Закупівля Детальний план території реконструкції транспортної розв’язки на перетині автодоріг М – 06 Київ – Чоп та М – 09 Тернопіль – Львів – Рава – Руська на території Підберізцівської ТГ Львівського району Львівської області від ПІДБЕРІЗЦІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.
Детальний план території реконструкції транспортної розв’язки на перетині автодоріг М – 06 Київ – Чоп та М – 09 Тернопіль – Львів – Рава – Руська на території Підберізцівської ТГ Львівського району Львівської області
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Детальний план території реконструкції транспортної розв’язки на перетині автодоріг М – 06 Київ – Чоп та М – 09 Тернопіль – Львів – Рава – Руська на території Підберізцівської ТГ Львівського району Львівської області
Очікувана вартість
1 200 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.10.2025 13:17
Позиція
Опис предмета закупівлі
Детальний план території реконструкції транспортної розв’язки на перетині автодоріг М – 06 Київ – Чоп та М – 09 Тернопіль – Львів – Рава – Руська на території Підберізцівської ТГ Львівського району Львівської області
Код ДК 021:2015
71410000-5 -
Послуги у сфері містобудування
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
81146, Україна, Львівська область, Підберізці, вул. Тараса Шевченка, 25
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
20
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється протягом 20 (двадцяти) календарних днів з моменту підписання Сторонами відповідного акту здачі-приймання наданих послуг та надання Виконавцем Замовнику матеріалів та даних у паперовому та електронному вигляді згідно об’ємів вказаних в Технічному завданні (Додаток 1 до Договору), за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Замовника у Державній казначейській службі України.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.10.2025 13:07
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.10.2025 13:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.10.2025 13:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.10.2025 13:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.10.2025 13:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ПІДБЕРІЗЦІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
81146
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львівський р-н, с. Підберізці
Адреса
вул.Шевченка Т.Г., будинок 25
Детальний план території реконструкції транспортної розв’язки на перетині автодоріг М – 06 Київ – Чоп та М – 09 Тернопіль – Львів – Рава – Руська на території Підберізцівської ТГ Львівського району Львівської області
Тендер:
UA-2025-10-08-007047-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За лотом Детальний план території реконструкції транспортної розв’язки на перетині автодоріг М – 06 Київ – Чоп та М – 09 Тернопіль – Львів – Рава – Руська на території Підберізцівської ТГ Львівського району Львівської області
UA-2025-10-08-007047-a.c1
Дата:
11.10.2025 17:01
Стан:
Задоволено
СКАРГА, що стосується тендерної документації у закупівлі UA-2025-10-08-007047-a , стосовно порушення процедури закупівлі – встановлення Замовником в Тендерній документації дискримінаційних вимог до потенційних Учасників
Щодо встановлення дискримінаційних умов до кваліфікаційного критерію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):
Щодо встановлення дискримінаційних умов до кваліфікаційного критерію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):
08 жовтня 2025 року ПІДБЕРІЗЦІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) розпочав процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями) за ідентифікатором закупівлі UA-2025-10-08-007047-a за предметом: Детальний план території реконструкції транспортної розв’язки на перетині автодоріг М – 06 Київ – Чоп та М – 09 Тернопіль – Львів – Рава – Руська на території Підберізцівської ТГ Львівського району Львівської області (ДК 021:2015:71410000-5: Послуги у сфері містобудування).
Оприлюднена Замовником Тендерна документація за Закупівлею UA-2025-10-08-007047-a, затверджена Рішенням уповноваженої особи від 08.10.2025 року (надалі – Тендерна документація), містить вимоги, які суперечать принципам здійснення закупівель, встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Вимоги Тендерної документації є дискримінаційними, і, відповідно, обмежують право участі у Закупівлі суб’єктів господарювання, що можуть успішно надавати послуги по вищевказаному Предмету закупівлі, чим, в тому числі, порушують законні права та інтереси Скаржника, зокрема:
- на участь у Закупівлі на рівних умовах з іншими учасниками;
- на перемогу в аукціоні у Закупівлі на рівних умовах з іншими учасниками;
- на отримання замовлення від Замовника;
- на отримання прибутку від проведення власної господарської діяльності.
Підставою подання Скаржником скарги є: порушення Замовником процедури Закупівлі у відповідності до норм чинного законодавства, неправомірні дії Замовника стосовно встановлення ним дискримінаційних та таких, що суперечать законодавству вимог до потенційних Учасників, порушення прав та законних інтересів Скаржника.
За результатами ознайомлення Скаржника із умовами Тендерної документації, нами було виявлено встановлення Замовником дискримінаційних вимог в частині надання підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційного критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
№1. Щодо встановлення дискримінаційних умов до кваліфікаційного критерію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):
за результатами ознайомлення Скаржника із умовами Тендерної документації, що були оприлюднені Замовником 08.10.2025 (Додаток №1 до Скарги) «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА», нами було виявлено встановлення Замовником дискримінаційних вимог в частині надання підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
Так, відповідно до пункту 1.3 Додатку №1 до Тендерної документації (Додаток №1 до Скарги) Замовник виклав, а саме:
«Учасник повинен надати довідку у довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності), із зазначенням інформації щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів* (не менше одного, який виконаний протягом 2024-2025 років). У довідці потрібно зазначити назву та адресу контрагента, його контактний телефон, номери та дати укладення аналогічних договорів, предмет договору, ПІБ особи/осіб контрагента, що були уповноважені на супровід та виконання таких договорів. Окрім вказаного, для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів, учасник у складі пропозиції повинен надати: -копії договорів у повному обсязі, інформація про які наведена в довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, а також документи, що підтверджують виконання цих договорів в повному обсязі (лист-відгук, акт наданих послуг тощо.)
*Аналогічним договором вважається договір подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо надання послуг зі створення (оновлення) цифрових (електронних) топографічних планів / детальних планів території або за кодом ДК.
Скаржник вважає дану вимогу дискримінаційною та необґрунтованою з огляду на наступне:
…*Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є
подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо надання послуг зі створення (оновлення) цифрових (електронних) топографічних планів / детальних планів території або за кодом ДК виконаний протягом 2024-2025 років
Предметом оскаржуваної закупівлі є «Детальний план території реконструкції транспортної розв’язки на перетині автодоріг М – 06 Київ – Чоп та М – 09 Тернопіль – Львів – Рава – Руська на території Підберізцівської ТГ Львівського району Львівської області (ДК 021:2015:71410000-5: Послуги у сфері містобудування».
Таким чином, фактичний обсяг послуг, що складають Предмет Закупівлі послуги у сфері містобудування.
Порядок надання вищевказаних послуг регулюються відповідним профільним законодавством, перш за все: Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності», Законом України «Про архітектурну діяльність», Законом України «Про землеустрій» та Законом України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність».
Де склад та зміст відповідає вимогам Постанови Кабінету Міністрів України від 01 вересня 2021 р. № 926 «Про затвердження Порядку розроблення, оновлення, внесення змін та затвердження містобудівної документації» та ДБН Б.1.1-14:2021 «Склад та зміст містобудівної документації на місцевому рівні».
Таким чином, встановивши вимогу щодо укладення аналогічного договору потягом 2024-2025 років Замовник суттєво обмежив можливість взяти участь у закупівлі потенційним учасникам, які мають аналогічні договори, укладені більше, ніж два роки саме з 2024 по 2025 роки.
Такі вимоги призводять до того, що з багаторічного досвіду Скаржника, відповідати
абсолютно вимогам одночасно не можуть усі договори, що позбавляє його можливості належним чином підготувати свою тендерну пропозицію та прийняти участь у закупівлі.
Законодавством передбачено кваліфікаційний критерій, що може встановлюватися Замовником, - досвід виконання аналогічного договору (з документальним підтвердженням).
При цьому, ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачає вимоги чи обмежень щодо
дати або періоду укладення аналогічного договору, тим більше, не містить жодного орієнтиру на 2 річний термін (2024-2025).
Окрім того значні зміни в законодавсті, що регулюються відповідним профільним законодавством відбулися ще з 01.09.2021 року.
А також сам замовник в Додатку 1 до Тендерної документації (Додаток №1 до Скарги) «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА») в розділі 5 «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Технічна специфікація на закупівлю в п.п.11,12,14,15 посилається на вищевказане законодавство: Постанови Кабінету Міністрів України від 01 вересня 2021 р. № 926 «Про затвердження Порядку розроблення, оновлення, внесення змін та затвердження містобудівної документації» та ДБН Б.1.1-14:2021 «Склад та зміст містобудівної документації на місцевому рівні».
Таким чином, вимога Замовника про укладення аналогічного договору протягом 2024-2025 р. є необгрунтованою і дискримінаційною, а відтак незаконною.
Замовником жодним чином не аргументовано встановлення 2-річного обмеження щодо дати укладення аналогічного договору, а відтак є не зрозумілим, чому потенційного учасника позбавлено можливості підтвердити досвід аналогічним договором, укладеним за попередні 3-4 років від дати оголошення закупівлі.
Так у Скаржника наявний досвід виконання договорів на розробку містобудівної документації -детальний план території, де склад та зміст якої відповідає вимогам Постанови Кабінету Міністрів України від 01 вересня 2021 р. № 926 «Про затвердження Порядку розроблення, оновлення, внесення змін та затвердження містобудівної документації» та ДБН Б.1.1-14:2021 «Склад та зміст містобудівної документації на місцевому рівні», а саме:
1) Договір №15 від «23» травня 2023 року за предметом: ДК 021:2015:71410000-5 Послуги у сфері містобудування (Послуги із розроблення детальних планів території: 1) для будівництва модульної газової котельні на території Калуського ліцею №2 на проспекті Лесі Українки, 11 в м. Калуші; 2) для будівництва модульної газової котельні на території Калуського ліцею №10 на вул. Євшана, 17 в м. Калуші; 3) для будівництва модульної газової котельні на території ЗДО (ясел-садка) «Росинка» на проспекті Лесі Українки, 7 в м. Калуші; 4) для будівництва модульної котельні на території Студінської гімназії Калуської міської ради на вул. Шевченка, 2а, в с. Студінка, Калуського району, Івано-Франківської області);
2) Договір №2 від 17 «лютого» 2022 р. за предметом: ДК 021:2015:71410000-5 Послуги у сфері містобудування (Лот №1 Послуги із розроблення детальних планів території: 1) для будівництва садибної житлової забудови в с. Вістова, Калуського району, Івано-Франківської обалсті; 2) території орієнтовною площею 17 га, обмеженої вулицями Відоняка, С.Бандери, Бічна Паркова та Крип’якевича в м. Калуші Івано-Франківської області);
Документальне підтвердження виконання вищевказаних договорів додаємо - Додаток №2,3 до Скарги.
Порушення прав Скаржника полягає у тому, що його аналогічних Договір, які
відповідають іншим вимогам ТД, зокрема, щодо виконання основних видів робіт, не може бути ним надано для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору тільки з тієї підстави, що його укладено у 2022 та 2023 році, а тому Скаржник не може підготувати пропозицію, яка б відповідала Оскаржуваній вимозі Документації.
Замовником жодним чином не обґрунтовано необхідність встановлення вимоги
щодо досвіду виконання аналогічного договору протягом 2024-2025, а викладення вимоги у такій редакції незаконно унеможливлює та безпідставно позбавляє Скаржника можливості використати наявний у нього аналогічний договір, що свідчить про безпідставність і незаконність такої вимоги, а також її дискримінаційний характер.
З огляду на викладене, попри наявність позитивного досвіду надання послуг,
аналогічним за змістом до Предмету закупівлі, Скаржник позбавлений можливості взяти участь у процедурі закупівлі, внаслідок встановлення Замовником необґрунтованої та дискримінаційної вимоги щодо наявності у потенційного Учасника досвіду виконання саме аналогічного договору протягом 2024-2025рр.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
з метою усунення дискримінаційних та необґрунтованих вимог Тендерної документації, просить Комісію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зобов’язати Замовника, ПІДБЕРІЗЦІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ, внести зміни до Тендерної документації та прибрати підтвердження наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного(аналогічних) договору (договорів) щодо надання послуг зі створення (оновлення) цифрових (електронних) топографічних планів / детальних планів території або за кодом ДК виконаний протягом 2024-2025 років прибравши період виконання даних аналогічних договорів.
Автор:
39622195, ТОВ "КОМПАНІЯ ГЕОНІКС"
07850, Україна, Київська область, смт Клавдієво-Тарасове, Травнева, буд.8
Детальний план території реконструкції транспортної розв’язки на перетині автодоріг М – 06 Київ – Чоп та М – 09 Тернопіль – Львів – Рава – Руська на території Підберізцівської ТГ Львівського району Львівської області
Звернення:
За тендером : Детальний план території реконструкції транспортної розв’язки на перетині автодоріг М – 06 Київ – Чоп та М – 09 Тернопіль – Львів – Рава – Руська на території Підберізцівської ТГ Львівського району Львівської області
Тема:
Кваліфікаційні вимоги
Зміст:
Просимо замовника внести зміни в тендерну документацію змінивши рік розроблення аналогічних договорів виконаний протягом 2024-2025 років на виконаний протягом 2022-2025.
Дата оприлюднення звернення:
09.10.2025 17:13
Повідомляємо, що внесення змін у даній частині є неможливим. Замовник повинен бути впевнений у надійності майбутнього контрагента, а досвід виконання аналогічних договорів протягом 2024-2025 року найкраще може підтвердити надійність та стабільність діяльності учасника.
Дата оприлюднення відповіді:
10.10.2025 16:16
Звернення:
За тендером : Детальний план території реконструкції транспортної розв’язки на перетині автодоріг М – 06 Київ – Чоп та М – 09 Тернопіль – Львів – Рава – Руська на території Підберізцівської ТГ Львівського району Львівської області
Тема:
Кваліфікаційні вимоги
Зміст:
Відповідно до тендерної документації одним із кваліфікаційних критеріїв до учасників є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів* (не менше одного, який виконаний протягом 2024-2025 років).
Оскільки Закон не передбачає вимоги щодо дати або періоду укладення аналогічного договору, тим більше, не містить жодного орієнтиру на 2-річний термін, то опираючись на практику АМКУ рішення № 9842-р/пк-пз від 05.05.2021 Просим Замовника внести зміни в тендерну документацію усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до документації прибравши обмеження щодо періоду укладання аналогічного договору.
Дата оприлюднення звернення:
10.10.2025 15:57
Дякуємо за Ваше звернення.Повідомляємо, що внесення змін у даній частині є неможливим. Замовник повинен бути впевнений у надійності майбутнього контрагента, а досвід виконання аналогічних договорів протягом 2024-2025 року найкраще може підтвердити надійність та стабільність діяльності учасника. Законом не обмежено право замовнику зазначати конкретний період по аналогічних договорах
Дата оприлюднення відповіді:
10.10.2025 16:17
Звернення:
За тендером : Детальний план території реконструкції транспортної розв’язки на перетині автодоріг М – 06 Київ – Чоп та М – 09 Тернопіль – Львів – Рава – Руська на території Підберізцівської ТГ Львівського району Львівської області
Тема:
Щодо вимог тендерної документації (розділ 5 Додатку №1 до тендерної документації)
Зміст:
Відповідно до вимог пункту 16 розділу 5 Додатку №1 до тендерної документації, розробнику необхідно виконати інженерно-геодезичні вишукування на територію розроблення детального плану. Звертаємось з проханням, вказати у якому масштабі необхідно виконати інженерно-геодезичні вишукування для розроблення детального плану території?
Дата оприлюднення звернення:
10.10.2025 17:12
Доброго дня. Маштаб 1:1000
Дата оприлюднення відповіді:
13.10.2025 16:57
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
1 200 000
грн.
Період подання пропозицій
до
16.10.2025 01:00
Замовник:
ПІДБЕРІЗЦІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ