Показати схожі тендери

Закупівля Ворота секційні з хвіртками від КУ "Закарпатський обласний центр цивільного захисту, матеріальних резервів та централізованого оповіщення" Закарпатської обласної ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-08-007209-a
Id Tender e03fe1a4b52b425795144e52ad384267
План UA-P-2025-10-08-008322-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 08.10.2025 13:20
Остання зміна 28.11.2025 09:45
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 085 120.19 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.10.2025 13:20 до 16.10.2025 13:20
Завершено
Період уточнень
з 08.10.2025 13:20
до 13.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.10.2025 13:20
до 13.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 17.10.2025 15:28
до 22.10.2025 15:27
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.10.2025 15:27
до 28.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.10.2025 15:27
до 28.11.2025 09:45
Період уточнень
з 08.10.2025 13:20 до 13.10.2025 00:00
Період оскарження
з 08.10.2025 13:20 до 13.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 17.10.2025 15:28 до 22.10.2025 15:27
Період кваліфікації
з 17.10.2025 15:28 до 22.10.2025 15:27
Основні параметри
Ворота секційні з хвіртками
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 085 120.19 грн.
Ворота секційні з хвіртками
Назва предмета закупівлі
Ворота секційні з хвіртками
Очікувана вартість
1 085 120.19 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5425,6
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
17.10.2025 15:05
Закінчення аукціону
17.10.2025 15:28
Позиції закупівлі 7
Позиція : №1 1 (штуки)
Ворота секційні промислові 3470х3430 мм. з хвірткою
Опис предмета закупівлі
Ворота секційні промислові 3470х3430 мм. з хвірткою
Код ДК 021:2015
44221300-8 - Ворота
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
10.11.2025 13:20
Позиція : №2 1 (штуки)
Ворота секційні промислові 3490х3000 мм.
Опис предмета закупівлі
Ворота секційні промислові 3490х3000 мм.
Код ДК 021:2015
44221300-8 - Ворота
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
10.11.2025 13:20
Позиція : №3 1 (штуки)
Ворота секційні промислові 3490х3000 мм
Опис предмета закупівлі
Ворота секційні промислові 3490х3000 мм
Код ДК 021:2015
44221300-8 - Ворота
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
10.11.2025 13:20
Позиція : №4 1 (штуки)
Ворота секційні промислові 3500х3040 мм.
Опис предмета закупівлі
Ворота секційні промислові 3500х3040 мм.
Код ДК 021:2015
44221300-8 - Ворота
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
10.11.2025 13:20
Позиція : №5 1 (штуки)
Ворота секційні промислові 3470х3010 мм.
Опис предмета закупівлі
Ворота секційні промислові 3470х3010 мм.
Код ДК 021:2015
44221300-8 - Ворота
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
10.11.2025 13:20
Позиція : №6 1 (штуки)
Ворота секційні промислові 2890х2980 мм. з хвірткою
Опис предмета закупівлі
Ворота секційні промислові 2890х2980 мм. з хвірткою
Код ДК 021:2015
44221300-8 - Ворота
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
10.11.2025 13:20
Позиція : №7 3 (штуки)
Ворота секційні промислові 2890х2980 мм.
Опис предмета закупівлі
Ворота секційні промислові 2890х2980 мм.
Код ДК 021:2015
44221300-8 - Ворота
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
10.11.2025 13:20
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Вахненко Олег Григорович"
Пропозиція:
1 040 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Яремчук Назарій Зорянович
Пропозиція:
919 989 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 17.10.2025 15:05
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.10.2025 13:20
Оголошення про проведення закупівлі
08.10.2025 13:15
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Голубовська Галина Євгенівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380502132508
Замовник
ЄДРПОУ
43462984
Повна назва
КУ "Закарпатський обласний центр цивільного захисту, матеріальних резервів та централізованого оповіщення" Закарпатської обласної ради
Поштовий індекс
88008
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
Ужгород
Адреса
площа Народна, 4
Кваліфікація
Лот № 1 Ворота секційні з хвіртками
Період вимог/скарг з 22.10.2025 15:27 по 28.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.10.2025 15:28 по 25.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.10.2025 15:27
Довідка НАЗК
22.10.2025 15:26
Повідомлення про рішення
17.10.2025 15:28
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.10.2025 13:15
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.10.2025 13:15
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно п. 3 таблиці 3 до додатку 3 до тендерної документації вимагається «Акт попереднього огляду об’єктів в с. Порошково та м. Хуст куди будуть встановлюватися ворота.». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не подано документи. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати документи.
Створено
21.10.2025 10:23
Надати до
22.10.2025 10:23
Договір
UA-2025-10-08-007209-a-a1
Підписаний і діє
Номер
01.2-15/70
919 989 грн.
919 989 грн.
Без ПДВ
Підписано
27.11.2025
Строк дії договору з
27.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Ворота секційні промислові 3470х3430 мм. з хвірткою
Номенклатура
Ворота секційні промислові 3470х3430 мм. з хвірткою
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
102 221
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 10 листопада 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Ворота секційні промислові 3490х3000 мм.
Номенклатура
Ворота секційні промислові 3490х3000 мм.
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
102 221
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 10 листопада 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Ворота секційні промислові 3490х3000 мм
Номенклатура
Ворота секційні промислові 3490х3000 мм
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
102 221
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 10 листопада 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Ворота секційні промислові 3500х3040 мм.
Номенклатура
Ворота секційні промислові 3500х3040 мм.
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
102 221
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 10 листопада 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Ворота секційні промислові 3470х3010 мм.
Номенклатура
Ворота секційні промислові 3470х3010 мм.
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
102 221
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 10 листопада 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Ворота секційні промислові 2890х2980 мм. з хвірткою
Номенклатура
Ворота секційні промислові 2890х2980 мм. з хвірткою
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
102 221
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 10 листопада 2025 р.
Номенклатура
3 (штуки)
Ворота секційні промислові 2890х2980 мм.
Номенклатура
Ворота секційні промислові 2890х2980 мм.
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
102 221
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 10 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КУ "Закарпатський обласний центр цивільного захисту, матеріальних резервів та централізованого оповіщення" Закарпатської обласної ради
Повна назва
КУ "Закарпатський обласний центр цивільного захисту, матеріальних резервів та централізованого оповіщення" Закарпатської обласної ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43462984

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Яремчук Назарій Зорянович
Повна назва
ФОП Яремчук Назарій Зорянович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3324206436

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.11.2025 09:45
Повідомлення про договір
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-24-000020
Дата створення проекту
24.10.2025 14:58
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
24.10.2025 15:14
Дата публікації висновку про результати
13.11.2025 08:51
Дата завершення усунення порушень
28.11.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
15.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 948-00-53
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40922492
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Ужгород
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 323-16-91
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40922492
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Ужгород
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 24.10.2025 № 69-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Сергій КРАСИЛЕНКО Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 24.10.2025 № 69-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2025-10-08-007209-a 08.10.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
24.10.2025 00:00
Документи рішення
24.10.2025 15:14
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 13 листопада 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 04.10.2025, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), своєчасності надання відповіді Замовника через електронну систему закупівель на запитання до процедури закупівлі, розгляду тендерної пропозиції на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ, орган оскарження), надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КУ "Закарпатський обласний центр цивільного захисту, матеріальних резервів та централізованого оповіщення" Закарпатської обласної ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 08 жовтня 2025 року № 37; тендерну пропозицію фізичної особи підприємця «Яремчук Назарій Зорянович» (далі – ФОП «Яремчук Назарій Зорянович»); протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та про намір укласти договір з ФОП «Яремчук Назарій Зорянович» від 22.10.2025 № 44; повідомлення про намір укласти договір від 22.10.2025; рішення органу оскарження від 06.11.2025 № 16635-р/пк-пз; пояснення Замовника, надане через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 27 жовтня 2025 року. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ не здійснювався. Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостей встановлено наступне. За нормами пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922-VIII з урахуванням цих особливостей. Зокрема, відповідно до пункту 8 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII тендерна документація повинна містити проєкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов, а відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Одночасно, у пункті 19 Особливостей визначено виключний перелік випадків, за яких істотні умови договору про закупівлю можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі. Під час моніторингу встановлено, що у підпункті 2 пункту 8.1 Додатку 6 проєкту договору (файл: «Додаток 6 (Проєкт договору») ВОРОТА.docx»), визначено, що істотні умови Договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: «погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення». Водночас, у підпункті 2 пункту 19 Особливостей (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції від 04.10.2025 року) визначено, наступну підставу зміни істотних умов договору про закупівлю: узгодженого сторонами збільшення ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку, що відбулося з дня укладення договору про закупівлю (у разі збільшення ціни за одиницю товару за цим підпунктом вперше) або з дня останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни (у разі збільшення ціни за одиницю товару за цим підпунктом вдруге і далі), за умови документального підтвердження такого коливання. При цьому, у підпункті 2 пункту 19 Особливостей визначено, що такі зміни до договору про закупівлю можуть бути внесені не раніше 90 днів з дня підписання договору про закупівлю або внесення до нього змін щодо збільшення ціни за одиницю товару за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю (обмеження стосовно строків внесення змін до договору про закупівлю щодо збільшення ціни за одиницю товару не застосовується у разі зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії), а також що змінена ціна за одиницю товару не повинна перевищувати 50 відсотків ціни за одиницю товару, що передбачена в початковому договорі про закупівлю. Таким чином, підпункті 2 пункту 8.1 Додатку 6 проєкту договору (файл: «Додаток 6 (Проєкт договору.docx») зазначено випадок для внесення змін до істотних умов договору, який не відповідає чинним на момент проведення закупівлі нормам пункту 19 Особливостей (застосована редакція, чинна до 04.10.2025). Отже, враховуючи викладене, Замовником при складанні тендерної документації порушено вимоги пункту 8 частини другої та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII та, відповідно, вимоги пунктів 3, 19 та 28 Особливостей. З огляду на вищеописане, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, 27.10.2025 через електронну систему закупівель Замовнику звернулось до Замовника із запитом про надання інформації/пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. У наданому поясненні Замовник зазначає: «В проекті договору не було враховано зміни пункту 19 до Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції Постанови КМ № 1067 від 01.09.2025. При укладанні договору готові внести зміни до договору додатковою угодою, яка б врахувала зміни в законодавстві».
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостей встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону №922-VIII та вимоги пунктів 3, 19 та 28 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, розгляду тендерної пропозиції на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому та з дотриманням вимог пункту 8 частини другої та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону №922-VIII та вимоги пунктів 3, 19 та 28 Особливостей (шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
13.11.2025 00:00
Дата публікації
13.11.2025 08:51
Документи висновку
13.11.2025 08:51
-
Притягнення до адміністративної відповідальності
ID об'єкту протоколу
a32c5f2f92164731826168190f4fb2c5
Номер протоколу
13-07-0132/2025/ПР
Дата опублікування протоколу
09.12.2025 11:38 09.12.2025 11:38
Документи оскарження в суді
Інформація про усунення порушення
Зміст
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів з особливостями «Ворота секційні з хвіртками» (класифікація за ДК 021:2015: ДК 021:2015: 44221300-8 — Ворота) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-08-007209-a) в електронній системі було оприлюднено висновок про результати, яким встановлено порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. За підсумками розгляду та аналізу викладених фактів зроблено відповідні висновки щодо недопущення у подальшому порушень сфері публічних закупівель та дотримання принципів та процедур у системі публічних закупівель Прозоро. Уповноваженій особі з публічних закупівель наголошено на необхідності запобігати в подальшому порушень при поведені публічних закупівель, посилення уваги та вжиття максимальних заходів щодо неухильного дотримання норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель у подальшій роботі.
Дата публікації
19.11.2025 13:33
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
Запит замовнику на пояснення У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Ворота секційні з хвіртками» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-08-007209-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань: 1) Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість? 2) Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3) Під час моніторингу встановлено, що у підпункті 2 пункту 8.1 Додатку 6 проєкту договору про постачання товарів (файл: «Додаток 6 (Проєкт договору) ВОРОТА.docx»), визначено, що Істотні умови цього договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань Сторонами в повному обсязі, крім випадків, що зазначено частині 19 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178: «погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення». Водночас, у підпункті 2 пункту 19 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 04.09.2025, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості) визначено, наступну підставу зміни істотних умов договору про закупівлю: узгодженого сторонами збільшення ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку, що відбулося з дня укладення договору про закупівлю (у разі збільшення ціни за одиницю товару за цим підпунктом вперше) або з дня останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни (у разі збільшення ціни за одиницю товару за цим підпунктом вдруге і далі), за умови документального підтвердження такого коливання. Однак, у завантаженому в електронну систему закупівель проєкті договору (Додаток 6 тендерної документації) не враховано норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, вимог пункту 19 Особливостей у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції від 04.09.2025 року. Враховуючи вищенаведене, просимо надати обґрунтовані пояснення щодо причини не врахування норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель, а саме вимог пункту 19 Особливостей у чинній редакції від 04.09.2025 року? У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
27.10.2025 16:34
Орган перевірки
31.10.2025 00:00
Документи повідомлення
27.10.2025 16:35
-
Відповідь
На виконання запиту Управління західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 27.10.2025 надання пояснення:
На виконання запиту Управління західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 27.10.2025 надання пояснення: 1. При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась інформація про ціни на товар, комерційна пропозиція . Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з врахуванням нормативних вимог нормативних документів у цій сфері, вимогам діючих ДСТУ, ГОСТ, ТУ, сертифікатам відповідності та/або інший документ щодо посвідчення якості, безпечності та дозволу використання, встановлений діючим законодавством на запропоновану продукцію, іншим нормам, що встановлені для даного товару. Очікувана вартість визначена за результатами моніторингу ціни та комерційній пропозиції. 2. Інформація закупівля не оприлюднена на офіційному веб-сайті, так як відсутній власний веб-сайт. 3. В проекті договору не було враховано зміни пункту 19 до Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції Постанови КМ № 1067 від 01.09.2025. При укладанні договору готові внести зміни до договору додатковою угодою, яка б врахувала зміни в законодавстві.
Рішеня
29.10.2025 17:15
Замовник
Документи повідомлення
29.10.2025 17:18
-
Запит
Про зупинення рішення щодо початку моніторингу процедури закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 30.10.2025 № 70-з Ужгород Про зупинення рішення щодо початку моніторингу процедури закупівлі Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись пунктом 12 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель: UA-2025-10-08-007209-a.b1, НАКАЗУЮ: Зупинити рішення про початок моніторингу процедури закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2025-10-08-007209-a, прийняте наказом Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 24 жовтня 2025 року № 69-з «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель», вважати його таким, що зупинено, з 29 жовтня 2025 року до моменту опублікування рішення органу оскарження. В.о.начальника Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Рішеня
30.10.2025 10:51
Орган перевірки
05.11.2025 00:00
Документи повідомлення
30.10.2025 10:52
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 085 120.19 грн.
Період подання пропозицій
до 16.10.2025 13:20
Замовник:
КУ "Закарпатський обласний центр цивільного захисту, матеріальних резервів та централізованого оповіщення" Закарпатської обласної ради
Контактний телефон:
+380502132508
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 085 120.19 грн.
Період подання пропозицій
до 16.10.2025 13:20
Замовник:
КУ "Закарпатський обласний центр цивільного захисту, матеріальних резервів та централізованого оповіщення" Закарпатської обласної ради
Контактний телефон:
+380502132508
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності