс» Житомирської обласної ради (далі – ДП «Романівський лісгосп АПК» ЖОКАП «Житомироблагроліс» ЖОР) засвідчує, що дана особа не притягувалась до кримінальної відповідальності. Цей документ доданий до тендерної документації. Жодним чином не було проведено дискримінаційних заходів, щодо торгів, адже для нашої установа головне бути забезпеченими деревиною в опалювальний сезон. Ми не вказували жодним чином область чи місто, яке має надати нам послуги з привозу деревини. Дійсно, переглядаючи тендерну документацію учасник надав зразок одного виконаного договору, хоча вимагалось два. Стосовно сертифікату, надаємо відповідь, що цей документ, дійсний , адже під час військового стану сертифікат продовжує термін дії. «Під час воєнного стану більшість сертифікатів підприємств продовжують діяти автоматично. Терміни їхньої дії, які закінчуються під час воєнного стану, автоматично продовжуються до кінця календарного року, в якому припинено або скасовано воєнний стан (але не менше ніж на три місяці після його завершення)» Пунктом 36 Особливостей визначено, що якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною Через великий обсяг порушень, нашою установою було вирішено не укладати договір та дискваліфікувати учасника.
Рішеня
30.10.2025 14:22
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Роз'яснення щодо висновку
Під час моніторингу, торги відмінено через велику кількість порушень. Три дні на усунення помилок не надавали, оскільки сертифікат не дійсний з 2022 року, виготовлення сертифікату займе значно більше часу. Переглядаючи тендерну документацію, дійсно помітні порушення, тому надалі наше підприємство буде детальніше працювати з таким видом торгів
Висновку
17.11.2025 09:39
Замовник
Документи повідомлення
Торги не відбулися
Очікувана вартість
477 300 грн.
Період подання пропозицій
до 16.10.2025 12:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БАРАНІВСЬКА ЛІКАРНЯ" БАРАНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380665024581
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
477 300 грн.
Період подання пропозицій
до 16.10.2025 12:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БАРАНІВСЬКА ЛІКАРНЯ" БАРАНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380665024581
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності