Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з демонтажу рекламних конструкцій від ВІДДІЛ З ПИТАНЬ РЕКЛАМИ ВИКОНКОМУ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-08-005398-a
Id Tender 8eefe93e4dde4ea7aca32a8fe373a756
План UA-P-2025-10-08-002644-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 08.10.2025 11:55
Остання зміна 08.10.2025 11:55
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
21 435 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Залишилось 3 днів 1 год. )
з 08.10.2025 11:53 до 17.10.2025 00:00
Залишилось 1 год. 13 хв.
Період уточнень
з 08.10.2025 11:53
до 14.10.2025 00:00
Залишилось 1 год. 13 хв.
Період оскарження
з 08.10.2025 11:53
до 14.10.2025 00:00
Період уточнень
з 08.10.2025 11:53 до 14.10.2025 00:00
Період оскарження
з 08.10.2025 11:53 до 14.10.2025 00:00
Основні параметри
Послуги з демонтажу рекламних конструкцій
Місцезнаходження замовника - Юридична адреса: 50101, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна,1. Фактична адреса: 50101, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, просп. Металургів,36Б. Категорія замовника - Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Закупівля здійснюється у відповідності до положень Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями). Мова, якою повинні готуватися пропозиції: українська. Забезпечення пропозиції - не вимагається, забезпечення виконання договору про закупівлю - не вимагається. Критерієм оцінки пропозицій є ціна.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
21 435 грн.
Послуги з демонтажу рекламних конструкцій
Назва предмета закупівлі
Послуги з демонтажу рекламних конструкцій
Очікувана вартість
21 435 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
214,35
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
17.10.2025 14:53
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 0.5 (тонни)
Наземна рекламна конструкція без фундаменту, рекламна конструкція закріплена на опорах контактної мережі та зовнішнього освітлення, тощо (демонтаж яких потребує залучення спецінструменту)
Опис предмета закупівлі
Наземна рекламна конструкція без фундаменту, рекламна конструкція закріплена на опорах контактної мережі та зовнішнього освітлення, тощо (демонтаж яких потребує залучення спецінструменту)
Код ДК 021:2015
98390000-3 - Інші послуги
Кількість
0.5
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Позиція : №2 0.5 (тонни)
Рекламна конструкція розташована на фасадах будівель та споруд (демонтаж яких не потребує залучення спецтехніки та спецінструменту)
Опис предмета закупівлі
Рекламна конструкція розташована на фасадах будівель та споруд (демонтаж яких не потребує залучення спецтехніки та спецінструменту)
Код ДК 021:2015
98390000-3 - Інші послуги
Кількість
0.5
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Платежі за Договором здійснюються шляхом зарахування грошових коштів у національній валюті України на розрахунковий банківський рахунок Виконавця у безготівковому порядку платіжним дорученням за умови своєчасного надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника, після наданої послуги. Розрахунок за надані послуги здійснюється на підставі рахунку(-ків) та акту(-ів) приймання-передач наданих послуг, протягом 20-ти робочих днів з дня підписання Сторонами акту(-ів) приймання-передач наданих послуг. Замовник має право на відстрочку платежу строком до 180 банківських днів з дня підписання Сторонами акту(-ів) приймання-передач наданих послуг. Замовник бере на себе зобов’язання вик
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.10.2025 11:55
Оголошення про проведення закупівлі
08.10.2025 11:53
-
08.10.2025 11:53
Проект договору
08.10.2025 11:53
-
08.10.2025 11:53
-
08.10.2025 11:53
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ігор Ільченко
Електронна пошта
Телефон
+380971057040
Замовник
ЄДРПОУ
44338222
Повна назва
ВІДДІЛ З ПИТАНЬ РЕКЛАМИ ВИКОНКОМУ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
50101
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
місто Кривий Ріг
Адреса
пл. Молодіжна, будинок 1
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
21 435 грн.
Період подання пропозицій
до 17.10.2025 00:00
Замовник:
ВІДДІЛ З ПИТАНЬ РЕКЛАМИ ВИКОНКОМУ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380971057040
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
21 435 грн.
Період подання пропозицій
до 17.10.2025 00:00
Замовник:
ВІДДІЛ З ПИТАНЬ РЕКЛАМИ ВИКОНКОМУ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380971057040
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності