Показати схожі тендери

Закупівля Ремонт ендоскопічного обладнання від Комунальне некомерційне підприємство "Синельниківська центральна міська лікарня" Синельниківської міської ради".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-08-006033-a
Id Tender 5d85da6ef242463fac73724fa112bb86
План UA-P-2025-10-08-006593-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 08.10.2025 12:18
Остання зміна 31.10.2025 15:03
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
62 450 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.10.2025 12:17 до 16.10.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 08.10.2025 12:17
до 13.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.10.2025 12:17
до 13.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.10.2025 08:00
до 21.10.2025 13:56
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.10.2025 13:56
до 27.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.10.2025 13:56
до 31.10.2025 15:03
Період уточнень
з 08.10.2025 12:17 до 13.10.2025 00:00
Період оскарження
з 08.10.2025 12:17 до 13.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.10.2025 08:00 до 21.10.2025 13:56
Період кваліфікації
з 16.10.2025 08:00 до 21.10.2025 13:56
Основні параметри
Ремонт ендоскопічного обладнання
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
62 450 грн.
Ремонт ендоскопічного обладнання
Назва предмета закупівлі
Ремонт ендоскопічного обладнання
Очікувана вартість
62 450 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
624,5
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з обслуговуваннята та поточного ремонту відеогастроскопу PENTAX EG2990K зав. № К 120692
Код ДК 021:2015
50421000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
52500, Україна, Дніпропетровська область, вул. Миру, 52, м.Синельникове, вул. Миру, 52,
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за надані послуги здійснюються згідно з рахунками на підставі актів здачі-приймання наданих послуг на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Запара Леонід Семенович
Пропозиція:
49 900 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.10.2025 12:18
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Валентина Ясинська
Електронна пошта
Телефон
+380688502860
Замовник
ЄДРПОУ
01989160
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Синельниківська центральна міська лікарня" Синельниківської міської ради"
Поштовий індекс
52500
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Синельникове
Адреса
вул. Миру, буд. 52
Кваліфікація
Лот № 1 Ремонт ендоскопічного обладнання
Період вимог/скарг з 21.10.2025 13:56 по 27.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.10.2025 08:00 по 24.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.10.2025 13:56
Довідка НАЗК
21.10.2025 13:56
Повідомлення про рішення
16.10.2025 08:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.10.2025 12:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.10.2025 12:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Згідно з пп. 1.1. “Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій*, ДОДАТКА 1 до тендерної документації, Учасник в складі своєї пропозиції повинен надати: - Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг / виконання робіт /поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. - На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасником не було надано документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг / виконання робіт /поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. 2. Згідно з пп. 1.2. “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)”, ДОДАТОК 1 до тендерної документації, Учасник в складі своєї пропозиції повинен надати: - довідку в довільній формі з інформацією про виконання  аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)  (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір за кодом ДК 021:2015 – 50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання - не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, - копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.  Під час розгляду тендерної пропозиції Учасником було надано вищезазначені документи, які не відповідають вимогам пп. 1.2. “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)”, ДОДАТКА 1 до тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: - довідку в довільній формі з інформацією про виконання  аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)  (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір за кодом ДК 021:2015 – 50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання - не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, - копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.  3. Згідно з п.3 “Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” ДОДАТКА 1 до тендерної документації, Учасник в складі своєї пропозиції повинен надати: - Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, учасник у складі тендерної пропозиції надає заповнену та підписану форму "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" ДОДАТОК 2 до тендерної документації Під час розгляду тендерної пропозиції Учасником було надано вищезазначені документи, які не відповідають вимогам п.3 ДОДАТКА 1 до тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: заповнену та підписану форму "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ", ДОДАТОК 2 до тендерної документації.
Створено
20.10.2025 13:51
Надати до
21.10.2025 13:51
Договір
UA-2025-10-08-006033-a-c1
Підписаний і діє
Номер
592
49 900 грн.
49 900 грн.
З ПДВ
Підписано
30.10.2025
Строк дії договору з
30.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з обслуговуваннята та поточного ремонту відеогастроскопу PENTAX EG2990K зав. № К 120692
Номенклатура
Послуги з обслуговуваннята та поточного ремонту відеогастроскопу PENTAX EG2990K зав. № К 120692
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
49 900
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне некомерційне підприємство "Синельниківська центральна міська лікарня" Синельниківської міської ради"
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Синельниківська центральна міська лікарня" Синельниківської міської ради"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01989160

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Запара Леонід Семенович
Повна назва
ФОП Запара Леонід Семенович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2131800378

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
31.10.2025 15:03
-
31.10.2025 15:02
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
62 450 грн.
Період подання пропозицій
до 16.10.2025 08:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Синельниківська центральна міська лікарня" Синельниківської міської ради"
Контактний телефон:
+380688502860
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
62 450 грн.
Період подання пропозицій
до 16.10.2025 08:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Синельниківська центральна міська лікарня" Синельниківської міської ради"
Контактний телефон:
+380688502860
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності